Mati2006

Ursus 1734 5900MTG CIĘŻKO ODPALA...

Polecane posty

Mati2006    0
Napisano (edytowany)

Witam,Ursus 1734 2005 rok,5900 mtg Cieżko odpala podczas chłodniejszego dnia jak np. Poniżej +4⁰C podczas kręcenia daje białym dymem z tłumnika,po 30-40 sekundach kręcenia załapuje i odpala,w czym problem? Jak jest ciepło (+14 ⁰C) odpala na dotyk nie odpalany tydzień.Silnik ma moc,zero dymu z tłumnika podczas ciągnęcego dużego ciężaru,orginał NIC nie odkręcane,kombinowane,fabryka,

20220129_171421.jpg

Edytowano przez Mati2006

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Ja na początek zacząłbym od sprawdzenia kąta wtrysku i wtryskiwaczy.

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Robs    4

Ja bym nalał świeżego paliwa. W zimie gdy jest mało paliwa w zbiorniku skrapla się para wodna i przechodzi do paliwa. Wg czołgistów w zimie powinno się utrzymywać wysoki poziom paliwa w baku. Jeśli to nie pomoże to tak jak kolega wcześniej pisał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Paliwo też ważne. Kiedyś myślałem że padło coś w osobówce, bo przy ok -12 ledwo zapalał, tylko winowajcą było paliwo ( lane prosto z dystrybutora) które kupione też w kanister zatrzymało się na sitku lejka przez parafinę przy próbie wlania do ciągnika. 

Już nie kupowałem na tej stacji. Jak temperatura spadła jeszcze to wiem, że dystrybutor im zamarzł...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Alchemik    444

Zmierzyć ciśnienie sprężania też warto. Zawsze to nieduża ingerencja, a coś wywnioskować można.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    1003

Układ paliwowy ma swoją pewną trwałość, warto wyciągnąć wtryski, przy okazji sprawdzić kompresje na cylindrach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
slonju77    56

Typowy objaw nie grzania świec żarowych przynajmniej w aucie nie wiem czy w tym ciagniku takowe występują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mikruss    536

Ja mialem tak w 3 roznych ciagnikach i w kazdym z nich winny byl rozrusznik. Wystarczylo ze wolniej krecil troche i juz bylo ciezko odpalic. 

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mati2006    0
Dnia 3.02.2022 o 22:12, Mikruss napisał:

Ja mialem tak w 3 roznych ciagnikach i w kazdym z nich winny byl rozrusznik. Wystarczylo ze wolniej krecil troche i juz bylo ciezko odpalic. 

Rozruszik orginał, kręci jak szybkoobrotowy, paliwo święze B0 zalane pełen zbiornik 370 litrów.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Lukecki
      Witam, w którym miejscu można zmierzyć ciśnienie doładowania w Ursusie 1614?  Jak to zrobić? 
    • Przez Krzychu_912235
      Witam posiadam ursusa 385 z silnikiem 912 domyslam sie ze pierwsze mrozy daly znac o sobie...koledzy powiedzcie co tu  zrobic aby ta maszyna paliła na mrozie w mf235 jest świeca...a tu nic ...pozostaje knot<raz mi sie juz ciagnik zapalił od tej formy rozgrzewania>...czy moze da sie cos zamatować aby bez problemu ją zapalic...I jeszcze jedno pytanie nie wiecie ile kosztuje siedzonko do tyłu dla pasazera...
    • Przez tomi217
      mam problem nie wiem gdzie jest w 1014 chlodnica oleju silnikoweg i na czym polega konserwacja.
    • Przez wariatpolowy
      Witam.
       
      Mam nadzieję, że w odpowiednim miejscu założyłem temat...
       
      A więc tak:
       
      W 1224 wybija wodę z chłodnicy, jak zaczyna łapać temperaturę podczas pracy- jakieś 70 stopni (np z talerzówką). Z tym że jest to dość dziwne, gdyż podczas pracy (przy obrotach ok 1600- 2000) jest ok, a jak tylko zmniejszy się gaz (np przy zawracaniu), wybija jednorazowo nawet 4-5 litrów wody. Po dolaniu wody temp spada do ok 40-50 stopni, dwie długości pola, temp rośnie i znów gejzer. I tak w kółko.
       
      Termostat nowy, węże nowe, chłodnica potraktowana KRETEM od środka, a z zewnątrz płynem do mycia silników (jest czyściutka), pompa wody nowa...
       
      Mogła któraś tuleja pęknąć? Ogólnie teraz miał planowaną głowicę, nową uszczelkę, nowe pierścienie, pompę po regeneracji, wyregulowane wtryski i pali bardzo ładnie. Przy obrotach pow +/- 1200 można odkręcić korek od chłodnicy i nic nie wybije, widać, jak woda krąży. A jak tylko obroty spadną, tak woda idzie w powietrze. W czwartek na jakieś dwie godz pracy trzeba było dolać prawie 30 litrów wody...
       
      Ratujcie, bo za jakiś miesiąc czeka jakieś 150 ha na talerzówkę....
    • Przez rolnikgospodarny95
      Witam mam do was pytanie dlaczego chłodnica zaczęła przeciekać, jest orginalna od 90roku.jakie są sposoby żeby ją uszczelnić? A może trzeba będzie pomyśleć o zakupie nowej, jeżeli nie uszczelniła by się.Czekam na wasze odpowiedzi bo nie wiem co zrobić. 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj