Kody błędów E w MF 8690 z 2011r.
Przez
kampio, w Massey Ferguson Seria 42XX-43XX-62XX-82XX oraz x4xx
-
Podobna zawartość
-
Przez tomek44
Witam! Potrzebna pomoc, otóż szwankuje mi obrotomierz jego wskazówka delikatnie drga do około 300-500 obr/min i nie rusza wyżej. Myślałem ,że problem tkwi w czujniku obrotów który znajduje się w pompie hydraulicznej jednak po wymianie na nowy dalej jest to samo. Proszę o rade gdzie dalej szukać, czy jest to awaria samego licznika a może problem tkwi gdzie indziej.
-
Przez sebekWRX
Witam. Mam dwa problemy w Fergusonie 6480 silnik Perkins. Pierwszy z nich to brak napięcia na przewodzie od świecy żarowej, przy przekręceniu stacyjki na pozycję grzania, słychać włączenie stycznika ale nie ma napięcia. Świeca i styczniki są dobre bo sprawdzałem. Drugi problem to skok obrotów przy gaszeniu silnika. Dlaczego tak jest? Te modele tak mają?
-
Przez jk33
Mam pytanie jak w temacie o czujnik sprzęgła, czy ma znaczenie podłączenie tylko do kostki bez zdemontowania starego w celu próby ? Do chwili obecnej jeszcze jako tako po kilku próbach załączania i wyłączania dało się ruszyć , teraz ciągnik już ani drgnie , mam nowe czujniki ale jest spory kłopot z założeniem ,trzeba cały pedał sprzęgła demontować chyba ze ma ktoś małe dłonie, po wpięciu w kostkę nadal nie ma reakcji kontrolki zapalają się ale po zluzowaniu czujnika gasną ale ciągnik nadal stoi w miejscu , stąd moje pytanie czy czujnik ma być zamontowany i dopiero go podłączać? czy bedzie to trzeba kalibrować czy cos jeszcze ?
Ewentualnie może problem leży zupełnie gdzie indziej np. w sterowniku ...???
Ktoś może coś podpowie ???
-
Przez pooganiacz
Witam , nie mogę znaleźć filtra hydraulicznego ssawnego , który niby jest przy kole, po rozgrzaniu oleju wyje strasznie pompa i podobno jest odpowiedzialny za to ten filtr, dziękuję z góry za pomoc
-
Przez Zygibigos69
Witam
Temat na forum przewijał się zapewne wiele razy ale niestety nie znalazłem odpowiedzi na mój problem
A więc
Pacjent MF 4260
W czerwcu roku 2021 kapitalny remont silnika wykonany przez firmę w okolicach Warszawy i od tego momentu problem z ciągłym dymieniem na szaro-niebiesko na zimnym mocniej na rozgrzanym trochę mniej niezależnie od obrotów oraz lekkim brakiem "według mnie" mocy
Po kilku wizytach gwarancyjnych i próbach naprawy efekt może i jest ale nie do końca taki jakiego oczekiwałem
A więc na gwarancji zostały wymienione lub sprawdzone
Pompka paliwowa
Pompa po 4 lub 5 wizytach u różnych pompiarzy oczywiście była regeneracja
Na wtryskach przed remontem były założone oryginalne końcówki Perkins po remoncie założone końcówki włoskie "seven" a po wizycie serwisu komplet 6 wtrysków 4 nowe 2 regenerowane Delphi
Komplet nowych filtrów
Czyszczenie zbiornika i smoka
Próby przestawiania kąta wtrysku nie przynoszą żadnej poprawy
Brak jakiegokolwiek ubytku oleju
Wtryski ustawione początkowo na końcówkach "sevena" na 190 bar teraz Delphi na 170 bar
Brak problemów z odpalaniem czy ciepły czy zimny
Za odpowiedzi i podpowiedzi wielkie dzięki 😃
-