ziutek92

Renault Ares 816 kosz sprzęgła

Polecane posty

ziutek92    27

Witam panowie zacząłem rozbiórkę swojej areski i zatrzymałem się w tym miejscu i nie wiem co zrobić proszę o pomoc z góry dziękuje 

A32062CF-0510-4A5E-B015-7C052DF6C7A9.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    151

Najlepiej to robić tak jak sugeruje serwisówka. I można powiedzieć, że już popełniłeś błąd, bo łatwiej wyjąc całego dynashifta. Trzeba go od tyłu uwolnić i wyjąć, nie pamiętam tylko czy w tej wersji trzeba nim obracać czy nie, bo w hexashifcie trzeba nim przekręcić na pewno. Zdobądź serwisówke i działaj. Jak coś to mogę odsprzedać. Moja sugestia jest tylko taka, że tarczki i przekładki na rewersie musisz wymienić, od połówek widziałem tylko raz wymagające wymiany. Natomiast powymieniaj hydroakumulatory albo jeśli nie dziurawe(zwykle pękają), to je napełnij. To jest BARDZO ważne. No i kalibracja po naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    27

Już zostało wyciągnięte wszystko tarczki i przekładki od połówek są ok. Usczeniacze oringi były słabe. Hydroakumulatory wymienione. Ale na jednym z koszt z połówek są tam sprężyny talerzowe i jedna z nich była pęknięta. Noi standardowo tarcze do jazdy tył spalone i popękane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Rowan    151

Nie wyleciałeś przez szybe z niego? 😉 Czy juz tak wyjechane, że nie ciągnął?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    27

Ciągnąć ciągnął i przez szybę tez nie wypadłem 😁 miałem problem zaświeciła się cały czas kontrolka zatkanego filtra hydrauliki i olej się robił czarny i postanowiłem rozpołowic 😁 pokaże później zdjęcia tarcz zapalonych i połamanych przekładek spalonych oraz na polbiegu pęknięta podkładkę sprężysta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    151

To jak już tyle rozebrałeś, to zwolnice rozbierz do tarcz hamulcowych, bo to najczęstsza przyczyna czarnego oleju w nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    27

Zwolnice to podstawa przy tej operacji 😀 zastanawia mnie tylko gdzie jest kosz tarcz do walka wok i jak sue dobrać do niego 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    11

Podejrzewam, że kosz wom jest przy pompie hydraulicznej. Jak pompa zdjęta to powinno być widać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    27

Pompa nie jest zdjęta przeglądałem katalog i nie jestem pewien ale chyba od tylu rozkręcając tylna obudowę mozna się dostać ale czas pokaże narazie czekam ba tarczki przekładki itd do sprzęgieł złoże tutaj i będę sciagal zwolnice i szukał kosza wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów mój Claas Ares 836 zaczął się ślizgać przy jeździe w przód. Do tyłu ciągnie bez problemu. Myślicie że to może być elektrozawór czy raczej czeka mnie remont sprzęgła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak


4 biegi i 4 półbiegi i reduktor żółw zając w przycisku. zmiana miejscami elektrozaworow przód tył nie dała rezultatów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    151

Rozbiórka do koszy rewersu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan napisał:

Rozbiórka do koszy rewersu.

Pisałem do Ciebie na e-mail jak byś miał chwilę zerknij :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    31

Panowie ja trochę z innym tematem. Posiadam Aresa 550, rozglądam się za czymś mocniejszym. Najlepiej coś minimum 140 km o dużym zapasie udźwigu na podnośniku. Z uwagi na to iż, modeli Aresa 630 bądź 640, 636 jest niewiele przyglądam się serii 7xxi 8xx. Czy warto jest iść w jakaś siedemsetke czy osiemsetke, jak z częściami i serwisem takich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    27

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    31

Może jest jakieś zaznaczenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panów złożyliśmy wkoncu w między czasie maratonu sianokosowego naszego Aresa 836 i mamy problem że na 1i 2 polbiegu tak jakby go coś hamowało na 3 i 4 wszystko jest okej czy mogliśmy coś źle złożyć w skrzyni czy wina po stronie elektrycznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rzexxnik    0
Dnia 22.05.2022 o 14:52, ziutek92 napisał:

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Mam problem z tymi satelitami. Przy wymianie tarcz rewersu wysunął nam się ten tryb z środka. Satelity przestawiły nam się i nie możemy zamontować pompy. Czy może ktoś napisać jak to ustawia się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Jan34
      Silnik perkins turbo 6 ,pompa wtryskowa uszkodzona.  oznaczenia na tabliczce zaklepane, na ogłoszeniach do turbo nie ma pomp i nikt nie podaje do jakiego silnika.
      A może przychodzi ta sama pompa do silnika bez turbiny i z turbiną.
      Wie ktoś coś na ten temat ?


    • Przez misiu1123
      Witam serdecznie. Jak w temacie. Muszę pompe wymienić, bo słabo podnosi, przy obr poniżej 2000 orbitrol prowadzi mi ciągnik, jak po litrze wódki, no i ciśnienie na wyjściu przy ok 500-600 obr jest rzędu 20 bar, dopiero przy ok 2000 pokazuje się 150. Pytanie: czy są jakieś niespodzianki przy odkrecaniu pompy oraz czy dużo zleci mi oleju, bo rurka od ssania idzie pod kolektorem wydechowym? Nigdy w takim ciagniku tego nie robiłem, więc wolę się zapytać. Pompa przykrecona jest chyba na dwie śruby m8 i ma 4 rurki, dwie do orbitrol, jedna na hydraulike i jedna od ssania że skrzyni. Za wszelkie sugestie dziękuję. A, i jaką pompę wybrać. Zalozona jest pompa firmy Dowty. 
      Dzięki.
    • Przez Krzydzidsu
      Witam,
      W moim Renault 113.14 przestało podawać prąd do gniazda wewnątrz kabiny (w trakcie pracy nagle zanikło). Orientujecie się, który bezpiecznik za to odpowiada lub gdzie po drodze mogło coś paść?
      Przejrzałem bezpieczniki pod kierownicą ale wszystkie są sprawne. Gdzie szukać problemu nagłego zaniku prądu?
       
      Pozdrawiam 
    • Przez leszek1981
      witam.miał ktoś taką sytuację że olej idzie na hamulce ale nie wraca .dopiero po zgaszeniu puszcza
    • Przez Mikando
      Dzień dobry,
      Mechaniczna skrzynia + ehr
      Podnośnik  lekko opuszczał z ciężkimi maszynami i od razu podnosili, nie było to bardzo uciążliwe. Oprócz tego na rozgrzanym oleju do podniesienia trzeba było dodać minimalnie gazu do około 1000 obrotów inaczej nie podnosil. To było bardziej uciążliwe. Po dodaniu gazu od razu podnosil normalnie. Olej hydrauliczny wymieniony rok temu.
      Odstawiłem ciągnik do mechanika. 
      Mechanik wymienił uszczelniacze na tłoku wewnętrznym i pompe hydrauliczna. 
      Otrzymałem ciągnik jako naprawiony i bez przyczepionej maszyny wszystko działało. Po szczepieniu grubera nawet na zimnym oleju nie podnosił bez dodania gazu i po podniesieniu mocno opadał i podnosił( znacznie bardziej niż przed naprawa). 
       
      Odprowadziłem im ciągnik aby naprawili swoje błędy. Sprawdzili siłownik jeszcze raz, wysłali rozdzielacz do regeneracji. Złożyli wszystko i oddali ciągnik. Po zaczepieniu grubera podniósł go ale z lekkim dodaniem gazu i nadal lekko opuszczał do tego siadło wspomaganie! Kręci się dużo ciężej niż przed „naprawa”. Dla testu pojechałem w pole (terminy gonią) po godzinie pracy nie podnosil bez gazowania na 1800 obrotów, prawie brak wspomagania, ledwo zjechałem z pola. 
       
      Odstawiłem mu ciągnik trzeci raz. Ciśnienie na zimnym na wyjściu z tylu 180 bar. Mechanik mówi, ze nie wie w czym może buc problem …
       
      Chciałem poprawić komfort pracy, a teraz mam ciągnik niezdatny do użytku i wpakowane w to sporo kasy..
       
      Ktoś ma jakieś pomysły ?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj