
Deutz fahr 5125 G GS (5105;5115;5125)
Przez
Bonifacy, w Deutz-Fahr, Lamborghini, Same
-
Podobna zawartość
-
Przez Czyzyk97
witam. mamy problem z lamborghni 1060 a mianowicie po zrobieniu sprzegla ciągnik przestał odpalać. kręci rozrusznikiem a nie odpala. mechanicznie po włożeniu imbusa w sterownik od listwy pali na strzał. bezpieczniki sprawdzone okey. przekazniki też. prad po zapłonie na sterowniku listwy 0.5v podczas kręcenie spada do 0.3v. obstawiam że powinno być przy odpalaniu jakieś 5volt. czujnik obrotów na sprzęgle pokazuje 31k Ohm. potencjometr przy pedale gazu jest sprawny moim zdaniem bo pracuje od 1v do 3v jak dobrze pamiętam. serdeczne dzięki za podopiwiedzi.
-
Przez Adam_k
Witam.
Problem mianowicie tkwi w tym że po wciśnięciu sprzęgła pojawia się buczenie, ciągnik normalnie jeździ zmienia biegi, rewers działa, polbiegi tez. Zaczęło to się dziać po rozpolowieniu i złożeniu. Podejrzewam że mogło się zapowietrzyc i w jaki sposób je odpowietrzyć. Booster nie zapowietrzony bo nie był ruszany.
Proszę o wskazówki.
-
Przez Dej
Witam mam problem z deutz fahr dx 85 po wymianie uszczelki pod głowicą co zaczęło stukać tak jak źle ustawne zawory ale to chyba nie to bo ustawiałem i nic nie pomaga. Uszczelka dobrana tyle grubsza o ile z planowano głowicę. Słychać dopiero na wyrzszych obrotach tak do 1300 nic nie słychać. Panowie co to może być. Dziękuję za pomoc
-
Przez Pawelsp321
Mam kilka pytań odnośnie same exproler 80 II
1.Czy da sobie radę w plugach 4 skibowych. A jeśli tak to 35 czy 40.
2.Czy nadaje się on do tura
3.Czy jest bardzo awaryjny i czy części są łatwo dostępem oraz jak z ich ceną?
4.czy można w nim dużo naprawić samemu?
5.Czy lepszy jest silver czy exproler II chodzi o wariant 80 koni i czy silver jest bardziej awaryjny i drogi w naprawie?
6.Czemu tak ciężko znaleźć jakiś dobry egzemplarz za normalne pieniądze.
-
Przez BartoszWitusik
Witam zakupiłem jakiś czas temu Deutz fahra Agrotron 85 ciągnik fajnie chodzi tylko że jest strasznie słaby po zapaleniu w zimie to na wolnych obrotach ledwo co chodził i trzymał sobie jakieś 500-600 obrotów po zagraniu wchodził na 700-900 zależy jak mu się udało, na zimnym to ledwo co się rozpędzał potrzebował przejechać z 400 metrów żeby się do 30 rozpędzić teraz jest trochę silniejszy na cieple ale nadal nie ma cudów nie pracował ciężko w polu ale z przyczepą pod górkę strasznie słabo sobie radzi jak na 80 koni słyszałem że może być to problem z regulatorem obrotów gdzie się on znajduję i jak go wyciągnąć no chyba że jakieś inne macie pomysły dodam że kopci na czarno jak się go chwilowo obciąży chodźby nawet hydrauliką
-