rafal88

Pompa wtryskowa

Polecane posty

tomek73    582

Sąsiadowi też ostatnio pękła sprzęgiełko to prawdopodobie zrobił na nim z  50 MTH. Szczelał w tłumik i głośno chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

zmieniłem sprzegło i przy okazji przyspieszyłem zapłon moc ma wielka boje sie zeby tylko wału nie urwac ciagam pług fortschritt b200 5x45cm na 2 szosowej Z PÓŁBIEGIEM! orka głebokosc 20cm

spalanie z 30l spadło na 14-15l

Dzieki wielkie za pomoc pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
krycha2000    9

Mam pytanie do Was odnośnie pompy paliwowej, mianowicie siadł mi korektor podciśnienia, i chciałbym go wymienić bez wyjmowania pompy i ingerencji w kont wtrysku. Czy ktoś z Was może zna się na takich pompach i jest w stanie udzielić mi odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Jak w starym typie pompy wtryskowej (4 sekcyjna, 1975 rok) zwiększa się dawkę rozruchową? Jedną z tych dwóch śrubek pod dekielkiem na regulatorze obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga2905    19

Witam wszystkich, mojego przypadku nie wyczytałem wiec prosze o pomoc. mam Zetora 10045 czworka turbo, pompe  z centralnym smarowaniem.

Pompe wtryskowa dałem do regeneracji bo zima miał ciezko odpalac. Koszt 1000 zł generalny remont pompy i koncowki wtryskiwaczy.

Pompe założyłem ciagnik odpalam chodzi 30s elegancko a potem kopci. Doszedłem juz w czym tkwi problem a mianowicie jak wychodzi z kolektora ssącego wężyk i prowadzi nad regulator obrotów pompy wtryskowej do tzw membrany to z pompy olej silnikowy wali sie do kolektora a traktor zaczyna spalac i dlatego kopci i sie dusi.

Moje pytanie dlaczego tak sie dzieje???? czyzby po regeneracji pompy okazała sie za słaba turbina bo mysle ze tym wezykiem  do pompy powinno byc tłoczone powietrze z kolektora z turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKAS616    0

Czy ktoś mógłby zmieścić zdjęcie z dokładną lokalizacją otworu w obudowie koła zamachowego do ustawiania kątu wtrysku w C 385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    70

kolego zyga2905 , nie wiem jak u Ciebie ,ale pewnie podobnie jest jak w nowszej serii URIII . Do korektora pompy wtryskowej dochodzi przewód z magistrali olejowej silnika ?

Jak dochodzi to podejrzewam,że masz przebitą membranę  ( jest w tej kopułce nad regulatorem obrotów )która oddziela powietrze z kolektora ssącego od "wnętrza " pompy wtryskowej .

W kolektorze ssącym , nawet w silniku z turbiną , nie zawsze panuje nadciśnienie   ( pomimo sprawnej turbiny )szczególnie przy obrotach jałowy silnika i  wtedy właśnie silnik ciągnie olej z pompy wtryskowej . 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga2905    19

Pompiarz wymyslił ze moze byc mały spust oleju z pompy i kazał znow przywiezc, bo twierdzi ze silnik ma b duze cisnienie bo jest po generalce 3 lata temu i ta oliwa moze nie nadazyc spływac i wybija właśnie góra do kolektora.

Ale druga sprawa po co do tej membrany jest powietrze tłoczone z kolektora???

Edytowano przez zyga2905

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    51

Dawka rozruchowa w C-385 jest zależna od dawkowania sekcji. Same "fachowce" na tym forum ech..... Szkoda o cokolwiek pytać......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    31

Witam wszystkich znawców silników martina. Mam pytanie to znaczy dwa czy w starym typie pompy wtryskowej dawke zwiększa sie w ten sam sposób tj wkręcająć śrube z kontrą M10 ? W nowym typie zwiększałem o 1,5 obrotu i sie udało a w starym typie raz dokręciłem i zero wyników ,dokreciłem jeszcze raz można powiedzieć do delikatnego oporu i nadal nic a wrecz gorzej bo silnik wchodzi na obroty a nie chce z nich zejsć ? niechce mi sie jej wyjmować i pędzić do pompiarza bo podobno niedawno była robiona , tylko że ciągnik podczas obciążenia praktycznie nie dymi wiec ma mało oktanów :) A drugie pytanie co skrywa ten duży napletek na regulatorze obrotów pompy starego typu, poniżej na zdjęciu? a może to cos ma wspolnego z dawka  C385-4st-3.thumb.jpg.2cf00fa06c0b384f799a392cc930afec.jpg


Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon91    11

mi urwało wałek krzywkowy jaki może to być powód tego coś z rozrządem ? to jest ursus 1201 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baoo    0

IMG_20170915_114026.thumb.jpg.99e8c035cd0a31036c1b10c115d773ca.jpg 1-2-3 którym zwiększyć dawkę paliwa i aby zwiększyć to trzeba wkręcić czy wykręcić? Z góry dziękuję ☺

Edytowano przez baoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Witam, czy ta śruba  pod kątem 45stopni  to reguluje samą dawkę wzbogacającą rozruch  czy dawkę paliwa ustawianą na stole u pompiarza?

Ciągnik c330 

Edytowano przez lolek2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25
Dnia 3.12.2018 o 20:53, lolek2000 napisał:

Witam, czy ta śruba  pod kątem 45stopni  to reguluje samą dawkę wzbogacającą rozruch  czy dawkę paliwa ustawianą na stole u pompiarza?

Ciągnik c330 

W c330 reguluje ogólną dawkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    31
Dnia 3.12.2018 o 13:03, baoo napisał:

IMG_20170915_114026.thumb.jpg.99e8c035cd0a31036c1b10c115d773ca.jpg 1-2-3 którym zwiększyć dawkę paliwa i aby zwiększyć to trzeba wkręcić czy wykręcić? Z góry dziękuję ☺

Ja już to rozgryzlem😉 1 zwiększasz wkręcając, u znajomego w 1224 wkrecilem 1,5 obrotu i chodzi jak trzeba, natomiast w starym typie pompy ta śruba znajduje się na samym dole po odkreceniu tego dekielka i też się wkręca😉 


Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamils8    3

Mam pytanie w ursusie 1224 podczas pracy do pompy wtryskowej przybywa oleju. Pompka paliwowa była wymieniana jak przyczyna?

PS: Pompa ma własne smarowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzio    18

Witam czym się różni stary typ pompy wtryskowej od nowej do ursusa 1222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam w Ursusie 1014 kapie mi olej z pompy paliwowej pomiędzy pompa a blokiem silnika.  Sam nie wiem dokładnie z jakiego miejsca. Czy tam znajduje się jakiś przelew?  Dodam że w silniku oleju mi ubywa a silnik był robiony 


Będę brał Cię! -Gdzie? -W oborze na traktorze ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Mam identyczny problem, u mnie było mikropęknięcie przy bloku, zakleiłem klejem do silników i olej już  nie leciał. Natomiast zaczęło po jakimś czasie cieknąć między pompą a silnikiem. Ja mam w jednym ursusie  nowy typ pompy, smarowany z silnika, z niej olej wraca do silnika. W drugim stary typ pompy, gdzie olej jest w pompie dodatkowo jest oring który trzyma olej w pompie. W nowym typie wystarczy wymienić uszczelkę, w starym będę rozbierał po zasiewach to powiem dokładniej, ale obstawiam, że tak samo plus ten oring, ale póki tego nie rozbiore to nie chce wprowadzać w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm czyli obstawiasz u mnie pęknięcie czy pompę? Innym słowem mówiąc trzeba wyjąć pompę? Teraz jest marny okres bo tak to dałbym ja od razu do regeneracji


Będę brał Cię! -Gdzie? -W oborze na traktorze ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi kapie od wewnętrznej części pompy. Gdzieś tak po środku jak znajduje się pompka ręczna tylko od wewnętrznej strony.

Późnej zrobię zdjęcie i wstawię


Będę brał Cię! -Gdzie? -W oborze na traktorze ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gintekk    19

Witam znawców tematu. Ostatnio zauważyłem że po rozgrzaniu silnika rurka doprowadzająca olej do smarowania pompy jest tylko ciepły a przewód idący do turbiny aż parzy. Wynikało by to z tego że olej nie dochodzi do pompy. Pompa ma korektor dawki i właśnie tam jest podłączone smarowanie. Może ktoś wyjaśnić jak to działa bo w środku jest jakaś sprężyna i jakiś tłoczek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
paawlik227    15
Dnia 7.02.2019 o 11:47, zetor6045 napisał:

Ja już to rozgryzlem😉 1 zwiększasz wkręcając, u znajomego w 1224 wkrecilem 1,5 obrotu i chodzi jak trzeba, natomiast w starym typie pompy ta śruba znajduje się na samym dole po odkreceniu tego dekielka i też się wkręca😉 

Witam ja mam taką pompę jak na foto zetor 8011 i mam taki problem że traktor trochę ciężko pali teraz w chłodne dni jest oszczędny i pali tyle co c-360 nie kopci i nie wkręca się na max obroty tylko 1800-1900obr/min ale na postój kręci się do 2200obr/min a jadąc samym traktorem bez obciążania max 1900 po wciśnięciu sprzęgła wkręcić się do 2200 a po puszczeniu sprzęgła znów 1900obr/min. Silnik jest 1700 motogodzin po remoncie ma moc ładnie pracuje tylko tych obrotów brak np do kosiarki dyskowej 2,6m to w tegej trawie to na 1800obr/min schodzi i nie kopci czarnym dymem... Myślę go trochę podkręcić tzn dawkę paliwa podnieść tylko jak na tej pompie to zrobić?

IMG_20201102_083340.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez ursusikc330m
      Witam jakie są różnice silników 16 pomiędzy 19? Może ktoś wie gdzie kupić części silnika do 19
    • Przez ceston
      Witam jaki może być problem ze wentylator haczy o obudowę chłodnicy gdy ciągnik się przechyla nawet lekko w prawo? Jakby maska nie szła razem z ciągnikiem.
    • Przez armin089
      Witam, remontuje 914 i dokładam do niej turbo. Mam pytanie w którym miejscu podpiąć się żeby turbo miało smarowanie? Punkt A na zdjęciu to jest podłączony manometr a punkt B to jest prawdopodobnie kanał olejowy i bym musiał w nim otwór zrobić. Pytanie gdzie będzie lepiej się podpiąć ?

    • Przez Zieleniak
      Witam. Ciagnik c 385 po obróconej panewce. Wał po szlifie, wymienione tuleje korbowodow oraz tlokow, pompa wyryskowa i wtryski po regeneracji. Pierscienie i tuleje tez. Glowica sprawdzona, wymienione sprężyny zaworowe i laski popychaczy. Odpala od strzala, nie dymi, nie kopci.
      Problem to slychac jakby zawor wydechowy uderzal w tlok, lub inaczej, jakby dmuchal w komin. Im dalej odejdziesz od ciagnika tym glosniej i wyrazniej to slychac. 
      Rozrzad ustawiany na znaki, odpala naprawde ladnie. Czy moze byc przyczyna zle wybity znak na kole od walka rozrzadu? Bo nie wiem czy szukac przyczyny gdzie indziej. 
      Lub inaczej. Na ktorym zebie liczac od klina powinien byc pierwszy znak na kole od walka rozrzadu. Nie mam porownania bo na starym bylo kilka znakow. 
      Jakas sugestia? 
    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj