PanJoker

Podpinanie przyczep z brudnym olejem?!

Polecane posty

PanJoker    4

Kupiłem nie tak dawno Renie 120.14 I moje pytanie jest takie. Olej w skrzyni jest żółciutki. Czy jest on filtrowany?? Bo gdybym np chciał podczepić przyczepę która była wywracana przez inny ciągnik który miała ciemny olej. To nie wymiesza mi się to wszystko w skrzyni w Reni? Bo nie chciał bym brudzić tego oleju. I jeszcze pytanie które złącze służy do wywracania przyczep? I która to będzie "wajcha" w kabinie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kris82    77

no raczej żółciutki to on nie zostanie

ja bym się martwił czy się nie zważy bo znajomy tak podpioł pod rozrzutnik niby niewiele a się spienił

co do dzwigni to nie wiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
b0gdan    90

powinien być takiej barwy od wymiany do wymiany, to nie ursus c-360, że olej wymienia się co 10 lat :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jendrek    124

Najlepiej nie podpinaj obcych przyczep, a jak masz swoją to poodkręcaj węże i pospuszczaj z nich olej, najlepiej wydmuchaj kompresorem, a jak masz jeszcze inny ciągnik to najlepiej zastosuj w każdym taki sam olej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wisniak222    1

dwa gniazda( w pionie) stojąc za ciągnikiem po lewej stronie od koła to wajcha od strony podnośnika tak jest u mnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

Dzięki wielkie za rady :) Nie wiem czy uda mi się zrobić we wszystkich ciągnikach taki żółciutki olej, bo korzystam z c385 jak i czasami z c360;. niby na wiosne powymieniałem w nich oleje na nowe no ale wicie jak to jest :/ Najlepiej by było zastosować w przyczepach takie złącza żeby do żadnego innego ciągnika nie pasowały :) I ludzie nie będą wywracać :) Co do dźwigni to postaram się teraz jakoś to przetestować :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

a to jaki olej jest niby w tej reni? może należało by już w reni zmienić olej a zużyty z reni zalać do c 385?

w końcu chyba w tej reni jest jakiś olej UTTO, bo niby co tam innego może być? zalej reno i c 385 orlenem utto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PanJoker    4

A nie wiem jaki olej. mi tu taki jeden mądry tłumaczył że olej w skrzyni zawsze taki będzie czysty bo jest filtrowany. Tylko że mi się w to nie chce troszke wierzyć.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz51195
      Witam,Panowie mam dziwny problem z ładowaniem w ciągniku renault 461, po odpaleniu ciągnika ładowanie jest wzorowe ale po czasie gdy włączę wszystkie światła ładownie spada, i alternator się grzeje ( szczególnie koło pasowe)po wyłączeniu obciążenia wszystko wraca do normy, i teraz moje pytanie co może być przyczyną takiego dziwnego problemu, alternator pochodzi z Mazdy 626 2.0D 12V, 80A, dane akumulatora dodaje w zdjęciu, a i mechanik założył mi taki kabel od ładowania (jak na zdjęciu) a ja teraz założyłem od spawarki bo myślałem że coś pomoże. A 2 sprawa u mnie jest pasek 10mm czy jest jakaś opcja przerobienia alternatora z jakiegoś VW na taki pasek, bo wiem że golfy 2 miały na 10mm ale wolał bym coś nowszego. Pozdrawiam 🙂🤚🤚🤚🤚i czekam na Pomoc.



    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj