farmer1999

olej koło zamachowe

Polecane posty

farmer1999    16
Witam. C360 nie odpala bez kabli rozruchowych. Przy próbie na zaciąg przez 100 metrów nie chciał załapać i w końcu odpalił. Przy ściągnięciu rozrusznika (oryginalny) widać olej a rozrusznik przy próbie na "pusto" nic go nie tyka. Teraz pytanie czy rozpaławiać czy założyć inny rozrusznik (Boszowski)i działać dalej..? Dodam że nie mam nigdzie żadnych wycieków oprócz na WOM i muszę wymienić simmering.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Jak nie ma wycieków jak koło zamachowe mokre 😃 , wejdź pod spód i sprawdź czy z otworu pod sprzęgłem nie kapie , a oleju nigdzie nie ubywa .

Rozrusznik od oleju się nie psuje , to co nie działa w nim on sam czy cewka nie łaczy , a że kable trzeba rozruchowe to tak albo aku siedzi , albo rozrusznik może ma przebicie , albo coś nie tak z silnikiem a prędzej z pompą , 

Zwłaszcza że na zaciąg nie odpala 10 m max i ma chodzić , coś nie tak rozrusznik nie pomoże , co nie znaczy że jest dobry ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertuss    4653

To gruz do remontu. Jak przez 100m nie zapala to nie tylko rozpoławiać ale i silnik remontować.

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1581

Ciekawy temat * olej koło zamachowe* .  przez okienko do regulacji sprzęgła się da .

  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
4 godziny temu, hubertuss napisał:

To gruz do remontu. Jak przez 100m nie zapala to nie tylko rozpoławiać ale i silnik remontować.

super czyli kapitalka na dzień dobry.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

To Twój czy świeży zakup ? Silnik to najpierw zdiagnozuj 😃 , jak juz odpalił to moc ma ? Kopci, przedmuchy czy są tzn czy dmucha z korka czy innych miejsc , silnik suchy czy zarzygany ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
sebe1033 napisał:

To Twój czy świeży zakup ? Silnik to najpierw zdiagnozuj 😃 , jak juz odpalił to moc ma ? Kopci, przedmuchy czy są tzn czy dmucha z korka czy innych miejsc , silnik suchy czy zarzygany ?

kupiłem we wrześniu 2020r. na początku odpalał z guzika normalnie, moc ma nie kopci. stał u kuzynki i używali i teraz nie odpala wcale, silnik suchy czysty żadnych wycieków nigdzie nie ma oprócz kapkę oleju z drugiej głowicy od baku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Kapkę oleju z głowicy czy pokrywy zaworów ?

Jak silnik zdrowy to po co kapitalkę , coś z wtryskami albo prędzej z pompą . A spytaj lepiej kuzynki co narozrabiali skoro odpalał z guzika . 

Chyba że się zastał .

Pomką paliwo dopompowane , filtry wymienione ? Coś tam ogarniasz przy mechanice czy słabo ?

A jak odpalił po tych 100 m to normalnie chodzi ?

Drugie odpalenie jak wyglądalo ?

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
sebe1033 napisał:

Kapkę oleju z głowicy czy pokrywy zaworów ?

Jak silnik zdrowy to po co kapitalkę , coś z wtryskami albo prędzej z pompą . A spytaj lepiej kuzynki co narozrabiali skoro odpalał z guzika . 

Chyba że się zastał .

Pomką paliwo dopompowane , filtry wymienione ? Coś tam ogarniasz przy mechanice czy słabo ?

A jak odpalił po tych 100 m to normalnie chodzi ?

Drugie odpalenie jak wyglądalo ?

 

drugiego odpalanie nie było bo zgasiłem i nie odpalałem drugi raz tylko zwaliłem maskę. Filtry mam wszystkie kupione ale nie mam czasu się za to wziąć bo mam ciągle sprawy do załatwiania z kupnem gospodarstwa. Tak ogarniam z mechaniki tylko potrzebuje pokierowania co z tym zrobić czy tylko wymienić "O Ringi" na tzw ósemce.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Najpierw wymień filtry od paliwa i zrób żeby odpalał od strzała z rozrusznika (100 m ciągnięcia to gruba przesada) Dopiero potem staraj się ogarniać resztę czyli wycieki ze skrzyni biegów (bardzo chaotycznie piszesz)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
Karol445 napisał:

Najpierw wymień filtry od paliwa i zrób żeby odpalał od strzała z rozrusznika (100 m ciągnięcia to gruba przesada) Dopiero potem staraj się ogarniać resztę czyli wycieki ze skrzyni biegów (bardzo chaotycznie piszesz)

ok to zacznę od filtrów. Wtedy zobaczymy czy odpali odrazu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Na 8 chodzi Ci o pokrywę z wałkami od sprzęgła do tarcz ? Tam jak luz jest to dużo nie pomoże i jeden oring a drugi simmering a może dwa simmeringi . Tylko jak luz jest to lepiej łożyska wymienić i spokój .

 

Ale najpierw niech odpala . 

Filtry wymień . Odkręć przewody wtryskowe kręć rozrusznikiem i patrz czy paliwo idzie . Możesz odrazu wtryski wyjąć i podłączyć do pompy . Kręcąc rozrusznikiem sprawdzisz jak rozpylają czy nie leją .

 

A przy odpalaniu na zaciąg silnik nie stawał czy ciężko się kręcił ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
sebe1033 napisał:

Na 8 chodzi Ci o pokrywę z wałkami od sprzęgła do tarcz ? Tam jak luz jest to dużo nie pomoże i jeden oring a drugi simmering a może dwa simmeringi . Tylko jak luz jest to lepiej łożyska wymienić i spokój .

 

Ale najpierw niech odpala . 

Filtry wymień . Odkręć przewody wtryskowe kręć rozrusznikiem i patrz czy paliwo idzie . Możesz odrazu wtryski wyjąć i podłączyć do pompy . Kręcąc rozrusznikiem sprawdzisz jak rozpylają czy nie leją .

 

A przy odpalaniu na zaciąg silnik nie stawał czy ciężko się kręcił ?

puszczał dym z komina i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

A to coś łapał . Albo po prostu zastany . Suche tłoki i pierścirnie i sprężanie słabe . Musisz jeszcze raz sprawdzić jak odpala 

Edytowano przez sebe1033

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
sebe1033 napisał:

A to coś łapał . Albo po prostu zastany . Suche tłoki i pierścirnie i sprężanie słabe . Musisz jeszcze raz sprawdzić jak odpala 

tylko jak z 4 biegu odpalałem to po prostu wyglądało jakby tylko obracało silnikiem a nie chciał go ruszyć. Światła w ciągniku działają jak zgaszony a jak włącznik wcisne to to klika tylko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Z 5 biegu się odpala bo  lżej się kręci zresztą im niższy bieg tym większy opór stawia skrzynia aż w końcu na najniższym nie ruszy nawet silnik .

Może jeszcze powoli ciągnięty .

 

A rozrusznik co nie styka ?

A Sprawdzałeś na zwarcie tzn z pominięciem włącznika . Te dwie śruby zwierasz na cewce rozrusznika . Tylko musi być na luzie skrzynia . Bo może po prostu cewka na rozruszniku działa tzn wyrzuca ale styk  nie łączy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
sebe1033 napisał:

Z 5 biegu się odpala bo  lżej się kręci zresztą im niższy bieg tym większy opór stawia skrzynia aż w końcu na najniższym nie ruszy nawet silnik .

Może jeszcze powoli ciągnięty .

 

A rozrusznik co nie styka ?

A Sprawdzałeś na zwarcie tzn z pominięciem włącznika . Te dwie śruby zwierasz na cewce rozrusznika . Tylko musi być na luzie skrzynia . Bo może po prostu cewka na rozruszniku działa tzn wyrzuca ale styk  nie łączy 

tak próbowałem i przy zwarciu brzęczy i nic.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Brzęczy ale nie kręci ? Prąd w aku jest ? Weź inny aku . Albo jak.Masz prostownik czy kable rozruchowe to wykręć go i na pusto sprawdź . 

Normalnie jak z guzika włącz , a druga próba kabel z pominięciem cewki odrazu plus na silnik 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
sebe1033 napisał:

Brzęczy ale nie kręci ? Prąd w aku jest ? Weź inny aku . Albo jak.Masz prostownik czy kable rozruchowe to wykręć go i na pusto sprawdź . 

Normalnie jak z guzika włącz , a druga próba kabel z pominięciem cewki odrazu plus na silnik 

tak brzęczy ale nie chce obrócić. Nowy mam akumulator Jenox 12v na 120ah.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Jak to ten oryginalny jak w 330 to najczęściej odlutowuje się przewód ten co wystaje z rozrusznika plusowy do cewki tak miałem w jednym a w drugim przebicie było w tym miejscu to niezdążył rozrusznik zakręcić a aku rozładowany bo prąd szedł na obudowę -zwarcie . Jeszcze szczotki dla pewności sprawdź .

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16
sebe1033 napisał:

Jak to ten oryginalny jak w 330 to najczęściej odlutowuje się przewód ten co wystaje z rozrusznika plusowy do cewki tak miałem w jednym a w drugim przebicie było w tym miejscu to niezdążył rozrusznik zakręcić a aku rozładowany bo prąd szedł na obudowę -zwarcie . Jeszcze szczotki dla pewności sprawdź .

 

tesciu mi dał dzisiaj Boszowski po regeneracji to go przyczepie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16

ciągnik rozpołowiony


farmer1999 napisał:

ciągnik rozpołowiony

ciągnik rozpołowiony, jest kilka mililitrów oleju pod uszczelnieniem "8" plus silikon widocznie był robiony już. łożysko na wale sprzęgła jest jajowate zamiast okrągłe. czy to może być główna przyczyna?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmer1999    16

Witam. Czy ktoś z Was ściągał mocno przyssaną ósemkę..? nie mogę jej w ogóle ruszyć. Dodam że jest silikon. A nie chce walić za mocno młotkiem żeby nie potrzaskać obudowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Tadeusz1212
      Duzo jest roboty zeby wymienić uszczelka pod głowica w Ursusie C-360 ??? Pobawić sie samu czy lepiej dać do mechanika ??? Musze wymienić bo olejek zaczyna lecieć jeszcze nie wydmuchuje ale czym prędzej tym lepiej.
    • Przez Waldek66
      Witam, czy może ktoś mi podpowie co może być przyczyną przedostawania się oleju do paliwa? Silnik jest po wymianie tulei i tłoków, głowica po naprawie. Ropa ze zbiornika do pompki paliwowej idzie czysta, ale powraca do filtra paliwa według mnie z olejem. Rurką nadmiarową ropa spływa, paliwo jest ciemne, w zbiorniku widać że ropa jest z olejem. Odjąłem sprężarkę, przewody zaślepiłem, bo uważałem że olej ubywa przez sprężarkę. Problem nie zniknął, nadal są duże ubytki w oleju z silnika.
    • Przez tom31
      Witam! mam pytanie czy juz ktos sie spotkalz czyms takimjak;otoz moja 60 rok temu miala kapitalny remont silnika wal tuleje itd wszysko bylo ok ale w tym roku po zrobieniu 54 mth zxaczela walic olejem (chyba z paliwem} w kolektor wydechowy,dodam dzieje sie to wtedy gdzy silnik chodzi na malych obrotach i nie jest zbytnio rozgrzany to wtedy po przegazowaniu pluje kolankiem i dym jest taki siwawy ale jak idzie w pole to ok zadnych wyciekow,dodam sprawdzalem wtryski ,pompe paliwowa bo moze sekcja puszcza badz sprezyna pekła ale wszystko ok zawory tez sprawdzone,pierscieni niepodejrzewam bo oleju ani krzty niebierze ani tez nic nieprzybywa,niewiem co moze byc przyczyna?????
    • Przez mkrystian90
      Odebrałem swojego Ursusa c-360 3p od mechanika gdzie naprawiana była skrzynia biegów z uwagi na dziwny dźwięk jaki wydobywał się z niej na 5 i 4 biegu, a w szczególności gdy ciągnik jechał bez obciążenia na 5 biegu i przy małych obrotach, m. in. z górki. Po wymianie łożyska (wszystkie łącznie z igiełkowymi) dolnego wałka, i wałka pośredniego II stopnia, oraz sprzęgła problem dalej ma miejsce. Poniżej załączam dźwięk.
      https://drive.google.com/file/d/1dnjIngmihRuNg3TEbQcxsllgV0_mwWW-/view
      Według mechanika problem jest z tylnym mostem, według niego jest za duży luz na wałku atakującym i mechanizmie różnicowym. Dodam że próbowałem już rozłączyć reduktor wolne szybkie biegi i załączyć 5 bieg, i nie słychać jest tego dźwięku jedynie pojawia się na szosowym biegu 5.
      Czy spotkał się ktoś z takim problem i czy może to być wina mechanizmu różnicowego i koła atakującego z satelitą ?
       
    • Przez Rafał2222
      Witam. Mój traktor Zetor 5011. Zauważyłem że za pompą paliwa jest jak by wyciek. Troszkę się przestraszyłem że mi blok pękł, ale tak bliżej patrzę dokładniej to nie wygląda na blok a na łączeniu pompy z blokiem tam jest wszystko opaprane i cieknie po bloku może nie cieknie a bardziej poci. Poszperałem w necie i gdzieś  tam ma być jakaś rurka od nadmiaru ropy. I tutaj pytanie czy to możliwe aby nadmiaru ropy pocił się na bloku? Nie jest to że jeci potokiem, raczej takie lekkie zapocenie. Może i banalne pytanie, ale warto wiedzieć o co chodzi.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj