Zaloguj się, aby obserwować  
pronarek

który mtz(pronar ub belarus) jest najlepszy

Polecane posty

DjKrak    0

Zwolnice są ale ukryte w na samym koncu skrzyni, przed napędem WOM'u. Wiem bo tez tam grzebałem :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markmajster    0

Według mnie to 920.1 albo 820.1 importowe wersie.

Most Krzyżakowy

450kg przednich obciążników

Wszystkie opcje ma włączane mechaniczne i dzięki temu możesz sam nawet naprawić jak coś by się zepsuło

Podobno importowa wersja importowa podobno lepsza tak jak w wlademircach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Ferdek07    75

masz takiego czy to Twoje przypuszczenia tylko? Może i te modele to dobry kompromis, ale to nei te czasy gdy w końcu lat 80tych mtz 82 kosztowała mniej od mf 255 bez kabiny i była dostępna od ręki, teraz u dielera za najprostrzą mtz 82 cenią 68 tyś ( z pronaru z gwarancją chyba) ale jak to dieler powidział ten ciągnik to zło konieczne i w 80% kupują je do lasu dla pracowników z resztą tak samo jak fotony

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
dawid6b1    0

Mtz to pewnie 82 i 82TS

Belarus tu stawiam na 820

a Pronary tego dokładnie nie wiem ale chyba seria p5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gregorius    123

właśnie

 

a mnie się podoba czerwony PRONAR 1221A-II ładny jest:)


Najbardziej lubię wizualizować sobie ostateczny krach systemu korporacji...

Kupię formownicę bierną do ziemniaków 2x75 cm
Kupię kombajn ziemniaczany Anna
Kupię ciągnik MTZ 82 w nowej budzie

więcej informacji na PW

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
valtran111    1

u mnie w oklicy za najlepszego uchodzi mtz82 w małej kabinie (moze ktos wie o co chodzi)

z belarusów 820

a z pronarów to chyba p5

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Markmajster    0

masz takiego czy to Twoje przypuszczenia tylko? Może i te modele to dobry kompromis, ale to nei te czasy gdy w końcu lat 80tych mtz 82 kosztowała mniej od mf 255 bez kabiny i była dostępna od ręki, teraz u dielera za najprostrzą mtz 82 cenią 68 tyś ( z pronaru z gwarancją chyba) ale jak to dieler powidział ten ciągnik to zło konieczne i w 80% kupują je do lasu dla pracowników z resztą tak samo jak fotony

Mam i już 3 lata użytkuje i jak narazie tylko tarczki w przednim moście i uszczelka pod głowicy a oprócz tego nic nie trzeba było robić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się
Zaloguj się, aby obserwować  

  • Podobna zawartość

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
    • Przez ZaqAMG
      Witam
      Doczytalem w instrukcji ze na tym wyswietlaczu powinny wyswietlac sie nie tylko motogodziny ale rowniez inne parametry typu predkosc aktualna,spalanie
      Przeszukalem caly internet i niemoge nigdzie znalezc informacji jak to wlaczyc/zaprogramowac
      Prosze o pomoc gdyz serce mnie boli od kiedy dowiedzialem sie ze Belarus posiada takie bajery a Ja z nich niekorzystam 😅
      69505144247__413679D2-5B28-4DB4-B4D4-22D5D0D49D34.MOV
    • Przez Lipowa
      Witam. Wie ktoś może lub ma opisane przewody które wychodzą z kostki która znajduje się pod deska rozdzielczą? Lub gdzie takie coś kupic ?
      20240326_145521.heic 20240326_145517.heic 20240326_123552.heic
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj