
Deutz fahr 5125 G GS (5105;5115;5125)
Przez
Bonifacy, w Deutz-Fahr, Lamborghini, Same
-
Podobna zawartość
-
Przez Adam_k
Witam.
Problem mianowicie tkwi w tym że po wciśnięciu sprzęgła pojawia się buczenie, ciągnik normalnie jeździ zmienia biegi, rewers działa, polbiegi tez. Zaczęło to się dziać po rozpolowieniu i złożeniu. Podejrzewam że mogło się zapowietrzyc i w jaki sposób je odpowietrzyć. Booster nie zapowietrzony bo nie był ruszany.
Proszę o wskazówki.
-
Przez Dej
Witam mam problem z deutz fahr dx 85 po wymianie uszczelki pod głowicą co zaczęło stukać tak jak źle ustawne zawory ale to chyba nie to bo ustawiałem i nic nie pomaga. Uszczelka dobrana tyle grubsza o ile z planowano głowicę. Słychać dopiero na wyrzszych obrotach tak do 1300 nic nie słychać. Panowie co to może być. Dziękuję za pomoc
-
Przez Pawelsp321
Mam kilka pytań odnośnie same exproler 80 II
1.Czy da sobie radę w plugach 4 skibowych. A jeśli tak to 35 czy 40.
2.Czy nadaje się on do tura
3.Czy jest bardzo awaryjny i czy części są łatwo dostępem oraz jak z ich ceną?
4.czy można w nim dużo naprawić samemu?
5.Czy lepszy jest silver czy exproler II chodzi o wariant 80 koni i czy silver jest bardziej awaryjny i drogi w naprawie?
6.Czemu tak ciężko znaleźć jakiś dobry egzemplarz za normalne pieniądze.
-
Przez BartoszWitusik
Witam zakupiłem jakiś czas temu Deutz fahra Agrotron 85 ciągnik fajnie chodzi tylko że jest strasznie słaby po zapaleniu w zimie to na wolnych obrotach ledwo co chodził i trzymał sobie jakieś 500-600 obrotów po zagraniu wchodził na 700-900 zależy jak mu się udało, na zimnym to ledwo co się rozpędzał potrzebował przejechać z 400 metrów żeby się do 30 rozpędzić teraz jest trochę silniejszy na cieple ale nadal nie ma cudów nie pracował ciężko w polu ale z przyczepą pod górkę strasznie słabo sobie radzi jak na 80 koni słyszałem że może być to problem z regulatorem obrotów gdzie się on znajduję i jak go wyciągnąć no chyba że jakieś inne macie pomysły dodam że kopci na czarno jak się go chwilowo obciąży chodźby nawet hydrauliką
-
Przez Orzech334
Wiatm. W ostatnim czasie kupiłem Deutz Fahra Agrotron K90 z 2008 roku z przebiegiem 5500 mtg.
Ciagnik pali na dotyk ,nie jest zniszczony,półbiegi wchodzą bez szarpania ,rewers pracuje delikatnie i płynnie.Ogólnie strzał w dziesiątke gdyby nie mały kruczek w postaci cięzko wchodzących biegów 1 i 2.Czytałem ze częstym problemem sa lineczki które sie zacierają ,wiec nasmarowałem je olejem do wspomagania (wybrałem go ponieważ jest rzadki i łatwo sie rozprowadził pod pancerzem linki) poprawe czuć było od razu ,lecz niespodziewanie po tym zabiegu ciągnik zaczął wybijac mi pierwszy bieg. Kiedy jade wszsytko jest okej ,gorzej jest gdy zaczynam cos pchać (TUR-em),ciągnąc lub kopać się to ciagnik wybija bieg i zatrzymuje sie :(:(:(:(.W skrzyni nie słychać zadnych podejrzanych dźwięków .Przed tym smarowaniem wszystko było okej ,pchałem hałdę obornika i nic nie wyrzucało .Ciągnik mam od dwóch tygodni więc jestem w fazie testów.
Pomocy prosze!!!
Czy problemem są wyciągniete,zużyte linki wybieraka?
Czy problemem jest awaria mechaniczna skrzyni?
Prosze o pomoc jestem przerażony !!!!!!
-