rafal88

Pompa wtryskowa

Polecane posty

rafal88    13

Jest problem tego typu ze.....z pompy paliwowej zostaly wyciagniete sekcje. Da sie we wlasnym zakresie wlozyc je z powrotem tak aby dobrze ustawic je na listwie ktora dawkuje sie paliwo?? Jesli ktos juz to robil to moze bedzie tak mily i podzieli sie wiedza ;)

Edytowano przez krolikNH

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafal13113    144

nie da rady tego tak po prostu włożyć żeby ustawić dobrą dawkę paliwa do tego trzeba mieć przyrząd bo nawet jak włożysz sekcje to dawkę trzeba ustawić na nowo a samemu bez przyrządu to chyba że masz więcej szczęścia niż rozumu to ci się uda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Balzak    6

samemu nawet nie podejmuj sie takiej roboty daj komus kto sie zna to zrobi to dobrze i pompe ci jeszcze wyreguluje i bedzie ładnie chodzic


<p>Doradca Żywieniowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zakrzewiak    8

Koledzy a może wiecie którą śrubką reguluje się dawkę paliwa M6 czy M5. Znajdują się one pod tym dekielkiem na regulatorze obrotów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
manika    0

Koledzy a może wiecie którą śrubką reguluje się dawkę paliwa M6 czy M5. Znajdują się one pod tym dekielkiem na regulatorze obrotów.

 

CZEŚĆ reguluje się m5 znajduje się ona na samej górze pod tym dekielkiem musisz ją wkręcić a ile razy to sam zdecyduj

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8045    0

Witam

 

mam pytanie odnośnie pompy wtryskowej w ursusie C-385 nie wychodzi z niej przewód do bloku do centralnego smarowania pobiera ona jakoś olej z bloku od wewnątrz?? albo jest jakieś miejsce do spuszczania i wlewania oleju osobno tak jak w c360 ?? a w zetorze 8045 wychodzi rółka do bloku czyli do centralnego smarowania

 

Pozdrawiam

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Są dwa typy.Do jednej nalewasz olej jak do 60.Drygi centralne smarowanie.Różnią się tym że przy centralnym smarowaniu nie masz założonego symeringu pod sprzęgiełkiem.Żaden olej nie dochodzi z bloku.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8045    0

Są dwa typy.Do jednej nalewasz olej jak do 60.Drygi centralne smarowanie.Różnią się tym że przy centralnym smarowaniu nie masz założonego symeringu pod sprzęgiełkiem.Żaden olej nie dochodzi z bloku.

 

 

no to jutro zrobię zdjęcie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek73    579

Nie masz po co robić zdjęcia.Żeby sprawdzić czy jest symering musisz ściągnąć sprzęgiełko.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojtek8045    0

Nie masz po co robić zdjęcia.Żeby sprawdzić czy jest symering musisz ściągnąć sprzęgiełko.

 

 

no ale jak nie ma rólki z pompy do bloku to chyba nie ma ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy    0

Witam

Czy mógłby ktoś podpowiedzieć jak poprawnie zamontować pompę wtryskową w ursusie 912.

Z góry dziękuję za pomoc.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
binek    374

jeśli jeszcze nie odkręciłeś jej to ostrym przecinakiem natnij znak w miejscu gdzie jest skręcona pompa z korpusem. W ten sposób nie pomieszasz zapłonu, a reszta tak jak koledzy piszą zwróć uwagę na tulejkę z frezem żeby nie przestawić o ząbek, potem poprzykręcać rurki, później całość dobrze odpowietrzyć i jazda

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
szy    0

Wielkie Dzięki

pompa zamontowana dziewięćseta gra aż miło

zadałem to pytanie bo myślałem że to bardziej skomplikowana operacja

Jeszcze raz dziękuje za pomoc!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KrzysieKmtz    0

Witam nie dawno kupiłem ciągnik i mam takie 2 pytania:

-co się tam (1) znajduje bi mi z stamtąd wystaje jakby jakaś sprężynka

-do czego jest ta rurka (2)

DSC01848_hrqpprn.JPG

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
JUMIKO    62

Witaj, moim zdaniem powinieneś napisać jaki to ciągnik marka, model bo na tym zdjęciu niewiele widać można tylko zgadywać.

Poz.1 trudno zgadnąć ale pod poz.2 może być rurka przelewowa oleju smarującego pompę no chyba że nie ma już oleju tylko ropa.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

To 80'tka

1. Tu powinien być korek wlewu oleju do układu smarowania pompy wtryskowej.

2. Rurka przelewowa. Skierowana w dół, wypływa przez nią nadmiar oleju z układu smarowania pompy, oraz ropa, :blink: gdy nie trzymają sekcje ;[

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Stefano1    40

To po lewej to jakiś element regulatora obrotów- nigdy nie rozbierałem to nie wiem do czego służy. A nr 1. w oryginale powinien być wkręcanym ręką, plastikowym korkiem ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
wojteczek11    2

nie bede zakładał nowego tematu tylko napisze w tym, mianowicie mam taki problem w ursusie C385 nie moge ustawić równych obrotów n gazie ręcznym , albo spadaja prawie do zera albo ciągnik wkreca sie ile tylko może,nie można ustawić np 1200 i żeby tak chodził cały czas,pochodzi chwile na tych obrotach a potem zacznie się wkrecać na obroty albo spadnie, jest to bardzo denerwujące , jak temu zaradzić ??

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj