Karolek132

Claas ares

Polecane posty

Karolek132    1

Witam potrzebuje pomocy. Od pewnego czasu w moim Claas Ares 657 atz zapala się migający akumulator z piorunem i wyrzuca błąd 324 wie ktoś od czego może to być ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

324 TR1 (A57-1) The status of the engaged range does not correspond to the range engaged. Audio warning:: No. "ISC" reset requested: Yes if tractor stopped. Check: – The A range engaged contact (Z153-1). – The B range engaged contact (Z153-2). – The C range engaged contact (Z153-3). – The D range engaged contact (Z153-4). – For a possible mechanical problem on the range module.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolek132    1

A może miał ktoś podobny problem co było dokłada przyczyną ?

 

Edytowano przez Karolek132

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

na początek przeczysc wtyczkę ta pod tylną szybą okrągła. może akurat pomóc a roboty 3 minuty

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolek132    1

A dokładnie gdzie się znajduje bo nie mogę takie wtyczki znaleźć. Jeśli można to poproszę jakieś zdjęcie

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Uziu92    7969

po prawej stronie jak staniesz za traktorem pod szybą, nie mam zdjecia ale łatwo to zauważyć, dwie okrągłe wtyki dość duże,

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radziokedar    0
sprawdź czujnik w skrzyni biegów
jest on z lewej strony nad rozdzielaczem rewersu i półbiegów
jest on z lewej strony nad rozdzielaczem rewersu i półbiegów
u mnie było tak samo że migał a jak trochę wcisnąłem sprzęgło to było dobrze. w moim przypadku urwany był jeden przewód od tego czujnika
u mnie było tak samo że migał a jak trochę wcisnąłem sprzęgło to było dobrze. w moim przypadku urwany był jeden przewód od tego czujnika

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karolek132    1

A masz może jakieś zdjęcie który to jest dokładnie ?

I jeszcze jedno w związku z tym bo dopóki zaciągało się ręczny i jak chciałem ruszyć to nie było słychać dźwięku że ręczny jest nie opuszczony to wszytko było dobrze a teraz słuchać dźwięk 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
radziokedar    0
A kontrolka ręcznego zapalała się jak był zaciągnięty ręczny czy nie?
nie wiem jak dodać zdjęcie (zapomniałem)😐

20220406_115552.jpg


u Ciebie może być trochę inna skrzynia bo ja mam Renault Ares ale musisz poszukać w skrzyni czujnika który ma kabel w osłonie tak kakby peszel
u Ciebie może być trochę inna skrzynia bo ja mam Renault Ares ale musisz poszukać w skrzyni czujnika który ma kabel w osłonie tak kakby peszel

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MF6190
      Witam, mam problem z wspomaganiem, mianowicie na wyłączonym silniku kręci się lekko kierownicą bez oporu a koła stoją w miejscu, chyba tak nie powinno być a druga sprawa że jak już na odpalonym się kręci to w po wykonaniu maksymalnego skrętu np. w lewo jest chwilowy opór i potem można pomału dalej kręcić, przez co już 2 razy wygięło mi siłownik wspomagania. Orbitrol i pompa hydrauliczna nowa, olej nowy, układ odpowietrzony. Ma ktoś jakieś pomysły co może być ? 
    • Przez jowisz753
      Dzień dobry
      Posiadam od kilku lat Claasa Dominatora 98 SL Maxi. W ubiegłym roku dokupiłem tylną oś napędową wraz z rozdzielaczem i przewodami. Podłączyłem identycznie jak było na kombajnie z którego oś była zdejmowana, ale jest jakiś problem z działaniem, którego nie mogę rozwiązać. Teraz po odpaleniu kombajnu i przesunięciu dźwigni hydrostatu czy do przodu czy do tyłu przez kilka, kilkanaście sekund nic się nie dzieje, później słychać wycie pompy i kombajn zaczyna ruszać, po kilku metrach zatrzymuje się, pompa znów zaczyna wyć, kombajn rusza i jedzie już normalnie, ale wystarczy wjechać w głębszą rówkę przednimi kołami i kombajn staje, pompa zaczyna wyć i po kilku sekundach wyjeżdża. Tak samo się dzieje bez względu na to czy napęd jest włączony czy nie. Podniosłem kiedyś kombajn z jednej strony (przód i tył) i po włączeniu napędu tylne koło się obraca, ale można je rękami zatrzymać i obraca się wtedy tylko przednie, i na odwrót, zatrzymując przednie obraca się tylko tylne. Tak to powinno działać? Może coś jest źle podłączone? Co więcej, zaraz po wyłączeniu kombajnu poziom oleju hydrostatycznego jest o wiele za niski i przez kilka minut słychać bulgotanie w zbiorniku i olej podnosi się do właściwego poziomu. Pompa Linde BPV 70R.
      Pomoże ktoś?
    • Przez BiznesmenNaRoli
      Witam wszystkich,
      Od niedawna jestem posiadaczem ciągnika Claas Celtis 456. Przeszukałem cały internet żeby znaleźć schemat bezpieczników i przekaźników ale bezskutecznie.
      Mam prośbę do was, jeśli ktoś posiada taki schemat byłbym bardzo wdzięczny jakby się ze mną podzielił.
    • Przez MFargo
      Posiada ktoś instrukcje obsługi do claasa ariona 610C 2008rok. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj