Polecane posty

mdomagala23    5

Witam!

cieknie mi z piasty przedniego koła. Wymieniając simmering zauważyłem wyrżnięty już rowek. Czy da się to jakoś zregenerować? Jeśli tak to jak?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sawin698    2

Ale gdzie cieknie, na połosi przed krzyżakiem? Jeśli tak, to masz tam tulejkę z brązu  w piaście robiącą za łożyskowanie półosi. Z tego co pamiętam bo robiĺem w prawym kole to tulejkę trzeba rozwiercić po wprasowaniu, lub zrobić sobie na wymiar o 2 setki luźniejszy przed wprasowaniem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

mdomagala23    5
27 minut temu, pawel86lhr napisał:

Napawać i stoczyć lub przesunąć simmering.

A jaka istnieje szansa że to jest staliwo i można napawać?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawel86lhr    26
Napisano (edytowany)

Najlepiej zrobić test. jeśli nie chcesz napawać przesuń simmering daj podkładkę pod niego aby przesunął się z wyżłobienia powinno pomóc.

Tudzież użyć takiego specyfiku jak plasto steel dwuskładnikowa masa i wyrównać te zagłębienie.

Edytowano przez pawel86lhr
dodatkowe info

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napawać i szlif pod wymiar, a nie toczenie. Dodatkowo przegląd/Wymiana łożysk, tulejek, krzyzakow itp. itd. A najlepiej proponuję wymiana na nowe wtedy 100% bd sucho

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez marcinnowo233
      Witam od paru lat posiadam MF 698 od początku wyje w nim napęd i na załączonym jakby trochę ciągnikiem hamuje. Przodek mam wyjęty lecz niestety nie widzę co tam mogło by powodować takie wycie, w oleju znajdują się opiłki. Mógłby ktoś pomóc co w nich się zużywa w tym napędzie / przystawce napędu ?
    • Przez Bonex157
      Witam.
      W moim MF silnik Perkins 3p jest dość intensywnie odczuwalne drżenie skrzyni biegów. Dzieje się to na wolnych i wysokich obrotach, na wkręcaniu się na obroty ustaje, co to może być za przyczyna?
    • Przez piomal1991
      Witam mam pytanie czy ktoś posiada taki model ciągnika od razu mówię nie jest to MF 255 tylko 250, oraz czy ma ktos katalog części lub instrukcję obsługi. Zależy mi na tym bardzo bo nigdzie nie mogę dostać owych papierów:( Jeśli macie ten model to napiszcie coś o nim
    • Przez mf25
      Witam mam problem z migającą kontrolką od ładowania , ładowanie na alternatorze (gruby kabel) 14.5V na akumulatorze 14.6 , a na kablu od kontrolki  ładowania skacze od 13 do 14V , i miga mi kontrolka na pulpicie , gdy włącze światła lub komputer od opryskiwacza to nie miga i trzyma na kablu od kontrolki ładowanie takie jak na grubym kablu czyli jak łądowanie na wlaczonych swiatlach ma 14.3V na grubym kablu to i na cieńkim tyle samo alternator nowy ma z 2 miesiące
    • Przez emigrant_
      Witam,
      Temat chyba był już wielokrotnie wałkowany, ale wszystko to dość stare tematy. Wstyd się przyznać, ale olej od nowości w Ursusie 2812(1992 r.) nie był wymieniany, czyli 30 lat. Może raz na gwarancji. Wiadomo, fabrycznie tam został zalany Agrol U. Mimo tylu lat oleju nie ubyło ani grama i wizualnie olej wygląda jak fabrycznie nowy - jest przezroczysty i jasny. Co nie zmienia faktu olej raczej jest już zużyty z racji jego starości. Do tej pory w skrzyni ani tylnym moście nic się nie popsuło. Nie było żadnego remontu.
      Ponownie zastosować Agrol U, czy przejść na UTTO 10W-30 np. Orlen Platinum Agro UTTO 10W-30? W ogóle ktoś z Was wie jakie SAE ma Agrol U? Czemu producent(Lotos) o tym nie informuje? Jakaś wiedza tajemna tego Agrola U? Niektórzy sprzedawcy piszą, że to olej 80W, ale to nie jest informacja od źródła, bo źródło nie podaje takiej informacji.
      Ciągnik nie pracuje typowo rolniczo w polu, ale sporo jeździ na pełnym gazie(krajówki, itp.), także zimą w duże mrozy. Po tylu latach warto wymienić stary na nowy filtr hydrauliczny, czy wystarczy umyć stary?
      Apropo jeszcze oleju silnikowego. Był lany Turdus 15W-40 SHPD. Nie byłem z tego oleju zadowolony. Po roku mocno przepalony i mocno wodnisty. Od tego sezonu zmieniłem na Fuchsa Agrifarm mot 15W-40. Wymiana zawsze w maju. Za rok mam zamiar przejść na 10W-40 półsyntetyczny np. PLATINUM AGRO SUPREME 10W-40( https://www.orlenoil.pl/PL/NaszaOferta/Produkty/Strony/PLATINUM_AGRO_SUPREME_10W-40.aspx ) z racji tego, że ciągnik pracuje także zimą. Wydaje mi się, że było błędem zalewanie go olejem z lepkością 15W-40, gdzie nawet w instrukcji obsługi jest napisane, że można do niego lać zimą 10W-30. Wiadomo, nikt już się nie bawi w oleje letnie i zimowe, ale wydaje mi się, że tutaj kompromisem będzie 10W-40. 
       
       
       
      Trochę o olejach już pisaliśmy tutaj, ale postanowiłem założyć swój temat, żeby nie zaśmiecać tamtego tematu, który de facto jest o olejach silnikowych -> 
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj