farmer1999

olej koło zamachowe

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
farmer1999    15
Witam. C360 nie odpala bez kabli rozruchowych. Przy próbie na zaciąg przez 100 metrów nie chciał załapać i w końcu odpalił. Przy ściągnięciu rozrusznika (oryginalny) widać olej a rozrusznik przy próbie na "pusto" nic go nie tyka. Teraz pytanie czy rozpaławiać czy założyć inny rozrusznik (Boszowski)i działać dalej..? Dodam że nie mam nigdzie żadnych wycieków oprócz na WOM i muszę wymienić simmering.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

Jak nie ma wycieków jak koło zamachowe mokre 😃 , wejdź pod spód i sprawdź czy z otworu pod sprzęgłem nie kapie , a oleju nigdzie nie ubywa .

Rozrusznik od oleju się nie psuje , to co nie działa w nim on sam czy cewka nie łaczy , a że kable trzeba rozruchowe to tak albo aku siedzi , albo rozrusznik może ma przebicie , albo coś nie tak z silnikiem a prędzej z pompą , 

Zwłaszcza że na zaciąg nie odpala 10 m max i ma chodzić , coś nie tak rozrusznik nie pomoże , co nie znaczy że jest dobry ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    3833

To gruz do remontu. Jak przez 100m nie zapala to nie tylko rozpoławiać ale i silnik remontować.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

robert1226    1198

Ciekawy temat * olej koło zamachowe* .  przez okienko do regulacji sprzęgła się da .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
4 godziny temu, hubertuss napisał:

To gruz do remontu. Jak przez 100m nie zapala to nie tylko rozpoławiać ale i silnik remontować.

super czyli kapitalka na dzień dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

To Twój czy świeży zakup ? Silnik to najpierw zdiagnozuj 😃 , jak juz odpalił to moc ma ? Kopci, przedmuchy czy są tzn czy dmucha z korka czy innych miejsc , silnik suchy czy zarzygany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
sebe1033 napisał:

To Twój czy świeży zakup ? Silnik to najpierw zdiagnozuj 😃 , jak juz odpalił to moc ma ? Kopci, przedmuchy czy są tzn czy dmucha z korka czy innych miejsc , silnik suchy czy zarzygany ?

kupiłem we wrześniu 2020r. na początku odpalał z guzika normalnie, moc ma nie kopci. stał u kuzynki i używali i teraz nie odpala wcale, silnik suchy czysty żadnych wycieków nigdzie nie ma oprócz kapkę oleju z drugiej głowicy od baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

Kapkę oleju z głowicy czy pokrywy zaworów ?

Jak silnik zdrowy to po co kapitalkę , coś z wtryskami albo prędzej z pompą . A spytaj lepiej kuzynki co narozrabiali skoro odpalał z guzika . 

Chyba że się zastał .

Pomką paliwo dopompowane , filtry wymienione ? Coś tam ogarniasz przy mechanice czy słabo ?

A jak odpalił po tych 100 m to normalnie chodzi ?

Drugie odpalenie jak wyglądalo ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
sebe1033 napisał:

Kapkę oleju z głowicy czy pokrywy zaworów ?

Jak silnik zdrowy to po co kapitalkę , coś z wtryskami albo prędzej z pompą . A spytaj lepiej kuzynki co narozrabiali skoro odpalał z guzika . 

Chyba że się zastał .

Pomką paliwo dopompowane , filtry wymienione ? Coś tam ogarniasz przy mechanice czy słabo ?

A jak odpalił po tych 100 m to normalnie chodzi ?

Drugie odpalenie jak wyglądalo ?

 

drugiego odpalanie nie było bo zgasiłem i nie odpalałem drugi raz tylko zwaliłem maskę. Filtry mam wszystkie kupione ale nie mam czasu się za to wziąć bo mam ciągle sprawy do załatwiania z kupnem gospodarstwa. Tak ogarniam z mechaniki tylko potrzebuje pokierowania co z tym zrobić czy tylko wymienić "O Ringi" na tzw ósemce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    88

Najpierw wymień filtry od paliwa i zrób żeby odpalał od strzała z rozrusznika (100 m ciągnięcia to gruba przesada) Dopiero potem staraj się ogarniać resztę czyli wycieki ze skrzyni biegów (bardzo chaotycznie piszesz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
Karol445 napisał:

Najpierw wymień filtry od paliwa i zrób żeby odpalał od strzała z rozrusznika (100 m ciągnięcia to gruba przesada) Dopiero potem staraj się ogarniać resztę czyli wycieki ze skrzyni biegów (bardzo chaotycznie piszesz)

ok to zacznę od filtrów. Wtedy zobaczymy czy odpali odrazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

Na 8 chodzi Ci o pokrywę z wałkami od sprzęgła do tarcz ? Tam jak luz jest to dużo nie pomoże i jeden oring a drugi simmering a może dwa simmeringi . Tylko jak luz jest to lepiej łożyska wymienić i spokój .

 

Ale najpierw niech odpala . 

Filtry wymień . Odkręć przewody wtryskowe kręć rozrusznikiem i patrz czy paliwo idzie . Możesz odrazu wtryski wyjąć i podłączyć do pompy . Kręcąc rozrusznikiem sprawdzisz jak rozpylają czy nie leją .

 

A przy odpalaniu na zaciąg silnik nie stawał czy ciężko się kręcił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
sebe1033 napisał:

Na 8 chodzi Ci o pokrywę z wałkami od sprzęgła do tarcz ? Tam jak luz jest to dużo nie pomoże i jeden oring a drugi simmering a może dwa simmeringi . Tylko jak luz jest to lepiej łożyska wymienić i spokój .

 

Ale najpierw niech odpala . 

Filtry wymień . Odkręć przewody wtryskowe kręć rozrusznikiem i patrz czy paliwo idzie . Możesz odrazu wtryski wyjąć i podłączyć do pompy . Kręcąc rozrusznikiem sprawdzisz jak rozpylają czy nie leją .

 

A przy odpalaniu na zaciąg silnik nie stawał czy ciężko się kręcił ?

puszczał dym z komina i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

A to coś łapał . Albo po prostu zastany . Suche tłoki i pierścirnie i sprężanie słabe . Musisz jeszcze raz sprawdzić jak odpala 

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
sebe1033 napisał:

A to coś łapał . Albo po prostu zastany . Suche tłoki i pierścirnie i sprężanie słabe . Musisz jeszcze raz sprawdzić jak odpala 

tylko jak z 4 biegu odpalałem to po prostu wyglądało jakby tylko obracało silnikiem a nie chciał go ruszyć. Światła w ciągniku działają jak zgaszony a jak włącznik wcisne to to klika tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

Z 5 biegu się odpala bo  lżej się kręci zresztą im niższy bieg tym większy opór stawia skrzynia aż w końcu na najniższym nie ruszy nawet silnik .

Może jeszcze powoli ciągnięty .

 

A rozrusznik co nie styka ?

A Sprawdzałeś na zwarcie tzn z pominięciem włącznika . Te dwie śruby zwierasz na cewce rozrusznika . Tylko musi być na luzie skrzynia . Bo może po prostu cewka na rozruszniku działa tzn wyrzuca ale styk  nie łączy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
sebe1033 napisał:

Z 5 biegu się odpala bo  lżej się kręci zresztą im niższy bieg tym większy opór stawia skrzynia aż w końcu na najniższym nie ruszy nawet silnik .

Może jeszcze powoli ciągnięty .

 

A rozrusznik co nie styka ?

A Sprawdzałeś na zwarcie tzn z pominięciem włącznika . Te dwie śruby zwierasz na cewce rozrusznika . Tylko musi być na luzie skrzynia . Bo może po prostu cewka na rozruszniku działa tzn wyrzuca ale styk  nie łączy 

tak próbowałem i przy zwarciu brzęczy i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

Brzęczy ale nie kręci ? Prąd w aku jest ? Weź inny aku . Albo jak.Masz prostownik czy kable rozruchowe to wykręć go i na pusto sprawdź . 

Normalnie jak z guzika włącz , a druga próba kabel z pominięciem cewki odrazu plus na silnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
sebe1033 napisał:

Brzęczy ale nie kręci ? Prąd w aku jest ? Weź inny aku . Albo jak.Masz prostownik czy kable rozruchowe to wykręć go i na pusto sprawdź . 

Normalnie jak z guzika włącz , a druga próba kabel z pominięciem cewki odrazu plus na silnik 

tak brzęczy ale nie chce obrócić. Nowy mam akumulator Jenox 12v na 120ah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    387

Jak to ten oryginalny jak w 330 to najczęściej odlutowuje się przewód ten co wystaje z rozrusznika plusowy do cewki tak miałem w jednym a w drugim przebicie było w tym miejscu to niezdążył rozrusznik zakręcić a aku rozładowany bo prąd szedł na obudowę -zwarcie . Jeszcze szczotki dla pewności sprawdź .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15
sebe1033 napisał:

Jak to ten oryginalny jak w 330 to najczęściej odlutowuje się przewód ten co wystaje z rozrusznika plusowy do cewki tak miałem w jednym a w drugim przebicie było w tym miejscu to niezdążył rozrusznik zakręcić a aku rozładowany bo prąd szedł na obudowę -zwarcie . Jeszcze szczotki dla pewności sprawdź .

 

tesciu mi dał dzisiaj Boszowski po regeneracji to go przyczepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15

ciągnik rozpołowiony


farmer1999 napisał:

ciągnik rozpołowiony

ciągnik rozpołowiony, jest kilka mililitrów oleju pod uszczelnieniem "8" plus silikon widocznie był robiony już. łożysko na wale sprzęgła jest jajowate zamiast okrągłe. czy to może być główna przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    15

Witam. Czy ktoś z Was ściągał mocno przyssaną ósemkę..? nie mogę jej w ogóle ruszyć. Dodam że jest silikon. A nie chce walić za mocno młotkiem żeby nie potrzaskać obudowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez tracker
      Przy wymianie oleju silnikowego w c-360 znalazłem na magnesie korka spustowego połamaną 1 zawleczkę, opiłków było mało, znalazłem jedną kilku mm grudkę metalu. Z tego co wiem to na śrubach korbowodowych są takie zabezpieczenia. Rozmawiałem z mechanikiem to mówił że nic się nie stanie jeździć, ja mam wątpliwości bo jak się śruba odkręci to może być nieciekawie ... w książce napraw znalazłem że moment dokręcenia tych śrub to ok 80 - 90 Nm.
    • Przez Madmax73
      Dzień dobry.
      Przeglądałem forum ale dalej nie wiem co może być w mojej 40 nie tak.
      Kilkanaście lat chodziła ładnie na 4ha pola, kilka lat temu wymieniony zestaw naprawczy, tuleje ,tloki. Tej wiosny, zagrzała się w kultywatorze, zjechałem do domu nim stanęła.
      Szukałem usterki, nie było nic widać , tuleje jak nówki, uszcypod głowicą też.Jedynie panewki były zurzyte , niestety wał już po 5 szlifie więc tylko panewki wymieniłem. Głowice dałem do regeneracji, nowe uszczelki, nowa miedziana chłodnica, nowy płyn, nowy olej. Smarowanie jest ale ciśnienia brak, nic nie dają podkładki pod sprężyną a olej z otworu czujnika oleju strzyka na metr.
      Smarowanie na głowicach jest.
      Dziś na próbę w talerzowce po pół godzinie pracy na 3 biegu lekki gaz znowu to samo zaczęła się grzać, później dym z pod korka wlewu oleju.
      Zjechałem do domu wszystko wrzawę, woda , olej ,silnik aż syczalo jak po głowicy poleciało trochę płynu chłodzącego.
      Czy to może być przyczyną braku ciśnienia oleju? , wał do wymiany? 
      Pompa wody dobrze tłoczy, termostat wyjąłem szukając  przyczyny.
      Silnik pali na dotyk
      Za wszystkie sugestie z góry dziękuję 
    • Przez szczupak23
      Witam koleżanki i kolegów. :angry:
      Pisze tutaj pierwszy raz ale często odwiedzałem forum i spodobało mi się.
      Mam prośbe do was proszę o polecenie mi pożądnego warsztatu gdzie moge naprawic pompę wtryskową w moim dziadku C-360
      Miejsce dowole w całym kraju ponieważ sąsiad ma firme transportową.Poprostu sprawdzone miejsce gdzie naprawialiście swoje i niemieliście problemu z odpalaniem i poźniejszą eksploatacją ciągnika.
      Mieszkam w łodzkim niedaleko Radomska ale u nas niema nic pożadnego sami cfaniacy co po naprawie ciągnik chodzi gożej niz przed.
      Z góry pozdrawiam i czekam na odpowiedz.
    • Przez jktuning
      Witam mam pytanie czy wie ktoś jak wymontować stare tuleje i wmontować nowe w silniku perkins? bo nie są to tuleje takie jak w zwykłych silnikach z mokrymi tulejami tylko suche.
    • Przez grala13
      Witam jak ustawić w c 360 1 tłok w gmp??,potrzebuje tego do ustawienia zaworów,nigdy tego nirobiłem,więc pytam
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj