lukaskurp

Wolny spływ w C-330

Polecane posty

lukaskurp    7

Witam. Mam pytanie, otóż chcę zastosować fabryczne wyjście na szybko złącze sterowane dźwignią od podnośnika w położeniu "środkowym" do zasilania silnika hydraulicznego (świadom jestem że uzyskam taką metodą jeden kierunek obrotów silnika hydraulicznego), jak wiadomo z silnika olej wraca i tu moje pytanie, mianowicie mój c330 nie miał rozdzielacza na błotniku nigdy, a te dwa wyjścia w rozdzielaczu fabrycznym są zmostkowane krótką metalową rurką za pomocą króćców. Czy można dopiąć do tej rurki zlew oleju bo tak na zdrowy rozum to jedno z tych przyłączy odpowiada za zlew oleju. I jeszcze pytanie które przyłącze w tym rozdzielaczu tłoczy olej a które odpowiada za zlew oleju.

.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

U góry masz dwie dziury a z boku rozdzielacza trzecią. Z jednej górnej wyprowadzasz rurke pod siedzenie. A drugą górną łączysz króćcem z boczną. Kolega ma tak zrobione i działa poprawnie. Tak jak już pisałeś będziesz mógł tylko używać siłownika jednostronnego działania. Położenie środkowe kiprowanie a opuszczanie tak jak podnośnik.

 

Pozdrawiam


-U-R-S-U-S- ciągniki z duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

PrezeS92    25

Przy tym wyjściu będziesz mógł używać go tylko do siłowników jednostronnego działania (tur, kiper w przyczepie, podbierak hydrauliczny przy prasie). Mozesz zastosowac tez tak jak ja to zrobiłem. Foto Widok

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No niezłe rozwiązanie :P Jeszcze takiego czegoś nie widzialem :) I jak już jesteśmy w temacie rozdzielaczy to czy można gdzieś kupić tylko tą kostke rozdzielacza??


-U-R-S-U-S- ciągniki z duszą ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Preze ale jak tym sterujesz. Ja mam taki standardowy rozdzielacz z dwoma króćcami u góry. Jeden sterowany dźwignią a drugi zasila rbsa na błotniku i chyba w nim jest ciśnienie cały czas jak tylko pompa chodzi. Panowie chodzi mi o to że chcę podłączyć tymczasowo owijarkę do bel tanim kosztem. zasilanie se wezmę z tamtąd co mówiłem wcześniej ale mam problem ze zlewem, otóż nie wiem czy jak się wepnę w tą rurkę (i tam zrobię zlew oleju) która mostkuje króciec z boku i u góry rozdzielacza to nie pojawi mi się przeciwbieżne ciśnienie i czy ten króciec z boku da rade odprowadzić tyle oleju do skrzyni bo będzie miał olej z orbita i z tego górnego króćca na raz. Proszę o redę kogoś kto to rozbierał bo sam nie miałem przyjemności tego rozebrać.

(Tak wiem że będę miał tylko jedne obroty owijarki)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mikcom20    190

owijarka do 30 to raczej kiepski pomysł bo możesz mieć problemy z podnoszeniem owijarki i wywaleniem beli

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

Ale mi nie chodzi czy da rade czy nie, tylko o rozwiązanie problemu spływu oleju. wiadomo gigantycznej wydajności nie uzyskam, ale podnoszenie i wywalanie bel całkowicie mnie satysfakcjonuje na chwile obecną.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrezeS92    25

Ale czym się martwisz? Zrób podobnie jak ja. Po lewej stronie jest powrót a i z reguły na powrocie jest słabsze ciśnienie. A po prawej u góry jest wyjście na dodatkowy rozdzielacz i moze być własnie na silnik hydrauliczny. Szczerze to powrotem wcale bym się nie martwił tylko tym czy pompa podoła uruchomić to wszystko i czy to będzie wogóle dobrze grało.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
lukaskurp    7

rozumiem że ty masz dodatkowy rozdzielacz. w tym górnym krućcu ciśnienie jest cały czas gdy tylko pracuje pompa to jak tym będę sterował bez dodatkowego rozdzielacza?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
PrezeS92    25

Aha... No to podłącz tam gdzie jest wyjście z hydrauliki sterowanej właśnie przez rozdzielacz a powrót z boku. w czym problem? Na powrocie dużego ciśnienia nie ma więc nic ci nie rozwali. Ja bardziej martwił bym się o Ciśnienie czy ci ten silnik będzie dobrze działał. Czy nie będzie za małe...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
vitoma    52

czesc

 

czy w c330 w tym orginalnym bloku hydraulicznym ze sterowaniem podnosnikiem ktory jest pod siedzeniem, jest gdzieś miejsce by wpiąć się z niczym nie tłumionym spływem oleju do skrzyni ? potrzebuje dorobić swobodny spływ do c330 a nie chce wpinać się w bagnet oleju od skrzyni lub korek spustowy.

 

 

pozdrawiam

Piotrek

Edytowano przez vitoma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

To zrób dziurę i nagwintuj . Temat do zamknięcia .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roni9411    27

Witam. Gdzie podłączyć wolny spływ w c 330 musze zalozyc do opryskiwacza. Podsyłam zdjęcia.

20220208_182312.jpg

20220208_182306.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
superfarmer02    2438

Ewentualnie wpiąć się zamiast tego zagiętego węża pod dźwignia rozdzielacza, tylko nie pamiętam w którą rurkę. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
escha    8

Pod dźwignią ręcznego masz korek wlewu oleju (czerwony)

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
roni9411    27

Dziękuję za szybkie odpowiedzi. A pod tą rurkę przy wajchwie od podnoszenia ? Tylko którą? Tu mi by najbardziej pasowało.

20220208_182306.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    764

Tamte rurki zostaw tak połączone inaczej będziesz miał problem z krążeniem oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Roki212    1602

Podpinaj pod ten czujnik co masz nad lewarkiem wywal go skoro nie używasz i tam się wepnij, korek będziesz miał wolny na bezproblemowa kontrol stanu oleju 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ma123    25

Co to za model c330 jakoś prototyp m-ka czy co ? 

Co do spływu oleju to najprościej będzie go zrobić w tym czujniku co koledzy zauważyli albo tak gdzie jest miarka oleju w skrzyni

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez deny90
      Witam problem polega na tym ze ładowarka się nie kopie jak nabieram łyżkę żwiru,próbuje ale nie da radę i tylko wyje.Może miał ktoś podobny problem???
       
    • Przez traktor09
      Witam, mam problem z case 4210 bez przedniego napędu, nie załącza wałka pto, Cała reszta hydrauliki działa podnośnik, wspomaganie i power shift, czy miał ktoś już taki problem i rozwiązał ???
    • Przez Restiv
      Witam zakupiłem przyczepę More Maskiner z 2018 roku lecz mam mały problem gdyż wszystkie siłowniki lekko przepuszczają (opadają). Podejerzawam, że jest to winna rozdzielacza gdyż wszystkie przewody są odpowiednio podpięte. Czy ktoś z państwa miał podobny problem? Czy możecie mi polecić jakiegoś sprawdzonego mechanika od rozdzielaczy hydro elektronicznych? Z góry dziękuję. 
    • Przez lukasz51195
      Witam, to znowu ja :). Panowie mam taki problem z podnośnikem a mianowicie zmieniłem orginalny rozdzielacz podnośnika (ten pod siedzeniem) na taki zwykły rozdzielacz hydrauliczny z sekcja pływającą a to że mam tura to musiałem go trochę inaczej podłączyć bo zasilanie z pompy dałem na zasilanie rozdzielacza podnośnika a powrót dałem pod zasilanie tura i z tura powrót dopiero pod siedzenie, no ale do rzeczy mam taki problem że gdy chce opuścić podnośnik to on się podnosi, i dopiero pod obciążeniem (gdy go przyduszę ręką) albo gdy naduszę sprzęgło podnośnik opada, sprzedający twierdzi że zbyt gęsty olej i dla tego tak się dzieje, i fakt olej zmieniałem w skrzyni na jakiś najtańszy hydrauliczyny. A co wy o tym sądzicie.? Da rade to jakoś poprawić.? Pozdrawiam. 
    • Przez Nuzig300
      Witam mam problem z hydraulika zewnętrzna. Chodzi o to że ciągnik nie kipruje przyczepy do końca. Tłok ma 5 sekcji a wysuwają się tylko 2. Olej w normie. Na dodatek wszystko działa na jednym złączu pozostałe nie reagują wogole. Podnośnik również słabo podnosi pługi i inne maszyny. A na rozgrzanym oleju to całkiem trzeba dać gaz do dechy żeby podniósł.
      Słychać też jak ruszam dźwigniami od hydrauliki metaliczne stuki . Tam gdzie złącza nie reagują słychać stuki przy podnoszeniu tłoka i opuszczaniu.a przy tym co podnosi dwie sekcje tłoka tylko przy opuszczaniu słychać stuki
      Czytałem że może być zapowietrzony układ. 
      Inny ciągnik bez problemu podnosi tłok do końca.
      Miał ktoś podobny problem???
      Dodam jeszcze że jak przełaczalem na inne złącze które nie reagowało i założyłem na te co podnosiło to przyczepy wogole nie podniosło. Dopiero po jakimś czasie jak ciągnik Postal zgaszony znowu udało mi podnieść o te dwie sekcje
      Ciągnik to foton polmot 824
       
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj