qaz1

Kolumna kierownicza C-330

Polecane posty

LOST    7

Odkręcisz ramiona od przekładni, i wymienisz te simeringi, a potem złożysz i gitara ;)


KPK Kumurun Team

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
emil355    7

Jak tylko mróz trochę da odetchnąć zabiorę się za to :) dzięki

Roki212 a nie za mało będzie 0,7 ;) w przekładni B)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MartinV8    0

witam Was.

mam problem z przednimi kolami i kierowaniem moim ciapkiem ;) problem polega na tym, ze prawe kolo skreca tak jak powinno podczas ruchu kierownica natomiast lewe kolo tez skreca ale czesto sie przestawia samo i nie jest rownolegle z tym kolem skrecajacym prawidlowo. Odkrecalem i ustawialem je tymi srubkami zakontrowanymi ktore sa umieszczone na kolumnie po obydwu stronach ale po ustawieniu i zakontrowaniu znowu samo sie przestawia. usterka pojawila sie jak zawadzilem o sciane na skreconych kolach i przez sile uwal sie ogranicznik przy kole i wykrzywilo sie za bardzo to kolo. Duzo to roboty zeby to naprawic? i co trzeba zrobic? prosze o pomoc jesli ktos wie.. dzieki..pzdr

Napraw ogranicznik który urwał się jeśli to nie pomorze to musisz rozbierać kolumnę, iż mógł uszkodzić się jeden z dwóch półksiężyców albo dostał luzu na nitach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Davidastra    0

a co ma ogranicznik do tego że sie zbieżnośc rozregulowywuje ??? panowie myslimy kolumna , pólksięzyc , ogranicznik tylko ogranicza skręt a to że koła skręcają nierównomiernie to tylko przekładnia


Ursus c 330 1982r.

Ursus c 360 3P 1987r.

Zetor 7211 1989r.

Bizon ZO56/6 1988r.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
rafff24    27

to, że przy zbyt silnym skręcie w pewnym momencie kończy się półksiężyc, i przeskakuje, wtedy trzeba skręcić znowu ostro, żeby przeskoczyło, i oba koła były ostro skręcone, wtedy dociskając dany wąs nogą przy przekładni kierowniczej trzeba wycelować, żeby wszystko wskoczyło na nowo na swoje miejsce,

jak nie pomoże wspawanie ograniczników to ratuje tylko rozebranie przekładni, i wymienienie uszkodzonych części

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
gz330    1

Słyszałem gdzieś, że zakładając przekładnie kierowniczą od 360 do 330 uzyskujemy ten sam efekt co założyć wspomaganie do 330. Mam pytanie czy to jest prawda?

Edytowano przez gz330

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

kolego ale ta przekładnia nie będzie pasować, bo w c-360 z przekładni wychodzi tylko jeden wąs na drążek kierowniczy a w c-300 wychodzą 2, trzeba by robić dużo przeróbek :rolleyes:

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hanssss    48

lepiej kup se orbitrol, pompre dorob, silownik i masz wspomaganie w cyc


JESTEM MARTIN :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

z drazkami nie widze problemu, wystaeczy dolozyc ten poprzeczny przy czopach, ale sama kolumna nie bedzie pasowac

ostatnie Mki wychodzily na kolumnach z jednym drazkiem

moze lepiej doloz sobie ten drazek poprzeczny, mniej zabawy a efekt powinien byc odczowalny


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Przemko    20

kolego @izydor6280 powiedz mi jak założysz drążek poprzeczny w c-330 ???

chyba że będzie przechodził przez środek chłodnicy, tam masz inne wyjścia prze kołach jak w c-360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
volvo    47

Znajomy ma późną c 330m,gwiazda w kołach,obciążniki,cały układ kierowniczy-wszystko to od c 360

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1154

czyszczenie magazynow ze zbednych czesci nic innego, dlatego kilka ostatnich sztuk wyszlo

a w 335 uklad byl raczej tez na 2 drazki


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
luki787    0

witam.

Mam dość duży wyciek z kolumny kierowniczej z miejsca zaznaczonego strzałką.  Pytanie jak wyjąć ramie mechanizmu kierowniczego aby wymienic tulejkę oraz simmering?

post-41167-0-78227800-1446989815_thumb.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1827

Musisz odkręcić całą kolumnę i od środka to ramię jest przykręcone do takiego półksiężyca. Po jego odkręceniu całe ramię wyciągniesz na zewnątrz

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rychu332    1

Witam, podczas pracy wyłamał mi się ogranicznik skretu z prawej strony i przestawiły się ramiona od kolumny. Ogranicznik wspawany na swoje miejsce ale za nic nie mogę ustawić kolumny żeby było dobrze...
Macie jakieś sposoby lub porady?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Odkręcasz śrubke od regulacji luzu ustawiasz sobie ramię jak chcesz i spowrotem przykręcasz śrubkę. Każdy mechanik by ci to powiedział ale nie! Trzeba się zapytać na forum i jeszcze temat założyć o ciągniku sprzed wieków bo to nowość i nikt w gminie nie umie naprawi.

Edytowano przez Karol445

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

ty karolku a to forum nie jest przypadkiem po to aby wyjaśnić swoje niepewności dobrze że ty sie na wszystkim znasz ale nie wszyscy są tacy mądrzy jak ty więc dobrze że mu wytłumaczyłeś ale po co te wąty na końcu chyba po to jest af aby się dopytać....

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Karol445    89

Takie rzeczy to sie bez forum wie Ciekawe skąd ludzie mieli takie informacje  jak nie było internetu? Można było? Można

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

a po ile nowych części ludzie latali do agromy czy do składu części? ponieważ stare zepsuli z niewiedzy lepiej dwa razy zapytać jak raz kupować :D Pozdrawiam i powodzenia koledzy :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
LTZ55a    118
Karol445

Skasuj konto, jeżeli AF nie służy ci do kulturalnych rozmów.


Sprzedam części silnika MTZ 50/550 oraz katalog części MTZ50/550.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez xsardas18
      czy jest możliwe wspomaganie w C-330
    • Przez Aleksander4589
      Potrzebuje Schemat podłaczenia orbitrola OSTRA TGL 21534 16 MPa
    • Przez Damian3211
      Mam Ursusa C-330 z kolumną kierowniczą od C-360. Zalety to to, że się lekko kręci, a wady to to, że trzeba dużo kręcić, aby skręcić. Postaram się wrzucić fotki, choć nie obiecuję. Jeśli kogoś nurtują pytania, to czekam. Pozdrawiam
    • Przez jareko
      Poszperałem dzisiaj trochę po internecie i wyczytałem że do ciapka da rade założyć elektryczne wspomaganie kierownicy od renault clio 2.Wie ktoś może jakby to zrobić i czy zdaje to egzamin.A może od jakiegoś innego samochodu lepiej pasuje.
    • Przez lukasz9741
      Witam.
      Na początek chciał bym się przywita bo to mój pierwszy post na forum.
      Mam na imię Łukasz i posiadam ursusa c330m z1991r.
      W dniu dzisiejszym urwało mi się ramię kierownicze prawe coś takiego: http://allegro.pl/ramie-kolumny-kierowniczej-c330-ursus-oryginal-p-l-i5480372251.html
      Czy mógł by mi ktoś podpowiedzieć jak się do tego zabrać aby samemu to wymienić?
      z góry dziękuję i pozdrawiam.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj