Skocz do zawartości
yacenty

Cena usług prasowania słomy

Polecane posty

WHATEVER
Wybrane dla Ciebie
galeria
cena



MarcinNH    42

Teraz zrobiłem około 1000 kostek w sianie

350 kostek w godzine i 20 minut czyli niecałe 60 groszy za kostke

Edytowano przez MarcinNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl



MarcinNH    42

Mój przecież nie bd przekładał sznurka co chwila. Za darmo nie pojade, mogą recznie zbierać. Moje kostki są lepsze temu są chętni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetorki12    1994

Czemu lepsze ? Dlatego że lżejsze ? Klienci niech lepiej suszą siano i każda kostka będzie fajna B)

Edytowano przez zetorki12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

MarcinNH    42

Troche mniejsze, wcale nie są lekkie na takim zgniocie jaki mam to na przyczepe podać to sie człowiek zmęczy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akaku    69

Jakie ceny będą na usługi prasowania prasą zwijającą? Ja prasuje John Deere 590 i od 3 lat biorę 160zł/godz. Na brak klientów nie narzekam zawsze rocznie ok 1000 belek zwinę. W tym roku pewnie ropa będzie w takiej cenie jak jest teraz na żniwa więc pewnie te 10zł trzeba będzie opuścić 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel885    380

10h i masz 1600zł, ja biorę 12zł za belę, w 10 godzin zrobię spokojnie 300 bel  i mam 3600 zł. 160zł/h to 60-tką z kostkującą biorą, nie wiem jak Ci się to może opłacać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Milosz27    177

Ale ceny macie w moje okolicy za 12zl od balota to kazdy cie wysmieje. Ja w tym roku bede baral 130-140zl na godzine zalezy od pola jak rowne to taniej bo za tłuczenie sprzetu na nierownosciach nik nie zaplaci ale za to drozej;) Za mala kostke 130 na godz. Ogolnie w okolicy od 100 na godz za bele do 180 nawet za kostke. Ale co okolica to inny cennik kazdy by chcial kokosy ale jak kazdy kazdego bedzie zdzieral to za dlugo nie ujedzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

lew908    207

U mnie co roku prasuje ten sam i bierze 10 za bal, a jak prasuje u innych to 12 - 13

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

akaku    69

U nas jeden prasował na hektary brał 150z/ha sprasował 6ha z których było 45 bel obleciał pole szybko a swoje za hektary policzył jednak gospodarz powiedział że niezapłaci mu tak. W każdym rejonie jest innaczej u nas za prasy każdy bierze za godzine. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Marciness    15

Ale ceny macie w moje okolicy za 12zl od balota to kazdy cie wysmieje. Ja w tym roku bede baral 130-140zl na godzine zalezy od pola jak rowne to taniej bo za tłuczenie sprzetu na nierownosciach nik nie zaplaci ale za to drozej;) Za mala kostke 130 na godz. Ogolnie w okolicy od 100 na godz za bele do 180 nawet za kostke. Ale co okolica to inny cennik kazdy by chcial kokosy ale jak kazdy kazdego bedzie zdzieral to za dlugo nie ujedzie.

 To jakim ty sprzętem prasujesz? W godzinę powinieneś zrobić ok 40 bel czyli wychodzi 3zł za belę. Spalanie (ogólnie wychodzi 0,5 l/bal, z dojazdami, chyba,że pola 20ha) czyli ok 2,5zł. Siatkę(czy tam sznurek) chyba ci dają, bo byłbyś na tym stratny. Przeważnie ma się swoją siatkę (nie trzeba ciągle zmieniać) kosz to ok. 2zł. Łączny koszt (paliwa i siatki) zrobienia balota to ok 4-5zł (w zależności od wielkości pól, dalekości, ceny paliwa i siatki. Chyba, że prasujesz powoli c-360 15bel/ha to tak. Przelicz to dobrze, bo masz pewnie prawie 0 zarobek. Za kostkę płaci się u was więcej niż za rolującą? Najbardziej sprawiedliwym rozwiązaniem jest liczenie od balota. Hektar hektarowi nie równy( może wyjść 5zł/bal jak i 30zł/bal)Za godzinę też, ale to 400-500h. Jeśli ceny za kostkę i za rolującą są takie same to i wydajność (ilość sprasowanego materiału) musi być taka sama, a chyba tak nie jest.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ipog13    1

U nas przeważnie ok 10zł za balota i nasz sznurek. Chociaż teraz ostatnio były prasowane siatką to po 14zł bo siatka nie nasza.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Milosz27    177

Prasuje johnem 90km i 550ktą. Wydajnosc zalezy w zeszlym roku ponad 30balotow na godz bo slomy slizge twarde suche i czesto sie zapychalo ale to u kazdego nawet w kostce stawalo. Spalanie w granicach 7l na zalezy od zgniotu. To nie rozdrabniajac 40zł paliwo 100 sprzet i sznrek klienta bo w tedy nie mam suchania ze sznurek peka czy cos dales swoj to sie martw chociaz ja dla siebie ok 700beli robie i w zadnej mi sznurki nie pekaja;) ale.to juz kazdy musi po narzekac jak nie ma na co. Ja duzo nie biorę i wtedy ode mnie wiele nie kasuja co z tego ze ja skasuje jak za chwile wezme goscia do np koszenia i mnie po 360 za h skasuje a tak mam za 260-280 i ja i on zadowolony. Co z tego ze jakies kosmiczne ceny dawal jak zs chwile bym musial dalej je oddawac. Ale co okolica to.inny przelicznik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pawel885    380

Ale ceny macie w moje okolicy za 12zl od balota to kazdy cie wysmieje. Ja w tym roku bede baral 130-140zl na godzine zalezy od pola jak rowne to taniej bo za tłuczenie sprzetu na nierownosciach nik nie zaplaci ale za to drozej;) Za mala kostke 130 na godz. Ogolnie w okolicy od 100 na godz za bele do 180 nawet za kostke. Ale co okolica to inny cennik kazdy by chcial kokosy ale jak kazdy kazdego bedzie zdzieral to za dlugo nie ujedzie.

Od 100zł/h za bele  :blink: To w Twojej okolicy ładnie was ustawiają  :) Ludzie szanujcie swoją pracę, wczoraj rozmawiałem z handlarzem warzywami i od słowa do słowa najechałem na niego że chłop sprzedaje np ziemniak po 5 zł za worek a on chce 12 - on powiedział " co ja zrobie, jak zajadę na giełdę i sami podchodzą że za 5 zł sprzedadzą, ja dał bym im i 20 bo  ludzie w sklepie po 30 dadzą, sami przebijają się kto taniej aby sprzedać" . To samo z usługami, będę robił za paliwo aby w domu nie siedzieć.... Jak komuś drogo to nikt nie zmusza, za 3-4 tys kupi prasę rolującą na chodzie, ale lepiej z sąsiadem piwo pić pod drzewem i patrzeć jak robota idzie a potem się godzinę targować o 50zł..... http://olx.pl/oferta/john-deere-410-CID757-IDaEF1N.html#37aca32798

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


pawel885    380

A z kasą i tak przyjdą w marcu po dopłatach, i trzeci raz się targują - przed robotą, po robocie i przy płaceniu  :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Marciness    15

Jak chcecie to róbcie za marne grosze. To ludzie mają z wami dobrze i nie muszą kupować swoich pras, bo im się nie opłaca jak mają tak tanio. Ciekawe jak sprzęt się trochę wyeksploatuje czy będzie na naprawy, bo utrzymanie też kosztuje. Nawet w Top Agrar jest napisane cena za sprasowanie balot 120- 10-12zł.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

corrado    217

Ja w tamtym roku brałem po 12zł za bele w tym roku nie wiem jeszcze bo szukam prasy jak zmienię to zobaczymy ale raczej cena się nie zmieni, muszę sam zobaczyć jak to będzie szło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

masseyf12    33

a te 12 zł to to już z sznurkiem, siatką ? Czy klient daje swój sznurek , siatkę.

 

Edytowano przez kris14
Pkt. 1.1 +1p. ostrzeżeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Milosz27    177

Widzę ze naprawdę trzeba podnieść stawki jak tak czytam. Co jeden to lepszy:) jak kupować słomę z pola i ją prasować po 14zł siatka zwozić się bawić to w mojej okolicy za 20-25zł kupi się gotową słomę ze stodoły bez roboty :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

corrado    217

Ciesz się że możesz tak kupić bo w mojej okolicy to taniej niż 30zł/szt. nie kupisz i to bez rewelacji. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

×