karol210589

Olej hydrauliczny MTZ 82 i C-360

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
karol210589    10

Witam szanowne grono. Jak dobrać jednakowy olej hydrauliczny do MTZ I C-360 aby wszystko było ok I nie mieszać ich? Czy np Agrol U będzie dobrym wyborem? Wiem że niby w mtz powinien być silnikowy no ale...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
atrol123    19

Do mtza zalej to samo co w c 360 i będzie dobrze. Tak jak kolega wyżej ci wlejesz to będzie. Ogólnie agrol u jest rzadki i o ile w c360 pewnie nie będzie miało większego wpływu to w przypadku mtz mogą nasilić się wycieki. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4pakplus    22

ja leje przepalony silnikowy przefiltrowany przez recznik papierowy na sicie do makaronu

 

Ale jak MTZ ma robić coś cięższego to polecałbym najtańszy Superol.

Edytowano przez 4pakplus
edi
  • Like 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Wiesz mani - pewnie leje przepalony żeby mu się wycieki uszczelniły. 4pakplus - nie lej tylko syntetyku przepalonego bo będziesz miał jeszcze większe wycieki 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4pakplus    22
4 godziny temu, mani51 napisał:

Ty tak poważnie z tym przepalonym olejem? 🤨

Tak. Jest jeden minus. Ten olej strasznie długo się "cedzi" przez te sito\recznik papierowy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Buszmen11    267

kiedyś pożyczyłem wywrotkę od takiego co lał przepalony u siebie... płukanie całego układu bezcenne... t 25 i mtz chodziły na hipolu jak była 60. teraz gdy mam renówkę wszystko jeździ na agri U. jakoś wielkich wycieków nie ma

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tracker    650

A może by tak przepalony olej po smażeniu frytek lać, oczywiście po przefiltrowaniu przez ręcznik papierowy na sicie do makaronu???


Bóg Honor Ojczyzna

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

No dobry pomysł. Jak się zawór przelewowy przytnie to i będzie można frytki w polu usmażyć - jak dla mnie pomysł luks 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Andpol    949
2 godziny temu, tracker napisał:

A może by tak przepalony olej po smażeniu frytek lać, oczywiście po przefiltrowaniu przez ręcznik papierowy na sicie do makaronu???

Na tym jeździć można by było jak przymrozku nie będzie i eko by było.

Szwagier opowiadał że jeden gościu zbierał po barach przepaloną fryturę odstała się i po przecedzeniu jeździł starym mercem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4pakplus    22

Nie róbcie ze mnie Żyda. Ostatnia awaria kosztowała mnie 5 litrów czystego nowego oleju hydrauliczno\przekładniowego Agrol w zielonej bańce.

 

A czemu tylko 5 litrów? - szybka reakcja operatora.

Edytowano przez 4pakplus

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
karbex    91

Taaaa, a jak będziesz jeździł na oleju po frytkach to napewno zaoszczędzisz. Duża część użytkowników jeździ na byle g....nie bo to ruski, a później ruski to złom bo się psuje. Nie twierdzę że to idealny ciągnik ale minimum przyzwoitości w serwisowaniu mu się należy 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kukum    9

Witam , i pytam o radę , MTZ82, 87 rok , montuje gotowy zestaw siłowników do tylnego tuza i pytanie moje jest odnośnie akumulatora chydraulicznego co jest na lewej półosi patrząc od tyłu , muszę go wyrzucić bo robi mi kolizję z siłownikiem i tak jak zaslepie wyjście w rozdzielaczu to hydraulika będzie normalnie działać ? I czy węże od tych siłowników tak jak ja planuję mogę dać trójniki na siłownik i z siłownika głównego na te pomocnicze ? Za błędy przepraszam 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
4pakplus    22

Zaślep to wyjscie do amortyzatora hydraulicznego.

Jak bedzie działać to OK.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez salas89
      witam mam pytanie o rade w sprawie zakupu białoruski . Uzywana była by do ladowania obornika i wapna  , co rocznego odkopania rowu , wykopania fundamentow pod budowe domu i wielu prac porzadkowych w gospoarstwie . Znajomy chce mi sprzedac 2 białoruski rolnicze w kwadratowej budzie ze wszystkimi łyzkami , widłami , itp posiadaja papiery na jego babcie , chce za to 9500zł ale jedna ma uszkodzony silnik ( brak glowicy) a druga niby sprawna ale nie odpalana od 5 lat , opony troszke kiepskie z tyłu maja (chyba jeszcze orginalne od nowosci). Cena troszke przewyzsza cene złomu wiec duzej straty by nie bylo , tylko czy jest sens sie w to pakowac ? Czy taki jumz moze cos w polu porobic czy juz tylko zlomowisko go czeka ? 
    • Przez Bostorn
      Witam
      Od niedawna jestem posiadaczem stety bądź niestety Jumza wersji rolniczej Koparko spycharki. Masa kasy w niego poszła i idzie dalej, gdyż nie lubię, jak mój sprzęt przypomina szajs. Porobiłem silnik, teraz czas na hydraulike. Dużo przewodów jest powymienianych, niektóre są dużo za długie, czepiają, haczą. Przewod od obrotu czepia o łapę, Jutro porobię zdjęcia i wstawię jak to u mnie wygląda. (wszystkie te operacje robił, robili poprzedni właściciele) 
      Moje pytania oraz problemy są zastępujące :
      - Czy mógłby mi ktoś pomóc z odpowiednim ułożeniem przewodów i ich podłączeniem tak, aby wszystko było tak jak należy? Może ktoś coś źle podłączył, złą stroną poprowadził? 
      - Podczas pracy masztem potrafi dziwnie działać, tzn chcę do góry coś unieść, siłownik idzie do dołu, a po chwili idzie do góry. , czasami bywa tak, że silnie i szybko podnosi, bądź obraca się w 1 stronę, a w 2gą bardzo bardzo powoli i z oporem wraca.  Ostatni z siłowników (od wideł) mocno ciekł, więc go wyjąłem, oczywiście był prawie cały schowany, podczas odkręcania przewodów, w górnym było ciśnienie i powietrze, tryskało i pluło konkretnie. Czego to może być wina? Układ jest zapowietrzony? Jak go odpowietrzyć? 

    • Przez ilovemtz
      Prosze aby w tym temacie wypowiadali sie posiadacze mtz[nie pronarów].
      My mamy mtz-a z 1983r i ojciec nic złego na silnik nie moze powiedziec wał jeszcze nie byl robiony. Ciagnik zrobil okolo 15000mth nie wiem czy to duzo czy mało. Co prawda ceiknie ale one juz takie sa. Co do awaryjnosci to moge powiedziec ze wiekszosc czesc zaczynamy dopiero teraz wymieniac tj. po 24latach wczesnije nie było potzreby. Co do spalania to jest małe w orce okolo 14l/ha napewno mniej niz ursus czy zetor z tych rocznikow nie mowie o nowych forterrach. Jest mały problrm z czesciami bo nie mozna ich dostac musimy po nie jezdzc do oddalonego o 50km żmigrodu bo nigdzie w poblizu ich nie dostaniemy .Powiedzcie co na ich temat mowia wasi ojcowie czy wy sami. Sami wiecie ze nie taki rusek straszny jak go piszą.
    • Przez Maksol
      Witam chciałbym zapytać posiadaczy ciągników mtz Pronar 82 w wersji sa i tsa o opinie o tych ciągnikach i o tym co należy sprawdzić przy zakupie tych ciągników.
    • Przez iridium3000
      Witam. Chciałbym się dowiedzieć w jakim zakresie obrotów najlepiej się poruszać w celu ekonomicznego spalania 952.3 w czasie transportu i prac polowych.
      W orce trzymam 1800obr w transporcie 1600obr 
      Myślicie że można by zejść w pracach polowych do 1600obr a w transporcie 1400obr czy to za mało?
      Z tego co widziałem nowy  Fendt  120koni w orce latał na 1550obr. Dla tego jestem ciekawy czy w MTZ również można zejść z obrotów w celu redukcji spalania.
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj