Pawel568

Problem z turem sigma 4 gold

Polecane posty

Pawel568    0

Witam mam problem z turem sigma 4 gold kupiliśmy go jako używanego i teraz jest cały czas problem z siłownikami od ramki  (wyginają się jak chcą)i za bardzo nie wiemy czym to może być spowodowane... Jakieś propozycje ? Sugestie co może być nie tak

20210925_093722.jpg

Snapchat-1666827187.jpg

Edytowano przez Pawel568

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Agrest    25612

Tak patrząc na zdjęcie to czy to jest oryginał, nie ma siłownik zbyt dużego wychyłu? Jak nie ma gdzie wypchnąć to pozostaje wyrwać ucho zaczepu, swożeń lub zgiąć tłoczysko. Ostatnie najlżej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1141

A z rozdzielaczem to masz wszytko w porządku? Przecież zgiąć takie tłoczysko, to nie jest takie proste i nawet przy zbyt dużym obciążeniu, to powinien zawór puścić a nie zginać tłoczysko

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Mam wrażenie, że to są zwykła siłowniki dwustronnego działania z dospawanym w stronę kabiny przedłużeniem, chyba oryginalne takie nie są bo tak pierwsza sprawa ciężko to pospawać w linii prostej do siłownika co może być przyczyną gięcia, kolejne to skok siłownika tak jak koledzy pisali no i to, że te oryginalne mają tam w środku zdaje się coś od poziomowania czy co tam. I pewnie jest tak, że oryginalne kosztują sporo ale pewnie już koszty tych pogiętych i czas stracony na naprawy przewyższył to

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1141

W środku nie ma nic od poziomowania, to są zwykłe siłowniki dwustronnego działania, oryginalne też mają dospawane przedłużenia . Pytanie  kiedy te siłowniki się gną  przy otwieraniu, czy przy np przyzaczepieniu o coś łyżką. Wg mnie długość też nie powinna mieć tu żadnego wpływu, jeśli siłownik ma za ciężko, to powinien puścić zawór w rozdzielaczu. To tak samo jak przy siłownikach głównych, jeśli ciężar jest za duży to przecież siłowniki nie gną się tylko rozdzielacz puszcza ciśnienie. Dla mnie to wygląda jakby przy dużej prędkości było o coś zawadzone, ale to jest tylko moje zdanie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Ja też myślałem że są zwyczajne siłowniki dwustronnego działania zawsze ale właśnie ostatnio ktoś mówił że jest tam coś w środku i teraz sam oglądałem to tłoczysko idzie aż tam prawie do samego końca w tej rurze, nie mówię że tu na bank tak było chociaż na stronie producent pisze o siłownikach z podwójnym prętem. Osobiście próbowałbym kupić nawet jakieś używki od jakiegoś ładowacza i na takich próbować może nie bez powodu kosztują po tysiąc złotych ale nie wiem już sam. A takie pytanie do właściciela, masz oba dorobione czy tylko ten jeden ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel568    0
1 godzinę temu, jacor73 napisał:

W środku nie ma nic od poziomowania, to są zwykłe siłowniki dwustronnego działania, oryginalne też mają dospawane przedłużenia . Pytanie  kiedy te siłowniki się gną  przy otwieraniu, czy przy np przyzaczepieniu o coś łyżką. Wg mnie długość też nie powinna mieć tu żadnego wpływu, jeśli siłownik ma za ciężko, to powinien puścić zawór w rozdzielaczu. To tak samo jak przy siłownikach głównych, jeśli ciężar jest za duży to przecież siłowniki nie gną się tylko rozdzielacz puszcza ciśnienie. Dla mnie to wygląda jakby przy dużej prędkości było o coś zawadzone, ale to jest tylko moje zdanie.

Siłowniki gną sie przy otwieraniu ramki gdy chcę na przyklad wysypać ziemie z łyżki ale nie dzieje sie to  za każdym razem...

1 godzinę temu, sadek9 napisał:

Ja też myślałem że są zwyczajne siłowniki dwustronnego działania zawsze ale właśnie ostatnio ktoś mówił że jest tam coś w środku i teraz sam oglądałem to tłoczysko idzie aż tam prawie do samego końca w tej rurze, nie mówię że tu na bank tak było chociaż na stronie producent pisze o siłownikach z podwójnym prętem. Osobiście próbowałbym kupić nawet jakieś używki od jakiegoś ładowacza i na takich próbować może nie bez powodu kosztują po tysiąc złotych ale nie wiem już sam. A takie pytanie do właściciela, masz oba dorobione czy tylko ten jeden ?

no z tymi używkami to nie ma za bardzo ich, oryginalne siłowniki pogięły sie odrazu pierwszego dnia.... teraz są założone dwa takie same  

dodam jeszcze że rozdzielacz ten co przy turze po prawej stronie jest był kupiony nowy bo ten wcześniejszy co był nie mial  sterowania ls 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Coś mi tu się wydaje że ten co ci sprzedał wie najwięcej na ten temat, te siłowniki wyglądają dziwnie nie od tego jakby były, zobacz na stronie producenta jak wygląda w oryginale, nie wiem co tu doradzić poszukaj jakie wymiary miały oryginalne tj długość i skok i od innego ładowacza coś dopasować z używki. wydaje mi się że jest duża różnica w średnicy tłoczyska nawet.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1141
1 godzinę temu, Pawel568 napisał:

Siłowniki gną sie przy otwieraniu ramki gdy chcę na przyklad wysypać ziemie z łyżki ale nie dzieje sie to  za każdym razem...

no z tymi używkami to nie ma za bardzo ich, oryginalne siłowniki pogięły sie odrazu pierwszego dnia.... teraz są założone dwa takie same  

dodam jeszcze że rozdzielacz ten co przy turze po prawej stronie jest był kupiony nowy bo ten wcześniejszy co był nie mial  sterowania ls 

Ale napisz w jakich okolicznościach wyginają się te siłowniki i czy oba jednocześnie.

Dobra niedoczytałem

Edytowano przez jacor73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Zaraz, i za każdym razem wymieniasz na nowe czy jak bo piszesz jakby często się tak działo. I właśnie ciężko trochę ogarnąć co tam się dzieje.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1141

Trochę za mało tych zdjęć masz, wrzuć tu jak wygląda sama ramka z boku i od góry.Czy za każdym razem te wygięcia były w bok i na obydwu siłownikach tak samo? Sprawdzałeś czy jest odpowiednia długość siłowników tzn ramka całkowicie "zamknięta" siłownik całkowicie złożony, ramka całkowicie otwarta- siłownik rozłożony+ niewielki zapas ? Podjedź gdzieś i zobacz czy w innych ładowaczach te siłowniki są podobne, za bardzo  filozofii w tym nie ma. Założyć nowe siłowniki nie podłączać przewodów i sprawdź czy ramka porusza się swobodnie w całym zakresie pracy. Musi coś być skopsane ale jak to zazwyczaj bywa diabeł tkwi w szczegółach. Skąd w ogóle jesteś? Nie masz w pobliżu zakładu, który zajmuje się hydrauliką siłową, może taniej będzie wymiana tłoczyska.

Ucho tego siłownika to masz oryginalne, wahliwe było? Na stronie producenta jest stałe i u mnie przy metal techniku też jest stałe. może tam go przekasza i wtedy wygina. W wolmecie miałem wahliwe, ale to był mniejszy ładowacz

obraz.png.1f6511a18643edd7b9bb963dd4cd5799.png

Edytowano przez jacor73

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pawel568    0
9 godzin temu, sadek9 napisał:

Zaraz, i za każdym razem wymieniasz na nowe czy jak bo piszesz jakby często się tak działo. I właśnie ciężko trochę ogarnąć co tam się dzieje.

Nie za każdym zależ jak się wygnie kilka razy udało się wyprostować  na prasie bo to zależy czy się wygnie siłownik czy ta Sztaba od poziomowania 

9 godzin temu, jacor73 napisał:

Trochę za mało tych zdjęć masz, wrzuć tu jak wygląda sama ramka z boku i od góry.Czy za każdym razem te wygięcia były w bok i na obydwu siłownikach tak samo? Sprawdzałeś czy jest odpowiednia długość siłowników tzn ramka całkowicie "zamknięta" siłownik całkowicie złożony, ramka całkowicie otwarta- siłownik rozłożony+ niewielki zapas ? Podjedź gdzieś i zobacz czy w innych ładowaczach te siłowniki są podobne, za bardzo  filozofii w tym nie ma. Założyć nowe siłowniki nie podłączać przewodów i sprawdź czy ramka porusza się swobodnie w całym zakresie pracy. Musi coś być skopsane ale jak to zazwyczaj bywa diabeł tkwi w szczegółach. Skąd w ogóle jesteś? Nie masz w pobliżu zakładu, który zajmuje się hydrauliką siłową, może taniej będzie wymiana tłoczyska.

Ucho tego siłownika to masz oryginalne, wahliwe było? Na stronie producenta jest stałe i u mnie przy metal techniku też jest stałe. może tam go przekasza i wtedy wygina. W wolmecie miałem wahliwe, ale to był mniejszy ładowacz

Będę w domu to zrobie więcej zdjęć. Te wygięcia nie zawsze są na bok częściej gbie się do dołu i opiera się na ramię tura.... No musi być coś  przegięte ale na nic nie widać za bardzo. Jestem z okolic Rajgród (woj.podlaskie).  Te ucho oryginalnie było stałe I wtedy szybciej się gieły te siłowniki teraz zmieniliśmy na te wahliwe  i trochę to pomogło ale i tak dalej gnie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacor73    1141

Skoro wygina góra dół, to gdzieś blokuje ucho siłownika, a te lagi z drugiej strony siłownika, to trafiają w te prowadnice?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
peewee1984    91

Podwójne tłoczysko w tych siłownikach odpowiada za jednakową szybkość zamykania i otwierania łyżki, spotykane najczęściej w drogich ladowaczach, np Quickie. Tłoczysko od siłownika się nie prostuje, bo jak się raz skrzywiło to będzie się wyginać ponownie. Dodatkowo nawet niewielka odchyłka od linii prostej może powodować uszkodzenia dławnicy lub cylindra . Można zastosować tłoczysko z hartowanego materiału, jest bardziej odporne na wyginanie. Albo coś jest nie tak z geometria tego urządzenia, albo problem jest w rozdzielaczu. Masz zawór krzyżowy przy tych siłownikach?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sadek9    186

Tłoczysko można spokojnie kupić na metry i tokarz to spokojnie dorobi ale to przedłużenie jak już spawać ta tak samo u ślusarza trzebaby to robić bo jak nie będzie w osi przedłużka to też będą problemy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez zbych1500
      Witam 
      Mam problem z silnikiem w kombajnie Deutz Fahr 4065 hts .( Silnik BF 6L 913 CT)
      Mianowicie chodzi o pracę silnika  który objawia się tym iż w trakcie koszenia gdy kombajn podjeżdża pod wzniesienie to obroty silnika zmniejszają się samoczynnie co za tym idzie również obroty młocarni na zegarze ,i jest to również słyszalne z kabiny a przy zjeździe z wzniesienia silnik dostaje strasznej mocy aż wszystko się trzęsie ,zaznaczę że silnik pracuje tak przy koszeniu jak j również podczas przejazdu z pola na pole .
      Proszę o pomoc w fachowym  rozwiązaniu problemu moi drodzy .
      Z góry dziękuje 
    • Przez kuba93711
      Witam. Zakupiłem kombajn Deutz Fahr 35.70 i doprowadzam go do ładu. Czy ktoś się orientuję jak rozwiązany jest czujnik obrotów silnika? Obroty młocarni już ogarnąłem i pokazuje na głównym zegarze. Jest żółty przycisk z narysowanym zegarem i jak go wcisnę to wskazówka opada, a jak drugi raz wcisnę to spowrotem pokazuje obroty młocarni. Mam ciągnik MF 3635 i tam podobno obroty silnika czyta alternator, a tu nie wiem, jest niby sporo kabli idących do alternatora ale czy tu szukać przyczyny? Liczę na waszą pomoc Panowie. 
    • Przez Pablo8484
      Witam
      Mam problem z odpalenniem silnika dehtz 1012. Motor kreci, paliwo idzie z filtra na pompe. Nie odpala. Sprawdzilem cekwe gaszeniowa, dziala poprawnie. Listwa tez przesuwa sie lekko. Odkrecilem rurki na wyjsciu z pompek i tam nie ma paliwa, na żadnej. Czy mogło sie cos przyciac? Raz na jakis czas uda sie odpalić i wtedy wszystko chodzi bez zarzutu. 
    • Przez PIorr
      Witam. przychodzę do was z problemem, wymieniałem sprzęgło, pompe hydrauliczną, pompę od powershiffta, uszczelniacze we wzmacniaczusprzęgła. I sytuacja wygląda tak że podczas ruszania do przodu musze wcisnąć sprzegło przełączyc rewers na przód i poczekać z 1-2 sek aż przezuci kierunek jazdy, aby pojechać do tyłu muszę wykleszczyć bieg wcisnąć sprzęgło przełączyc kierunek jazdy puścic sprzegło poczekać 1-2sek aż przeżuci i dopiero wrzucić bieg, druga sprawa to po wymianie sprzęgła pół biegi działały dobrze zostały wymienione pompy i zastałem brak jakiegokolwiek pół biegu. podesłał by mi ktoś gdzie pomierzyć ciśnienia oleju na poł biegach? 
    • Przez Szumacher
      Witam 
      Niedawno zakupiłem kombajn Deutz Fahr 1322H i nie wiem do czego służy załączona na zdjęciu konsola. Może ktoś z was ma coś takiego i podpowie do czego to służy?
      Pozdrawiam
       

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj