rbit

Wąż hydrauliczny do prasy z boku MTZa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
rbit    5

Jeśli chcę podłączyć wąż do prasy od dźwigania klapy od bocznego wejścia z lewej strony MTZa to dać jeden wąż w całości czy pociągnąć jeden wąż do tyłu ciągnika (koło dwóch przyłączy co tam już są) i dopiero tam drugi podłączać do belarki? Pytam bo gość od zakuwania węży twierdzi, że jak tak podzielę będzie mi blokowało/trzymało ciśnienie, że nie będę mógł wcisnąć później przewodu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

nic nie będzie trzymalo. najlepiej bezposrednio w rozdzielacz wkręć nowe przewody i poprowadz je to tylu ciagnika zrobisz normalnie kolejną sekcje jak w cywilizowanym ciagniku


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

Wyjście z przodu z lewej strony To jest to samo wyjście co masz wyciągnięte do tyłu(u mnie tak jest), więc jak masz tylne zajęte to nic Ci to nie da. Zresztą popatrz jeszcze po przewodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

u mnie jest oddzielnie tyl prawa i lewa strona


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    5
Napisano (edytowany)

Ale tak to nie będzie mi to chodziło? Środkową wajchę w ciągniku mam do ładowacza czołowego i to jest prawa strona, prawa dźwignia to tył, a lewa wajcha nieużywana to 2 przyłącza z lewej strony. Jeden kabel na podbierak ten stary dam do wyjścia tam gdzie było do tej pory czyli z tyłu a drugi wąż od klapy muszę dać do tego przyłącza z lewej strony no bo gdzie indziej?

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Grzechooo    788

A sorry Wy pewnie macie wajchy przy kierownicy tylko od hydrauliki zewnętrznej, a ja mam jedną od podnośnika i dlatego u mnie lewą jest od złączy z lewej i z tyłu razem, środkowa z prawej z przodu a prawa od podnośnika. Jeszcze raz sorry niepotrzebnie wprowadzam w błąd.


Jak pociągniesz przewody z przodu to w Twoim przypadku będzie działać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    2345

od podbieraka ok ale od klapy masz dwa przewody zepewne i one musza być podpięte pod jedna parę


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rbit    5
Napisano (edytowany)

Na tą chwilę do prasy od nowości idzie tylko jeden przewód od tyłu ciągnika, który steruje i klapą i podbierakiem za pomocą elektrozaworu w prasie  ZAWÓR TRZYDROGOWY STERUJĄCY ELEKTRYCZNIE 3URPEE6 (agromet-monki.pl) ale on coś szwankuje bo jak podniosę max. w górę podbierak to puszczają mi haki od klapy i dlatego chcę by oddzielnie były dwa przewody. Chcę wywalić całkiem ten elektrozawór i podłączyć jeden przewód do jednej rurki drugi do drugiej.

Edytowano przez rbit

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj