dawidpl

T5 3.4l przybywanie oleju

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
dawidpl    21

Też rozglądam się za małym ciągnikiem na wąskich kołach za c 360 i brałem pod uwagę T4S t4 i kubote. Wiadomo często praca przy niskich obrotach w warzywach. 

W kubocie znów jest filtr dpf wymienny po 3000h 🙆‍♂️ oddają do Niemiec do regeneracji a mi zakładają po regeneracji. To usłyszałem od samego dilera kuboty. 

Z tym olejem to moge spuscic z 3 l i dolać 2l swierzego? 

Wypalanie doskonale widać w t5 bo podnosi się spalanie z 1.1l na 2.5-3 l/h i obroty na 1100

Edytowano przez dawidpl

-Ursus C-360
-Władimirec T25-A2
Siła robocza na 5ha

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25516

Nic upuszczenie i dolewka nie da bo olej stracił swe właściwości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ViveN    18
2 minuty temu, Agrest napisał:

Wiesz jak jest u nas w porzeczkach.

Belka herbicydowa 900obrotów, opryskiwacz rozdrabniacz do 1400, kombajn do 1200.

Jedynie dojazd to dostaje w pipę, choć ja po polnych nid poszaleję, Ty asfaltem to trochę pogonisz.

 

 A jeszcze komp musi chcieć akurat wówczas go wypalić.

Idąc dokładnie takim tokiem rozumowania musiałem odrzucić MF/JD choć bardzo mi się podobały, niby to wszystko dziś już standard i nie jest to jakiś wielki problem jednak to kolejna pierdoła o której muszę myśleć.  

Mi nie spodobało się to, że w każdej marce mówili, że wypalanie dpf np na podwórku jest bezpieczne i bezinwazyjne to na pytanie co gdyby dziecko podeszło do dolnego wydechu, większość stwierdzała, że może lepiej dopłacić i wziąć pionowy...

Z drugiej strony znam wiele os którzy maja sadowniki z dpf i jakoś tam to działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
cinek1808    1746
2 godziny temu, Agrest napisał:

U mnie w pracach ciągnik nie przekracza najczęściej 1400obrotów. Myślę nad kupnem nowego 

 

Grójec bardzo wyprzedaje ciągniki sadownicze. Kup używkę w dobrym szczęściu . Chyba przestali wierzyć w opłacalność produkcji sadów

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
KIRK80    12
Dnia 14.02.2022 o 20:30, dawidpl napisał:

 W kubocie znów jest filtr dpf wymienny po 3000h 🙆‍♂️ oddają do Niemiec do regeneracji a mi zakładają po regeneracji. To usłyszałem od samego dilera kuboty. 

Z tym olejem to moge spuscic z 3 l i dolać 2l swierzego? 

Wypalanie doskonale widać w t5 bo podnosi się spalanie z 1.1l na 2.5-3 l/h i obroty na 1100

Ktoś ci strasznych głupot nagadał o tym DPF w Kubocie. 4000h to minimalny okres eksploatacji filtra DPF pomiędzy konieczną regeneracją, czyli producent gwarantuje, że przy najbardziej niekorzystnych warunkach pracy demontaż i czyszczenie filtra nie będzie konieczny wcześniej. w praktyce jest mało prawdopodobne aby było to konieczne nawet po przebiegu 10 000h. Proponuję zapytać użytkowników Kuboty, myślę że jest tu sporo takich z przebiegiem powyżej 5000h albo i więcej.

Jeśli chodzi o paliwo przedostające się do oleju to niestety jest to normą przy dopalaniu DPF na zimnym silniku. Paliwo skrapla się na ściankach cylindrów i przedostaje do oleju rozrzedzając go, co niestety niekorzystnie wpływa na właściwości smarne oleju. Zalecał bym raczej wymianę niż upuszczanie. Przerabiałem ten problem w aucie z DPF jeżdżącym na krótkich trasach, potrafił "dolać" litr oleju na 3-4tyś km i musieliśmy się rozstać, teraz jest benzyna i zero problemów.

W Kubocie akurat dopalanie DPF jest dość fajnie rozwiązane, bo po pierwsze jest kontrolka informująca o konieczności dopalenia DPF, po drugie nie rozpocznie dopalania jeśli olej nie ma bodajże 60*C, więc ryzyko przedostawania się paliwa do oleju jest niewielkie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez MiniMe
      Witam
      Jest to mój pierwszy post i jeżeli napisałem w niewłaściwym miejscu proszę o przeniesienie.
       
      Problem z ciągnikiem new Holland tl 90 mojego wujka, otóż podczas zapiętego przedniego napędu i wyjazdu pod górę bez obciążenia przednie koła szarpią. Traktor rok temu był na serwisie przedniego zawieszenia/napędu jednak większość czasu stał i dopiero niedawno to zauważyliśmy. Cofając pod wzniesienie nie ma tego problemu.
      Dodaje filmik na YT na którym dobrze widać szarpanie kół.
      https://youtu.be/xhUln87HBmg?si=ZtpdkLVKfo0AIcL8
      Pozdrawiam 
      Dawid 
    • Przez _Mechanic
      Szukam schematy elektrycznego do NH TL90, pomoże kto?
    • Przez Zet7211MF6140
      Witam. Poszukuję katalogu napraw do New Holland L95. Może ktoś posiada lub seri TL. Ponieważ chcę rozebrać przystawkę wom i chciałbym się dowiedzieć jak się zabrać do tego.
    • Przez _Mechanic
      czy w TL 90 blokada tylnego mostu jest załączona na stałe, a po odpaleniu cewka, elektrozawór rozłącza blokadę czy jest odwrotnie że blokada jest rozłączona a w momencie włączenie przyciskiem elektrozawór zapina blokadę?
      Mam wrażenie że jak ruszam to są ślady od obu kół jakby był załączona blokada. 
    • Przez Karolek1988
      Witam mam ciągnik fiat agri new Holland l85 1996r. W tamtym roku spaliła się instalacja. Została wymieniona na nową. W zimę mam problemy z odpaleniem ciągnika.na wiosnę wymieniony akumulator. Wiosna i lato odpala bez problemu. Zima przyjdzie jest problem. Jak dobrze podladuje Aku to złapie. Ale jak postoi tydzień to kręci ale nie załamuje. Podpompuje pompka paliwo. Z rury wydostaje się dym.jaka może być przyczyną. Dziś kręciłem kręciłem i nie odpalił. Rozrusznik pompa wtryski?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj