ketlin23

Jaki ciagnik claas czy case

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
ketlin23    11
zastanawiam się nad zakupem używanego ciagnika wybór miedzy claas arion 620(pierwsza generacja bez adblu) lub mx 135 +claasa skrzynia 6 półbiegów (case 4 półbiegi) + case wiekszość opini to mocne małoawaryjne i oszczedne +clasa w porównanie do case byłby rocznikowo dużo nowszy ale i droższy - case bardzo ciażko znaleść mx z amartyzowaną przednia osia -claasa podobno w silnikach jd czesto pada uszczelka pod głowica ale to opinie - claas posiada egr i chłodnice spalin -nieznam dokładnych wag claasa i case wiec nie wiem który lepszy i kolejne pytanie czy ciagnik 135km podoła z : - kverneland eg 4 skibowy obrotowy vario resor + wał tylko że ciagany - gruber 3m z zabezpieczeniem sprężynowym -w przyszłosci agregat maschio gaspardo dama 3000 + iena talerzówka z nadbudowanym siewnikiem 3m -przyczepy hl 8011+ hl 6011 czy lepiej szukać wiekszego mx 150-170 lub claas 630-640 tylko że wiekszy claas ma wadliwą przednią amortyzowaną oś ciagnik napewno musi posiadać amortyzowana oś bo bedzie sporo chodził w transporcie i posiadać tuz bez wałka wom z przodu gleby na jakich bedzie pracował od klasy 3a bardzo gliniasta do 4b piachy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Może dziwne ale rozważ Valtrę to jest niesamowita jakość tym bardziej że skrzynie są projektowane do wysokich mocy a następnie montują słabsze silniki użytkuję 4 szt nie zamienił bym na żaden inny -olej filtry i jechać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
RU68 napisał:

Może dziwne ale rozważ Valtrę to jest niesamowita jakość tym bardziej że skrzynie są projektowane do wysokich mocy a następnie montują słabsze silniki użytkuję 4 szt nie zamienił bym na żaden inny -olej filtry i jechać 

Bardzo długo rozważalem zakup valtry ponieważ znajomy swiadczy usługi rolnicze i posiada od nowości w firmie valtre t 180 i poza filtrami olejami turbiną i remontem hamulców bo sie zużyły nie robili nic a valtra posiada już 19 tyś mth wiec dla mnie super wynik no i oszczedna w paliwie ale dla mnie niepasuje wniej kabina sterowanie i brak wygodnego fotela dla pasażera a poruszam sie dość czesto w 2 osoby w nowszych jest już kabina ok ale nie ten budżet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113

Sterowanie? Mam HiTech Versu Direct wszystko wygodne zrozumiałe i proste .Siedzenie pasażera no cóż w najnowszej pasażer jak w mercedesie ale przy wsiadaniu kierowcę wk***ia (chyba zdemontuję ) coś za coś Dla mnie bezawaryjność to jest to poza tym seria T pneumatyczna amortyzacja osi -bajka i na drodze i na polu .Class jak widziałem 100 drążków przedniej amortyzacji to mi się zrobiło słabo  (jak niemcy mogli takie coś wymyśleć ? Class słaba izolacja na kablach case to CNH -bez komentarza .Oczywiście że można trafić Valtre taki paździerz że nic tylko podpalić ale to muśi być leśna i 20 000 godzin a to nawet ślepy widzi

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
RU68 napisał:

Sterowanie? Mam HiTech Versu Direct wszystko wygodne zrozumiałe i proste .Siedzenie pasażera no cóż w najnowszej pasażer jak w mercedesie ale przy wsiadaniu kierowcę wk***ia (chyba zdemontuję ) coś za coś Dla mnie bezawaryjność to jest to poza tym seria T pneumatyczna amortyzacja osi -bajka i na drodze i na polu .Class jak widziałem 100 drążków przedniej amortyzacji to mi się zrobiło słabo  (jak niemcy mogli takie coś wymyśleć ? Class słaba izolacja na kablach case to CNH -bez komentarza .Oczywiście że można trafić Valtre taki paździerz że nic tylko podpalić ale to muśi być leśna i 20 000 godzin a to nawet ślepy widzi

claas zaróno jak i case posiadają przednia oś carraro jest tam kilka punktów smarnych to fakt ale to nie jest wymysł niemców tylko carrato czyli włochów pozatym case mx to jeszce nie cnh tak jak te wszystkie co teraz produkują czy to nh case steyr jeden czort tylko kolor inny a w valtrze sie zgodze w najnowszej jak w mercedesie siedzi pasażej ale to nie mój budżet ja oscyluje bardziej 130tyś maks 150 tyś wiec na nowszą valtre nie ma szans raczej valmet ewentualnie t130

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
1 godzinę temu, ketlin23 napisał:

claas zaróno jak i case posiadają przednia oś carraro jest tam kilka punktów smarnych to fakt ale to nie jest wymysł niemców tylko carrato czyli włochów pozatym case mx to jeszce nie cnh tak jak te wszystkie co teraz produkują czy to nh case steyr jeden czort tylko kolor inny a w valtrze sie zgodze w najnowszej jak w mercedesie siedzi pasażej ale to nie mój budżet ja oscyluje bardziej 130tyś maks 150 tyś wiec na nowszą valtre nie ma szans raczej valmet ewentualnie t130

Dopiero w serii 4 są nowe fotele pasażera ale niewiem czy to takie istotne ?Jakby nie było to na wybojach pasażerem miota bardziej bym się skupił nad np szybką skrzynią przednim podnośnikiem no i oczywiście żeby jeszcze były fabryczne opony nawet łysawe -to świadczy że licznik nie kręcony bez względu na markę ciągnika 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
RU68 napisał:

1 godzinę temu, ketlin23 napisał:

claas zaróno jak i case posiadają przednia oś carraro jest tam kilka punktów smarnych to fakt ale to nie jest wymysł niemców tylko carrato czyli włochów pozatym case mx to jeszce nie cnh tak jak te wszystkie co teraz produkują czy to nh case steyr jeden czort tylko kolor inny a w valtrze sie zgodze w najnowszej jak w mercedesie siedzi pasażej ale to nie mój budżet ja oscyluje bardziej 130tyś maks 150 tyś wiec na nowszą valtre nie ma szans raczej valmet ewentualnie t130

Dopiero w serii 4 są nowe fotele pasażera ale niewiem czy to takie istotne ?Jakby nie było to na wybojach pasażerem miota bardziej bym się skupił nad np szybką skrzynią przednim podnośnikiem no i oczywiście żeby jeszcze były fabryczne opony nawet łysawe -to świadczy że licznik nie kręcony bez względu na markę ciągnika 

szybka skrzynia to nawet nie ulega watpliwosci bo w transporcie rzecz niezbedna wrecz a przedni podnosnik to chyba każdy podniesie ten balast 1200 kg? no opony mogą swiadczyć że licznik niekrecony ale handlarze nawet stare potrafia założyć aby sprzedać

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Dastan    620

Case MX135 to nie to CNH co dziś tylko stara szkoła dość trwałych niezbyt skomplikowanych ciągników. Akurat mam takiego w pługu EG4 z Vario , resorem i pacomatem. Jedyna uwaga co do podnośnika, bo niezbyt mocny i musi mieć dołożony dodatkowy siłownik żeby to podniósł. Z uciągiem nie ma problemu nawet na 2 metry i 27 cm na średniej glebie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1265

@RU68, ważna również dostępność i jakość serwisu, a z tym to chyba różnie w tej marce, bo pamiętam, że nie tak dawno, bluzgi rzucałeś ciut w ichnią stronę? 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
9 godzin temu, ketlin23 napisał:

szybka skrzynia to nawet nie ulega watpliwosci bo w transporcie rzecz niezbedna wrecz a przedni podnosnik to chyba każdy podniesie ten balast 1200 kg? no opony mogą swiadczyć że licznik niekrecony ale handlarze nawet stare potrafia założyć aby sprzedać

Szybka skrzynia to dla nie 50KM/h A opony dobrać datą do produkcji ciągnika to nie takie proste a jeszcze wszystkie 4 to już wyczyn .A wiadomo przednie wytrzymują do 5000h tylne max 6500h -więc jak opony wymieniane to więcej mth 

 

1 godzinę temu, bezbarwny napisał:

@RU68, ważna również dostępność i jakość serwisu, a z tym to chyba różnie w tej marce, bo pamiętam, że nie tak dawno, bluzgi rzucałeś ciut w ichnią stronę? 

Gdzie rzucałem bluzgi w kierunku Valtry -przypomnij bo nie możliwe.Więc -wróć bluzgi rzucałem pod kątem ogólnie serwisu maszyn rolniczych (racja powinienem napisać z wyjątkiem Valtry -ale nie chodzi mi o lobbowanie kogo kolwiek ) .Jedyne co mi się nie podoba to że AGCO z dnia na dzień zmieniło dystrybutorów i nowe firmy muszą się od nowa uczyć i przez dłuższy czas ogarniać temat .A serwis Valtry w odróżnieniu innych na telefon bez problemu doradzi jak rozwiązać problem -nie jak inni tylko czyhają żeby przyjechać i skasować .A to co potrzebowałem to zwykle porady odnośnie zmian serwisowych w ustawieniach pamięci wewnętrznej .A co rozmawiać o dostępności serwisu jak się nie psuje ?(oczywiącie tfu tfu tfu żeby nie zapeszyć ) a pozatym kto jedie do serwisu z ciągnikiem XX letnim?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    1265

@RU68, Ty gdy się spinasz, rozsądek w czytaniu ze zrozumieniem tracisz😋

Pisałem o jakości serwisu, a nie ciągników i co do ów serwisu jakości, Twoje bluzgi tyczyć miały, a były, a i są do dziś, bo sprawdziłem. 
Co do naprawy XX letniego ciągnika w serwisie…profesjonalny, choć bez szyldu warsztat, nic tańszy nie będzie, jeśli gwarancji oczekujesz, a warto oczekiwać, bo i te XX letnie, złożone potrafią być😋


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacek1296    1682
23 godziny temu, ketlin23 napisał:

zastanawiam się nad zakupem używanego ciagnika wybór miedzy claas arion 620(pierwsza generacja bez adblu) lub mx 135 +claasa skrzynia 6 półbiegów (case 4 półbiegi) + case wiekszość opini to mocne małoawaryjne i oszczedne +clasa w porównanie do case byłby rocznikowo dużo nowszy ale i droższy - case bardzo ciażko znaleść mx z amartyzowaną przednia osia -claasa podobno w silnikach jd czesto pada uszczelka pod głowica ale to opinie - claas posiada egr i chłodnice spalin -nieznam dokładnych wag claasa i case wiec nie wiem który lepszy i kolejne pytanie czy ciagnik 135km podoła z : - kverneland eg 4 skibowy obrotowy vario resor + wał tylko że ciagany - gruber 3m z zabezpieczeniem sprężynowym -w przyszłosci agregat maschio gaspardo dama 3000 + iena talerzówka z nadbudowanym siewnikiem 3m -przyczepy hl 8011+ hl 6011 czy lepiej szukać wiekszego mx 150-170 lub claas 630-640 tylko że wiekszy claas ma wadliwą przednią amortyzowaną oś ciagnik napewno musi posiadać amortyzowana oś bo bedzie sporo chodził w transporcie i posiadać tuz bez wałka wom z przodu gleby na jakich bedzie pracował od klasy 3a bardzo gliniasta do 4b piachy

Co masz na myśli "wadliwa przednia oś"? Szwagier ma 620 z przebiegiem ok,5000mth, żadnych problemów i kupił następne dwa. Sąsiad ma w swoim ok.8000mth i jedyny problem z przytartą pochwą półosi tylnej( w oryginale brak smarowniczki ).

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
RU68    1113
2 godziny temu, bezbarwny napisał:

@RU68, Ty gdy się spinasz, rozsądek w czytaniu ze zrozumieniem tracisz😋

Pisałem o jakości serwisu, a nie ciągników i co do ów serwisu jakości, Twoje bluzgi tyczyć miały, a były, a i są do dziś, bo sprawdziłem. 
Co do naprawy XX letniego ciągnika w serwisie…profesjonalny, choć bez szyldu warsztat, nic tańszy nie będzie, jeśli gwarancji oczekujesz, a warto oczekiwać, bo i te XX letnie, złożone potrafią być😋

A ja ci odpisałem o jakości i poziomie serwisu (więc masz ten sam problem ze zrozumieniem co ja -tak bywa ) Wpisów nie wykreślam bo piszę to co mam na myśli i nie muszę się tego wstydzić . Jak mam zapłacić 250 za rbg u domokrążcy to na pewno wybiorę serwis i poświęcę czas żeby nadzorować co robią . A tak naprawdę to umawiam usługi na wartość zlecenia a nie rbg Ale na razie to teoria jakby się spier

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
jacek1296 napisał:

23 godziny temu, ketlin23 napisał:

zastanawiam się nad zakupem używanego ciagnika wybór miedzy claas arion 620(pierwsza generacja bez adblu) lub mx 135 +claasa skrzynia 6 półbiegów (case 4 półbiegi) + case wiekszość opini to mocne małoawaryjne i oszczedne +clasa w porównanie do case byłby rocznikowo dużo nowszy ale i droższy - case bardzo ciażko znaleść mx z amartyzowaną przednia osia -claasa podobno w silnikach jd czesto pada uszczelka pod głowica ale to opinie - claas posiada egr i chłodnice spalin -nieznam dokładnych wag claasa i case wiec nie wiem który lepszy i kolejne pytanie czy ciagnik 135km podoła z : - kverneland eg 4 skibowy obrotowy vario resor + wał tylko że ciagany - gruber 3m z zabezpieczeniem sprężynowym -w przyszłosci agregat maschio gaspardo dama 3000 + iena talerzówka z nadbudowanym siewnikiem 3m -przyczepy hl 8011+ hl 6011 czy lepiej szukać wiekszego mx 150-170 lub claas 630-640 tylko że wiekszy claas ma wadliwą przednią amortyzowaną oś ciagnik napewno musi posiadać amortyzowana oś bo bedzie sporo chodził w transporcie i posiadać tuz bez wałka wom z przodu gleby na jakich bedzie pracował od klasy 3a bardzo gliniasta do 4b piachy

Co masz na myśli "wadliwa przednia oś"? Szwagier ma 620 z przebiegiem ok,5000mth, żadnych problemów i kupił następne dwa. Sąsiad ma w swoim ok.8000mth i jedyny problem z przytartą pochwą półosi tylnej( w oryginale brak smarowniczki ).

w arionie 620 jest własnie ta dobra bezawaryjna oś ( tak jakby przecieta oś i wsadzone wachacze a ta druga to wachacze do samej zwrotnicy i słabe kamienie na zwrotnicach

Dastan napisał:

Case MX135 to nie to CNH co dziś tylko stara szkoła dość trwałych niezbyt skomplikowanych ciągników. Akurat mam takiego w pługu EG4 z Vario , resorem i pacomatem. Jedyna uwaga co do podnośnika, bo niezbyt mocny i musi mieć dołożony dodatkowy siłownik żeby to podniósł. Z uciągiem nie ma problemu nawet na 2 metry i 27 cm na średniej glebie.

a czy mx 150 też ma taki sam udzwig czy mocniejszy i czy posiadasz w swoim amortyzowana oś jak sie spisuje

trakorzysta napisał:

Case kupuj.

a może coś wiecej opinie wady zalety itd

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

150  to już inna wersja MXa , cięższa, mocniejsza i ogólnie większa, podnośnik zupełnie inny o udźwigu  około 8,3T.  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
Pigmei napisał:

150  to już inna wersja MXa , cięższa, mocniejsza i ogólnie większa, podnośnik zupełnie inny o udźwigu  około 8,3T.  

tylko gdzie najlepiej szukać takiego mx 150 z smortyzowana ośią i niezajechanego na maxa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Jak ma dużo pracować w transporcie  to  Mxy  bym odradzałł,  półbiegi w nich działają bardzo twardo, znaczy się przełączasz półbieg  bez jakiejkowiek płynności znanej z innych marek.

Gdzie szukać ? Tam gdzie wszyscy, portale ogłoszeniowe, własne kontakty, czasem tu na forum ktoś ogłosi że takiego sprowadził i chce sprzedać. Z wyposażeniem  ich też nie jest  sprawa taka oczywista,  Są  z niska konsolą  bez zaczepu do przyczep dwuosiowych, bez pneumatyki są też ze skrzynią 30 km/h ale te pochodzą głównie z Francji, dolne zaczepy do przyczep jednoosiowych też nie są normą,  z resztą tak jak amortyzowana oś oraz przedni podnośnik czy też przedni wom. Nawet są w nich montowane różne rozmiary opon,  taka normalna  opcja stosowana powszechnie  do dziś .

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

W FR skrzynia 30, to tak troche za połowe lat 90-tych była. MXy raczej juz miały 40-tke. Tak czy inaczej jeśli niema superreduktora to koszt przerobienia to ok 2tys + troche roboty lub zapłacenie za robote.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Pigmei    1868

Swego czasu znajomi handlarze właśnie z taką skrzynią proponowali mi  Mxy i to z Francji, bo ponoć takie przepisy, no ale ja nie prawnik więc czy i kiedy  to zmieniono to się nie wypowiem. Faktem jest że w 99r 30 były sprzedawane , przykład tematu z forum gdzie pisano o takich egzemplarzach.

Edytowano przez Pigmei

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Możliwe. Ja miałem kiedyś 80C, to też miał 30-tke. Tak czy inaczej przerobić na 40-tke to żaden problem. Nawet wiele rozbierać nie trzeba. Generalnie to jakby się uparł, to i 50-tke by zrobił. Tylko by trzeba dwa tryby na zamówienie zrobić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
Pigmei napisał:

Jak ma dużo pracować w transporcie  to  Mxy  bym odradzałł,  półbiegi w nich działają bardzo twardo, znaczy się przełączasz półbieg  bez jakiejkowiek płynności znanej z innych marek.

Gdzie szukać ? Tam gdzie wszyscy, portale ogłoszeniowe, własne kontakty, czasem tu na forum ktoś ogłosi że takiego sprowadził i chce sprzedać. Z wyposażeniem  ich też nie jest  sprawa taka oczywista,  Są  z niska konsolą  bez zaczepu do przyczep dwuosiowych, bez pneumatyki są też ze skrzynią 30 km/h ale te pochodzą głównie z Francji, dolne zaczepy do przyczep jednoosiowych też nie są normą,  z resztą tak jak amortyzowana oś oraz przedni podnośnik czy też przedni wom. Nawet są w nich montowane różne rozmiary opon,  taka normalna  opcja stosowana powszechnie  do dziś .

wiem że case mx to dobry ciagnik ale jak jest taki problem ze znalezieniem w dobrym wyposażeniu czyli tuz amortyzowana oś pneumatyka zaczep suwany to może lepiej pomyślec o classie arionie 620 ewentualnie może jakieś inne propozycje macie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Rowan    220

Jak przyjdzie aci naprawic skrzynie w arionie, to będziesz płakał 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
ketlin23    11
Rowan napisał:

Jak przyjdzie aci naprawic skrzynie w arionie, to będziesz płakał 😉

no coś za cos ale 6 półbiegów pod obciażeniem tego niezastapi nic a pozatym te skrzynie chyba dość dużo wytrzymują

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez katopo
      Jaki nowy tani ciągnik polecacie w mocy około 35km?
    • Przez molibden01
      Witajcie.
      Na wstępie chciałbym się przywitać z Wami. Odnoszę się z problemem wyboru traktoru (zaznaczam, że nowego, ponieważ sytuacja na rynku używanych ciągników mnie do tego zmusiła). Stoję przed wyborem modelu. W pierwszej kolejności od czego to się zaczęło to promocja na serię 5D i 4E w Deutz Fahre: 5080d w cenie 158 tys. zł netto.  Traktorem miałem przyjemność jeździć, fajny, zwrotny, nie głupi. Macie jakieś opinie na jego temat bo już jest kilka lat po premierze a w poprzednich postach żadnych opinii z użytkowania.
      Tylko co jak co, ma tylko 3 cylindry i turbo. Dlatego w głowie chodzi, a może wybrać co innego. Myślę o Kubocie serii M4-073. Moc podobna, ale 4 cylindry i wyższa pojemność. Jeżeli znacie obecnie ceny Kuboty (z dilerem w tym wypadku sie jeszcze nie kontaktowalem) lub polecacie inne ciagniki w podobnej mocy to będę wdzięczny za pomoc.
       
      Dodam że ciagnik ma głównie pracować w gospodarstwie przy opryskiwaczu ciąganym z nadmuchem, sadzarką karuzelowa, do jakiś prac pomocniczych ale zapewne czasem i jakiś pług 3 skibowy się zapnie lub mniejszy agregat.
       
      Pozdrawiam serdecznie.
    • Gość murtek
      Przez Gość murtek
      Witam szanownych kolegów.
      Z racji faktu, iż zbliża się nieubłaganie kolejny nabór PROW, chciałbym zasięgnąć opinii (TYLKO) użytkowników kilku marek i wersji ciągników rolniczych. Interesują mnie tylko trzy firmy, tj. John Deere, Deutz Fahr oraz ewentualnie Fendt. Mam dylemat również jakiej mocy ciągnik wybrać.
       
      W sumie 120 czy 160 KM i tak będzie raczej ciągnął 4 skibowy pług obrotowy (chyba że się mylę). Skłaniam się raczej do kupna trochę większego ze względu na moją bronę talerzową, która ma nie małe zapotrzebowanie mocy (obecnie współpracuje z Ursusem 1634 i niekiedy brakuje mocy, a raczej tej talerzówki nie sprzedam tak szybko).
       
      Ciągnik ma być z przednim TUZem wraz z obciążnikiem, raczej z resorowaną osią i kabiną. Zastanawiam się również nad TURem.
       
      Co do JD to jaką wersję proponujecie: classic, comfort czy może premium. Jakie są między nimi różnicę (oprócz oczywiście ceny)
       
      Aha jeśli ktoś się orientuje i dostał świeżą ofertę to proszę się nią pochwalić (mam co prawda cennik lecz bodajże z zeszłego roku). Dużo droższy jest JD od DF ?
       
      Dlatego proszę użytkowników tych maszyn o poradę. Proszę również o wypowiedzenie się w sprawie awaryjności, serwisowania, spalania, komfortu jazdy itp.
    • Przez bortys2001
      Witam. 
      Ktoś się pokusi o porównanie,np Deutz 5080keyline, new Holland T4/t4s
    • Przez Krzyszt0f
      Witam planuje podnieś moc w moim massey ferguson 5445 dyna 4 i teraz pytanie co sądzicie o tym podnoszeniu mocy i czy jest to bezpieczne czy nie za bardzo?
      ciągnik ma niby 90km a chce podnieś tak do 110/115km 
      a i jaka firmę polecacie do podniesienia mocy? 
      -agrotronic
      v-tuning
      -Agroecopower
       
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj