Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

To mf musi mieć słaby skręt jak tak. 
steyr promień ma 4.6 m jak dobrze pamiętam a valtra 5.25 z tego co teraz sprawdziłem. 
To ten steyr naprawdę musi być dobrze wyposażony a valtra golas ze jest tańsza. Z podobnym wyposażeniem valtra jakieś 40-50 tys więcej. 
A jak już porównywać to trzeba by było steyra impulsa porównać do tej valtry jeśli chodzi o gabaryty. Valtra pewnie z toną cięższa jak steyr profi więc i stabilniejsza w polu 

Opublikowano

Wez skończ z tym, że valtry w wolnym tłumaczeniu tego co mówisz - lipa. Interesuje się valtrami od 2013r. I złego słowa o nich nie słyszałem. A dużo dużo więcej złych opinii o newhollandach, mfach a zachwytu johanderami nigdy nie zrozumiem. 

Jak dla mnie sprawa jest prosta - valtry jako chyba jedyne ciągniki wywodzą się z ciężkiej roboty w lesie, więc to musi być dobre i nie piepż glupot już. 

Opublikowano (edytowane)
53 minuty temu, skywalker89 napisał(a):

Wez skończ z tym, że valtry w wolnym tłumaczeniu tego co mówisz - lipa. Interesuje się valtrami od 2013r. I złego słowa o nich nie słyszałem. A dużo dużo więcej złych opinii o newhollandach, mfach a zachwytu johanderami nigdy nie zrozumiem. 

Jak dla mnie sprawa jest prosta - valtry jako chyba jedyne ciągniki wywodzą się z ciężkiej roboty w lesie, więc to musi być dobre i nie piepż glupot już. 

Ja piszę co da radę usłyszeć na okolicy czy przeczytać w necie. 
A pieprzeniem głupot można nazwać to co ty napisałeś na temat tego że ciągniki wywodzą się z ciężkiej roboty w lesie. I dzięki temu muszą być dobre …
To że kupiłeś i nie dasz złego słowa powiedzieć to trochę gimbaza zalatuje. Trzeba się z pewnymi rzeczami pogodzić i tyle. Valtra ma duże atuty np oddzielne zbiorniki oleju, rozstaw osi, waga, uważam że też są dość dobrze dopracowane i z dobrych jakościowo materiałów ale nie ma co oczu i uszu zamykać na nie dociągnięcia o których użytkownicy piszą albo niektórzy wstydzą się napisać. Albo robić z tego nie wiadomo co. 
Zawszd powtarzałem że cnh to średnia półka jeśli chodzi o ciągniki i zdania nie zmieniam. Dużo im brakuje do fendta, masseya czy claasa.I kupując ciągnik ze stajni cnh wiedziałem o tym. Akurat najmniejszy model 6 cylindrowy jako ciągnik kompaktowy uważam ze deklasuje konkurencję bo wszyscy mają w tym gabarycie 4 cyl. A tu mamy 6 cyl które jest tak samo zwrotne jak 4 cyl a chyba nie trzeba tłumaczyć nikomu przewagi 6 cyl nad 4 cyl. 
Może i jest tak jak piszesz ze jest dużo więcej złych opini o nh czy case. A to z prostego powodu o którym kilka stron wcześniej było pisane. Mianowicie ilość sprzedanych sztuk. Przez ostatnie lata jest to znacząca różnica bo jak dobrze pamiętam na 1 sprzedana valtre sprzedawało się ponad 6 ciągników cnh. A jeśli chodzi o wcześniejsze lata gdzie cnh było dużo tańsze a zwłaszcza nh to ta różnica była pewnie 1 do 10. Wiec chyba jasna sprawa ze awari będzie więcej czy to już przez wyeksploatowanie czy przez złe użytkowanie.  
Nie ma co się spinać. 

8 minut temu, tommy66692 napisał(a):

No jednak valtra w porównaniu do konkurencji w tej klasie do ciężkiej roboty chyba jest najlepsza, przełożeń mniej niż u konkurentów ale ogólnie też nie jest źle 

To ile ona ma przełożeń ?

 

Edytowane przez krzychu121
  • Thanks 1
Opublikowano

To spoko cena. 
Szkoda ze nie ma teraz gdzie przetestować ciągnika albo nawet do kogoś w okolicy podjechać i sprawdzić w pracy jak się zachowuje taka valtra czy steyr. Ale jeśli chodzi o gabaryt to do tej valtry trzeba porównać impulsa albo pumę 

Opublikowano (edytowane)

I to właśnie przemawia, dodam że jeszcze ma obciążniki na tylnych kolach, opony przód 540 tył 650 continental skrzynia 50km/h

Zobaczymy jeszcze jutro będę gadał z drugim dilerem valtry

Edytowane przez tommy66692
Opublikowano
9 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

Ja piszę co da radę usłyszeć na okolicy czy przeczytać w necie. 
A pieprzeniem głupot można nazwać to co ty napisałeś na temat tego że ciągniki wywodzą się z ciężkiej roboty w lesie. I dzięki temu muszą być dobre …
To że kupiłeś i nie dasz złego słowa powiedzieć to trochę gimbaza zalatuje. Trzeba się z pewnymi rzeczami pogodzić i tyle. Valtra ma duże atuty np oddzielne zbiorniki oleju, rozstaw osi, waga, uważam że też są dość dobrze dopracowane i z dobrych jakościowo materiałów ale nie ma co oczu i uszu zamykać na nie dociągnięcia o których użytkownicy piszą albo niektórzy wstydzą się napisać. Albo robić z tego nie wiadomo co. 
Zawszd powtarzałem że cnh to średnia półka jeśli chodzi o ciągniki i zdania nie zmieniam. Dużo im brakuje do fendta, masseya czy claasa.I kupując ciągnik ze stajni cnh wiedziałem o tym. Akurat najmniejszy model 6 cylindrowy jako ciągnik kompaktowy uważam ze deklasuje konkurencję bo wszyscy mają w tym gabarycie 4 cyl. A tu mamy 6 cyl które jest tak samo zwrotne jak 4 cyl a chyba nie trzeba tłumaczyć nikomu przewagi 6 cyl nad 4 cyl. 
Może i jest tak jak piszesz ze jest dużo więcej złych opini o nh czy case. A to z prostego powodu o którym kilka stron wcześniej było pisane. Mianowicie ilość sprzedanych sztuk. Przez ostatnie lata jest to znacząca różnica bo jak dobrze pamiętam na 1 sprzedana valtre sprzedawało się ponad 6 ciągników cnh. A jeśli chodzi o wcześniejsze lata gdzie cnh było dużo tańsze a zwłaszcza nh to ta różnica była pewnie 1 do 10. Wiec chyba jasna sprawa ze awari będzie więcej czy to już przez wyeksploatowanie czy przez złe użytkowanie.  
Nie ma co się spinać. 

To ile ona ma przełożeń ?

 

Ja się nie spinam i jak będzie coś nie tak po paru latach nie będę miał problemu żeby o tym mówić.

To co było pisane to też mnie śmieszyło ale się nie odzywałem, bo chyba każdy wie, że jak coś jest klepane na ilość to też może świadczyć o większej liczbie niedociągnięć i stąd te liczby 

Opublikowano
16 godzin temu, krzychu121 napisał(a):

Jaka cena pumy ? W rolserwisie jak ceny ? 
 

 

Jak po gwarancji to i tak liczysz ktoś lawet i tak . A jak napisałem może się okazać że ceny serwisu mogą się różnić i o 300 zł. Wtedy niech spędza na tym ciągniku 20 godzin i już masz 6 tys za samą robotę. 

 

T6 160 electro comand tuz, bez amortyz osi, podstawa - 360 tys  dynamic comand + ok 20 tys

amortyz oś + ok 15 tys

T6 180 + ok 40 tys

T6 180 dynamic c wersja delux wyposażenie na full elektrozawory itp  2023r  - 420 tys

T7 165 S range comand amortyz oś, tuz, mech zawory - 410 tys

Puma 150 multicontr amortyz oś, tuz, mech zawory - 415-420 tys

  • Thanks 1
Opublikowano (edytowane)
9 godzin temu, tommy66692 napisał(a):

I to właśnie przemawia, dodam że jeszcze ma obciążniki na tylnych kolach, opony przód 540 tył 650 continental skrzynia 50km/h

Zobaczymy jeszcze jutro będę gadał z drugim dilerem valtry

skrzynia 50 w tej cenie? no to panie brać, za to samej dopłaty chyba z 13 tys było, koła też 650/540 5tys bo od razu szersze i spawane felgi 

tylko te +20 KM mu zaaplikujesz obiecaj bo później przychodzą ludzie i narzekają że muły a tak przyjemny traktor chociaż begów mogło y być więcej

t175 versu na fajnym wypasie za 525jest

Edytowane przez Mateusz1q
Opublikowano
14 minut temu, Boles napisał(a):

 

T6 160 electro comand tuz, bez amortyz osi, podstawa - 360 tys  dynamic comand + ok 20 tys

amortyz oś + ok 15 tys

T6 180 + ok 40 tys

T6 180 dynamic c wersja delux wyposażenie na full elektrozawory itp  2023r  - 420 tys

T7 165 S range comand amortyz oś, tuz, mech zawory - 410 tys

Puma 150 multicontr amortyz oś, tuz, mech zawory - 415-420 tys

Puma na tej skrzyni 19x6 też ma różne opinie podobno trochę szarpak 

Opublikowano
32 minuty temu, Boles napisał(a):

 

T6 160 electro comand tuz, bez amortyz osi, podstawa - 360 tys  dynamic comand + ok 20 tys

amortyz oś + ok 15 tys

T6 180 + ok 40 tys

T6 180 dynamic c wersja delux wyposażenie na full elektrozawory itp  2023r  - 420 tys

T7 165 S range comand amortyz oś, tuz, mech zawory - 410 tys

Puma 150 multicontr amortyz oś, tuz, mech zawory - 415-420 tys

Puma i t6.180 w dobrych cenach. Pewnie do urwania jeszcze po kilka tys 

Opublikowano

Porównywanie Stayera 6150 do valtry t to jest jakieś nieporozumienie. Ja akurat mam t174 I ona waży bez przedniego obciążnika 8.2t. Stayer waży 5t. 

Valtra dmc 13.5t, stayer 9.5 lub 10.5t

Rozstaw osi 2.7 steyer a valtra 3m

Akurat valtra t ma genialny skręt przy swoim wymiarze. Ośmielę się powiedzieć, że nie ma innego ciągnika 6 cyl o zbliżonym rozstawie, który zbliżyłby się do valtry jeżeli chodzi o zwrotność. 10.5m srednica zawracania w ciagniku do 250km. Trzeba sie przejechac tym ciągnikiem, żeby zrozumieć jak on skręca. 

Nie chce mi się rozpisywać,ale te wszystkie opowieści o słabych koniach mnie bawią. Jakoś ludzie robią hamownie i tam widać czarno na białym ile jest mocy i momentu. Natomiast poza wymogami agencyjnymi nie rozumiem kupowania t145 czy t155. T175 ma jeden z lepszych silników, który za 5k tuningu robi z tego ciągnika 200km. Z innych rzeczy, którymi się wyróżnia Valtra t to chlodzenie kabiny. Wejdźcie sobie i porównajcie ile ma nawiewów i czy CNH można porównać w tym aspekcie. Jakość wykonania vs CNH również nie ma co mówić (mam porownanie bo znajmomy na NHt7).Amortyzacja osi -valtra z poduchami to nr 1.  Kolejna rzecz to widoczność. Fajnie pokazuje to Magazyn profi. Niedawno był test valtry Q, która ma tą samą kabinę co t. Załączam screeny.

W przedziale mocy do 120km uważam że CNH (np NH 5.120DC) czy Class arion 430 są lepsze niż Valtra g. Przedział 150-190km uważam że valtra t175 jest nr 1. Chociaż CNH wprowadzając nowa kabinę od np 180km już jest mocnym konkurentem tej valtry. 230-260km -> w życiu nie kupiłbym teraz valtry t255. To jest bardzo dziwny model, bo mocowo silnik ma zapas,ale przez skrzynie ma wykastrowane Nm, które powinny wynosić 1150-1200 przy tej mocy. One są ucięte, żeby wytrzymała to skrzynia. W tym przedziale mocy Class axion albo NH HD wg mnie są na 1 miejscu. Fendt i JD przez ich politykę cenowa u mnie wypadają poza sensowne porównania gdzie liczy się cena /jakość. 

Piszę o innych przedzialach mocy, bo daleki jestem od wychwalania valtry. Trzeba obiektywnie być w stanie ocenić co dany model ma ok a co nie. Na koniec - u mnie w okolicy jest dużo valtr i zero problemów ze skrzynią. O silniku nawet nie wspominam, bo wiadomo że silnik 7.4 jest bezawaryjny. 

SmartSelect_20250212_191823_Brave.jpg

SmartSelect_20250212_191837_Brave.jpg

21 godzin temu, tommy66692 napisał(a):

Za 420 by wziął, miękka os, pompa 160l klima auto, lodówka, bez elektrozaworów, 4 pary wyjść hydraulicznych, przedni tuz, oświetlenie premium

Z tym oświetleniem to zobacz ile za to dodają. Ja wziąłem max liczbę lamp ale za ledy chcieli 12k dopłaty. Za 5k możesz sobie zmienić na dużo lepsze ledy niż są oryginalne. Ważne żeby mieć max liczbę lamp żeby już wiązki były. 

  • Thanks 2
Opublikowano
12 godzin temu, Mateusz1q napisał(a):

skrzynia 50 w tej cenie?

Ze skrzynią to trzeba się dobrze zastanowić. Fajnie mieć te 53km/h, ale akurat w valtrze skrzynia 43km/h wg mnie jest lepiej zestopniowana. Na zakresie C można pracować od 7-15km/h czyli praktycznie wykonywać prawie wszystkie prace polowe.  Jak ktoś nie ma daleko pól i nie jeździ dużo w transporcie to rozważyłbym zostanie przy skrzyni 43km/h. Można sobie odblokować w niej obroty i też do 50km/h dociągnie. Nie jest to super ekonomiczne, ale akurat jak raz na jakiś czas się będzie komuś spieszyć to poleci te 50km/h. 

9 minut temu, tommy66692 napisał(a):

Zamówiona t145

Powinieneś być zadowolony 😀

Opublikowano (edytowane)

Cena ta sama co za steyera a ciągnik dużo większy i skręt rewelacja kolor biały, czasem tak jest że jak się zobaczy dciągnik to się wie że to jest to

Ile cenić Aresa 640rz 2001 rok, rewers elektro ostan po ładzie doinwestowany 

 

Edytowane przez tommy66692
Opublikowano

Jak do roboty w polu to valtra z tym rozstawem osi będzie dużo stabilniejsza.  Niech służy jak najlepiej.

4 minuty temu, tommy66692 napisał(a):

Cena ta sama co za steyera a ciągnik dużo większy i skręt rewelacja kolor biały, czasem tak jest że jak się zobaczy ciągnik to ię wie że to jest to

 

Zeszli coś jeszcze z ceny ? 

@odrion steyr 6150 waży prawie 7 ton.  Wiem bo dwa miesiące temu ważyłem. 
 

Opublikowano

I tak fajną cena. Żeby były jednakowe ceny w całej pl to sprzedaże ciągników całkiem inaczej by wyglądały. W jednym rejonie case czy nh jest tani i sprzedaż idzie bo np massey claas czy valtra odstaje mocno cenowo a w innym ceny już się wyrównują. U mnie taka cena za valtre nawet za golasa by nie wyszła. 470 albo 480 netto jak dobrze pamiętam chcieli za valtre z podobnym wyposażeniem do steyr 

  • Thanks 1

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v