Clark

Pomiar ciśnienia w MF6130

Polecane posty

Clark    1

Witam. Po zimie ciągnik mi odmówił posłuszeństwa i muszę zmierzyć ciśnienie oleju hydraulicznego. Nie za bardzo wiem gdzie i jak się wpiąć w układ. Prosiłbym o maksymalnie proste odpowiedzi a najlepiej ze zdjęciem. Generalnie niewiele mam wspólnego z ciągnikami dlatego wiele informacji, które znalazłem w necie jest dla mnie bezużyteczne więc proszę jak krowie na rowie a będę bardzo bardzo wdzięczny.   

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105

Musisz mieć odpowiednie złącze diagnostyczne. 

 

U mnie w mf 6190 masz 3 punkty . Na sprzegle, na pompie i na rozdzielaczu. 

Więc musiał byś kupić złącza i mieć o tym jakieś blade pojęcie więc wątpię, że sam ogarniesz temat...

 

I co znaczy że odmówił posłuszeństwa?

Edytowano przez plati

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sznajdik    573

Nie trzeba złączy wystarczy wykręcić ten pizdryk i wkręcić króciec z takim gwintem a dalej wąż z zegarem i po problemie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Clark    1
5 godzin temu, plati napisał:

Musisz mieć odpowiednie złącze diagnostyczne. 

 

U mnie w mf 6190 masz 3 punkty . Na sprzegle, na pompie i na rozdzielaczu. 

Więc musiał byś kupić złącza i mieć o tym jakieś blade pojęcie więc wątpię, że sam ogarniesz temat...

 

I co znaczy że odmówił posłuszeństwa?

Sory, nie znam zwyczajów tego forum ale to zabrzmiało jak obelga. Może to taki lokalny koloryt aby każdego kto pyta nazywać ignorantem i jest to punkt zapisany w regulaminie. Szanowny panie Plati, to, że nie znam na pamięć punktów pomiarowych ciągnika nie znaczy, że nie mam pojęcia o mechanice. Na codzień  naprawiam samochody i motocykle więc pomiar ciśnienia nie jest dla mnie żadną nowością. Chodzi wyłącznie o to, że akurat w ciągniku nie wiem gdzie są punkty pomiaru.

Co do opisu usterki to chyba bez sensu ale niech będzie. Po rozgrzaniu zapala się kontrolka ciśnienia oleju i biegi nie wchodzą. Od jakiegoś czasu był problem z włączeniem WOM.

Zgodnie ze sztuką zanim coś rozbiorę powinienem wykonać diagnostykę. Przejścia na przewodach, jakość złączy itp mam już sprawdzone i jest ok. Kolega podpowiada, żeby jeszcze sprawdzić ładowanie akumulatora oraz sam akumulator bo w tych modelach brak odpowiedniego napięcia lubi powodować cuda. Zostanie zatem jeszcze sprawdzenie ciśnienia co też chciałem uczynić.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość
6 godzin temu, Clark napisał:

Witam. Po zimie ciągnik mi odmówił posłuszeństwa i muszę zmierzyć ciśnienie oleju hydraulicznego. Nie za bardzo wiem gdzie i jak się wpiąć w układ. Prosiłbym o maksymalnie proste odpowiedzi a najlepiej ze zdjęciem. Generalnie niewiele mam wspólnego z ciągnikami dlatego wiele informacji, które znalazłem w necie jest dla mnie bezużyteczne więc proszę jak krowie na rowie a będę bardzo bardzo wdzięczny.   

ale co własciwie nie działa?

już widze...

Edytowano przez Pafnucy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
plati    105
59 minut temu, Clark napisał:

Sory, nie znam zwyczajów tego forum ale to zabrzmiało jak obelga. Może to taki lokalny koloryt aby każdego kto pyta nazywać ignorantem i jest to punkt zapisany w regulaminie. Szanowny panie Plati, to, że nie znam na pamięć punktów pomiarowych ciągnika nie znaczy, że nie mam pojęcia o mechanice. Na codzień  naprawiam samochody i motocykle więc pomiar ciśnienia nie jest dla mnie żadną nowością. Chodzi wyłącznie o to, że akurat w ciągniku nie wiem gdzie są punkty pomiaru.

Co do opisu usterki to chyba bez sensu ale niech będzie. Po rozgrzaniu zapala się kontrolka ciśnienia oleju i biegi nie wchodzą. Od jakiegoś czasu był problem z włączeniem WOM.

Zgodnie ze sztuką zanim coś rozbiorę powinienem wykonać diagnostykę. Przejścia na przewodach, jakość złączy itp mam już sprawdzone i jest ok. Kolega podpowiada, żeby jeszcze sprawdzić ładowanie akumulatora oraz sam akumulator bo w tych modelach brak odpowiedniego napięcia lubi powodować cuda. Zostanie zatem jeszcze sprawdzenie ciśnienia co też chciałem uczynić.

Pozdrawiam.

Dla mnie szanowny Panie to możesz serwisowac samoloty. Skoro się znasz na mechanice to wystarczyło obejrzeć prawą stronę ciągnika i byś nie musiał czekać na odpowiedź. 

 

Nie nazwałem Cię ignorantem, z całym szacunkiem ale mimo że zasady mechaniki są podobne to jednak inaczej wygląda wymiana rozrządu w samochodzie, a inaczej naprawa hydrauliki w ciągniku. Odpowiednie wskazania też musisz znać. Nie wystarczy wpiąc zegar. 

 

Jak Cię interesuje to wykaże się dobra wola i Ci wyśle instrukcję napraw. Z Twoją wiedzą i instrukcją to już napewno poradzisz sobie świetnie.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trakorzysta    8

Wiecie może jakie powinno być te przyłącze diagnostyczne, macie może rozmiar albo link z jakiegoś ogłodzenia? Poszukuje gniazda, wtyk prawie 13 mm średnicy, 1/4 cala suchoodcinający jest za duży w sklepi powiedzieli że ma 16 mm, dzwoniłem do sklepów internetowych ale tylko całe zestawy za kilka tysi.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Clark    1
4 godziny temu, plati napisał:

Dla mnie szanowny Panie to możesz serwisowac samoloty. Skoro się znasz na mechanice to wystarczyło obejrzeć prawą stronę ciągnika i byś nie musiał czekać na odpowiedź. 

 

Nie nazwałem Cię ignorantem, z całym szacunkiem ale mimo że zasady mechaniki są podobne to jednak inaczej wygląda wymiana rozrządu w samochodzie, a inaczej naprawa hydrauliki w ciągniku. Odpowiednie wskazania też musisz znać. Nie wystarczy wpiąc zegar. 

 

Jak Cię interesuje to wykaże się dobra wola i Ci wyśle instrukcję napraw. Z Twoją wiedzą i instrukcją to już napewno poradzisz sobie świetnie.

Bardzo mnie interesuję.  Dziękuję bardzo. Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez kamilb1996
      Witam, mam pytanie do posiadaczy Massey Ferguson 29xp. Po odpaleniu załącza się unicontrol i zaczyna piszczeć. Świeca się wtedy 2 błędy w górnym rzędzie druga i trzecia kontrolka od lewej. Odlicza od 20 i po 20 sekundach gaśnie. Czytałem coś w tym temacie i niby że to kontrolka od ciśnienia oleju hydraulicznego. W którym miejscu znajdę czujnik? Jeden jest w zbiorniku oleju a myślę że musi być jakiś drugi? Ewentualnie czy posiada ktoś instrukcje obsługi w pdf ? Myślę ze tam też mógłbym coś znaleźć . Z góry dziękuję za odpowiedzi.
    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj