Polecane posty

Bogdan_ja    1056

Każdy arbitrol ma wbudowane zawory... Jak miałeś opiłkowanie to musisz wszystko dokładnie po kolei wypłukać cały układ hydrauliczny i skrzynie.... A nie że robisz to na raty i coś zostawiasz. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4 minuty temu, Bogdan_ja napisał:

Każdy arbitrol ma wbudowane zawory... Jak miałeś opiłkowanie to musisz wszystko dokładnie po kolei wypłukać cały układ hydrauliczny i skrzynie.... A nie że robisz to na raty i coś zostawiasz. 

Ja płukalem skrzynie wszystkie węże rozdzielacz z tylu chłodnice i trójdział nie wiedziałem ze orbitrol ma zawory

Ten zawór to to ?

E768100A-D455-4A69-8A1D-7B7855F88760.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    1056

Wypłukanie tego bez rozbierania w drobny mak i przelukania każdej dziurki /zakamarka graniczy z cudem raczej... Może kilka razy pomoże ale to  ryzyko że coś gdzieś zostanie... Takie opiłkowanie to duży problem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

3 minuty temu, Bogdan_ja napisał:

Wypłukanie tego bez rozbierania w drobny mak i przelukania każdej dziurki /zakamarka graniczy z cudem raczej... Może kilka razy pomoże ale to  ryzyko że coś gdzieś zostanie... Takie opiłkowanie to duży problem. 

Czyli co mam zrobić z tym orbitrolem te zawory wyczyścić czy co bo już raczej nigdzie opiłków nie ma olej nowy skrzynia i wszystko inne wypłukane a w nim raczej i dużo tego nie zostało 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    1056

Mogło ci pdklepac opiłek pod zawór w arbitrolu i tracisz ciśnienie.. Sam tam zawory ustawione fabrycznie jeden przelewowy drugi chyba szokowy.... Ja tego nigdy nie kręciłem i nie rozbierałem. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    1056

Może ktoś kto to rozbierał Ci podpowie czy można i jak to rozebrać ewentualnie i złożyć... Pooglądaj na yt jak do tego się zabrać na początek 

 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek1974    163
Napisano (edytowany)

całego bym nie rozbierał tylko zawory ,policzyć obroty przy wykręcaniu choć lepiej liczyć obroty do maksymalnego oporu ,najlepiej myć nitro 

chyba 20 na zdjęciu 

Edytowano przez tomek1974

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek98    500

Jestes z wielkopolski?

Zawieź do korbanka i niech sie mecza,

Cos czuje ze dwa razy stracisz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    49

To go skasują 200 za roboczogodzine. Ja nie polecam generalnie takich serwisów, tym bardziej autoryzowanych 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek98    500
2 godziny temu, plati napisał:

To go skasują 200 za roboczogodzine. Ja nie polecam generalnie takich serwisów, tym bardziej autoryzowanych 

To sam sie skasuje psychicznie

Sam tego nie ogarnie, albo musi szukac goscia co pojecie ma i wcale taniej od korbanka nie wezmie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    49

Nie cytuj poprzedniego postu. 

 

Da się znaleźć ogarnietych mechaników którzy kasuja za wykonanie pracy, a nie za roboczogodziny. 

Z tym że sam nie ogarnie to się zgodzę 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Napisano (edytowany)
11 minut temu, pawelek98 napisał:

To sam sie skasuje psychicznie

Sam tego nie ogarnie, albo musi szukac goscia co pojecie ma i wcale taniej od korbanka nie wezmie

Wszystko się da jakoś ogarnąć jak pompa ma ciśnienie to muszę uszczelniać i czyścić zawory raczej i szukać dalej musi być w końcu ograniczona liczba rzeczy które to mogą powodować raczej 

Edytowano przez Maseyferguson21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelek98    500
17 minut temu, Maseyferguson21 napisał:

Wszystko się da jakoś ogarnąć jak pompa ma ciśnienie to muszę uszczelniać i czyścić zawory raczej i szukać dalej musi być w końcu ograniczona liczba rzeczy które to mogą powodować raczej 

Widzisz czasem sie napracujesz, naw..... efektu brak, lub jeszcze raz czesci trzeba kupic, jak masz czas a cignik moze postac to mozna sie bawic

Kiedys znajomy cos podobnego w mf mial chodzilo chyba o hamulce,

Bujał sie z tym ale jakos naprawił

Powodzenia

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
5 minut temu, pawelek98 napisał:

Widzisz czasem sie napracujesz, naw..... efektu brak, lub jeszcze raz czesci trzeba kupic, jak masz czas a cignik moze postac to mozna sie bawic

Kiedys znajomy cos podobnego w mf mial chodzilo chyba o hamulce,

Bujał sie z tym ale jakos naprawił

Powodzenia

Szczerze mam 16 prawie 17 lat i zainteresowałem się mechanika a bardziej elektryka bo miałem tylko to zrobić w tym ciągniku ale jak to skończyłem to zepsuła się mechanika a że mam drugi ciagnik a chce się czegoś nauczyć dlatego będę próbować a czasu mam dużo bo są wakacje niedługo może w 2 miesiące mi się uda 🙂 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Orbitrol się na nic nie nadaje bo w środku zjadły go opiłki bo dałem go do gościa co to naprawia i taniej wyjdzie kupić nowy. A jakby ktoś rozbierał zawór orbitrola od takiego mf to trzeba odkręcić zaślepkę potem cały zawór wykręcić i dopiero na zaworze jest taka mała śrubka na imbus która można rozebrać zawór i się nią reguluje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wymieniłem orbitrol wyczyściłem cały układ jeszcze raz zrobiłem masę bo elektro nie dostawały i wszystko działa tylko nie wiem dlaczego jeden elektrozawor działa tylko jak nie jest doktecona cewka jak odkręcę to nie działa a jak odkręcę to działa chodzi o dokrecanie tej nakrętki z ząbkami co trzyma cewkę na elektrozaworze i nie wiem co zrobić z tym i czy da się to naprawić?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    49

Zmień cewke i zobacz na innych elektrozaworach. Obejrzyj ja dokładnie bo może jest pęknięta, u mnie tak było. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Już rozwiązałem problem działo się tak ponieważ w środku lekko przyrdzewiały te cewki leciutko zrobiłem papierkiem ściernym iwszytsko działa 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez RedPower
      Witam,
      zabrałem się za naprawę skrzyni biegów w mf 3065 ( 32x32) w celu wymiany zużytych synchronizatorów. Rozpołowiłem już traktor i zdjąłem dekiel w komorze w której znajduje się sprzęgło. Co dalej aby dobrać się dalej do skrzyni. Zielony element się cały rusza lecz nie chce wyjść.
      **************
      LINK DO RESZTY ZDJĘĆ: https://photos.app.goo.gl/7c1doGIDZBfkK29Q2
      **************


    • Przez ziolek1996
      Czy ktoś z was posiada lub niedawno zakupił instrukcje z naprawami i obsługą MF3xxx? i czy są tam przydatne rzeczy?

      taka jak w linku
      https://allegro.pl/oferta/instrukcja-napraw-massey-ferguson-3050-3070-3060-9937756038?utm_medium=app_share&utm_source=facebook

    • Przez Zbyszek76
      Mam dziwny problem.
      Od jakiegoś czasu zapala się  kontrolka niskiego ciśnienia,, ginie czasem wspomaganie,, jakby hamulec główny w zwolnicach trzymał lekko, grzeje się olej,, gorące półosie z tyłu (czy jak tam zwał).
      Dziś popracowałem i - przy częstym używaniu hamulca nożnego problem z grzaniem nie występuje - jednak mam problem ze wspomaganiem,, raz jest,, raz nie ma.. czasem do tego stopnia ginie że naprawdę trzeba się przyłożyć porządnie do kierownicy. zółw/ zając działa bez problemu,, ale wałek przekaźnika niestety nie.
      Gdzie zacząć szukać przyczyny., na co się szykować.
       
       
    • Przez Lukecki
      Witam problem z MF 3075 podnosze plug i przy gornym polozeniu minimalnie opuszcza i wyrownuje do gory i tak w kółko az trzesie traktorem, co moze byc? Wyciagalem zaworek od opuszczania bo nie chcial opuścić co sie okazalo ze ramiona byly zapieczone, zlozylem tak jak bylo i dzieje sie tak jak napisałem.
    • Przez Lukecki
      Witam, wyjechalem na drogę i chcąc przejechać się zadne biegi nie chciały wejść, na każdym biegu musiałem się zatrzymac prawie do zera żeby weszlo, po wrzuceniu 4 i puszczeniu sprzegla traktor bardzo wolno się rozpędza, gaz w podlodze a on nie uzyskuje pełnej prędkości, zawrocilem i biegi juz wchodziły lepiej ale nadal slizgało, dzieje się tak na każdym polbiegu, co należy zrobić w takiej sytuacji?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj