Skocz do zawartości
majdan

Szukam kogoś do remontu D-47 Śląskie

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
D-47
majdan    0

Witam kolegów forumowiczów.

To mój pierwszy post na tym forum.

Mam koledzy taki problem. Mianowicie chciałbym wyremontować moją Przyczepę D-47. Mam pogiętą podłogę, poza tym jak zaczynam kiprować do tyłu to skrzynie ciągnie na prawą stronę, idzie tak krzywo, że zawór odłącza siłownik. Więc chciałbym wyremontować całą tą skrzynię, tylko nie wiem czy burty się opłaca robić czy też kupić, bo gościu 30 km ode mnie ma za 900 zł do sprzedania wszystkie nowe oryginalne burty. Proszę o jakiś namiar kto w dobrej cenie by mi to zrobił w śląskim. Chociaż mam migomat i transformatorówkę to nie mam czasu na naprawę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
franky69    1

Burty za 9stówek warto kupić jest są Ok a gdzie ze Śląskiego dokładnie jesteś bo może pomogę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majdan    0

Ja kolego jestem z Zawiercia, to jest między Katowicami, a Częstochową, bo i tu i tu mam 50 km

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

farmer121    4

burty za 900 zl warto wziasc na allegro chyba sa po 1000

 

PS. w Zawierciu czy gdzies obok kupowalem tura ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majdan    0
pawelec    85

rama krzywa, spawana..., nówki z niej nie zrobisz.

ja obecnie jestem na etapie kupna takiej przyczepki i te wszystkie jakie oglądałem, miały krzywe lub/i spawane ramy. Ciężko znaleźć dobry egzemplarz, a jestem w stanie zapłacić więcej i mieć święty spokój i nie biegać później ze spawarką wokół niej ;) Wolę zeby była cała w rdzy i z dziurami w podłodze niż krzywą konstrukcję.

 

Może ma ktoś z forum do sprzedania konkretny egzemplarz?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majdan    0

Kolego Rolnik-k, a jaki koszt zrobienia z niej takiej w miarę, nie mówię żeby wyglądała jak nówka.

Kolego Pawelec ja nie mówię żeby zrobić z niej nową, ale żeby miała pakę Okey i kiprowała jak się należy, a nie szła krzywo. Wiesz ludzie używają tego do wożenia ciężarów, a nie 4,5 T dlatego ramy krzywią, a potem spawają.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

no wlasnie sam sobie odpowiedziales ;)

krzywo kipruje bo rama jest krzywa. mam tak u siebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

W Psarach na Ślasku jest taki gościu co robi dosłownie cuda z takich rzeczy i niedrogi.

Ma na imię Alek albo Alfons,przynajmniej tak na niego mówią.

Nie mam nr tel.ale wiem gdzie dokładnie mieszka.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawelec    85

chlopie jesli Ty sam nie wiesz od czego sie krzywi w swojej przyczepie to nie jest zbyt dobrze. A powiedz mi w jakim polozeniu jest silownik podczas gdy skrzynia jest opuszczona, to wiele wtedy powie. Czy jest idealnie pionowy? Czy moze w ktoras strone lekko przechylony? Jesli jest przechylony choc pare stopni, to juz wiem ze na 100% rama jest krzywa ;) Wiem bo ja mam tak w swojej D-47.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majdan    0

Kolego asharot to jakbyś mógł to podaj jakiś adres tego gościa to bym pojechał dowiedzieć się co on może poradzić. A do kolegi Pawelec to powiem Ci tak ja tą przyczepę mam z 4 lata i taka jaka była taka jest więc się nie zagłębiałem w szczegóły. A co do tego siłownika to w stanie spoczynku jest prosto

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawidg2    30

Burty mam takie bo chodzą w trocinach. Choć mam orginal D-47 i teraz u wuja jest bo pożyczył do zboża i ma tylko dolne burty ale muszę je zrobić bo już pordzewiały ale trochę kasy trzeba włożyć by tak wyglądała jak te moje inne.

 

 

Kolego te co dałeś link to wiesz są pomalowane, zrobione trochę dla picu do sprzedaży i napewno miały prostą ramę. W tą Twoją to jak by chciał pożądny remont to myślę że 10 tys może by starczyło.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wueska    1

ja mogę dodać że całkowity remont tej przyczepy wyniósł mniej niż 3kpln w tym nowe burty podłoga uszczelniany siłownik do tego nowa elektryka i czyszczenie inst hamulcowej .

 

 

edit. z rozbiegu zapomniałem wkleić linka http://www.agrofoto.pl/forum/gallery/image/175823-przyczepa-d-47/ to ta przyczepa

 

ona była jeszcze czyszczona szczotką drucianą na kątówce ale obecnie już piaskuję

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majdan    0

Kolego wueska, a której to remont przyczepy cię tyle wyniósł? Wydaje mi się bardzo rozsądna cena

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

Kolego asharot to jakbyś mógł to podaj jakiś adres tego gościa to bym pojechał dowiedzieć się co on może poradzić. A do kolegi Pawelec to powiem Ci tak ja tą przyczepę mam z 4 lata i taka jaka była taka jest więc się nie zagłębiałem w szczegóły. A co do tego siłownika to w stanie spoczynku jest prosto

Hońca Alfons Zakład Ślusarski

Szkolna 2

42-287 Psary

woj. śląskie

telefon: (32) 3579284

 

Dokładnie w tym miejscu:

21dy5ux4rv60572axo_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    189

Robiłem coś podobnego sąsiadowi w zimie.Podłoga ok 1000zł burty 700 [ale dlatego że tanio kupiliśmy blachy 2mm profilowane]farby,zamki,spawanie, prąd ok 500.

Burty to masz dobre tylko trzeba wyczyścić i pomalować.Podłogę to też nie najgorsza chyba że z zdjęcia nie widać.Radził bym ci na podłogę wstawić kawałki blach.Z ramą to masz problem jest mocno zgięta ale znajdź jakiegoś spawacza to ci ją wyprostuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
majdan    0

Ja kolego znalazłem komplet burt za 1000 zł z zawiasami i blachę 3 mm na podłogę za 670 zł. Teraz ciekawe ile by spawacz wziął. A dzięki drugiemu koledze na namiar do tego spawacza, to tam sobie zadzwonię lub podjadę

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Hinco
      Czy teraz można zarejestrować jednoosiówke SAM do traktora? Bo kiedyś ojciec zrobił do samochodu i problemu nie było, a jakby sie dało traktorową rejestrnąć byłoby miło..
    • Przez elektrotech
      czy ktos podjął się budowy czegos takiego?? gdzie zakupić tłok teleskopowy
       
      ps
      mam zamiar zrobić cos takiego ale z dołożeniem 2 osi -blizniak koła 16 z Żuka... u mnie tłoków w domu duzo ale jak sie okazuje koniecznie jest obnizenie na max wysokości oraz zastosowanie tz kipra na tył ale tu problem skąd wziąc teleskopa-tłok..i ile taki ma max wysięgnik??
    • Przez zetor7745
      Co sadzicie o przyczepach Pronar. Interesuje mnie kupno 2 sztuk 10t i wybor padl na pronar dobra cena co wy na to?
    • Przez tomb2
      Właśnie odbierać mam nową przyczepe ale widze że instalacja pneumatyczna jest dwuobwodowa :'( W lamborghini podopne bo są gniazda jedna w zetorze już nie, może macie jakąś rade, moze da sie to poprzerabiać ???
    • Przez Famer21
      Szukam przyczepy 8-10ton na co patrzeć jaką najlepsza bedzie?
      Gdzie mogę znaleźć przyczepe jakąś w necie poza allegro, bo nic nie widać same takie "zrób to sam".
×