rafal88

Pompa wtryskowa

Polecane posty

tomek73    371

Sąsiadowi też ostatnio pękła sprzęgiełko to prawdopodobie zrobił na nim z  50 MTH. Szczelał w tłumik i głośno chodził.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
trawek13    2

zmieniłem sprzegło i przy okazji przyspieszyłem zapłon moc ma wielka boje sie zeby tylko wału nie urwac ciagam pług fortschritt b200 5x45cm na 2 szosowej Z PÓŁBIEGIEM! orka głebokosc 20cm

spalanie z 30l spadło na 14-15l

Dzieki wielkie za pomoc pozdrawiam

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

krycha2000    0

Mam pytanie do Was odnośnie pompy paliwowej, mianowicie siadł mi korektor podciśnienia, i chciałbym go wymienić bez wyjmowania pompy i ingerencji w kont wtrysku. Czy ktoś z Was może zna się na takich pompach i jest w stanie udzielić mi odpowiedzi.

Pozdrawiam.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    7

Jak w starym typie pompy wtryskowej (4 sekcyjna, 1975 rok) zwiększa się dawkę rozruchową? Jedną z tych dwóch śrubek pod dekielkiem na regulatorze obrotów?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga2905    19

Witam wszystkich, mojego przypadku nie wyczytałem wiec prosze o pomoc. mam Zetora 10045 czworka turbo, pompe  z centralnym smarowaniem.

Pompe wtryskowa dałem do regeneracji bo zima miał ciezko odpalac. Koszt 1000 zł generalny remont pompy i koncowki wtryskiwaczy.

Pompe założyłem ciagnik odpalam chodzi 30s elegancko a potem kopci. Doszedłem juz w czym tkwi problem a mianowicie jak wychodzi z kolektora ssącego wężyk i prowadzi nad regulator obrotów pompy wtryskowej do tzw membrany to z pompy olej silnikowy wali sie do kolektora a traktor zaczyna spalac i dlatego kopci i sie dusi.

Moje pytanie dlaczego tak sie dzieje???? czyzby po regeneracji pompy okazała sie za słaba turbina bo mysle ze tym wezykiem  do pompy powinno byc tłoczone powietrze z kolektora z turbiny.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LUKAS616    0

Czy ktoś mógłby zmieścić zdjęcie z dokładną lokalizacją otworu w obudowie koła zamachowego do ustawiania kątu wtrysku w C 385?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
DarekD    68

kolego zyga2905 , nie wiem jak u Ciebie ,ale pewnie podobnie jest jak w nowszej serii URIII . Do korektora pompy wtryskowej dochodzi przewód z magistrali olejowej silnika ?

Jak dochodzi to podejrzewam,że masz przebitą membranę  ( jest w tej kopułce nad regulatorem obrotów )która oddziela powietrze z kolektora ssącego od "wnętrza " pompy wtryskowej .

W kolektorze ssącym , nawet w silniku z turbiną , nie zawsze panuje nadciśnienie   ( pomimo sprawnej turbiny )szczególnie przy obrotach jałowy silnika i  wtedy właśnie silnik ciągnie olej z pompy wtryskowej . 


nowy

 
 
 
 
 
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zyga2905    19

Pompiarz wymyslił ze moze byc mały spust oleju z pompy i kazał znow przywiezc, bo twierdzi ze silnik ma b duze cisnienie bo jest po generalce 3 lata temu i ta oliwa moze nie nadazyc spływac i wybija właśnie góra do kolektora.

Ale druga sprawa po co do tej membrany jest powietrze tłoczone z kolektora???

Edytowano przez zyga2905

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
michal8011    7

Dawka rozruchowa w C-385 jest zależna od dawkowania sekcji. Same "fachowce" na tym forum ech..... Szkoda o cokolwiek pytać......

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    22

Witam wszystkich znawców silników martina. Mam pytanie to znaczy dwa czy w starym typie pompy wtryskowej dawke zwiększa sie w ten sam sposób tj wkręcająć śrube z kontrą M10 ? W nowym typie zwiększałem o 1,5 obrotu i sie udało a w starym typie raz dokręciłem i zero wyników ,dokreciłem jeszcze raz można powiedzieć do delikatnego oporu i nadal nic a wrecz gorzej bo silnik wchodzi na obroty a nie chce z nich zejsć ? niechce mi sie jej wyjmować i pędzić do pompiarza bo podobno niedawno była robiona , tylko że ciągnik podczas obciążenia praktycznie nie dymi wiec ma mało oktanów :) A drugie pytanie co skrywa ten duży napletek na regulatorze obrotów pompy starego typu, poniżej na zdjęciu? a może to cos ma wspolnego z dawka  C385-4st-3.thumb.jpg.2cf00fa06c0b384f799a392cc930afec.jpg


Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szymon91    11

mi urwało wałek krzywkowy jaki może to być powód tego coś z rozrządem ? to jest ursus 1201 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
baoo    0

IMG_20170915_114026.thumb.jpg.99e8c035cd0a31036c1b10c115d773ca.jpg 1-2-3 którym zwiększyć dawkę paliwa i aby zwiększyć to trzeba wkręcić czy wykręcić? Z góry dziękuję ☺

Edytowano przez baoo

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lolek2000    8

Witam, czy ta śruba  pod kątem 45stopni  to reguluje samą dawkę wzbogacającą rozruch  czy dawkę paliwa ustawianą na stole u pompiarza?

Ciągnik c330 

Edytowano przez lolek2000

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    2
Dnia 3.12.2018 o 20:53, lolek2000 napisał:

Witam, czy ta śruba  pod kątem 45stopni  to reguluje samą dawkę wzbogacającą rozruch  czy dawkę paliwa ustawianą na stole u pompiarza?

Ciągnik c330 

W c330 reguluje ogólną dawkę.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zetor6045    22
Dnia 3.12.2018 o 13:03, baoo napisał:

IMG_20170915_114026.thumb.jpg.99e8c035cd0a31036c1b10c115d773ca.jpg 1-2-3 którym zwiększyć dawkę paliwa i aby zwiększyć to trzeba wkręcić czy wykręcić? Z góry dziękuję ☺

Ja już to rozgryzlem😉 1 zwiększasz wkręcając, u znajomego w 1224 wkrecilem 1,5 obrotu i chodzi jak trzeba, natomiast w starym typie pompy ta śruba znajduje się na samym dole po odkreceniu tego dekielka i też się wkręca😉 


Witam zapraszam wszystkich na moje konto youtube.com/golas171  :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kamils8    0

Mam pytanie w ursusie 1224 podczas pracy do pompy wtryskowej przybywa oleju. Pompka paliwowa była wymieniana jak przyczyna?

PS: Pompa ma własne smarowanie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Godzio    0

Witam czym się różni stary typ pompy wtryskowej od nowej do ursusa 1222

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam w Ursusie 1014 kapie mi olej z pompy paliwowej pomiędzy pompa a blokiem silnika.  Sam nie wiem dokładnie z jakiego miejsca. Czy tam znajduje się jakiś przelew?  Dodam że w silniku oleju mi ubywa a silnik był robiony 


Będę brał Cię! -Gdzie? -W oborze na traktorze ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mizerek    1

Mam identyczny problem, u mnie było mikropęknięcie przy bloku, zakleiłem klejem do silników i olej już  nie leciał. Natomiast zaczęło po jakimś czasie cieknąć między pompą a silnikiem. Ja mam w jednym ursusie  nowy typ pompy, smarowany z silnika, z niej olej wraca do silnika. W drugim stary typ pompy, gdzie olej jest w pompie dodatkowo jest oring który trzyma olej w pompie. W nowym typie wystarczy wymienić uszczelkę, w starym będę rozbierał po zasiewach to powiem dokładniej, ale obstawiam, że tak samo plus ten oring, ale póki tego nie rozbiore to nie chce wprowadzać w błąd.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Hmm czyli obstawiasz u mnie pęknięcie czy pompę? Innym słowem mówiąc trzeba wyjąć pompę? Teraz jest marny okres bo tak to dałbym ja od razu do regeneracji


Będę brał Cię! -Gdzie? -W oborze na traktorze ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Mi kapie od wewnętrznej części pompy. Gdzieś tak po środku jak znajduje się pompka ręczna tylko od wewnętrznej strony.

Późnej zrobię zdjęcie i wstawię


Będę brał Cię! -Gdzie? -W oborze na traktorze ;P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez gintekk
      Witam, w swoim ursusie mam zamontowany słupek silnika od turbo do tego turbina tkr6 od belarusa która dmucha do max 0.7bara. Głowica została od zwykłego silnika ale przeszła regenerację i została przerobiona pod turbo, co miało miejsce kilka lat temu. Do tamtego roku ciągnik chodził bardzo dobrze miał siłę nie dymił i łatwo odpalał. Problemy zaczęły się tamtej wiosny gdzie przy pracach polowych zaczął dziwnie chodzić. Została zdjęta głowica a tam zonk  nadtopiony jeden zawór wydechowy. Na szybko został wymieniony ten zawór bo prace polowe czekały i ciągnik jakoś chodził do teraz. Teraz znowu zaczyna tak jakoś inaczej pracować i dymi jak stary trup. Najprawdopodobniej znowu zawory są nie szczelne. Tu moje pytanie jaka może być przyczyna. Zastanawiam się nad kupnem drugiej używanej oryginalnej głowicy od turbo bo jak widać regeneracja na nie wiele się zdała. Jeszcze jako ciekawostkę dodam że im bardziej silnik się nagrzewa tym turbina słabiej ładuje.
    • Przez seebbel
      Witam pytanie głównie do posiadaczy c385 czy dźwignia gazu ręcznego i nożnego powinny być na równej odległości?
      Kupiłem bestie z rozgrzebanymi cięgłami i nie mogę dojść końca. Do tego wszystkiego dochodzi utrudniony dostęp do dźwigni przy pompie i poważnie zaczyna mnie to już denerwować .
      Aktualnie wychodzi na te że pręt jest za krótki.
      Dźwignie przy pedałach są jak na zdjęciu,ta od nożnego kilka cm przesunięta w tył.
      Ma ktoś jakiś złoty środek na dźwignie przy pompie wtryskowej? Pod jakim kątem ją założyć?



    • Przez Zyla127
      Jaki czujnik ciśnienia oleju hydraulicznego  idzie do wózka widłowego Suchedniów rak 7? Wiem ze czujnik na dwie wsuwki. I jak działa kontrolka pali się po przekręceniu stacyjki i powinna zgasnąć po odpaleniu ? Czy sama się zapali gdy filtr będzie zapchany.
    • Przez mocher
      Witam jestem tu nowy i mam mały problem i myśle że mi jakoś pomożecie Niedawno kupiłem Ursusa 1204 i wydaje mi się że ma jakoś dziwnie poprowadzoną odmę mianowicie jest ona podłączona pod kolektor ssący a w moim ursusie C 385 odma jest luźno puszczona gumowym przewodem w stronę miski olejowej i nigdzie nie podłączona. Trochę mnie to dziwi i nie wiem czy tak powinno być czy tylko ktoś się pomylił i ją tam podłączył przez przypadek. Z góry dzięki za pomoc pozdrawiam
    • Przez Brytan
      Panowie jako że stanąłem przed kupnem Ursusa 1222, mając przy tym pierwsze doświadczenie z ciężką serią. Mam kilka pytań co do silnika.
      Mianowicie gdy go odpaliłem ciśnienie było 4,5 atm. Po rozgrzaniu na małych obrotach miał 2,5 atm. To znaczy dokładnie przy 60 C. Jednak zauważyłem że na zimnym jak i ciepłym silniku dymi z odmy i gdy włoży się palec do rurki jest lekki nagar. Dodam że jest to silnik z turbiną która jest nie sprawna. Olej silnikowy do wymiany. Czy warto go kupować czy jednak z tym silnikiem jest coś nie tak? 
      Z góry bardzo dziękuję za odpowiedź. 
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj