danielhaker

Ceny nowych ciągników 2022

Polecane posty

robert1226    1767
21 godzin temu, lolq1660 napisał:

Panowie czysto teoretycznie beż dogryzek 😉valtra n134 versu w pełnym wyposażeniu czy fendt 514 vario w standardowym wyposażeniu dla wersji power+, różnica między ciągnikami ok.100tys (drożej fendt😎)

Ja bym wybrał valtre ,  wiadomo w fendzie  vario super sprawa ,  ale i w valtre skrzynia  ładnie pracuje po zkalibroqaniu zmiana biegu jest nieodczowalna .

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    95
2 godziny temu, Bogdan0077 napisał:

Nie koniecznie. Po prostu JD słyszałem, że wciąż trzyma poziom. A jak kupię ciągnik to go pewnie przez 20 lat nie zmienię. A jak ceny tych Claasow? 

Odbieram niedługo Claasa Arion 450 na hexashift 24/24 wyposażony praktycznie na full oprócz nawigacji i klimy automatycznej i bez fotela klimatyzowanego/podgrzewanego i bez elektrozaworów to 324 netto zamawiany w lutym obecnie wyjdzie pod 350 z tego co rozmawiałem więc golas może być sporo tańszy od John Deere tego co wspomniałeś.

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian1p    0

Witam planuje zakup ciągnika mocy 160-200km

Dostałem ofertę mf 7715 S o mocy 155 km z power bostem do 175 pozatym dyna 6 full opcja amortyzacja wom tuz ls isobus ekran, multipad za 470k netto

Nh t7. 210 Skrzynia PC, 170km podstawy z bostem na 210 km, 19 bieg, hamulce na przedniej osi, pozatym podobnie jak mf wom tuz ls, tylko że to model swb tzn na mniejszym rozstanie osi, waga 6700kg cena 530k netto

Nh t7 215 S mocy sztywnej 195km skrzynia także PC, bez hamulców na przedniej ośce i bez 19 biegu, tylko to juz lub na tzw dłuższym rozstawie osi waga to już 8ton cena także 530k netto

Osobiście oglądałem już mf całkiem fajny tylko boję się że zabraknie mi mocy, cena jego już na sztywno do oddania 

W nh jeszcze nie byłem cena do negocjacji 

Co o tym sądzicie Modele z S sprawdzają się, dodam że do serwisu nh mam 15km 

Czy może szukać czegoś innego np valtry 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
fogbuse70    7
Dnia 29.09.2022 o 21:52, lolq1660 napisał:

580tys ale jak mówię pełna bomba brak tylko niektórych opcji z studia unlimited

580 tys netto za ciągnik 135KM.

Fajnie

Dnia 29.09.2022 o 21:52, lolq1660 napisał:

580tys ale jak mówię pełna bomba brak tylko niektórych opcji z studia unlimited

580 tys netto za ciągnik 135KM.

Fajnie

Dnia 29.09.2022 o 21:52, lolq1660 napisał:

580tys ale jak mówię pełna bomba brak tylko niektórych opcji z studia unlimited

580 tys netto za ciągnik 135KM.

Fajnie

Dnia 29.09.2022 o 21:52, lolq1660 napisał:

580tys ale jak mówię pełna bomba brak tylko niektórych opcji z studia unlimited

580 tys netto za ciągnik 135KM.

Fajnie

Dnia 29.09.2022 o 21:52, lolq1660 napisał:

580tys ale jak mówię pełna bomba brak tylko niektórych opcji z studia unlimited

580 tys netto za ciągnik 135KM.

Fajnie

Dnia 29.09.2022 o 21:52, lolq1660 napisał:

580tys ale jak mówię pełna bomba brak tylko niektórych opcji z studia unlimited

580 tys netto za ciągnik 135KM.

Fajnie

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odrion    206
13 godzin temu, Damian1p napisał:

Witam planuje zakup ciągnika mocy 160-200km

Dostałem ofertę mf 7715 S o mocy 155 km z power bostem do 175 pozatym dyna 6 full opcja amortyzacja wom tuz ls isobus ekran, multipad za 470k netto

Nh t7. 210 Skrzynia PC, 170km podstawy z bostem na 210 km, 19 bieg, hamulce na przedniej osi, pozatym podobnie jak mf wom tuz ls, tylko że to model swb tzn na mniejszym rozstanie osi, waga 6700kg cena 530k netto

Nh t7 215 S mocy sztywnej 195km skrzynia także PC, bez hamulców na przedniej ośce i bez 19 biegu, tylko to juz lub na tzw dłuższym rozstawie osi waga to już 8ton cena także 530k netto

Osobiście oglądałem już mf całkiem fajny tylko boję się że zabraknie mi mocy, cena jego już na sztywno do oddania 

W nh jeszcze nie byłem cena do negocjacji 

Co o tym sądzicie Modele z S sprawdzają się, dodam że do serwisu nh mam 15km 

Czy może szukać czegoś innego np valtry 

Jakiś czas temu temu stałem przed podobnym wyborem, więc podzielę się doświadczeniem. Fendt 700 odrzuciłem bo nie miałem ochoty płacić 200-250k więcej niż za marki, które obecnie oferują prawie to samo. Na skrzyni bezstopniowej mi nie zależało, a nawet gdyby to nie zapłaciłbym tyle za fendta. Jd też się kosmicznie cenił za 6170m nie mówiąc o Rce.  Na placu został właśnie MF,Valtra, Class arion 630 i NH/Puma.

Wyceniłem sobie NH 7.210 i Valtre T175 i może będzie w to ciężko uwierzyć ale dostałem lepsza ofertę na Valtre i na nią się zdecydowałem. Poniższe rzeczy przewazyly:

-najlepsze gabaryty że wszystkich wymienionych marek, rozstaw osi 3m, masa 8t (w prospekcie podają 7.2t ale wiedziałem że jest więcej i ważona bez obciążników waży równe 8t). Te gabaryty powodują że ciągnik super zachwuje się w transporcie czy pracy w polu, nie ma problemu z podnoszeniem ciężkich maszyn.

- promień skrętu. Przed kupnem valtry słyszałem dużo dobrego a promieniu skrętu ale rzeczywistość przerosła moje oczekiwania. Ciągnik rewelacyjnie zawraca i np. Nh t7 nie ma startu w tym aspekcie. Rama jest specjalnie wyprofilowana. Pojedź do dilera i przejedź się nawet po placu a zobaczysz jak to świetnie działa.

- podnośnik- niby wszystkie marki mają podobny udźwig, ale trzeba patrzeć na udźwig w pełnym zakresie. I tu już były różnice. W Valtrze i MF bardzo mały spadek, natomiast w Classie i NH już zauważalnie mniej. Co nie znaczy że nie dałoby się pracować bo nawet po tym spadku NH i Class mieli >6t udźwigu.

-silnik -> to było dla mnie najważniejsze i przeważyło między valtra a mf. Valtra 175 ma już silnik 7.4 l. To powoduje że ma rewelacyjny moment obrotowy. Ma też specjalny tryb eko który podbija jeszcze moment i obniża obroty. Dla porównania nh t7.210 max moment 770nm przy 1500 obrotów, valtra 850nm przy 1100 obrotów. Wiem że te obroty dziwnie wyglądają, ale nie raz pracowałem skrzynia w trybie automatycznym i potrafi schodzić do nawet 1200 obrotów. 

Silnik przez to że ma taką pojemność to powinien być bardziej żywotny i ma z czego ciągnąć. Natomiast to co wyróżnia valtre to jest tzw. boost. W większości marek boost dziala w transporcie (powyżej 20km/h) I w pracy z wom. W valtrze wystarczy zakres C i prędkość powyżej 7km/h czyli można powiedzieć że boost jest dostępny praktycznie w każdej pracy polowej. Czyli valtra T175 to w sumie 190KM i nawet 900nm w trybie eco. Sprawdź sobie inne marki jakie modele mają takie parametry. (7.225 ma 840nm, nie liczę boosta bo on w pracach polowych bez wom nie jest dostepny).

Co do silnika i reszty podzespołów, to T175 jest najmniejszym modelem z serii z silnikiem 7.4. To oznacza że po gwarancji jest duża możliwość podniesienia mocy, bo podzespoły są te same co w T235 czy T255. MF ma też ten silnik ale dopiero w dużo wyższych modelach, do 7719 miał 6.6 l. Nie wiem czy teraz coś się zmieniło. 

-wykonanie -> oglądałem i porównywałem NH I Valtre I dla mnie valtra lepiej jest wykonana. W całości jest składana w Finlandii i naprawdę czuć jakość zrobienia

- wnętrze kabiny - tutaj są już niuanse, ale jak kupowałem 1.5 roku temu to jeszcze był poprzedni model MF7 i on przegrywał zdecydowanie z valtra. NH również mniej mi się podobał. To co podoba mi się w Valtrze to ogromna ilość miejsca w kabinie. Ma full miejsca również za siedzeniem bo kabina jest przystosowana pod twin track. Class odstawał pod tym względem wg mnie. Podoba mi sie podłokietnik w valtrze. W NH dla mnie jest jakiś archaiczny. Trochę bałem się że valtra ma za mały monitor ale teraz doceniam to że jest trochę mniejszy niż np w Nh. Dzięki temu mniej zasłania widok. Plusem w valtrze jest też oprogramowanie, które jest mega intuicyjne i łatwe do opanowania nawet dla starszych osób. Ja mam wersję 174 z normalnymi zegarami. Obecnie te na słupku też są fajnie zaprojektowane. 

Valtra ma wycieraczkę 270 stopni i to świetnie działa. Nawet jak jest sucho to ruszy się wycieraczka i jest super podgląd na kola. To że dało się wstawić taka wycieraczkę świadczy jak duża jest szyba czołowa  w valtrze, tj. trochę taka panoramiczna. Nh w tym aspekcie jest dużo dużo z tyłu. Maja świadomość że to jest źle rozwiązane bo np w NH HD już trochę to poprawili ale nadal jest źle. 

- amortyzacja -> podoba mi się rozwiązanie amortyzacji osi na poduszkach w Valtrze. Jest to sprawdzone rozwiązanie z ciężarówek i świetnie działa. Ja akurat mam kabinę na sprężynych ale teraz tez bym bral na pneumatyce. W NH chyba nie ma opcji wzięcia czegoś poza sprężynami. Class ma za to sprężyny w 4 punktach więc to na plus w tej marce. 

- hydraulika -> nie wiem jak teraz ale kiedy ja kupowałem to było mało opcji podniesienie l w NH. Ja mam 160l w Valtrze i nie było za to dużej dopłaty. Valtra dorzuca dodatkowa parę wyjść niskocisnieniowych do łącznika hydraulicznego więc zamawiać 4 pary ma de facto 5 par. Z bajerów to w valtrze mam sterowanie na błotniku ta para wolnocisnieniowa czyli łącznikiem ale jest też 1 normalna para, ktora sie steruje. Więc np mogę wywrócić przyczepę z błotnika;). 

To co jest ważne, to oddzielna obieg oleju w skrzyni i hydraulice. NH tego nie ma, a to na pewno pomoze wydłużyć żywotność skrzyni. 

- klima -> mało kto zwraca na to uwagę, ale zobaczymy gdzie są rozmieszczone wloty powietrza od klimy w valtrze i w innych markach. W valtrze wloty są wszędzie, z przodu, boku, tyłu kabiny. Dzięki temu można schłodzić wnętrze nie waląc powietrzem w kierującego. To naprawdę świetnie działa. 

-pneumatyka- valtra ma takie bajery jak wyjścia do pompowania z tyłu czy boku. Pneumatyka jest na najwyższym poziomie bo musi obsłużyć poduszkim do amortyzacji osi. 

Co na minus w Valtrze 

- światła- > jak kupowałem to dopłata za ledy to było 12 tys, dla porównania w NH ok 4-5 tys. Więc zrezygnowalem z tej opcji i pewnie będę sam wymieniać.  Na szczęście jest firma Crawer która robi ledy identyczne jak oryginalne więc wymiana to przykrecenie i przepięcie wtyczki. Nh ma też lepsze opcje na światła 360 stopni. W valtrze też można nieźle ustawić światła ale  z boku kabiny jednak nie ma wyjścia więc nie da się ustawić idealnie 360.

-fotel -> jak ja kupowałem to NH miał lepsze fotele. Mam najwyższy fotel z valtry z komensacja wzdłużna i poprzeczna ale wkurza mnie zagłówek. Nh był pionierem z fotelem z zagłówkiem odsuwanym. W końcu taki fotel trafił też do valtry i można go teraz zamówić (evolution)

- skrzynia -> wrzucam to do minusów, chociaż żadna marka się nie wyrozna jeżeli chodzi o power shift. Valtra ma tragiczna skrzynie bezstopniowej (direct). Bezstopniowka z 4 zakresami to porażka, dlatego mało kto zamawiał valtre t że skrzynia direct. Dopiero poprawili to w serii Q. Tam skrzynia ma 2 zakresy i podejrzewam że to skrzynia z fendta ( stara bo nowa w najnowszej serii 700 ma już 1 zakres).Jeżeli ktoś chce koniecznie bezstopniowej, to z wymienionych marek moim zdaniem najlepiej wypada Class. Wracajac do power shift, to minus w valtrze to dość długi czas przejścia między zakresami. W 5 generacji podobno to poprawili. Generalnie to nie przeszkadza bo 5 biegów w zakresie działa bardzo dobrze. Może jeżeli ciągnik pracowałby głównie w transporcie to mogłoby to przeszkadzać. Zresztą w nH też czuć przejście (ale nie tak wyraźnie jak w valtrze). Są też opinie że skrzynie w valtrze to najsłabszy punkt. Rozmawiałem z długoletnim serwisantem i problem może pojawić się jak ktoś zmiana zakresy pod dużym obciążeniem, wtedy mogą paść synchronizatory. Jak ktoś wie jak jeździć to podobno nie powinno być problemu. Dla mnie nie ma to znaczenia, bo na polu i tak wszystko robię na zakresie C gdzie mam zakres prędkości od ok 6.5-17km/h. A transport idzie na d. 

Skrzynia w valtrze ma fajne tryby automatycznie. Tak jak w fendcie w trybie automatycznym joystick przytrzymany w prawo zapamiętuje prędkość i potem ruch w prawo przywołuje ta prędkość, w lewo zdejmuje tempomat. Można też regulować prędkość joystickiem (przod/tyl). Chyba inne powerschifty tego nie oferują chociaż skrzynia DC  w NH też ma fajne opcje automatyki. W każdym razie seria 7 NH nie ma skrzyni DC a PC jest poprawna ale bez szału. 

Nie jestem fanboyem Valtry ale w przedziale 160-200km moim zdaniem obecnie nie ma konkurencji. W innych przedziałach mocy już może być inaczej np. w przedziale 260-300km wybralbym chyba NH HD na podłokietniku ultraarm. W przedziale 100-140 pewnie wybrałbym NH 5.140 DC albo nowego MF. Pisząc NH mam na myśli CNH i równie dobry jest Case I Steyer. W przedziale mocy 210-240 miałbym orzech do zgryzienia bo podoba mi się JD 6215r, ale chyba nie dałbym za niego tyle ile chce JD i wybrałbym MF 8S albo Valtre Q na nowej skrzyni direct. Pewnie axion bedzie wkrotce odsiwezony a to tez udany ciagnik. . Z kolei powyżej 300km to chyba nie ma wyboru i przebolałbym JD lub Fendta. 

Jeżeli masz jakieś pytania co do valtry to dwaj. Chętnie odpowiem tutaj albo na priv. 

 

Edytowano przez odrion
  • Like 3

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    2133

Wszystko fajnie, ale jak uważasz że te same podzespoły ma t175 i t255 to możesz się bardzo niemiło zdziwić, przejścia pomiędzy zakresami w 5 serii są dużo szybsze, między B i C nie ma już tych 2 sekund myślenia, ale poprostu tych biegów jest trochę mało 20 przy skrzyni 53km/h, konkurencja ma 24, a MF można wziąć ze skrzynią fendta. Nie mówię że źle się pracuje skrzynia valtry ale zależy co kto potrzebuje 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odrion    206
1 godzinę temu, Mateusz1q napisał:

Wszystko fajnie, ale jak uważasz że te same podzespoły ma t175 i t255 to możesz się bardzo niemiło zdziwić, przejścia pomiędzy zakresami w 5 serii są dużo szybsze, między B i C nie ma już tych 2 sekund myślenia, ale poprostu tych biegów jest trochę mało 20 przy skrzyni 53km/h, konkurencja ma 24, a MF można wziąć ze skrzynią fendta. Nie mówię że źle się pracuje skrzynia valtry ale zależy co kto potrzebuje 

Tak mi powiedziano jeżeli chodzi o podzespoły między 175 a 235. Podpowiesz jakie są różnice? W każdym razie i tak uważam że bezpieczniej podnieść moc w valtrze t175 niż w NH 7.210. 

MF  dyna vt w serii 7s to jest vario fendta? W starej serii 7 tak nie było. W sumie od początku nie interesowała mnie skrzynia bezstopniowa. Jednak na tej skrzyni są jakieś straty mocy i chcąc mieć wygodę trzeba dla bezpieczeństwa brać te 30KM więcej a to już ekstra koszt. 

Co do przejść między zakresami muszę się dowiedzieć czy mogą mi wgrać soft z 5 generacji, chociaż aż tak bardzo mi te opóźnienia nie przeszkadzają. 

20 biegów dla mnie jest w 100% wystarczające, tym bardziej jak mamy zapas Nm. Są też 2 zakresy z pelzakami, czyli jeżeli liczyć sumę biegów z pelzakami to wychodzi 30. 

Edytowano przez odrion

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    95
1 godzinę temu, odrion napisał:

promień skrętu. Przed kupnem valtry słyszałem dużo dobrego a promieniu skrętu ale rzeczywistość przerosła moje oczekiwania. Ciągnik rewelacyjnie zawraca i np. Nh t7 nie ma startu w tym aspekcie. Rama jest specjalnie wyprofilowana. Pojedź do dilera i przejedź się nawet po placu a zobaczysz jak to świetnie działa.

Potwierdzam, jeździłem Valtra T145 i byłem mega zaskoczony jak się ciągnik "łamał" w miejscu praktycznie zaraz wsiadłem porównać w małą Valtra G105 i promień skrętu był w dużej Valtrze wiekszy praktycznie o szerokość koła tylko. szok! :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan0077    1
14 godzin temu, Darek8787 napisał:

Potwierdzam, jeździłem Valtra T145 i byłem mega zaskoczony jak się ciągnik "łamał" w miejscu praktycznie zaraz wsiadłem porównać w małą Valtra G105 i promień skrętu był w dużej Valtrze wiekszy praktycznie o szerokość koła tylko. szok! :)

A jak tam Valtra g105? Sprzęt warty zakupu? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odrion    206
1 godzinę temu, Bogdan0077 napisał:

A jak tam Valtra g105? Sprzęt warty zakupu? 

Wolałbym kupić NH 5.110 DC. Cenowo pewnie będzie podobnie, albo nawet troche taniej za NH, a skrzynia NH dużo lepsza niż w Valtrze. Ciągnik NH jest prawie idealnie skrojony. Ma tylko jeden minus tj. trochę za mały udźwig tylego podnośnika. W modelu 110 KM to nie przeszkadza ale jak ktoś ma NH5.140 i np. chciałby podczepić agregat uprawowo siewny, to mógłby być problem z podnoszeniem tego. Można też rozważyć bliźniaczego Steyera na cvt, jak komuś zależy na wygodzie. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
odrion    206
1 godzinę temu, robert1226 napisał:

A co jest ze skrzynią  w valtrze nie tak bo jakiś nie zauważyłem  by jakoś  źle działała. 

Zobacz mój wcześniejszy post. Nie mówię że coś jest źle ale opisuje ze trochę że  dlugo trwa zmiana zakresów. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan0077    1

New Holland troszkę mi "cuchnie". Valtra mi odpowiada pod względem wygody pracy, podnośnika, rozstawu osi, masy, promienia skrętu i wyglądu. Obczaję jeszcze inne marki, ale na razie z jd, claas, valtra i nh wygrywa valtra

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1767
15 minut temu, odrion napisał:

Zobacz mój wcześniejszy post. Nie mówię że coś jest źle ale opisuje ze trochę że  dlugo trwa zmiana zakresów. 

Ty tylko  się valtrą  po placu przejechałeś ? Coś był można odczuć jak nowy ciągnik  przywieźli,  ale po skalibrowaniu  skrzyni jest duuuuuzo lepiej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Mateusz1q    2133

Robert 1226 ale wszystko zależy o jakiej skrzyni mówisz. Seria N,T4 skrzynia myśli długo między zakresem B i C. seria G- skrzynia dyna jak w MF- raczej szybko działa. Valtra N, T5 skrzynia valtrowska chodzi jak ta lala

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    95
6 godzin temu, Bogdan0077 napisał:

A jak tam Valtra g105? Sprzęt warty zakupu? 

Osobiście bym jej nie kupił ale to takie na szybko wrażenie po jeżdżeniu po placu. Wolałbym NH T5 DC lub Ariona serii 400 (na 450 się zdecydowałem) powody są prozaiczne ale u mnie przeważały w robocie jej nie sprawdzałem. W środku G105 wydała mi się biedna i tania jak MF serii Global. Za to T145 brałbym pd razu w porównaniu do NH T6 i Ariona serii 600.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Bogdan0077    1
33 minuty temu, Darek8787 napisał:

Osobiście bym jej nie kupił ale to takie na szybko wrażenie po jeżdżeniu po placu. Wolałbym NH T5 DC lub Ariona serii 400 (na 450 się zdecydowałem) powody są prozaiczne ale u mnie przeważały w robocie jej nie sprawdzałem. W środku G105 wydała mi się biedna i tania jak MF serii Global. Za to T145 brałbym pd razu w porównaniu do NH T6 i Ariona serii 600.

Zdradzisz kolego cenę Ariona, jeśli brałeś go niedawno ? 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    95

Arion 450 zamawiamy w lutym odbiór za kilka dni cena 324 netto wyposażenie prawie full opisane dokładnie w temacie ceny ciągników 2022 w moim poście. znajdziesz post w lutym 2022 podałem dokładne dane i specyfikacje. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
farmerr96    8

 

Dnia 29.09.2022 o 23:02, Capitan58 napisał:

John 6120m, tls, amortyzacja kabiny, przedni tuz, tur603, opony przod  480,tył 560, pompa 114l, wzmocniony Podnosnik,panoramiczny dach, skrzynia power quad, zawory hydrauliczne mechaniczne, pneumatyka,390 netto

385 netto dałem z turem zamawiany w lutym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
thomek    64
13 godzin temu, Darek8787 napisał:

Osobiście bym jej nie kupił ale to takie na szybko wrażenie po jeżdżeniu po placu. Wolałbym NH T5 DC lub Ariona serii 400 (na 450 się zdecydowałem) powody są prozaiczne ale u mnie przeważały w robocie jej nie sprawdzałem. W środku G105 wydała mi się biedna i tania jak MF serii Global. Za to T145 brałbym pd razu w porównaniu do NH T6 i Ariona serii 600.

Arion 600 dużo drożej wychodził od valtry T145 ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Darek8787    95

Nie zagłębiałem się mocno w Ariona 600 i Valtre T bo kupowałem 120-130 KM te duże tylko orientacyjnie patrzyłem i z ciekawości. Ale Arion nie wychodził drożej, tyle samo lub nawet troszkę taniej niż Valtra. Mimo to w tej klasie wybrałbym Valtre T145 zamiast Ariona 630 z powodu silnika Sisu 6 cyl. , super skrętny ciągnik a do tego wiekszy gabaryt i rozstaw osi od Ariona i większe DMC jak dobrze pamiętam a cena prawie taka sama. Arion 600 silnik John Deere 6 cyl. dla mnie to nie był plus wszyscy wkoło tylko mówili o jego awaryjności i paliwożerności, jednak nie wiem czy to prawda musiałbym spróbować, może kiedyś... :)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj