Dawidcase885

Wygania płyn korkiem od chłodnicy i się grzeje

Polecane posty

Część panowie miałbym do was pytanie mam cesa 885 xl z 83 roku i w ostatnim czasie coś się stało, że się grzeje tak po przejechaniu 1 km poczas tego wyrzuca płyn korkiem od chłodnicy, a jak stoi na wolnych obrotach jest dobrze myślałem, że to może termostat wyjąłem go i sprawdziłem jest dobry otwiera się i zamyka, ale nie wkładałem go i zrobiłem mu, żeby miał cały czas duży obieg dla testu złożyłem wszystko uzupełniłem płyn i odpaliłem widziałem, że pompa gania wodę, natomiast gdy doda się gazu tak do 1500 obr, to zaczyna wyganiać płyn przez korę, tak jakby nie nadążała spływać przez chłodnice do dołu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    80

Uszczelka pod głowica do wymiany i głowica do sprawdzenia na szczelność

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

superfarmer02    1262
Napisano (edytowany)

Uszczelka pod głowicą lub coś z głowicą. Czuć takie dmuchanie z chłodnicy ? 

Edytowano przez superfarmer02

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
caseihc    20

U mnie ostatnio gość tak samo miał w 845 i się okazało że przy 4 garze zatkało kanał wodny jakimś syfem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Kupiłem ten tester co się wkłada w korek i nie zmienia koloru to tak wygląda jak by uszczelka pod głowicą była dobra i nie miała przedmuchy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    2151

Układ zapowietrzony, poszukaj wycieków. Warto też sprawdzić jakie ciśnienie utrzymuje korek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robi57362    1527
caseihc napisał:

U mnie ostatnio gość tak samo miał w 845 i się okazało że przy 4 garze zatkało kanał wodny jakimś syfem.

dziwne bo tam uklad powinien byc wolny od zanieczyszczeń bo ma filtr plynu


jesli pomoglem kliknij fajne

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

A co myślicie o chłodnicy może chłodnica nie nadąża łykać płynu przy większy obrotach silnika pompa zaczyna bardziej pompować i się przepełnia i wypycha przez korek 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No to może nie chapie i przez to się tak dzieje 

 

Na wolnych obrotach nadarza chapac a na dużych obrotach ją przepełnia 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    2151

To był żart. Jeśli coś było by nie tak temperatura na zegarze by momentalnie rosła.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Dla mnie to jest dziwn bo wczoraj chodził na dużym obiegu z godzinę i nawet nie złapał temperatury to moim zdaniem jeśli by była uszczelka pod głowicą to chodź i na małych obrotach powinna się zagotować przez ten czas albo chociaż zagrzać dobrze a na dużych obrotach się go nie da utrzymać bo zaraz wyrzuca przez wlew płyn 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
raven18    47

Na dużym obiegu bez termostatu nie złapie temperatury, tym bardziej przy tak niskiej na zewnątrz 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Otwarty mam korek 

 

2 minuty temu, raven18 napisał:

Na dużym obiegu bez termostatu nie złapie temperatury, tym bardziej przy tak niskiej na zewnątrz 

Ale jeśli by było coś nie tak z głowicą i by puszczała to powinien się i zagotować na dużym obiegu przez godzinę 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    2151

To normalne że tak się dzieje płyn zwiększa swoją objętość wraz z temperaturą. Przy zamkniętym korku w ogóle coś się dzieje?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    2151

Tak korek jest również zaworem i utrzymuje odpowiednie ciśnienie w układzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1024

na początek to napisz ile masz zalane tego płynu, bo jak pod korek to nie dziwne że wywala
dwa skoro się grzeje to albo chłodnica brudna albo w najgorszym przypadku wydmuchało uszczelkę czy nawet pękła głowica


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal4610    104
Napisano (edytowany)

U mnie podobnie wygania, tylko do poziomu "żeberek". Tzn uzupełnie, pójdzie w prace i mniej więcej w momencie otwarcia termostatu wygoni właśnie do poziomu tych żeberek co widać przez korek. Grzać sie specjalnie nie grzeje, nawet jak temp podskoczy to za chwile sie ostudzi i jest ok

Edytowano przez rafal4610

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Płynu jest nalane że zakrywa żeberka wraz z obrotami podnosi się   stan płynu i zaczyna wyganiać po ujęciu obrotuw wszytko wraca do normy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hubertb    2151

Ja dalej twierdze że ten układ jest zapowietrzony. Wystarczy nieszczelność i będą jaja. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez Sknerus812
      Witam wszystkich!  Zwracam się do was z prośbą o pomoc przy kalibracji tylnego WOM w Case MX 135.
       Kiedyś już ją wykonywałem i pomogło ale to było 2 lata temu i nie pamiętam pełnej sekfęcji ;/
      PS. tak wogle to WOM nie chce się załączyć w moim casie, może ma ktoś jakieś info co może ewentualnie pomóc w uruchomieniu tylnego WOMu 
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez Lukas85
      Kolejne pytanie do użytkowników ciagnika Case MX. Dziś pracowałem swoim MX120 z agregatem scierniskowym MANDAM 3m. Temperatura na zewnatrz około 30 stopni. Jeździłem z na 3 biegu i 2 półbiegu około 9-10km/h. Podczas pracy temperatura silnika utrzymywała sie na poziomie delikatnie ponad połowę. Pytanie brzmi czy tak powinno byc czy to za dużo? Było czuć ze ciagnik miał co robić ale czy taka wartosc nie była za duza?
      Zastanawiam sie nad wiskozą. Na zimnym silniku wentylator mozna pokrecic reka ale czuc opór. Po zakonczeniu pracy zjechałem do domu temperatura spadła nieco poniżej połowy. Odczepiłem maszyne, zgasiłem ciagnik. Próbowałem pokrecic ręką wentylator - i było tak samo jak na zimnym silniku z samego rana tj krecił sie z oporem. 
      Czy to mozliwe ze sprzegło wiskotyczne jest uszkodzone? Nie próbowałem sprawdzać bezposrednio na polu gaszac mocno nagrzany silnik ale wydaje mi sie ze przy nagrzaniu silnika do około połowy wiskoza powinna juz zalaczyc na stałe wentylator?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj