Skocz do zawartości

Renault Ares seria 600 akumulator


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Witam, chciałem zapytać jakiej pojemności macie akumulatory w sześciocylindrówkach bo brakuje mi kawałka naklejki. Prąd rozruchowy mam na starym podany 1150A. Pozdro

Edytowane przez piotrczem
Zmiana opisu
Opublikowano

Ja mam w mam w MF 1014 180ah i prąd coś ponad 1000A.  Pewnie też miałeś koło 180Ah skoro taki prąd jest na naklejce. U mnie jest taka sytuacja,że latem odpali na byle czym ale zimą to już gorzej jest więc przydaje się dużą pojemność. 

Opublikowano

Tak podejrzewam że to 180 ah, choć widziałem w necie Varte to miała 154ah a niektóre inne mają sporo ponad 200. O ile mi wiadomo to nie można przesadzić z pojemnością

Opublikowano

Jeśli nie jeździsz zimą to moim zdaniem nie potrzeba dużej pojemności z drugiej strony większą pojemność dłużej wytrzyma przynajmniej teoretycznie bo będzie miał lżej taki akumulator. Ciągnikiem przeważnie jeździ się po kilka godzin więc raczej problemu z nie doładowaniem nie będzie.

Opublikowano

Polecam Jenoxa, bizon stał 6 miesięcy bez odpalania, przy -8 kręcił jak szalony.

Opublikowano

Ja mam w MF Bosch, w ciężarówce chodził. Trzy sezony i u mnie już czwarty idzie. Drogie są ale może warto. Jenoxa mam w drugim ciągniku ale dopiero trzeci sezon. 

Opublikowano

Jenoxy w mtzecie wytrzymały 3 lata, teraz są włożone jakieś ruskie najtańsze jakie były i 3 sezon fajnie kręcą. W zimę odpalam go codziennie i nie ma żadnego problemu.

Opublikowano

U siebie w Ares serii 800 miałem zamontowany około 150Ah i taki też został założony przy wymianie. Nie ma problemów z odpalaniem zimą. Wydaje mi się, że w serii 600 będzie podobnie.

Opublikowano

Wychodzi że każdy Aku o dużej pojemności jest dobry.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez grzesiekgie
      Witam pacjent Renault Ares 620rz problem z WOM po załączeniu walka pracuje za każdym
      razem około 20sekund po czym wałek się wyłącza na wyswietlaczu zaczyna mrugać pomarańczowa kontrolka od wom, następnie jeśli ponownie włącznikiem go wyłącze i włączę ponowny objaw. Dodam ze w ciągniku przełączniki na błotnikach od wom zmutowane na „krótko” sprawdzony elektrozawor oraz cewka (bez uwag). Jakieś pomysły? 
    • Przez lukasz51195
      Witam, Panowie mam taki dziwny problem z renault 461 a mianowicie po ok 3-4 godzinach postoju ten zbiorniczek na paliwo do świecy płomieniowej jest pusty. Świeca  nowa ok, brak wycieków założyłem też zaworek zwrotny na powrocie od wtryskiwaczy i też nic nie pomogło.Nie wiem od czego zacząć diagnozę i liczę na waszą pomoc. Pozdrawiam 🙂🤚
       

    • Przez krzysiek16m
      W tym temacie, prosiłbym o zamieszczanie instrukcje obsługi, katalogów części do ciągników marki Renault.
    • Przez Aprilars125
      Witam.Mam problem z moim Renault 120.54 A mianowicie dziś przy pracy nagle nie mogłem cofać do tylu A do przodu mogę jechać tylko na 2 polbiegu A na pierwszym i trzecim ciągnik nie może ruszyć. Wie ktoś co może być przyczyną? Sprawa pilna
    • Przez Michałł
      Witam od nie dawna założyłem tu konto i jakoś nie mogę się tu odnaleźć i dużych tematów więc jak zaczynam nowy to sorry. 
      Mam problem taki że oddałem pompę do regeneracji bo ciekła a wcześniej przed pompą sprawdziłem wtryski w moje renault 103.54 z ciekawości bo coś za dużo dymiła jak się okazło każdy lał. Kupiłem drugie za 150zl sztuka  ustawione na 190 bar założyłem a ciągnik nie chce zapalić więc pompa poszła do roboty. Przed wyjęcie czytałem oglądałem co zrobić że nie da się przestawić zapłonu bo ten talerzyk pasuje tylko w jednej pozycji i konieć nie do końca wierzyłem i zaznaczyłem dodatkowo na trybach znaki. Po zrobieniu pompy przyszedł czas na montaż. Poskładałem co i jak trzeba opdpowierzyłem pompę filtr paliwa przewody do wtryskiwaczy itd. Kręcę a ciągnik nie pali jakiś dymek leci ale słabo to wygląda. Jeszcze raz odpowierzyłem a tu dalej nic. Na starych wytryskach palił i pompie również choć paliwo z niej się lało i to ostro był po prostu brak siły.  Dodam że wtryski kupiłem i ustawiał mi je znajomy a pompę oddzielnie dałem do firmy która się tym zajmóje, i może źle zrobiłem bo pompę ustawiają pod wtryski, chociaż jak oglądałem filmiki to wtryski sam chłopak w garażu ustawił a pompę oddał do regeneracji i gitara i niego ciągnik odpalił po drugiej próbie. A  umnie  teraz jest bieda proszę pomóżcie co robić 
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v