Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Takie ceny serwisu trudno porównać bo zakresy prac nawet między dealerami tych samych marek są nieraz różne. Ja za pierwszy przegląd w DF 5g 5 lat temu też dużo nie zapłaciłem chyba lekko ponad 1000zł  ale wymienili tylko filtr i olej w silniku oraz jeden filtr paliwa dla porównania w NH T6 dodatkowo był wymieniony drugi filtr paliwa i jeden od hydrauliki, a słyszałem że niektóre serwisy wymieniali oba od hydrauliki na pierwszym przeglądzie a filtry od hydrauliki na serwisie tanie nie są... Zresztą ceny też się mogą zmienić dzisiaj jeden dealer ma najtańszy serwis a za 2-3 lata będzie miał najdroższy.

Opublikowano
13 minut temu, Badwolf napisał(a):

No ja właśnie koszt utrzymania  ciagnika biore pod uwagę. Szczerze mówiąc ile tam oleju wchodzi to nie wiem i nie sprawdzałem tego u konkurencji. W deutzu na plus na pewno pojemność silnika 3850 przy 3600 konkurencji ( mówię o podobnej półce cenowej)

To ile taki Deutz wychodzi 5125? 

Opublikowano (edytowane)

W jd  z filtrami i olejem 2600,wchodzi 28l do silnika.

Jeszcze oleje w przednich zwolnicach i moście.

Oleje mogą być swoje ale cena z ich.

Edytowane przez Strongman
Opublikowano
14 minut temu, Strongman napisał(a):

W jd  z filtrami i olejem 2600,wchodzi 28l do silnika.

Jeszcze oleje w przednich zwolnicach i moście.

Oleje mogą być swoje ale cena z ich.

Jaki to jd że 28 l do silnika? 

Opublikowano (edytowane)
38 minut temu, krystal1 napisał(a):

To ile taki Deutz wychodzi 5125? 

Z pneumatyka i obciążnikami na tylne koła 278 netto. Do tego będzie ladowacz sanarol na 1800 kg osobno, to trzeba doliczyc. Silnik 3.85 pojemności, koła r38, tylny tuz 5.4 t, światła drogowe LED, robocze halogeny, tylko pompa 60 l co mi nie podoba się ale to placowy ciągnik. 50 % wkładu własnego+. 4 lata 0%. To jeszcze do negocjacji będzie. Jestem już na zaawansowanym stopniu negocjacji

Edytowane przez Badwolf
Opublikowano
4 minuty temu, semos napisał(a):

ciekawe ile wołają za przedni TUZ

Na początku proponowali mi za 12 netto jeśli dobrze pamiętam, ale nie skupiałem się na tym 

Opublikowano
18 minut temu, Badwolf napisał(a):

Z pneumatyka i obciążnikami na tylne koła 278 netto. Do tego będzie ladowacz sanarol na 1800 kg osobno, to trzeba doliczyc. Silnik 3.85 pojemności, koła r38, tylny tuz 5.4 t, światła drogowe LED, robocze halogeny, tylko pompa 60 l co mi nie podoba się ale to placowy ciągnik. 50 % wkładu własnego+. 4 lata 0%. To jeszcze do negocjacji będzie. Jestem już na zaawansowanym stopniu negocjacji

kurde szkoda tej pompy ale do przyzwyczajenia pewnie, 100l to już by smigało

Opublikowano
12 minut temu, Mateusz1q napisał(a):

kurde szkoda tej pompy ale do przyzwyczajenia pewnie, 100l to już by smigało

Mam takie same odczucia. Pytałem czy mi by wymienili na tą mocniejsza ( chyba to jest 90 l), to mówią że owszem ale zapłacę za nową pompę a stara zachować mam ja. To mi się nie kalkuluje. 

Opublikowano
Godzinę temu, Badwolf napisał(a):

Z pneumatyka i obciążnikami na tylne koła 278 netto. Do tego będzie ladowacz sanarol na 1800 kg osobno, to trzeba doliczyc. Silnik 3.85 pojemności, koła r38, tylny tuz 5.4 t, światła drogowe LED, robocze halogeny, tylko pompa 60 l co mi nie podoba się ale to placowy ciągnik. 50 % wkładu własnego+. 4 lata 0%. To jeszcze do negocjacji będzie. Jestem już na zaawansowanym stopniu negocjacji

Jak dla mnie drogo, miałem ofertę na Deutz-Fahr 5115 już z turem sonarol i pneumatyka za 277k netto

Opublikowano
Godzinę temu, Badwolf napisał(a):

Z pneumatyka i obciążnikami na tylne koła 278 netto. Do tego będzie ladowacz sanarol na 1800 kg osobno, to trzeba doliczyc. Silnik 3.85 pojemności, koła r38, tylny tuz 5.4 t, światła drogowe LED, robocze halogeny, tylko pompa 60 l co mi nie podoba się ale to placowy ciągnik. 50 % wkładu własnego+. 4 lata 0%. To jeszcze do negocjacji będzie. Jestem już na zaawansowanym stopniu negocjacji

A gdzie one są produkowane w Włoszech ? Bo te wyższe serie w Niemczech 

Opublikowano (edytowane)
26 minut temu, bizon1994 napisał(a):

Jak dla mnie drogo, miałem ofertę na Deutz-Fahr 5115 już z turem sonarol i pneumatyka za 277k netto

Kiedy ta oferta? Mi też proponują 5115 ok 20 tys netto mniej. Ma mniejsze opony r34, słabszy tuz tylny ( możliwe że ten Co proponowali model z ma 3600 udzwigu, jeśli ma 4800 w bogatszej wersji to jeszcze spoko. Poza tym 5115 ma mniejszą masę własną i mniejsze dmc o 500 kg względem 5125. Ma też słabszy przedni most. Jak ja bym ujął obciążniki tylne które liczą sobie 4/5 tys netto to najprawdopodobniej by mi wyszedł tyle co mówisz albo taniej. Moim zdaniem za to co napisałem to nie jest dużo 20 tys netto. Każdy niech oceni sam

24 minuty temu, krystal1 napisał(a):

A gdzie one są produkowane w Włoszech ? Bo te wyższe serie w Niemczech 

5 seria produkowana we Włoszech. Ta seria keyline produkowana w turcji

Edytowane przez Badwolf
Opublikowano
30 minut temu, Badwolf napisał(a):

Kiedy ta oferta? Mi też proponują 5115 ok 20 tys netto mniej. Ma mniejsze opony r34, słabszy tuz tylny ( możliwe że ten Co proponowali model z ma 3600 udzwigu, jeśli ma 4800 w bogatszej wersji to jeszcze spoko. Poza tym 5115 ma mniejszą masę własną i mniejsze dmc o 500 kg względem 5125. Ma też słabszy przedni most. Jak ja bym ujął obciążniki tylne które liczą sobie 4/5 tys netto to najprawdopodobniej by mi wyszedł tyle co mówisz albo taniej. Moim zdaniem za to co napisałem to nie jest dużo 20 tys netto. Każdy niech oceni sam

5 seria produkowana we Włoszech. Ta seria keyline produkowana w turcji

Oferta była z końca stycznia, jeśli chodzi o przedni most to od modelu 5115 jest mocniejszy, opony r34 i bez tylnych obciążników, reszta to samo co u Ciebie

Opublikowano (edytowane)
2 godziny temu, bizon1994 napisał(a):

Oferta była z końca stycznia, jeśli chodzi o przedni most to od modelu 5115 jest mocniejszy, opony r34 i bez tylnych obciążników, reszta to samo co u Ciebie

Nie może być to samo bo i w broszurze i u dilera tuz tylny na 5115 jest maxymalnie 4.8 tony i to w opcji, a mi za tyle co pisałem dają 5.4 tony w 5125.  Koła to już zauważyłeś. Poza tym masa własna większa. Dmc jak już pisałem w 5125 większy o 500 kg. No i ta "chipowana" moc 10 km wieksza

Edytowane przez Badwolf
Opublikowano
W dniu 28.02.2025 o 09:16, krzychu121 napisał(a):

Nie pamiętam kto pisał tu o przeglądach chyba w valtrze. Ale ceny w serii t jak dobrze pamiętam to koszt około 15 tys za taką usługę. Zamiany wszystkich olei i filtrów

Przeglad na 600mth. 4800 netto lacznie z robocizna. Filtry paliwa, oleju, hydrauliki, oleju skrzyni, kabinowy, olej w zwolnicach. Koszt robocizny liczony ryczałtem, więc mogą przyjechać i w 10 i siedzieć pół dnia a stawka za robociznę jest jedna. 

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)

Przedstawiciel Case mówił o podwyżkach od 1 marca, i widać po konfiguratorze że faktycznie te podwyżki nastąpiły: np w przypadku Pumy 150 jest to wzrost o 1 procent, a w przypadku Pumy 185 to już blisko 2,3 procenta w górę porównując do cennika z lutego. 

 

Pewnie w Steyr i w New Hollandzie podobnie.

Edytowane przez farcry90
Opublikowano
27 minut temu, farcry90 napisał(a):

Przedstawiciel Case mówił o podwyżkach od 1 marca, i widać po konfiguratorze że faktycznie te podwyżki nastąpiły: np w przypadku Pumy 150 jest to wzrost o 1 procent, a w przypadku Pumy 185 to już blisko 2,3 procenta w górę porównując do cennika z lutego. 

 

Pewnie w Steyr i w New Hollandzie podobnie.

Prawda, od 1 marca podwyżki średnio o 1,5%

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v