Cassius

Ciezko wchodza biegi, ciagnie do przodu na sprzegle.

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Cassius    0

Witam. Moze ktos mial podobny problem i cos podpowie. Ciagnik to John Deere 6520 ze skrzynia Power Quad Plus. Problem polega na tym ze na zimnym bardzo ciezko wlaczyc bieg dzwignia A, B, C, D. Biegi  E i F da sie wcisnac. Na zgaszonym silniku lekko sie przelacza i gdy na zgaszonym wlacze np. bieg A i zapale silnik to traktor powoli jedzie do przodu pomimo wcisnietego sprzegla i dzwigni rewersu w polozeniu N. Gdy olej sie rozgrzeje problem ustaje i biegi w miare lekko sie przelacza dzwignia.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cassius    0

Dzieki za zainteresowanie. Dodam tylko ze robilem pomiary cisnien na punktach pomiarowych REVERS FORWARD i zadnych anomalii nie zauwazylem, przy dzwigni rewersu w przod cisnienie rosnie na 14bar przy pozycji N cisnienie spada do 0 tak samo przy dzwigni w tyl cisnienie na REVERS rosnie do 14 a na N znowu spada do 0. Pomiary cisnien na 4 cwiartkach tez w porzadku. Skrzynia jest w ruchu i dlatego ciazko wcisnac niskie biegi, tylko co moze to powodowac? tarczki? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bzyk333    25

To wygląda trochę tak jakby gęsty olej poruszał sprzęgłami. Np. u mnie w 1224 kiedy odpalam w zimne dni na gęstym oleju kręci się wom, pomimo że jest wyłączony. Jak się nagrzeje to przestaje. Dodam jeszcze że jestem w stanie go zatrzymać ręką.

Jaki to rocznik ciągnika?

Może trzeba zrobić kalibrację skrzyni i sprzęgła? Producenci ciągników każą kalibrować nawet po każdej wymianie oleju.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ariss    25

tarczki, lub tłok luźny, lub ta choinka po której chodzą często robią się na tym wielowypuscie wyrobienia lub po prostu sprężyny za słabo odpychają

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cassius    0

No tak podobny efekt, jednak tutaj problem jest zupelnie gdzie indziej. Znajomy serwisant poradzil ze problem moze byc w zaworze nadmiarowym chlodzenia (cooler relief valve)  mowi ze podobno czesta usterka w PQ, ze sie zacina i napelnia sprzeglo przez co delikatnie ciagnie. Sprawdzilem cisnienie i jest tam 0 bar wiec to raczej nie to. Sprawdzilem rowniez Lube relief valve i jest okolo 1bar czyli ok. Zdjalem dekiel zaworowy z przodu skrzyni i zaden zawor nie jest zaciety - wizualnie sa ok. Wiec zostaje wyciagac skrzynie...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
stas    7

Pewnie podpalone tarczki i  zwichrowane przekładki w sprzęgle głównym.


,, Bo ja się czuję .......... maleńki jak robak, ......... ale króla nie widzę większym od siebie. " - jak mawiał Pan Franciszek.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cassius    0

Po rozebraniu okazuje sie ze wszystkie tarczki sa w b.dobrym stanie ale wydarty jest kosz ukladu planetarnego okolo 3mm prawdopodobnie przez brak podkladki oporowej z tworzywa. Sa tez delikatne dolki na "choince" wewnatrz sprzegla glownego ale mysle ze to nie powinien byc problem...? Czy wymieniac?

271300211_3084662815129820_4007441163897165879_n.jpg

271435321_1608263922843308_7449512662352412411_n.jpg

271661491_451711193354745_4395624414142542724_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
allesias    0

U mnie dzieje sie to samo w 6620 od kiedy zakupiłem ciagnik w 2013 roku. Zimą tylko na biegu a zdarzy sie ze tak sie dzieje jak u kolegi ale z niewiedzy nie tykałem tego i dzis po 9 latach zrobilem nim 4500h i dalej sie tak samo dzieje i dalej nie ruszam badziewia jak nic nie pogorszylo sie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Cassius    0

Witam. Ciagnik wkoncu naprawiony. Problemem nie byly tryby ktore wymienilem za 3500zl i dlaj bylo to samo. Problemem byl zaworek w ktorym popekaly sprezynki i sie zacial. Pozdrawiam

274840141_324171286439978_9061391872213219332_n.jpg

275001946_634066184540723_8366090424605917809_n.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
zukasz    4

Od dołu skrzyni powinien być korek bodajże na klucz 22 lub 24 i obok napis „COOL” czyli chłodzenie sprzęgła i tam są te cztery sprężynki i zaworek. Tak to jest kolego z internetowymi fachowcami wymieniłeś tą zębatkę nie potrzebnie, można na niej było zrobić jeszcze z 10 tys mtg.

  • Thanks 2

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez slawek_82
      Witam. Czy jest możliwość w JD 6920 z układem paliwa Comon Rail zmniejszyć obroty na biegu jałowym z 850 na trochę niższe??
    • Przez Adamox
      Witam
      Mam problem
      W ciągniku widocznym na zdjęciu tj 7820 pojawił się problem z układem (chyba) paliwowym lub elektrycznym, lecz do tej pory nie jest to pewne 
      Przez pewien czas wyskakiwał błąd filtra paliwa , spontanicznie lub wtedy gdy pracując w polu traktor dostawał większego obciążenia ,lecz błąd był ignorowany gdyż filtry były wymienione na nowe
      Dzisiaj pracując w polu nie dało się ujechać 50m bez awarii , pracując z pługiem ciągnik zaczął przerywać podczas jazdy, ginęły obroty silnika a traktor na sekundę przygasał.
      Obroty nie były wgl sczytywane bo w miejsce obrotów pojawiały się - - - - - a podczas tego wyskakiwał błąd układ łączności , w międzyczasie również pojawił się błąd, lecz nie zawsze ,regulatory operatora 
      Zostały sprawdzane bezpieczniki lecz nic to nie dało 
      Był również pomysł z układem paliwa , zostały zakupione i założone nowe filtry paliwa ,pompka, przewody sprawdzone czy są drożne, odpowietrzenie zbiornika itd
      Co najlepsze zjawisko to występuje tylko podczas pracy w polu na biegu C3/4 gdyż na takim pracowałem 
       w trakcie jazdy po drodze wszystko jest w porządku (nie wiem czy ma to jakiekolwiek znaczenie jednak naprawdę jest to dziwny zbieg okoliczności) 
      Dodam jeszcze ze problem ten pojawił się już na wiosnę gdy ciągnik pracował na jałowych obrotach , na chwile przerwał prace silnika (nie gasnąc) i ginęły obroty oraz błąd układ łączności oraz gdy stał w garażu jakiś czas , przed odpaleniem już nie czytał obrotów ponieważ w tym miejscu tak jak i teraz pojawiały się kreski a nie 0 itd
      Można powiedzieć że Problem ten wtedy rozwiązał się sam bo wszystko nagle zaczęło działać i pracować , kilkadziesiąt hektarów przerobione bez problemu , a teraz z dnia na dzień zepsuł się i przyczyna jest nieznana do tej pory
      Może ktoś spotkał się z czym takim lub podobnym 
      Z góry dzięki

    • Przez zielo0ony
      Problem bardzo dziwny, otóż brak tylnych kierunkowskazów przy John Deere 7820. Przednie mrugają zgodnie z prawidłowym rytmem. Po podpięciu np przyczepy kierunkowskazy w przyczepie też działają prawidłowo. 
      Światła awaryjne działają również tylko z przodu.
      Mieliście może taki przypadek? 
      Proszę o jakieś wskazówki.
    • Przez slawek_82
      Witam. Mam takie pytanie chodzi o John Deere 6920 na Coman Rail przy każdym uruchamianiu silnika musi jakąś chwilę, kilka sekund zakręcić dlatego pytanie czy to normalne i tak te silniki mają czy może coś być nie tak i powinien palić od tzw. strzała...
    • Przez slawek_82
      Witam. Chodzi o układ pneumatyczny a konkretnie o sprężarkę powietrza czy jest możliwość wyłączania kompresora i załączania tylko kiedy jest potrzeba, tak aby nie byla ona cały czas aktywna i nie pompowała powietrza??
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj