Polecane posty

Witam od 2 lat mecze się z mf 3680 od remontu silnika przez skrzynie po hydraulikę. Przed wymiana pompy czasami działały funkcje z elektrozaworów czasami nie kierownica chodziła tragicznie i nie miał na pompie ciśnienia. Po wymianie jedyne co to dobrze kręciła kierownica ale tylko przez 2h około potem nie szło nim skręcać. Wyjąłem pompę wszystko wydawało się git 2 razy płukalem jeszcze skrzynie i już raczej się pozbyłem opiłków na dobre. Zawór ten złoty z boku uszczelnilem i przeczyscilem wiec raczej działa. Ciśnienie na pompie mam jak nic nie robię 17 jak skręcę kołami na maksa 70 około jak ruszę wajcha od hydrauliki 180. Nadal nie działają funkcje z elektrozaworów. Ciagnik ma instalacje elektryczna cała zrobiona i to można odhaczyć. Bardzo proszę o każda pomoc i rade bo mi już pomysłów brakuje co z tym robić. 

  • Haha 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Buszmen11 napisał:

Wg mnie nayebało się opiłków w elektrozawory i  się pozacinały

Elektrozawory sprawdziłem i wydają się dobre bo je czyściłem i sprawdziłem na akumulatorze 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, Buszmen11 napisał:

Olej dochodzi do elektrozaworu? Napięcie jest po zamontowaniu w ciągniku?

Prąd idzie jak odkręcę elektro leci z tamtąd olej oczywiście przy wyłączonym 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KamilK199    9

Zaglądałeś do tarcz hamulcowych w tylnym moście? Spr. jaki masz typ zwolnic czy tarcze są w kąpieli olejowej razem z skrzynią czy osobno...


Ursus:360, 360 3P,Białoruś JUMZ koparka rolnicza,MF 595 MKII MP:)
a w przyszłości Fendt(612 145KM) lub MF(8110-8120,135-145KM):)
Jeśli jesteś z okolic Wielunia i Sieradza napisz:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
3 minuty temu, KamilK199 napisał:

Zaglądałeś do tarcz hamulcowych w tylnym moście? Spr. jaki masz typ zwolnic czy tarcze są w kąpieli olejowej razem z skrzynią czy osobno...

Razem w kąpieli olejowej ze skrzynia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Chłopie zakładasz co rusz nowy temat a problemy masz stare... Powiedz kto tu co pomoże na odległość jaK masz wsio pokitrane. 🤔

Wstaw go do M. Zduna o ile zechce go robić. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, Bogdan_ja napisał:

Chłopie zakładasz co rusz nowy temat a problemy masz stare... Powiedz kto tu co pomoże na odległość jaK masz wsio pokitrane. 🤔

Wstaw go do M. Zduna o ile zechce go robić. 

zakladam bo ciagnik nie chce działać i liczę na pomoc a mechanika brałem i jedyne co to dalej sam robię a w tym ciągniku raz działa coś raz nie a jak byś kupił ciagnik uszkodzony niby tylko z stukaniem w silniku i od prawie 2 lat byś sie z nim męczył i została by już ostatnia prosta żeby zaczął działać to co nie szukał byś pomocy? Bo opiłków sie pozbyłem silnik zrobiłem pompę wymieniłem i coś cały czas przeszkadza w nim a niewiem co może się zepsuć po 2h jazdy okolo po wymianie pompy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Ja rozumiem że szukasz pomocy ale nic nie da zakładanie o rusz nowego tematu skoro nikt tu na odległość nic nie poradzi skoro masz taki sajgon z ciągnikiem... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Oddaj go do porządnego warsztatu i ci go zrobią. Podejrzewam że uszczelnienia poleciały,zawory pozapychane opiłkami i przy okazji pompa padła.A winowajcą pewnie są hamulce. Jak się nie ma pojęcia to się nie rusza takiej maszyny bo to nie ursus 330 że wszystko jest oczywiste. I nawet na błocie skrzynia będzie chodzić

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Nie udziela się tu już M. ZDUN a tylko on może by coś zdziałał bo masz problem z ciśnieniem i blokiem zaworowym.... Nie zrobił by tego na odległość, tu muszą być pomiary i konkretną djagnoza na warsztacie... Skoro nie dałeś rady tego ogarnąć i piszesz" ze wydaje ci się ze jet ok "no to raczej już nic nie zdziałasz... 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Jak jesteś z lubelskiego to mam majstra co by to ogarnął chyba że chcesz z drugiego konca polski go wiezc to też moge dac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
2 minuty temu, hardkor113 napisał:

Oddaj go do porządnego warsztatu i ci go zrobią. Podejrzewam że uszczelnienia poleciały,zawory pozapychane opiłkami i przy okazji pompa padła.A winowajcą pewnie są hamulce. Jak się nie ma pojęcia to się nie rusza takiej maszyny bo to nie ursus 330 że wszystko jest oczywiste. I nawet na błocie skrzynia będzie chodzić

Opiłków nie mam bo tarczki wszystkie wymienione są w nim hamulce i ręczny tez i skrzynia płukania pare razy raz przez mechanika i 2 razy ja płukalem i nic tam z opiłków już nie ma 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

Nie wiadomo czy to opiłki. Może nieszczelność. Samemu będzie ciężko ogarnąć, dużo zależności pomiędzy układami. 

Skąd jesteś, jaka lokalizacja? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Tylko ten człowiek ogarnie Ci ten ciągnik o ile zechce go robić po takich przebojach. 

Udzielał się kiedys tu na forum teraz go nie widzę. 

Edytowano przez Bogdan_ja

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przed chwilą, plati napisał:

Nie wiadomo czy to opiłki. Może nieszczelność. Samemu będzie ciężko ogarnąć, dużo zależności pomiędzy układami. 

Skąd jesteś, jaka lokalizacja? 

Wielkopolskie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

Niewiem ja nie jestem fachowiec ale jak założył nową pompe i po 2 godzinach ją zajechał to coś jest nie tak

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
8 minut temu, hardkor113 napisał:

Niewiem ja nie jestem fachowiec ale jak założył nową pompe i po 2 godzinach ją zajechał to coś jest nie tak

Pompa jest dobra i to jest problem coś innego się zepsuło bo bez robienia niczego mam na niej 17 bar z tylu na rodzielaczu 180 podnosi i opuszcza normalnie tylko jak skręcę kołami zamiast 170 mam 70.  

Edytowano przez Maseyferguson21

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hardkor113    637

U mnie jest pod maska taki zawór trójdrożny on z tego co kojarze to od orbitrolu i czegoś tam jeszcze może on zapchany

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 minutę temu, hardkor113 napisał:

U mnie jest pod maska taki zawór trójdrożny on z tego co kojarze to od orbitrolu i czegoś tam jeszcze może on zapchany

Wyczyściłem go 

Teraz zauważyłem ze bardzo mocno ciekną mi siłowniki od wspomagania może to być problem ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan_ja    2995

Skoro dzieje się coś z tym tylko z układem kierowania to rozdupcaj to w mak i przeglądaj. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
32 minuty temu, tomek1974 napisał:

opiłki poszły na zawory i puszczają ciśnienie ,umyj zawory na orbitrolu 

A w którym miejscu są te zawory bo wiem ze jeden od orbitrola jest na deklu przy pompie a sam w sobie orbitrol tez ma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xzibit0000
      Witam. Podesłalby ktoś zdjęcie gdzie zamontować linkę od hamulca recznego? Albo jakoś logicznie podpowiedział gdzie ja zaczepić?
    • Przez Kawid
      Witam mam problem z dynashift w MF 3075 ponieważ sam przełącza tryby A, B ,C ,D podczas jazdy lecz gdy włączam światła wszystko się uspokaja
    • Przez Ajaa
      Witam mam pytanie podejdzie mi silnik z Massey Ferguson 690t do Massey Ferguson 3065?
    • Przez Szym_on
      Witam mam pytanie odnośnie rewersu ponieważ ciągnik po zdjęciu pokrywy i odblokowaniu biegów i ponownym założeniem pokrywy przestał się przełączać z A na B jak ręcznie wepchnąć siłowniczek to bez problemu jest przełączony i bezproblemowo załącza sią na biegi A a chcieć przełączyć na biegi b to jakby lekko wajcha jest zapierana i  co nie pozwala przełączyć siłownika na biegi B  Gdzie może być przyczyna ? może ktoś by mógł podpowiedzieć .
    • Przez Diabel1
      Witam mam problem ze sprzęgłem w moim maseyu. Jak się olej zrobi ciepły sprzęgło zaczyna nierówno brać to znaczy na wolnych obrotach robi się problem z ruszeniem. Zdarza się że pedał sorzęgła zwolnisz a ciągnik nadal stoi.Słabnie taż wspomaganie. Myślałem że to pompa,wymieniłem pompe, filtry , olej , i było troszke lepiej przez dwa dni i sytuacia wróciła.prosze o jakieś rady , wskazówki co robić.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj