ufosi

Przeróbka tura 1-sek na euroramke 1 czy 2 siłowniki?

Polecane posty

ufosi    0

Witam,

 

Planuje przerobić tura mechanicznego (na linke) w C360-3P, potrzebuje dorobić 2-sekcje, więc chciałbym zrobić już na euroramkę, żeby łatwiej przepinać narzędzia tylko teraz pytanie, bo wszyscy producenci turów przy euroramce dają 2 siłowniki, ale widziałem też przeróbki, że euroramka jest zrobiona z trochę grubszego materiału i na 1 siłownik na środku. Chciałbym zrobić w ten sposób, czyli euroramka ale na 1 siłownik, wskażecie mi jakieś minusy, których nie dostrzegam? Bo jeśli nie ma wielkiej różnicy to zawsze taniej na 1 niż na 2 siłowniki to zrobić :). Ciągnik mam z szerokimi kołami z przodu (balonowe) i wspomaganiem, nie pracuje już w ogóle w polu, tur potrzebny tylko do jakichś prac ziemnych, przewożenia materiałów, odśnieżania itp przy domu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Nie będzie taniej. Dwa siłowniki mogą mieć mniejsze tłoczyska oraz mniejsze tłoki. Jeden duży raz że będzie piekielnie ciężki to i sama rama musi być solidniejsza. Większych różnic nie ma.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bergman31    640

Przy dwóch siłownikach jest więcej przewodów i złączy hydraulicznych, czyli pod tym względem będzie drożej.

Co do reszty, to jak napisał kolega wyżej.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Że względów wytrzymałościowych lepiej dwa bo są bliżej podłużnic. Z drugiej strony to na takim turze nie ma znaczenia bo i tak za dużo nie dzwignie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufosi    0

Z Waszej praktyki jak Wam się wydaje, czy taki siłownik jak poniżej jeśli chodzi o średnicę wystarczy jeśli będzie 1 - centralnie? Skok sobie dobiorę jak już rozrysuje dokładnie, bo chciałbym zrobić siłownik mocowany przez "przekładnię" z blachy, aby uzyskać lepszy przechył tak jak jest w większości oryginalnych turów z euroramką, nie chce mocować siłownika bezpośrednio do euroramki.

image.png

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    4007

Zdajesz sobie sprawę oczywiście z tego że siłownik będzie "słabszy" przy skracaniu się ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ufosi    0

Oczywiście. Ale wydaje mi się że taki powinien sobie spokojnie dać radę. Myślę jeszcze nad złota pompa z hylmetu, zmiana zaworu żeby podwyższyć ciśnienie i zmianę dekla pod spodem żeby bezpośrednio stamtąd zasilić rozdzielać i żeby oryginalny rozdzielacz nic nie dławił. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
akmaly    709

Średnica cylindra wpływa na większą siłę ale potrzebuje większego wydatku oleju i na odwrót. Wszystko zależy jaki chcesz osiągnąć efekt, 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez FarmerMaciek
      Witam serdecznie
      Kupiłem Tura Prima ale bez mocowań, mocowania - czyli tą ramę którą przykręca się do ciągnika chcę wyspawać sam
      Mam Massey Ferguson 675 z napędem ale nigdzie nie potrafię znaleźć żadnych schematów jak te łapy do osadzenia tura mają wyglądać, gdzie się przykręca itd..
      Może ktoś z ma taki model ciągnika albo podobny i zechciałby zrobić parę dobrej jakości fotek?
       

    • Przez zetor6211
      Mam taki ładowacz. Chciałem podpiąć krokodyla ale coś jest nie tak. Ulistnić na 4 guziki. Ale najpierw pytanie czy to podpięcie jest wszystko okej i po co są te 2 kostki. 3 kostki są podpięte a 2 są luźno. 


    • Przez MKHarikeen
      Witam,
      Mam problem ze znalezieniem nazwy tego typu mocowania:


      Mam taki rodzaj, posiadam łyżkę i szukam do niego wideł. Nie jest to mocowanie typu SM ani EURO
       

    • Przez waldekwaldek
      Cześć. Mam problem z ładowaczem Mailleux mx 80. Jak pociągnę yoistyk  do końca do się blokuje przepływ oleju i nie podnosi. Musze tak na minimalny przepływ oleju pociągnąć to powoli podnosi. Jak się zablokuje i nie podnosi to muszę opuścić i dopiero zacząć podnosić. 
      Gdzie jest przyczyna ? W rozdzielaczu wymienione zostały oringi i nic się nie zminiło. 
       
      Z góry dziękuję za pomoc 
       
    • Przez MiłoszKr
      Witam, ma ktoś może dane techniczne ładowaczy mx t10 lub t410 albo t12 i t412. Interesuje mnie dokładnie szerokość mocowań na haki. Jeśli ktoś ma taki ładowacz i jest w stanie zmierzyć i podesłać informacje to byłbym wdzięczny.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj