Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

No nie bardzo tal to działa.

W Irlandia miałem wycene takiej valtry no I crna podobna

Ale homologacja juz na 140 km a w Polsce 153km

No I podobno muszą dilerzy podac Dane kupującego w fabryce I z tym był problem. 

Proponowali uzywane lub demo wersje

No I ta rejonizacja... dzwonisz do valtra polska a poznidj jakis diler Ci oddzwania.

Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, slavik80 napisał(a):

Myślałem , ze jest wlane aby się rezerwa nie seieciła. Patrząc na cenę 450 tys netto paliwa wlac aby było ponad rezerwe to myslę ze koszt byłby w okolicach 100 zł netto  a renoma by była.

Ad blue serwisant zalecił aby nigdy nie było starsze amizeli 3 miesiąca. Po tym czasie według niego nalezy go spuscic I przepłukac ciepłą wodą I zslac swierzy.

Jeździłem zimą kupować traktor to każdy miał zalane letnie niby była taka temperatura -2 to już się błędy od paliwa zapali AdBlue to raczej się tak nie starzeje i jak starsze to nic nie będzie działo,jednego jak odpaliłem to ptak uciekł z rury pewnie gniazdo tam sobie zrobił.

Edytowane przez Strongman
Opublikowano

Witam. Jaki ciągnik w granicach 115-125km (bo chyba tyle potrzeba do prasy z nożami lub do normalnej uprawy ziemi) warto brać pod uwagę tak do 250-300 tyś zł netto w finansowaniu fabrycznym? Z tego co patrzyłem to chyba najkorzystniej (cena i długość finansowania) wychodzi Deutz i modele 5125 i 6115c. Warte to coś? 

Opublikowano

Panewy delarzy licza sobie juz za to że musza dupe zapakować na samochód, znajomy co robi u mnie po godzinach serwisy sam mówił że firmowy samochód i firmowe paliwo to 3 zł / km + godzinówka pracownika. (czyli jak do mnie mają 60km i jadą koło godziny w jedną stronę to już jestem w d*pę 360 zł za kilometrówkę + dwie godziny pracy (jazdy) serwisanta). a gdzie cena usługi i filtrów/olejów... To jest zdzierstwo w biały dzień.

Opublikowano
Matmen napisał:

Gwarancja chyba jak w każdym. Bardzo dużo zależy od dilera w okolicy Df nie ma najgorszej opini są dużo gorsi 

Jaka marka gorsza? rozglądam się za MASSEY FERGUSON albo Deutz

Opublikowano
4 godziny temu, kibix napisał(a):

jeszcze się nie spotkałem żeby za przejazd liczyli roboczo godziny. Co to za diler?

od niebieskiego dziwoląga. Ale całe szczęście przerzuciłem się na Masseya

41 minut temu, Matmen napisał(a):

Przykład MF z Podlasia znany na całą Polskę  podejście dilera i marki podobne np. niby acco jest dość ciężką marką a niby premium. 

ajj, tam to zrobili aferę tylko z tego że tura montował dealer... nie mogli zamówić nowego z masejowskim turem?

Opublikowano

Przeciez ta zmowa za którą miały byc kary to w każdej marce jest. Dlaczego najpierw pytają skąd sie jest, a dopiero później wyceniają. Co do niby marek premium psują sie tak samo jak każde inne, a tylko słono trzeba za nie zapłacić. 

  • Like 1
Opublikowano

Kupiłem deutza w 2013 roku agrofarma to nie mogę narzekać, na gwarancji zmienili mi tylko dwa przewody paliwowe. A po gwarancji czujnik cisnienia oleju też za free, w tym okresie była też akcja serwisowa na rewersy ileś tam sztuk złożyli źle to producent dawał nowe ale niektórzy dilerzy brali i wymieniali po gwarancji za kasę.  mam jeszcze jednego Df ale używkę i z dilerem  dobrze żyje. Znajomy kolegi kupił fenda nówkę też gdzieś w 2013 roku to tylko przeglądy i jeden czujnik w trakcie gwarancji ale po 2 latach wyszło coś z turbiną i jakieś przewody w przedniej osi ale bardzo zadowolony z maszyny to kupił drugi taki sam tylko używany z Niemiec od firmy usługowej a w książce serwisowej okazuje się że były trzy akcje serwisowe właśnie na te usterki co były i u niego 

Opublikowano

Panowie a ja mam takie pytanie czemu niektórzy kupują nowe ciągniki u nas bo jeden z dilerów na targach mówił że za granicę też sprzedał parę nowych maszyn albo na YouTube widziałem filmik ze chłopak po maszynę pojechał do Niemiec bo taniej pewnie było niż u nas tylko jak kwestia serwisu gwarancja producenta obejmuje całą UE i zgłaszasz się do najbliższego autoryzowanego żeby naprawili jak w przypadku samochodów jeżeli jest na gwarancji maszyna ? Bo serwis pogwarancyjny to większość zleca mechanikom a nie autoryzowanym czy to samochody czy maszyny bo jest po prostu taniej 

Opublikowano

Bo u was są tańsze niż np. u nas na Słowacji czy w Czechach.

W ostatnich latach coraz więcej rolników u nas z pogranicza kupuje ciągniki w Polsce - niektórzy dlatego, że dealer wybranej marki znajduje się bliżej w Polsce niż na Słowacji, ale większośc głównie dlatego, że u was jest duży rynek, duża konkurencja i naprawde dużo niższe ceny. 

  • Like 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v