Skocz do zawartości
Zaloguj się, aby obserwować  
DK6

john deere 5620 przedni naped

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
john
DK6    0

Witam. Mam problem w JD 5620 z przednim napedem a mianowicie sam sie wlaczyl i nie mozna go wylaczyc ;) Jest w nim taka opcja ze podczas hamowania przedni naped wlacza sie i hamuje na przednia os i w pewnym momencie sie wlaczyl i tak pozostalo :D prosze o pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK6    0

poszukaj w bezpiecznikach - tez to mialem........

 

bezpieczniki sa w pozadku ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

DK6    0

BCU 20 A TEZ ????????/

U mnie ten bezpiecznik nie jest oznaczony takim symbolem i ma 10A i jest jednoczesnie od napedu WOM-u i blokady kol...Moze mowisz o ktoryms umieszczonym w innym miejscu?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DK6    0

szukaj w innym miejscu..........

bcu ma taki symbol (O)

Rzeczywiscie byl to bezpiecznik :) Mial 15A zamiast 20 i jakos sie nie rzucal w oczy :) Dzieki wielkie za pomoc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidJD    0

Mam ten sam problem a na dodatek nie moge załączyć blokady tylniego mostu co może być przyczyna bezpieczniki są ok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal3113    0

Witam. Mam problem w JD 5620 z przednim napedem a mianowicie sam sie wlaczyl i nie mozna go wylaczyc :o Jest w nim taka opcja ze podczas hamowania przedni naped wlacza sie i hamuje na przednia os i w pewnym momencie sie wlaczyl i tak pozostalo :) prosze o pomoc

 

 

Najprawdopodobniej masz przerwę w obwodzie może być przerwany przewód lub nie łączyć wtyczka i ciągnik jest w trybie awaryjnym tak na 99%

jeśli te bezpieczniki

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
unki    1

Sprawdz jeszcze czy swieca ci swiatla stopu bo jesli nie to na bank bezpiecznik jest spalony lub tak jak kolega wyzej pisze jakis przewod jest przerwany :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidJD    0

Dzieki koledzy jak sie okazało wina była po stronie bezpiecznika z hamulca na oko był dobry a jak przemierzyłem miernikiem to okazało sie ze jest spalony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

to na pewno bezpiecznik u mnie było to samo w 5720 (spowodowało to wypadek :/) a te bezpieczniki się tak przepalają że nawet nie widać trzeba kżdy dokładnie sprawdzić najlepiej miernikiem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez jan222
      Witam!
       
      Jak w temacie czy ciężko jest wymienić uszczelkę pod głowicą w tym ciągniku? Dziś po odpaleniu zaczął dymić na biało, po oględzinach zauważyłem lekkie bąbelkowanie w zbiorniku wyrównawczym płynu. Kupując ten ciągnik słyszałem, że uszczelki pod głowicą siadają po ok 10tyś godzin czy to prawda? Na co zwrócić uwagę podczas wymiany. Dodam, że silnik pracuje bez zmian przydymi mocno podczas odpalania i jakiś czas po. W oleju czysto nie ma śmietany. Znalazłem komplet uszczelek za niecałe 170zł czy warto? czy lepiej oryginalną za ok 400zł a resztę pod kolektory itp innych producentów? Aha ile może za taką robotę wziąć serwis?
      pozdrawiam
       
    • Przez brodzik2207
      witam, chciałem was zapytac ile macie filtrów w swoich jd  6920... ja dzis byłem w serwisie po nowe i powiedzieli ze sa dwa wiec wiozłem, wymieniłem jeden pod papka zasilajaca a drugiego nie ma ? nie moge znalesc ? prosze o jakas podpowiedz zdjecie przedstawia jak jest u mnie

    • Przez marcin80wlkp
      Witam. 
      Czy to normalne, że JD 6420 z systemem CR po około 10 minutach normalnej pracy nagle zmieni dźwięk silnika? Staje się taki ostrzejszy, jakby bardziej słychać zawory. Nie wywala przy tym żadnego błędu, moc normalna. Czy jest coś takiego, że celowo przestaje pracować na wszystkie cylindry? Proszę o podpowiedzi
    • Przez agrotechir
      opinie na temat john deere 6920s ap
    • Przez dexterek
      witam! mam problem z grzejacym sie olejem hydraulicznym, tak przynajmniej informuje komputer. orzemy naszym 6920S wyposażonym w skrzynie AutoPowr z 5-korpusowym obracanym rabe-werkiem, po 2-3 godzinach pracy wyswietla sie komunikat, iz olej jest za goracy i nalezy sie bezwzglednie zatrzymac, sprawdzic poziom oleju oraz filtr. filtry wymienilismy, olej rowniez. problem pozostal. jednak mnie zastanawie jedna rzecz: z tylu nad tuzem znajduje rozdzielacz, oto link: http://patrz.pl/zdjecia/id/1079804 . nie moge go zlokalizowac w instrukcji obslugi, wiec nie jestem pewien jego dzialania. wie ktos moze co to za rozdzielacz? jakie sa jego funkcje? na jakich ustawieniach nalezy pracowac z tylnym TUZem? jesli te ustawienia sa bledne moze to powodowac rozne obciazenia pompy hydraulicznej i grzanie sie oleju. oczywiscie moglbym zmienic te ustawienia ale koles z serwisu, ktorego wezwalem w innej sprawie jakis czas temu powiedzial ze "jest chyba dobrze i zeby lepiej nie grzebac".
×