ziutek92

Renault Ares 816 kosz sprzęgła

Polecane posty

ziutek92    43

Witam panowie zacząłem rozbiórkę swojej areski i zatrzymałem się w tym miejscu i nie wiem co zrobić proszę o pomoc z góry dziękuje 

A32062CF-0510-4A5E-B015-7C052DF6C7A9.jpeg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Najlepiej to robić tak jak sugeruje serwisówka. I można powiedzieć, że już popełniłeś błąd, bo łatwiej wyjąc całego dynashifta. Trzeba go od tyłu uwolnić i wyjąć, nie pamiętam tylko czy w tej wersji trzeba nim obracać czy nie, bo w hexashifcie trzeba nim przekręcić na pewno. Zdobądź serwisówke i działaj. Jak coś to mogę odsprzedać. Moja sugestia jest tylko taka, że tarczki i przekładki na rewersie musisz wymienić, od połówek widziałem tylko raz wymagające wymiany. Natomiast powymieniaj hydroakumulatory albo jeśli nie dziurawe(zwykle pękają), to je napełnij. To jest BARDZO ważne. No i kalibracja po naprawie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Już zostało wyciągnięte wszystko tarczki i przekładki od połówek są ok. Usczeniacze oringi były słabe. Hydroakumulatory wymienione. Ale na jednym z koszt z połówek są tam sprężyny talerzowe i jedna z nich była pęknięta. Noi standardowo tarcze do jazdy tył spalone i popękane 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Nie wyleciałeś przez szybe z niego? 😉 Czy juz tak wyjechane, że nie ciągnął?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Ciągnąć ciągnął i przez szybę tez nie wypadłem 😁 miałem problem zaświeciła się cały czas kontrolka zatkanego filtra hydrauliki i olej się robił czarny i postanowiłem rozpołowic 😁 pokaże później zdjęcia tarcz zapalonych i połamanych przekładek spalonych oraz na polbiegu pęknięta podkładkę sprężysta 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

To jak już tyle rozebrałeś, to zwolnice rozbierz do tarcz hamulcowych, bo to najczęstsza przyczyna czarnego oleju w nich.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Zwolnice to podstawa przy tej operacji 😀 zastanawia mnie tylko gdzie jest kosz tarcz do walka wok i jak sue dobrać do niego 😏

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
artur04c    14

Podejrzewam, że kosz wom jest przy pompie hydraulicznej. Jak pompa zdjęta to powinno być widać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Pompa nie jest zdjęta przeglądałem katalog i nie jestem pewien ale chyba od tylu rozkręcając tylna obudowę mozna się dostać ale czas pokaże narazie czekam ba tarczki przekładki itd do sprzęgieł złoże tutaj i będę sciagal zwolnice i szukał kosza wom

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam Panów mój Claas Ares 836 zaczął się ślizgać przy jeździe w przód. Do tyłu ciągnie bez problemu. Myślicie że to może być elektrozawór czy raczej czeka mnie remont sprzęgła?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tak


4 biegi i 4 półbiegi i reduktor żółw zając w przycisku. zmiana miejscami elektrozaworow przód tył nie dała rezultatów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grzepo    32

Panowie ja trochę z innym tematem. Posiadam Aresa 550, rozglądam się za czymś mocniejszym. Najlepiej coś minimum 140 km o dużym zapasie udźwigu na podnośniku. Z uwagi na to iż, modeli Aresa 630 bądź 640, 636 jest niewiele przyglądam się serii 7xxi 8xx. Czy warto jest iść w jakaś siedemsetke czy osiemsetke, jak z częściami i serwisem takich?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam panów złożyliśmy wkoncu w między czasie maratonu sianokosowego naszego Aresa 836 i mamy problem że na 1i 2 polbiegu tak jakby go coś hamowało na 3 i 4 wszystko jest okej czy mogliśmy coś źle złożyć w skrzyni czy wina po stronie elektrycznej?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rzexxnik    0
Dnia 22.05.2022 o 14:52, ziutek92 napisał:

witam wracam do tematu swojego aresa. Zaczynam składać do kupy wszystko i doszedłem do tego momentu co przedstawie na foto. Prawdopodobnie jest tak ze to się ustawia jak rozrząd tylko jak?

Bez tytułu.png

Mam problem z tymi satelitami. Przy wymianie tarcz rewersu wysunął nam się ten tryb z środka. Satelity przestawiły nam się i nie możemy zamontować pompy. Czy może ktoś napisać jak to ustawia się?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
    • Przez Wojtas974
      witam tak jak w tytule, nie mogę wrzucić tych biegów, 3 i 4 wchodzi normalnie, ktoś miał podobny problem?
    • Przez BartekMaruszewski
      Witam. W mojej renówce pojawił się problem z włączającym się napędem, a mianowicie podczas jazdy bez różnicy czy wolno czy szybko, na niskich czy wysokich obrotach zapala się i po jakimś czasie gaśnie (albo nawet miga) kontrolka od ręcznego, co za tym idzie czuć i słychać jak zaczyna ciągnąć przedni napęd. Potrafi włączyć się nawet jadąc po drodze co jest dość uciążliwe. Jeśli ktoś orientuje się w czym może być  problem byłbym wdzięczny za odpowiedź. Renault 103.54 16x16  mechaniczna. Pozdrawiam 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj