Sylwussylwus

CASE 956XL slaby i dymi po kapitalnym remoncie silnika

Polecane posty

Witam ..koledzy mam taki problem moze mi ktos pomoze doradzi...po wymianie kopletnych zestawow naprawczych regeneracij pompy wtryskowej koncowek zaworow gniazd prowadnic uszczelniaczy zaworowych ciagnik nawet na biegu jalowym dymi na jasno szaro niebiesko na goracym mniej ale tez dymi zawory ustawiene kilka razy kąt wtrysku tez i nic to nie wnosi ....50 mot po remoncie nic lepiej zmierzone cisnienie sprezania na zimnym silniku 23 24bary ...co moze byc przyczyną koledzy....?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Może końcówki w wtryskiwaczach są nieodpowiednio założone, obrócone trochę względem korpusu wtryskiwacza lub sam wtryskiwacz jest nie poprawnie zamontowany. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy kąt wtrysku ustawiany byl roznie i nic to nie wnosilo ostatecznie ustawiony czujnikiem zegarowym wedlug instrukcji napraw na 8 stopni pompa rotacyjna VE ...Rozrzad nie byl rozbierany dlatego nie mam pewnosci ale jak by byl walek rozrzadu przestawiony to on by dobrze zapalal? bo zapala dobrze tylko dymi w calym zakresie obrotow nawet bez obciazenia i jest slaby....na zimnym po odpaleniu pracuje nie rowno na jalowych obrotach...a te koncowki wtryskiwaczy mozna jakoś odwrotnie zalozyc?wtryskiwacze byly juz ustawiane u roznych majstrow i nic to nie zmieniko...mecze sie juz z tym tematem rok czasu kupa pieniedzy czlowiek liczyl ze bedzie moc itd a tu d*pa.....wedlug instrukcji napraw powinno byc prawie 34bary a jest 23 24 24 24 24 25 na zimnym silniku gdzie szukac tego brakującego cisnienia....czy mozliwe ze wznios zaworow nie taki jak trzeba czyli walek rozrządu? nic nie klepie tylko ta moc i dymienie na jasno szaro niebiesko panowie gdzie szukac przyczyny...?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

Za niska kompresja ( była próba olejowa? ), to oprócz szczelności:

-Źle ustawiony rozrząd/ wytarty wałek rozrzadu itp

-Za mały  stopień sprężania ( za krótkie korbowody, za duża komora spalania w tłoku, sworzeń tłoka bliżej do denka niż oryginał, za gruba uszczelka pod głowicą) 

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    29

Siema Sylwuś wtryski można tylko obrócić przelewem w dół a ma być do pokrywy klawiatury.Te silniki powinny mieć 14 stopni. A stopień sprężania ma 15:1 to wychodzi 31bar na ciepłym jak ty masz 24 bar na zimnym to nie jest źle powinien hulać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

Przed remontem kopcenia nie było? Jeśli masz dostęp do instrukcji napraw, przejrzyj jeszcze cały rozdział o usterkach, podane są różne przyczyny dymienia, braku mocy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ziutek92    43

Nie znam konstrukcji silnika ale czy oby napewno dobrze są założone korbowody? Nie obróciłes ich? To jest pierwsza sprawa druga to czy oby napewno są dobra strona założone tłoki względem wtrysku? Trzecia sprawa czy pierścienie są dobrze założone? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Drodzy koledzy kąt wtrysku ustawiany byl roznie i nic to nie wnosilo ostatecznie ustawiony czujnikiem zegarowym wedlug instrukcji napraw na 8 stopni pompa rotacyjna VE ...Rozrzad nie byl rozbierany dlatego nie mam pewnosci ale jak by byl walek rozrzadu przestawiony to on by dobrze zapalal? bo zapala dobrze tylko dymi w calym zakresie obrotow nawet bez obciazenia i jest slaby....na zimnym po odpaleniu pracuje nie rowno na jalowych obrotach...a te koncowki wtryskiwaczy mozna jakoś odwrotnie zalozyc?wtryskiwacze byly juz ustawiane u roznych majstrow i nic to nie zmieniko...mecze sie juz z tym tematem rok czasu kupa pieniedzy czlowiek liczyl ze bedzie moc itd a tu d*pa.....wedlug instrukcji napraw powinno byc prawie 34bary a jest 23 24 24 24 24 25 na zimnym silniku gdzie szukac tego brakującego cisnienia....czy mozliwe ze wznios zaworow nie taki jak trzeba czyli walek rozrządu? nic nie klepie tylko ta moc i dymienie na jasno szaro niebiesko panowie gdzie szukac przyczyny...?

 koledzy koplety naprawcze przed wlozeniem miezone srednicowką tloki pierscienie top do gory strzalkami do rozrzadu korby nie obrucone te same co byly ...przed remontem tez troche kopcil ale nie tak jak teraz po remoncie kilka lat przed remontem byla mierzona kopresja tez wydawal sie slaby bylo 26 bar na zimnym a tu po remoncie 23 24 bary...do kolegi caseihc przyjacielu dobrze piszesz ale to przy pompie VA 14 STOPNI tu jest juz pompa VE I PRZY TEJ pompie 8 stopni a stopien sprezania 16 1 mam katalog od tych modeli 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

Zrób jeszcze próbę olejową kompresji, skoro po remoncie jest gorzej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

 koledzy koplety naprawcze przed wlozeniem miezone srednicowką tloki pierscienie top do gory strzalkami do rozrzadu korby nie obrucone te same co byly ...przed remontem tez troche kopcil ale nie tak jak teraz po remoncie kilka lat przed remontem byla mierzona kopresja tez wydawal sie slaby bylo 26 bar na zimnym a tu po remoncie 23 24 bary...do kolegi caseihc przyjacielu dobrze piszesz ale to przy pompie VA 14 STOPNI tu jest juz pompa VE I PRZY TEJ pompie 8 stopni a stopien sprezania 16 1 mam katalog od tych modeli 

jacko 512 ...czy przy przestawionym np o zabek walku rozrzadu on by odpalal i pracowal ? byla robiona proba olejowa wlane 5 gram oleju cisnienie wzroslo o 2 bary....nie moge tego zrozumieć jak mozna te koncowki wtrytskow odwrotnie zalozyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    997

Silnik jeszcze raz do przejrzenia, rozrząd i pierścienie bym sprawdził, końcówki zakłada jest w jeden sposób, na wystający trzpień.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    29

Ja bym mu spróbował pół obrotu zwiększyć dawkę paliwa bo te pompy ustawiają bardzo oszczędnie i będzie słaby. Spróbuj go ustawić na 14 stopni może za późny zapłon i tak będzie dymił a wtryski można obrócić tylko przelewem w dół i będzie inny kąt pylenia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    441

Może ma dolot/filtr czymś przytkany?

 

Jaką metodą go docierano po remoncie?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

jacko 512 ...czy przy przestawionym np o zabek walku rozrzadu on by odpalal i pracowal ? byla robiona proba olejowa wlane 5 gram oleju cisnienie wzroslo o 2 bary....nie moge tego zrozumieć jak mozna te koncowki wtrytskow odwrotnie zalozyc?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

caseihc kolego symptyczny nie moge tego pojąc jak mozna obrocic wtryski przelewem w dól ??w serwisie boscha ustawiali te koncowki orginal bosch ciagnik dymil do drugiego majstra stwierdzil ze leją wiec znow koncowki nowe DELPHI i pompa troszeczke lepiej ale nie wiele to wnioslo jak oni montowali te koncowki to nie wiem czy mozna je jakos inaczej zamontowac do wtryskiwacza....kąt mialem roznie ustawiany jak mialem na 14 stopni to byl tylko jeden wielki stukot zdecydowanie za wczesny i dym dalej byl....filtr powietrza nowy pompka paliwa nowa pracowal nawet chwile bez filtra nic to nie zmienia 

a o to mu chodzi nie da rady tam nie obrucisz

docierany byl troche pracowal na pusto na srednich obrotach troche w beczkowozie no i troche delikatnie z plugiem mniejszy bieg temperatura nigdy nie przekraczala do polowy zielonego pola ....tylko mortwi mnie gdzie te cisnienie sprezania....te 34bary....tu zeby bylo 28 tak mysle....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wij2323    0

Witam. U mnie z case 1056 była podobna sytuacja. Po uszczelnieniu pompy typ va ( bo ciekła przy dzwigni dodawania gazu) ciągnik stracił na mocy i dymił na ciemno. Mechanik myślał ze źle ustawił na rozrządzie. Końcowym efektem case poszedł do innego mechanika ,który stwierdził że to wina pompy. Kilka telefonów do różnych pompiarzy. Żaden nie chce pompy va robić bo nie ma do nich części. W kujawsko pomorskim w tucholi ma jakieś używane żeby mu przysłać . Pompa poszła do Rzeszowa do firmy Hoffman bo po rozmowie z nimi wyszło że mają jeszcze jednego mechanika co umie tę pompe ustawić. Koszt 1400 zł. Ciągnik pali od sztrzała i wrócił do zdrowia. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

wij2323 kolego to fajnie ze ci dobrze zrobili ....ja do nich wyslalem pompe bo nie palil jak goracy pompe zrobili jako tako bo teraz pali zmienili glowiczke ale wtryski to tylko skasowali na 6 koncowek 2 dobre po reklamacji ponownym wyslaniu 3 dobre sprawdzone na dwoch maszynkach do wtryskow przed wlozeniem do silnika a 1200 oczywiscie skasowane za koncowki bosch ....szkoda gadac taka to firma ....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez messot
      Witam
      Pacjent bliźniaczo podobny do case mx 
      Przy zmianie z 3 na 4 połbiegu delikatnie przydusza silnik i tak samo z 2 na 1
      z 1na 2 ok 
      Z 2 na 3 ok
      Z 3 na 2 ok
      Ciśnienia posprawdzane po 19 na każdym połbiegu
      Cewki podmienione z innego ciągnika 
      Obserwacje przy zmianie z 2 na 1 na drugim koszu ciśnienie spada do ok 15b na ułamek sekundy i dopiero spada liniowo
      Na pierwszym koszu narasta liniowo 
    • Przez agromichu
      Case 4220 podnośnik nie opada pod obciążeniem. Dodatkowo dźwignia od wysokości opadania podnośnika (ta do pługa) tylko podnośniła i opuszczała. Ostatnio tata jej używał i zaczął cały ciągnik drżeć i koniec końców coś się zrobiło tak, że teraz nawet podnośnik nie chce opaść pod obciążeniem. Nie wiem czy to ma znaczenie ale przy uchwycie cięgna centralnego od podnośnika wychodzi jakiś bolec i jest na wierzchu. Gdzie szukać przyczyny? Co to może być? Proszę o pomoc.
    • Przez ProstyRolnikZPodlasia
      witam objaśni mi ktoś od czego są wszystkie pokrętła ehr w case mx 135? z góry dziękuję
    • Przez agromichu
      Gdzie znajduje się pompa hydrauliczna w case 4220? Czy rozdzielacz może przepuszczać olej przez gniazdo? Mam problem z rosiewaczem amazone z hydraulicznymi zasuwami, które się same otwierają na rozgrzanym oleju i czasem jest problem z dźwigniami rozdzialacza ponieważ na rozgrzanym oleju jest problem z otwieraniem i zamykaniem zasów. Tak jakby fiksował rozdzielacz. Proszę o pomoc.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj