Skocz do zawartości
pimper21

Bizon Rekord Z058 - zakup

Polecane posty

WHATEVER

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No 1999r to trzeba dać około 90tys, jak nie więcej. Ogólnie mówiąc Rekorda za 30tys dobrego się nie kupi, jedynie do remontu, lepiej za 30-40tys wziaść jakiegoś supra.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Agent634    0

Dobre rekordy zaczynają się od ceny około 55 tys. A ten super to troche roboty już zrobił widać. Najlepiej to powiedz ile kasy chcesz wydać na kombajn może coś doradzimy :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

No to za tą kasę dobrego Rekorda nie kupisz, lepiej wziaść supra w bardzo dobrym stanie, albo jakiegoś Fortschritta 514.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

tomek73    188

Znajomy ma Rekorda z 87r.Chyba będzie go sprzedawał po żniwach.Myśli o 40 tyś,może ciut więcej.Naprawdę porządna maszyna.Malowany + stół do rzepaku z dwoma kosami.Wszystko robione.Zamknąć oczy i brać takiego bez zastanowienia.Dlatego będzie go sprzedawał bo chce większego.Myśli o Claasie 108 lub 116.

Jak się zdecyduję to dam znać.Szkoda go puścić w byle jakie ręce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Agent634    0

Ja już bym go nie brał z tego względu że był malowany. Kto potem kupi Ci malowaną maszynę. Akurat trochę obracamy maszynami i uwierz że ludzie nie chcą kupować malowanego. Na twoim miejscu kupiłbym SUPRA w dobrym stanie, przynajmniej się nie grzeje tak jak rekord.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



Agent634    0

A co to że jest z drugiego końca polski ? Myśmy z Poznania dokładnie z Bieganowa kupili SUPRA i wróciliśmy nim na kołach do domu a mieszkam 20 km za Krakowem, więc trochę drogi było i nie baliśmy się jechać nim. A tak przy okazji to skąd jesteś bo jest u nas gościu co handluje suprami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach



maks    82

A ja bym sie nie bal maszyny do remontu. Byle tylko dobrze go przejżeć zeby wylapac co jest do zrobienia. Mozna kupic taniej i odszykować, wtedy dobrze wiesz co masz i przy okazji mozna go zakonserwowac na jakis czas.

 

Dobrze wiem o czym mowie, 8 czy 9 lat temu kupiony rekord '86 bez sieczkarni za ok 35 tys. Jezdzi do dzis i ma sie (odpukać!) bardzo dobrze :)

 

Zetor - te starsze na pewno nie mialy. Chyba ze ktos sobie zalozyl, tak jak w dobrzycy w skr zeby dokladnie liczyc uslugi :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

zetor1111    2

dzięki @maks ale mam jeszcze jedno pytanie jak sprawdzić czy kombajn jest z danego roku który podaje sprzedawca (gdzie są tabliczki i wybijane roki na podzespołach) a i jeszcze gdzie spojrzeć podczas oglądania żeby nie było niespodzianki po zakupie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Agent634    0

Tabliczka jest z prawej strony kombajnu na pomoście. Zobacz czy dany rok zgadza się z rokiem na silniku bo akurat tak było że kombajn jest np. z 90 roku to silnik tez jest z 90.

Znajomy ma do sprzedania SUPRA 91r. stan bdb ale cena może Ci się wydać deczko wysoka bo chce 67tys. Kombajn cacko, wszystkie pasy nowe, sieczkarnia płocka aktualnie jest w przerwie żniwnej spowodowanej tymi deszczami. Kombajn ma przepracowane 1050 MTG.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bartek72511    41

Dobre rekordy zaczynają się od ceny około 55 tys. A ten super to troche roboty już zrobił widać. Najlepiej to powiedz ile kasy chcesz wydać na kombajn może coś doradzimy :)

 

 

I następny gadajacy swoje teorie ;D ja w tym roku kupiłem rekorda z 1988, w nowej kabinie juz, z sieczkarnią, jedyne co do wymiany to kilka pasków i łożysk ale to w 2000 zł w przegladzie przed sezonem sie zamknęliśmy i chodzi bez zarzutu a fotki w galeri;) ale szukaliśmy chyba 3 miesiące i z 15 byliśmy ogladać i tego prowadziliśmy 150 km;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

maks    82

zetor - heder ma tabliczke z tylu z lewej albo prawej strony gardzieli.

 

Ja bym sie nie kierowal wskazaniami licznika, moze to byc pomocne ale nie kluczowe bo zawsze mogl byc wymieniony albo przekręcony.

Obejzec trzeba sama maszyne bo moze miec 15 lat i być styrana jak nie wiem co, a moze miec i 25 i byc w bardzo dobrym stanie.

 

Wszystko musisz sprawdzic, do kazdej pierdółki się czepiać. Najlepiej to weź jakiegos mechanika ze sobą.

Przejżeć trzeba podłogę (tzn. te 'żeberka' pod młocarnią, trzeba pod niego wejść) i przenośniki, czy blachy nie pościerane czy nie robia sie dziury.

Gumy i łańcuchy, jeśli starte albo mocno naciągnięte to wkrótce czeka Cie wymiana.

Sita w jakim są stanie, bo moze bedziesz musial kupic nowe (gorne moze nie byc idealne, ale dolne jest najwazniejsze).

Czy klawisze chodza cicho i przypadkiem sie nie ocieraja o siebie (kazdego tez sprobowac podniesc czy luzu nie ma).

Zajżeć do młocarni, jak wyglądają cepy. Otworzyć okienka i popatrzeć na klepisko, sprobować dojżeć czy sa ubytki w drutach, moze uda sie dojżeć czy listwy klepiska aby przypadkiem nie są wygięte - świadczyć to bedzie o duzym przebiegu.

I oczywiscie takie detale jak cieknące rozdzielacze, orbitrol, czy pod silnikiem jest czysto czy moze lezy mieszanka kurzu z olejem.

Dlugo by wymieniac :)

 

A i jeszcze taka anegdotka. Gdy nasz byl szukany to na wybrzydzania jednego znajomego pewien starszy pan z dolnego śląska mial powiedziec: "Pani, ta to nie nowe. Chcecie nowe to idzcie do salonu." I to niech bedzie podsumowaniem tego co mowie :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


kobra89    66

Rozważałem zakup albo Rekorda z 99r, albo BS Z110, jednak wszystko przemowilo za BS, zaczynam szukac tego sprzeciku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pimper21    49

no ja wiem rekord może jednak wolał bym się skusić na tego supra tylko chodziło by mi o jakiegoś z kabiną no i bez przesady z ceną

:)

 

a no i ile leci na h taki super ?? że tak z daleka sprowadzaćię ???

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Bizon super jedzie góra 21km/h przy 2200rpm

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach


Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Nie wszystko dobre co się świeci :) po zdjęciach to nic nie wywnioskujesz.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

pimper21    49

ale z45 tyś to by stykło :)

 

ale zobacz rok :) i wogule widać że nie robił po 100 ha rocznie :)

 

no i na 100% garażowany :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Pozory mylą, dobry karcher może wszystko. Moim zdaniem robił na 40-50ha rocznie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Bartek72511
      Witam. Ceny usług idą w góre i planujemy na nasze 12 ha kupic jakiegos bizonka na przyszły rok. Najche tniej bysmy kupili jakiegos za 20 tysiecy i wsadzic w niego z 10 żeby wiedzieć czym się jeździ. Uważacie że to dobry pomysł? Jakiego Bizona najbardziej polecacie w takiej cenie?
    • Przez koras
      Witam zakupiłem Bizonka mam kilka pytań.
      Jaki olej do silnika i ile go wchodzi? Czy turdus się nadaje.
      Jaki olej hydrauliczny i ile go wchodzi. Z góry dziękuję
    • Przez szymon09875
      Sprzedam kombajn bizon z050/56. Rok 1978. W ciaglym użytkowaniu. Cena 8 tyś do negocjacji
    • Przez mateuszsoja1
      Witam, kupię kombajn Bizon z056 z roku 90 z małym przebiegiem proszę pisać lub dzwonić 604-920-952
×