radek997

Renault 90 34 ciężko pali przy niższych temp.

Polecane posty

radek997    0

Pany mam problem z moją renowka 90 34 mianowicie jak temperatura spada koło 0 ciężko pali. Na mrozach to już całkiem. Trzeba długo kręcić ale odpali dodam że jak już odpali zgaszę ja i odrazu jak chce odpalić pali na strzała 

Naprawiana była pompa wtryskowa założona jest nowa pompka. Dodam że problem pojawił się gdzieś po zrobieniu pompy układ przejzany wygląda że jest ok. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny czy raczej zgłaszać reklamację na pompe i niech szukają 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
16 minut temu, radek997 napisał:

. Dodam że problem pojawił się gdzieś po zrobieniu pompy

No to trop, jakis jest 

Zapytam, jak kręci to leci biały dym ?? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

A na wszyskie gary juz jak złapie to chodzi czy przerywa chwile ?? 

Może warto sprawdzić kąt wtrysku, jest pewność że pompa w mocowaniach  ustawiona tak samo jak przed naprawą ?? 

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek997    0

Wygląda że na wszystkie. Może takie minimalne przerywanie jest musiałbym się wsłuchać jeszcze. Dodam też że 4 końcówki wtrysków nowe 😁

Kat wtrysku też tu myślałem ale złożony tak samo jak wyjęte i do tego z tego co mi się wydaje to jakby był kat wtrysku przestawiony to w sumie przy każdym paleniu on by kulał a już na pewno po zgaszeniu zaraz po odpaleniu i ponownym paleniu 

Chociaż mogę się mylić 😁

 

Ale też jak pisze jak jest cieplej to rakieta pali na szczala 

Edytowano przez radek997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek997    0
20 minut temu, sylwek23111 napisał:

U mnie w 133.54 mimo szczerych chęci i tak się pompa przestawiła minimalnie. 

Czyli szedlbys w kat wtrysku mimo że kolejne i jak cieplej pali dobrze? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sylwek23111    330

Jak kąt wtrysku jest źle ustawiony to tak się może dziać. Olej napędowy jeśli jest za późno wtryskiwany, to w cylindrze jest już zbyt niska temperatura żeby doszło do zapłonu. Gdy silnik jest nagrzany to nie ma bata musi zapalić. Nie jestem w tym temacie specjalistą, są tu ludzie z naprawde dużą wiedzą:)

Mogą też lać wtryskiwacze , albo pompa daje za słabe ciśnienie. Jak lały wtryskiwacze w mjej Reni to musiałem na Placku zapalać. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek997    0

Właśnie też się na tym do końca nie znam dlatego wolę dopytać żeby ktoś doradził a nie chce odrazu dzwonić na firmę co pompe robiła z pretensjami. Jeszcze do głowy przyhodzi mi pomysł żeby wyjąć wtrysk na zewnątrz pokręcić nim i na 2 dzień zobaczyć czy jest tam paliwo odrazu na wtrysku czy nie. Bo jak nie będzie to wina wtedy już chyba w pompie ze schodzi gdzieś ciśnienie a jak by było ok to chyba faktycznie ten kąt. Sam nie wiem co gdzie szukać 😁😁

Wtryski nowe więc raczej nie leją a pompa zrobiona w zakładzie i dostała nowa głowice więc i ciśnienie raczej ma książkowe 

Edytowano przez radek997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roxer    126

Regulowaliscie kiedyś ten kąt wtrysku samemu? Na ucho? U mnie w MF silnik Perkinsa po regeneracji pompy paliwa i wymianie końcówek wtryskiwaczy podobnie jest

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

Pompa tego typu ma tez regulator kata wtrysku nie wiem czy jest jego regulacja wewnatrz pompy ale pewnie tak . i teraz pytanie jak został ustawiony po regeneracji... nie stety te regeneracje juz takie sa, cos za coś

Co ustawiania na fasolkach co za problem zaznaczyć i od tego miejsca przestawić zapłon w przod ?? ja bedzie poprawa to doregulować dokladnie, a wczesny kąt to tłucze po tłokach twardy hałas 

Z moich doswiadnczen to wiem ze trzeba nawet porównywać dlugosci koncówek wtryków wzgledem oryginałów, i grubosci podładek (o ile wystepuja ) pod wtryskiwacz . zmiana odleglosci rozpylacza od komory też powoduje takie cuda 

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek997    0
10 godzin temu, witejus napisał:

Ciężko pali ze świecą czy bez świecy?

Bez ale przed naprawa w największe mrozy bez świecy palił bez zająknięcia. 

 

Czyli próbować nią pokręcić na fasolkach mówicie? I mówimy o tych fasolkach na zewnątrz czy w środku na kole bo tam też jest delikatna możliwość 

Edytowano przez radek997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Miałem dokładnie teraz ten sam problem po kapitalnym remoncie. Myśleliśmy, że silnik stracił kompresje, rozrusznik, akumulator, świeca. Okazało się, że trzeba było rozrząd przestawić o jeden ząbek, regulacja na fasolkach, mało dała. Jeżeli nic innego nie pomoże to proponuje dać koło rozrządu o jeden ząbek, odsuwając od silnika i przekręcić pompę na otwory. Pasuje tylko w 1 położeniu

Edytowano przez tomislawwitow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Ale autor nic nie wspominał o remoncie silnika tylko ze wyciągnął pompę paliwa także przestawienie rozrządu nie wchodzi w grę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 Napisałem, w razie jakby wszystko inne wykluczył. Remont był skutkiem właśnie wyjęcia pompy do regeneracji około 2 lat temu. Przed remontem, było to samo. Też myślałem, że się nie przestawi rozrząd a jednak tak się stało. Jeżeli przestawi o 1 a nie o 5, nic sie nie stanie a sprawdzi, przynajmniej czy to coś dało 

Edytowano przez tomislawwitow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520
2 godziny temu, radek997 napisał:

mówimy o tych fasolkach na zewnątrz czy w środku

A masz na pompie na zewnątrz?pompa CAV czy inna?

Edytowano przez witejus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek997    0
34 minuty temu, witejus napisał:

A masz na pompie na zewnątrz?pompa CAV czy inna?

Tak cav pompa 

 

A z remontu silnika w sumie też były i głowice robione i założone nowe pierścienie ale to już było wszystko kręcone w sumie po przykręceniu pompy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To nie jesteś pewny jaka kompresja ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slawek74    12185
radek997 napisał:

Pany mam problem z moją renowka 90 34 mianowicie jak temperatura spada koło 0 ciężko pali. Na mrozach to już całkiem. Trzeba długo kręcić ale odpali dodam że jak już odpali zgaszę ja i odrazu jak chce odpalić pali na strzała 

Naprawiana była pompa wtryskowa założona jest nowa pompka. Dodam że problem pojawił się gdzieś po zrobieniu pompy układ przejzany wygląda że jest ok. Ktoś wie gdzie szukać przyczyny czy raczej zgłaszać reklamację na pompe i niech szukają 

rano przed odpaleniem jak będzie chłodno polej pompę gorącą wodą przed odpaleniem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radek997    0
9 godzin temu, V12 napisał:

To nie jesteś pewny jaka kompresja ??

Kompresja była mierzona i jest ok. Przed remontem nie było kompresji bo było tam chyba 15 na jednym bo pierścieni nie było 😁 ale mimo to palił elegancko i chodził też ok

 

Czyli najszybszy sposób na sprawdzenie i ewentualne wyeliminowanie wszystkiego to przestawić mu rozrząd o zabek do przodu 

Edytowano przez radek997

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Jeżeli słabo pali, rozrusznik nie może się zebrać, kopci na biało i ma dziwny metaliczny dźwięk to tak. Silnik powinien cykać i stabilnie pracować na niskich obrotach, tym bardziej po regeneracji pompy. Kąt trzeba opóźnić 

Edytowano przez tomislawwitow

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
witejus    8520

O polewaniu gorącej pompy nieraz słyszałem ,choć u mnie nigdy nie było takiej potrzeby,ale o polewaniu zimnej pompy gorącą wodą pierwszy raz słyszę .Możesz to dokładniej wyjaśnić na

6 minut temu, slawek74 napisał:

sprawdzenie pompy

czym polega sprawdzenie pompy gorącą wodą?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Griszka92
      Witam
      Po wymianie sprzęgła na nowe całego kompletu marki Kawe oraz obróbce koła zamachowego sprzęgło nie wysprzęgla, jedynie idzie wrzucić wsteczny poza tym WOM nie działa. Sprzęgło niby ustawione fabrycznie bo śruby znaczone !? Wie ktoś może jak to ustawić ? Jakieś dane czy cokolwiek 
    • Przez Kamilmok
      Witam . Problem zaczął się od dmuchniętej uszczelki pod głowicą , w trakcie naprawy mechanik wysłał pompę paliwa do regeneracji alby ją od razu sprawdzić . kupiliśmy nowe ori wtryski .  
      Po złożeniu wszystkiego brak mocy , orka na 4 skiby ziemia cieżka i jak było ciężko to zamiast grzebać kołami to dusiło ciągnik na biegu 1-1. 
      Postawiliśmy do drugiego mechanika pompiarza , niby wszystko posprawdzał pobawił sie zapłonem  i mówił ze wszystko jest dobrze . Pali na dotyk . teraz w polu nie był testowany jeszcze ale jak ciągną 6 ton pszenicy pod górkę to prędkość spada ze trzeba zbijać pół biegi . takze chyba nie jest dobrze . 
       
      gdzie szukać przyczyny ?
       
    • Przez lukasz3564
      Witam poszukuję drzwi lewych do renault 9034 TX jeśli ktoś posiada proszę o wiadomość.
    • Przez MarcinKa
      Witam
      Może ktoś podpowie czy jest jakis zawór czy jakaś inna przesłona czy jakby tam zwał na przejściu pomiedzy zbiornikami górnym a tym pod kabina??
      Pytam bo lalem paliwo i zapełniłem górny na maksa i nie poszlo w dolny dopiero jak przejechałem na pole to paliwo spadło do dolnego zbiornika...
      Dziwne trochę,przewód łaczacy oba gruby jest powinno samo lecieć nie ma zadnych kraników nie wiem co za przypadłość...
      Ktoś coś??
    • Przez Mati3005
      Witam, Panowie mam pytanie odnośnie ustawienia balansera, tłumika drgań zwał jak zwał, przy remoncie silnika mechanik nie zaznaczył położenia wału względem ustawienia balansera, i teraz podczas pracy są odczuwalne drgania na ciagniku, nie wiem jeszcze jak z sila przy ciężkiej pracy bo na razie tylko pracował z opryskiwaczem ale takich drgań przed remontem nie było wiem ze ma być ustawione dwa skrajne tłoki w GMP i teraz pytanie czy jest gdzieś na kole od wału oznaczenie tego czy czeka mnie metoda prób i błędów ze śrubokrętem we wtrysku?? 🙂 na balanserze jest oznaczenie na kole zębatym, za pomoc dziękuję 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj