Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)
12 godzin temu, slavik80 napisał(a):

Valtra n 135 pierwszy przegląd 

Serwis ok 100 km w jedną stronę

Wstępna orientacyjna wycena to ok 4900 netto 

Duzo/mało?

Od h*ja ja za Fendt 2800 i jaki dojazd u mnie . Tyle że do 2 klientów jechali 

56 minut temu, kibix napisał(a):

3/4 rolników rezygnuje z gwarancji po roku nawet jak jest na 3 lata. 

 

Nie wiem czy to mądre rozwiązanie . Gość i nas zrobił na t7 280 godzin zrezygnował z gwarancji a na 350 pierdykla skrzynia . Koszt ? 70 tys 

Ja uważam że do 1500 h trzeba mieć gwarancję jak tyle dochodzi to i może będzie to jakoś chodzić później 

2 godziny temu, krzychu121 napisał(a):

Czyli potwierdza się to że valtra drze za przeglądy. 
To co alfa pisał że za duży przegląd 20 koła ludzie płacili może i u was stać się rzeczywistością 

Się potwierdzi jak mały 6 brutto ponad w n serii 

Edytowane przez alfa
Opublikowano

Zadzwoniłem na serwis z tą faktura na 7300 i 10 roboczogodzin na przegląd 50h w mf5709M. Okazało się, że się pomylili w godzinach, dorzucili jakiś rabat, ma przyjść korekta na 5k. To i tak kosmos w ciągniku 100konnym za wymiane oleju w silniku, moście i filtrów, ale już nie 7300. Pytać się o wszystko panowie i prosić o odpowiedzi na piśmie. Bo klient jesteś dopóki nie kupisz, potem frajer do dojenia

  • Like 7
  • Thanks 1
Opublikowano
1 godzinę temu, Aroo22 napisał(a):

W New Holland T4.75 serwis na 300h robota + dojazd w cenie 700zł. Oleje i filtry wcześniej sam kupowałem u nich. 

Case Vestruma przegląd na 300h wyszedł 1500 zł netto (części+robocizna+dojazd)

Opublikowano

Jak mały w n 6tysi to duży w t czy q złapie i te 20 dodatkowy olej w skrzyni i hydraulice tam jest chyba oddzielnie  wszystkie filtry. Jak robię samemu w deutzu 180.7 duży przegląd to wyjdzie okolice 5-6 tys za same filtry i oleje ale to nie 20

Opublikowano
20 minut temu, kobieras napisał(a):

Zadzwoniłem na serwis z tą faktura na 7300 i 10 roboczogodzin na przegląd 50h w mf5709M. Okazało się, że się pomylili w godzinach, dorzucili jakiś rabat, ma przyjść korekta na 5k. To i tak kosmos w ciągniku 100konnym za wymiane oleju w silniku, moście i filtrów, ale już nie 7300. Pytać się o wszystko panowie i prosić o odpowiedzi na piśmie. Bo klient jesteś dopóki nie kupisz, potem frajer do dojenia

max 3,5 powinno byc.

Ciagniki nie ida to musza jakos dziure budzetowa latac:)

Opublikowano
5 minut temu, ahten napisał(a):

max 3,5 powinno byc.

Ciagniki nie ida to musza jakos dziure budzetowa latac:)

Nie wiem czy nie idą, zobacz statystki więcej zarejestrowanych ciągników w tym roku jak w poprzednim, ludzie biorą dużo sprzętu wiem , bo ostatnio dużo się kręciłem po dilerach bo brałem też ciągnik to i ciągniki i maszyny caly czas jest zainteresowanie

Opublikowano
1 godzinę temu, alfa napisał(a):

Od h*ja ja za Fendt 2800 i jaki dojazd u mnie . Tyle że do 2 klientów jechali 

Nie wiem czy to mądre rozwiązanie . Gość i nas zrobił na t7 280 godzin zrezygnował z gwarancji a na 350 pierdykla skrzynia . Koszt ? 70 tys 

Ja uważam że do 1500 h trzeba mieć gwarancję jak tyle dochodzi to i może będzie to jakoś chodzić później 

Się potwierdzi jak mały 6 brutto ponad w n serii 

Według mnie też głupota jest zrezygnować z gwarancji. Za dużo do stracenia . Skrzynia czy silnik klęknie i potem płać kilkadziesiąt tys. Trzeba negocjować przez zakupem przeglądy gratis lub niech dadzą na piśmie ile co kosztuje. Jak chciałem kupić nh to misiem zamiar dokupić dwa lata gwarancji. Ale kupiłem stryja i są 3 lata . Rok już prawie minął i 500 godzin. Narazie bez awarii. Dwa pierwsze przeglądy gratis . 

  • Like 1
Opublikowano
6 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

Tu nie chodzi o to czy ciężko komuś nalać czy nie. Po gwarancji możesz robić tam sam ale żeby gwarancja była uznana musi robić to serwis. Jak rok gwarancji to jeszcze tak nie boli. Ale jakby miał tak 3 czy 5 lat płacić to 1/4 czy 1/3 nowego ciągnika się im oddaje. A nie wiem ile lat jest gwarancji w valtra. 

Ja na valtra dostałem rok gwarancji.

Moze I mało ale co zrobic...

Planuje w opcji dokupic 5 lat lub 1500 godziny zslezy co pierwsze sle to koszt ponad 18 cos prawie 19 tys netto  I trzeba/možba sie decydowac na rozszerzenie najpòzniej dzień  przed wygasnięciem tej rocznej gwarancji.

No I u mnie problem  jest ze mam stare przyczepy a valtra ma juz dwuobwodowe hamulce I jest kłopot...

Opublikowano

Ha Ha Ha, w CNH liczą usługi serwisowe tak: 
Stawka za km do klienta + powrót i UWAGA! dodatkowo stawkę godzinową pracownika! To znaczy, że jak jedzie około 50km i trwa sam dojazd godzinę. To kosztuje mnie to kilometrówka + stawka za godzinę jazdy do mnie + robocizna + stawka za godzinę na powrót + kilometrówka + oleje filtry itp itd.. jak to nazwać?

  • Sad 1
Opublikowano
Godzinę temu, slavik80 napisał(a):

Ja na valtra dostałem rok gwarancji.

Moze I mało ale co zrobic...

Planuje w opcji dokupic 5 lat lub 1500 godziny zslezy co pierwsze sle to koszt ponad 18 cos prawie 19 tys netto  I trzeba/možba sie decydowac na rozszerzenie najpòzniej dzień  przed wygasnięciem tej rocznej gwarancji.

No I u mnie problem  jest ze mam stare przyczepy a valtra ma juz dwuobwodowe hamulce I jest kłopot...

Nie wiem, dla mnie w takiej marce to trochę bezsensu płacić za dodatkową gwarancje. 

A jaki masz problem z przyczepami, na allegro są zestawy do ciągnika za kilkaset złotych i podpinasz i jednoobwodowe. Sam kupilem ale nie mam czasu zalozyc 

Opublikowano

Moze I bez sensu ale polecił mi takie rozwiązanie znajomy usługodawca .ma człowiek teraz 3 fend I on wykupuje Pakistan do 5 tys godzin. Nie wiem ile on za to dopłaca.

Ale jak kolega pisał jak robią gdzues w okolicy to tsnuej liczą a w summer do niego mogą do 3 ciagnikow podjechac.

6 minut temu, skywalker89 napisał(a):

jaki masz problem z przyczepami, na allegro są zestawy do ciągnika za kilkaset złotych i podpinasz i jednoobwodowe. Sam kupilem ale nie mam czasu zalozyc 

Mozesz jakiego linka podesłać? To mozna w te orginalne gnuaxda wpiąc?

Mi zaproponowsli z agco  aby dołozyc w agrimar w  Stołpie  ale to cena była cos 2800 netto za materiały I dniówka robocza I ciągnik dac I'm na 1 dxuen na warsztat. 

Ale gradowe szkoda itd.. I się odelekło.

Tez juz Ci serwis zmienili na Raifaisen?

Opublikowano
19 minut temu, skywalker89 napisał(a):

Nie wiem, dla mnie w takiej marce to trochę bezsensu płacić za dodatkową gwarancje. 

A jaki masz problem z przyczepami, na allegro są zestawy do ciągnika za kilkaset złotych i podpinasz i jednoobwodowe. Sam kupilem ale nie mam czasu zalozyc 

Zmieniasz gniazdo w jednoowodowych na czerwone i działają normalnie 

  • Thanks 1
Opublikowano
51 minut temu, slavik80 napisał(a):

Moze I bez sensu ale polecił mi takie rozwiązanie znajomy usługodawca .ma człowiek teraz 3 fend I on wykupuje Pakistan do 5 tys godzin. Nie wiem ile on za to dopłaca.

Ale jak kolega pisał jak robią gdzues w okolicy to tsnuej liczą a w summer do niego mogą do 3 ciagnikow podjechac.

Mozesz jakiego linka podesłać? To mozna w te orginalne gnuaxda wpiąc?

Mi zaproponowsli z agco  aby dołozyc w agrimar w  Stołpie  ale to cena była cos 2800 netto za materiały I dniówka robocza I ciągnik dac I'm na 1 dxuen na warsztat. 

Ale gradowe szkoda itd.. I się odelekło.

Tez juz Ci serwis zmienili na Raifaisen?

Tak Zapałów. Póki co spoko, zobaczymy czy będęą chcieli kase za dojazdy na gwarancji. 

https://allegro.pl/oferta/uniwersalne-doposazenie-instalacji-pneumatycznej-do-ciagnikow-i-maszyn-17742366525

Ja takie coś mam zamiar dolozyc żeby było tak jak trzeba 

  • Thanks 1
Opublikowano
19 godzin temu, suffeks napisał(a):

kupując ciągnik dzisiaj trzeba wynegocjować jak vw, przeglądy wliczone pierwszy 4 lata 🤣

Ja jak brałem ponad rok temu Case Pume 150 to wynegocjonowałem 2 pierwsze przeglądy na 100 i na 300 godzin gratis Oleje i filtry na te 2 przeglądy przyjechały razem z ciągnikiem , a jak serwis przyjechał na wymianę to nie chcieli za bardzo uwierzyć że robota i dojazd również gratis , przysłali po paru dniach FV na robotę i dojazd , dopiero jak im przesłałem umowę kupna gdzie wyrażnie było wyszczególnione że 2 pierwsze przeglądy wraz z robocizną gratis to przeprosili za kłopot i stwierdzili że jeszcze tak nie mieli 

2 godziny temu, ZenekBezSpodenek napisał(a):

Ha Ha Ha, w CNH liczą usługi serwisowe tak: 
Stawka za km do klienta + powrót i UWAGA! dodatkowo stawkę godzinową pracownika! To znaczy, że jak jedzie około 50km i trwa sam dojazd godzinę. To kosztuje mnie to kilometrówka + stawka za godzinę jazdy do mnie + robocizna + stawka za godzinę na powrót + kilometrówka + oleje filtry itp itd.. jak to nazwać?

Gdzie tak jest ? U mnie tak nie ma , też w CNH  , a zdarza się że jak jadą do jednej wsi do dwóch osób to jeszcze się wynegocjuje że się płaci kilometrówkę w jedną stronę 

3 godziny temu, slavik80 napisał(a):

Ja na valtra dostałem rok gwarancji.

Moze I mało ale co zrobic...

Planuje w opcji dokupic 5 lat lub 1500 godziny zslezy co pierwsze sle to koszt ponad 18 cos prawie 19 tys netto  I trzeba/možba sie decydowac na rozszerzenie najpòzniej dzień  przed wygasnięciem tej rocznej gwarancji.

No I u mnie problem  jest ze mam stare przyczepy a valtra ma juz dwuobwodowe hamulce I jest kłopot...

Rok gwarancji to dają raczej na małe ciągniki a na duże to z urzędu 3 lata , i np w CNH jak chcesz to można jeszcze dokupić na kolejne 2 lata w sumie 5 lat , ale czy te dodatkowe 2 lata można by dokupić jak już się kończą te urzędowe 3 lata , czy przy kupnie ciągnika to tego już nie wiem . W każdym razie jak ciągnik ma jakieś ciągnioty do awarii to chyba dla świętego spokoju warto by było przedłużyć grarancję (rękojmie)?

  • Like 1
  • Thanks 1
Opublikowano
23 minuty temu, mysza103 napisał(a):

 W każdym razie jak ciągnik ma jakieś ciągnioty do awarii to chyba dla świętego spokoju warto by było przedłużyć grarancję (rękojmie)?

To się takiego nie kupuje.

  • Haha 1
Opublikowano

lepiej w przyczepach przerobić na dwuobwodowe niż grzebać w ciągniku, w dodatku instalacja dwuobwodowa jednak lepsza, z góry nie braknie powietrza. Niektóre zawory w przyczepach są już do tego przystosowane i wystarczy tylko dokrecić drugi wąż, ja tak miałem w starym dzionku, przypadkowo na tym forum znalazłem taką informacje i okazało sie ze mam zawór który moze działać jako jedno i dwu obwodowy...  przekrecenie klamki na czerwoną nie pomaga, przyczepa głupieje, próbowałem i nic z tego,,, dodatkowo znajomy tak zrobił i na podwórku niby wszystko ok a później z góry przyczepa go wyprzedziła- dobrze że pogieło tylko dyszel bo zajeło go z takiej góry że mogło się to skończyć tragicznie. 

Przedłużanie gwarancji w teorii nie głupia rzecz, oczywiście dopóki nie walnie coś drogiego a diler/producent nie stwierdzi że to wina złego użytkowania itp.

Opublikowano
3 godziny temu, ZenekBezSpodenek napisał(a):

Ha Ha Ha, w CNH liczą usługi serwisowe tak: 
Stawka za km do klienta + powrót i UWAGA! dodatkowo stawkę godzinową pracownika! To znaczy, że jak jedzie około 50km i trwa sam dojazd godzinę. To kosztuje mnie to kilometrówka + stawka za godzinę jazdy do mnie + robocizna + stawka za godzinę na powrót + kilometrówka + oleje filtry itp itd.. jak to nazwać?

Gdzie tak jest ? U mnie tylko kilometrówkę się płaci. 
 

 

4 godziny temu, slavik80 napisał(a):

Ja na valtra dostałem rok gwarancji.

Moze I mało ale co zrobic...

Planuje w opcji dokupic 5 lat lub 1500 godziny zslezy co pierwsze sle to koszt ponad 18 cos prawie 19 tys netto  I trzeba/možba sie decydowac na rozszerzenie najpòzniej dzień  przed wygasnięciem tej rocznej gwarancji.

No I u mnie problem  jest ze mam stare przyczepy a valtra ma juz dwuobwodowe hamulce I jest kłopot...

w cnh ( stery i case ) 3 lata lub 2 tyś a w odpowiedniku nh czyli t6 i wyżej juz  jest tylko rok gwarancji. 
Dla mnie gwarancja to jedna z najważniejszych rzeczy. Wydać pół miliona czy więcej a potem jeszcze płacić za naprawy jak się coś wadliwego trafi ??? Tak przez te 3 lata lub około 1700-1900 godzin zrobię raczej wyjdzie co ma wyjść. Trochę się zabezpieczyłem przed płaceniem za przeglądy i pierwszy przegląd na 40 godzin był gratis. Ale to tam tylko filtr hydrauliki wymieniali i posprawdzali resztę. Drugi już będzie na 600 godzin i już będzie wymiana wszystkich filtrów ( skrzynia i silnik). Plus olej silnik, skrzynia, most, zwrotnice i coś tam jeszcze to już parę tys zostanie w kieszeni. No i dojazd plus robota gratis. Chociaż olej w silniku i filtr  i tak wymienilem sam na 300 godzin bo 600 to dla mnie przegięcie 

Opublikowano
38 minut temu, jacek1296 napisał(a):

To się takiego nie kupuje.

A jaki się kupuje ?

10 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Gdzie tak jest ? U mnie tylko kilometrówkę się płaci. 
 

 

w cnh ( stery i case ) 3 lata lub 2 tyś a w odpowiedniku nh czyli t6 i wyżej juz  jest tylko rok gwarancji. 
Dla mnie gwarancja to jedna z najważniejszych rzeczy. Wydać pół miliona czy więcej a potem jeszcze płacić za naprawy jak się coś wadliwego trafi ??? Tak przez te 3 lata lub około 1700-1900 godzin zrobię raczej wyjdzie co ma wyjść. Trochę się zabezpieczyłem przed płaceniem za przeglądy i pierwszy przegląd na 40 godzin był gratis. Ale to tam tylko filtr hydrauliki wymieniali i posprawdzali resztę. Drugi już będzie na 600 godzin i już będzie wymiana wszystkich filtrów ( skrzynia i silnik). Plus olej silnik, skrzynia, most, zwrotnice i coś tam jeszcze to już parę tys zostanie w kieszeni. No i dojazd plus robota gratis. Chociaż olej w silniku i filtr  i tak wymienilem sam na 300 godzin bo 600 to dla mnie przegięcie 

Co to za ciągnik że już na 40 godzin był przegląd 

Opublikowano
5 minut temu, krzychu121 napisał(a):

Steyr 6145 

I tak szybko ci przegląd robili ? Ja co prawda Styer 4060 ale robiłem na 100 godzin bo tak w książce rozpisane przeglądy , Mam również Case Pumę i też pierwszy przegląd był robiony na 100 , a drugi na 300 

Opublikowano
Godzinę temu, mysza103 napisał(a):

Ja jak brałem ponad rok temu Case Pume 150 to wynegocjonowałem 2 pierwsze przeglądy na 100 i na 300 godzin gratis Oleje i filtry na te 2 przeglądy przyjechały razem z ciągnikiem , a jak serwis przyjechał na wymianę to nie chcieli za bardzo uwierzyć że robota i dojazd również gratis , przysłali po paru dniach FV na robotę i dojazd , dopiero jak im przesłałem umowę kupna gdzie wyrażnie było wyszczególnione że 2 pierwsze przeglądy wraz z robocizną gratis to przeprosili za kłopot i stwierdzili że jeszcze tak nie mieli 

Gdzie tak jest ? U mnie tak nie ma , też w CNH  , a zdarza się że jak jadą do jednej wsi do dwóch osób to jeszcze się wynegocjuje że się płaci kilometrówkę w jedną stronę 

Rok gwarancji to dają raczej na małe ciągniki a na duże to z urzędu 3 lata , i np w CNH jak chcesz to można jeszcze dokupić na kolejne 2 lata w sumie 5 lat , ale czy te dodatkowe 2 lata można by dokupić jak już się kończą te urzędowe 3 lata , czy przy kupnie ciągnika to tego już nie wiem . W każdym razie jak ciągnik ma jakieś ciągnioty do awarii to chyba dla świętego spokoju warto by było przedłużyć grarancję (rękojmie)?

Jest taki jeden popularny dealer, praktycznie ma na CNH monopol to robi co chce, ale mam go w doopie, przesiadłem się na Maseje został mi ten jeden smerf jako 3 w gospodarstwie. Robi max 130 mtg na sezon, więc serwisów aż tak często nie trzeba, a w planach mam zamiar się go pozbyć.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v