rafal88

Pompa wtryskowa

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
razor275    279

Napisałeś "pąpa" a moderator poprawił na "pompa"


Bakteria to jedyna forma kultury u niektórych ludzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Sikor    0

Listwa Główna w pompie wtryskowej się zepsuła trzeba pompę oddać do regeneracji

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ty weź się lepiej za czytanie słownika, a później zacznij się udzielać...


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
XaWi    1

jak dobrze wyregulowac dawke ta srubka czy pol obrotu to duzo zmieni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Na początek będzie wystarczająco,później zobaczysz czy jeszcze czy już jest ok.


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomek5747    0

Witam. po regeneracji pompy spadła moc w c 385. ledwo dobija bele metal fachem nie wspomne już o transporcie zboża czy bel. i ciężko odpala. co to może być? Może to być spowodowane ślizganiem sie sprzęgła?

bo ostatnio zaczęło się ślizgać.

Edytowano przez tomek5747

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
locke    293

Ale o jaką pompe ci chodzi? Jak waliło ci olej na sprzęgło to się nie dziw że ciągnik nie ma siły....


Siema :)
Sprzedam dwie felgi 18.3 R30 do kombajnu Bizon,Claas,Fortschritt i innych, ciągników Ursus,Zetor,Fortschritt i innych.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Ale to cały ciągnik nie ma siły ciągnąć bo się ślizga sprzęgło czy silnik jest słaby i nie daje rady w prasie i transporcie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość Profil usunięty   
Gość Profil usunięty

Skoro po regeneracji pompy wtryskowej spadła moc silnika to może oznaczać, że nie masz dobrze ustawionego początku wtrysku paliwa.To, że ciężko odpala może moje przypuszczenie potwierdzać.

W kwestii sprzęgła to o które sprzęgło Ci chodzi? Od jazdy czy od WOM

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gorgo_pl    13

U mnie po regeneracji pompy była za mała dawka ustawiona i był słaby ale jak się podkręciło to jest już dobrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pawlus224    2624

Jakiej grubości podkładki miedziane powinny być pod wtryskiwaczami i czy wogóle ?

 

Przed regeneracją pompy i sprawdzeniem wtrysków nie było tam żadnych podkładek , pompiarz dał do założenia takie 2-3 mm , czy ktoś eksperymentował i ma może porównanie jaki ma wpływ grubość podkładki na dymienie , moc ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mocher    8

mi w sklepie koleś dął podkładki takie gładkie ja chciałem takie niby faliste bo takie wcześniej ktoś założył ale koleś powiedział że powinny iść te gładkie bo nawet przy kpl. wtryskiwaczach jakie do nich przychodza to takie są, a jak jest inna podkładki to zmienia sie kont wtrysku więc takie mają być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mtracz    76

Kąt wtrysku nie jest zależny od grubości podkładki pod wtryskiwacz. Zmienia się głębokość osadzenia wtrysku, a co za tym idzie rozprzestrzenienie się paliwa podczas wtrysku w komorze spalana. Gdy osadzenie jest nieprawidłowe paliwo nie rozchodzi się równomiernie po całej komorze więc nie miesza się dostatecznie z powietrzem, więc się nie dopala, a to objawia się dymieniem na czarno.

Edytowano przez mtracz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Mam zamiar wymienić pompę wtryskowa ale nie wiem jak odkręcić ta śrubę mocująca pompę przy bloku silnika. Nie ma tam dojścia i może macie jakieś sposoby na uporanie się z ta upierdliwa śruba. Jeśli na forum jest podobny temat to proszę o przeniesienie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Witam,

 

Musze zregenerować pompę wtryskowa do mojego C385 i właśnie nie wiem gdzie ja dać i gdzie będzie najlepiej zrobione. Mieszkam w okolicach Rypina i tylko znam ludzi którzy to robią w Bobrowie oraz Bukowcu. Jeśli znacie w tych okolicach dobrego fachowca co się tym zajmuje którego możecie polecić to napiszcie .

 

Pozdrawiam.

Edytowano przez MajsterMarian

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin 80    8

Jeśli to Bobrowo w okolicach Brodnicy to faceta mogę polecić, robił pompę i wtryski do Ducato-pełne zadowolenie, ja kilka lat temu robiłem pompę od bizona u Wojenkowskiego w Iławie a wcześniej do C-360 byłem zadowolony aż do sprzedaży także polecam Diesel-Service Wojenkowski Iława, dobre opinie zbierają Popielarscy z Łącka koło Płocka ale nie korzystałem z ich usług

Edytowano przez Marcin 80
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marek9508    0

jesli dobrze kojarze, ze to jest Rypin kolo Góry, to moge Ci polecic w Lipnie dobrego majstra od pomp. my do niego zawsze wozimy pompy i jak narazie nie ma zadnego problemu z nimi :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nunu85    497

W iławie polecam Romana Szmejtera (ul Rzemieślnicza 10), tel 604 071 376

 

Nie jest drogi, robi dokłądnie, czysto. Uszczelniał i regulował mi pompe od 80-tki, regenerowął od 1014 i efekty bardzo dobre. Traktory alą mniej niż przed regeneracją a mocy jakby więcej (szczegolnie na niskich obrotach)

 

Co do diesel service z Iławy, to po tym, jak zrobili mi pompe od 3p omijam ich z daleka (oddałem im swoją i, nie chcąc czekać, wziąłem regenerowaną z półki. Po zamontowaniu okazało sie, że nie trzyma równych wolnych obrotów, tylko traktor nierówno sobie pyrka. Wymontowąłem następnego dnia, oddałem i wziąłem kolejną- było lepiej, ale jeszcze nie dobrze. Dopiero za trzecim razem dali mi pompe, na której silnik także na niskich obrotach pracuje jak należy. )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
    • Przez Kaszlak79
      Witam drogich forumowiczów.
      Jak w temacie, Zetor 8011 nie łapie temperatury. Ciągnik kupiony ponad rok temu, miał wymienianą wtedy kompletną obudowę termostatu dół i góra (stara przeżarta), termostat, czujnik temperatury i wskaźnik. Pokazywał wtedy cuda na kiju a że wskaźnik był chamskiej jakości to nawet ciężko było odczytać co wskazuje...
      Tydzień temu wymieniłem znowu termostat (jakiś "dobry" Zetora) i założyłem mechaniczny wskaźnik temperatury od Zetora 25, link: https://danrol-sklep.pl/instalacja-elektryczna/788-wskaznik-zegar-temperatury-cieczy-zetor-25-25a-25k-9320211.html
      Silnik dalej ma problem się zagrzać, ostatnio w trasie z dwiema pustymi przyczepami jakieś 10 km w jedną stronę (na przegląd) nie złapał nawet 60 °C. Chłodnica z góry ciepła czyli tak jak by termostat cały czas puszczał. Nie mam już siły do tego. Jakieś pomysły?? Jeśli był podobny temat który rozwiązał problem, proszę o link lub przeniesienie.
      Za porady w stylu wywal termostat bo to Ursus - z góry dziękuję.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj