ZETORRRRRR

Ciśnienie oleju t-25

Polecane posty

zbyszekbrzuze    297

Kolego spotkałem się z przypadkiem iż pompa nowa, sucha nie mogła zassać oleju. Pomogło zalanie kanałów osi filtra olejem, bo nie chciało nam się rozbierać :P

I mimo tego pompa daje takie ciśnienie, że ma 3,5 na wolnych.

 


KPK Kumurun Team
Naprawiam ciągniki, remontuję silniki,

GG: 33264431 t: 724772311

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
UrsusCzesio    310

Zapomnmiałem napisać na drugi dzień ale doszedłem do tego. Masz racje Zbyszku pompa była sucha i nie zaciągnęła 


Mój Wladimirec podbija świat

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz2020    0

Mam taki problem odkąd kupiłem Wladimirca, po odpaleniu zimnego wladimirca ciśnienie oleju w silniku na wolnych obrotach wynosi coś ok 1.5-2 atm. na pełnym gazie dochodzi do 4atm i po rozgrzaniu na wolnych obrotach ciśnienie oleju 0.5atm a na pełnych obrotach 1-1.5 atm... zagrzany do 60 stopni podczas orki max 1atm ciśnienia a na wolnych 0.3atm.

Z pompy schodzi olej bo po dłuższym postoju zanim pompa zassie olej i się ruszy wskazówka od manometru to trwa jakieś 3-5 sekund.

Ciśnienie bardzo zależne jest od obrotów silnika więc podejrzewam pompę+zawór

Kręcenie zaworem redukcyjnym nic nie daje po prostu na manometrze nie ma żadnej reakcji, ktoś przy tym już grzebał bo nie ma plomby.

Dysze we filtrze odśrodkowym czyste tylko brak sitka.

Wymiana pompy oleju i zaworu redukcyjnego coś pomoże?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

jasne ,że pomoże choć wcale nie musi . W sumie to niewielki wydatek ( tylko rozbierania trochę ,żeby wyciągnąć pompę )  ale od tego trzeba zacząć


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Radzę sprawdzić zawór ,chodzi o kulkę zaworu że będzie wyrobiona i regulacja nie przynosi efektu podnoszenia ciśnienia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
quxfrix    1

Witam,

 

Mam następujący problem ze swoim władimircem: od jakiegoś czasu (jesień 2016) zaobserwowałem, że podczas jazdy - jak ciągnik przechyli się na lewą stronę wówczas ciśnienie oleju na zegarze spada w zależności od stopnia przechyłu ciągnika. Czytałem wcześniejsze posty i zastanawiam się nad pompą olejową, natomiast wymiana pompy wydaje mi się dość skomplikowana. Proszę o pomoc co może być problemem? Czy z taką awarią można użytkować ciągnik? Za wszelką pomoc dziękuję :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2201

jaki jest powód ciągłego wypalania uszczelek pod głowicą i pod pokrywą zaworów co 2-3 tyg trzeba uszczelki wymieniać ;S

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Tomasz2020    0

Radzę sprawdzić zawór ,chodzi o kulkę zaworu że będzie wyrobiona i regulacja nie przynosi efektu podnoszenia ciśnienia.

 

Czyli mam przez to rozumieć że jak jest kulka wyrobiona albo gniazdo kulki to na niskich obrotach zawór jest cały czas otwarty a powinien się przymykać i otwierac regulujac ciśnienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wieslaw16    79

Może być ta przyczyna lub pompa zużyta jest już, ale zacznij od sprawdzenia zaworu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rolnik88mtz    0

Zna może ktoś rozmiar gwintu tego co jest przykręcony przewód ciśnienia oleju do zegara  bo planuje wymienić wskaźnik ciśnienia na elektryczny i czujnik dać z MTZ belarus tylko nie wiem czy gwint w bloku spasuje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bercik92    2201

jaki jest objaw niskiego ciśnienia oleju ? na zimnym max 1 a na rozgrzanym spada do zera/ wał i pompa jeszcze orginalna. z 89r a może coś jest nie tak z górą ? bo troche oleju bierze

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stasiu84    1

Ja mam taki problem że ciśnienie faluje na ciepłym silniku na zimnym jest 3,5 a gdy się tylko zagrzeje olej to wskaźnik wariuje z 3 na 2,5 i tak cały czas dodatkowy problem mam jeszcze z filtrem oleju silnika gdyż ma on duży luz góra dół chciałem podłożyć podkładkę dodatkową ale wtedy się nie kręci mam jeszcze z tego filtra wycieki z pod pokrywy pomimo nowej uszczelki 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Na filtrze powinien być luz do góry około 1/2 mm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Najlepiej zmień na filtr pp, skończą się problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek99    16

Patrzcie co daje wymiana filtra na nowy typ pp https://www.youtube.com/watch?v=9TnizkXLkJI 

link do sklepu http://www.niva-traktor.ru/shop/detail/flanec_d120_1407501/   

 

będę się kontaktował ze sklepem może będzie możliwość wysyłki do Polski 

 

Zwróciłeś uwagę, ze to są dwa różne numery katalogowe  , ja też piszę się na taką podstawę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
T25A3    0

Cześć wszystkim. Ostatnio mam problem z t25 gdyż kupiłem do niego nowy silnik wymieniłem calą góre wał sprawdziłem i był dobry. Sprawa wygląda tak że na -25 stopniach ładanie odpali może z 3 min pochodzi i ciśnieni oleju zaczyna skakać tzn przez 3 min jest 3,7 na manometrze a póżniej na niskich obrotach 0,5 mpa a na wysokich 3,2 mpa. Zegar mam dobry (sprawdzany) . Wraz ze wzrostem temperatury nic się raczej nie dziej czyli wolne strasznie niskie ciśnienie a na wyższych to koło 3 jest. Macie jakieś pomysły aby zniwelować taki rozrzut bo nie zamierzam cały czas jeździć z gazem w podłodze :) Rozgrzany był już do 60 stopni. Z góry dzięki za podpowiedzi :)

 

 

Edytowano przez T25A3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949
Dnia 9.04.2017 o 21:39, wieslaw16 napisał:

Radzę sprawdzić zawór ,chodzi o kulkę zaworu że będzie wyrobiona i regulacja nie przynosi efektu podnoszenia ciśnienia.

Czy ta kulka może całkowicie się zużyć?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Tzn jak całkowicie? Może coś podeszło pod nią i nie domyka się dobrze. We Władku to przecież 5minut roboty żeby zawór odkręcić i sopawdzić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949
1 godzinę temu, mani51 napisał:

Tzn jak całkowicie? Może coś podeszło pod nią i nie domyka się dobrze. We Władku to przecież 5minut roboty żeby zawór odkręcić i sopawdzić.

Ciśnienie spadło prawie do zera chciałem go podkręcić więc odkręciłem nakrętkę a tam kulki brak więc wykręciłem cały zawór a kulki nie znalazłem. Idzie dokupić taką kulkę czy trzeba cały zawór kupować?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mani51    373

Jak nie dobierzesz nic ze starego łożyska to trzeba kupić. Ale to co najmniej dziwne że zniknęła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez dexter170
      Witam, wymieniłem głowice bo zawory latały już w tulejach i mam teraz problem bo oczywiście chińczyki zrobili źle odwiert pod śrubę smarowania i była za płytka przez co wyrwałem gwint. Są na rynku śruby M14 więc przegwintowałem, zamontowałem i działa. Nie bawiłem się w wymianę tuleji bo się naczytałem że powszechnie dostępne są kijowe.
      Martwi mnie tylko smarowanie czy nie za bardzo zablokowałem kanał oleju, tzn dźwigienki są smarowane, olej leci, ale sprężyny suche, oleju może kropla czy dwie pod nimi reszta spływa a tuleje wystają przecież ok 2cm nad poziom głowicy. To jest w porządku czy mam się martwić?
      Ciśnienie normalne 3,5 na zimnym i 2,5 przy 80. Nie chcę żeby te nowe zawory się zatarły jak pojadę w pole.
    • Przez Tomaszzt25
      lv_0_20231215164649.mp4 Witam Aktualnie mam stomile 11.2-28 i chciałbym kupić większe opony ze względu na to że t25 często wyjeżdża w trasy.
      I moje pytanie brzmi co wybrać? 12.4-28 czy 13.6-28.
      Ciągnie rotacyjną,zgrabiarke,kopaczkę, rozsiewacz nawozu,a rzadziej pług,poznaniaka i kultywator
       
       
    • Przez leszeksz2
      Witam. Przy okazji naprawy hamulców zauważyłem że na kole zębatym blokady mam uszkodzone zęby. Rozkręciłem śruby mocujące i wyjąłem kołki mocujące do korpusu mechanizmu różnicowego. Próbowałem zdjąć tą zębatkę, ale ani drgnie (ściągaczem, obstukiwanie itp.). 
      Jak zdjąć tą zębatkę. Czy trzeba wyjmować cały mechanizm różnicowy ze skrzyni?
       
       
       
    • Przez MarcinKdziak
      założony nowy docisk i łożysko oporowe i dalej nie chce wysprzęglać.Bez odpalonego ciągnika jak jest bieg wrzucony i wciśnie się sprzęgło ,to nadal jest na biegu i wogule nie wysprzęgla tylko czuć załączony bieg .
    • Przez pronarek
      mam pytanie jak zamontowac rozdzielacz hydrauliczny we władku i czy według was jest sens montowania masztu od widlaka na przód czy wytrzyma os itd.
      czekam na odpowiedzi mój tata mówi ze to spokojnie wypali.(i tak zaraz złożymy wniosek na tura do mtz ale jeszcze nie wiem jakiego wybrac)
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj