robadas78

Wywala płyn z chłodnicy Zetor

Polecane posty

robadas78    0

Witam. W moim Zetorze 5011 cały czas wywala nadmiar płynu rurką przelewową. Generalnie mam załozoną rurkę do zbierania i jeździ. Ten typ ma obieg z góry i jak wraca płyn z silnika do chłodnicy to cały czas tak bulgocze i robi pianę. korek mam zalożony bez gumki bo jak zaloże oryginalny to robi cisnienie na węzu z góry. Mam pytanie czy wystarczy wymienić uszczelkę pod glowicą czy to toś powazniejszego i czy można to jakoś zdiagnozować? Płyn bez oleju i olej też czysty. Dzieki i proszę o jakies rady

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
tomekzet    78

Wyrzuca płyn na ciepłym czy zimnym silniku? Bo możliwe że to też termostat nie puszcza obiegu.

Jeżeli termostat ok to może być uszczelka, tuleja lub głowica i tego nie sprawdzisz tak bez rozbierania ...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    552
7 minut temu, tomekzet napisał:

Wyrzuca płyn na ciepłym czy zimnym silniku? Bo możliwe że to też termostat nie puszcza obiegu.

Jeżeli termostat ok to może być uszczelka, tuleja lub głowica i tego nie sprawdzisz tak bez rozbierania ...

Czyli według ciebie zanim termostat się otworzy, to w ogóle nie ma obiegu? 

 


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

tomekzet    78

Nie o to mi chodziło, po protu miałem taki przypadek że termostat a dokładnie te małe dziurki przez które jest obieg nawet na zamkniętym zapchały się paprochami i w zetorze 4340 z 2004r niemiłosiernie wywalało płyn. Wystarczyło to wyczyścić, wlać środek czyszczący do silnika i zmienić płyn i jeździł dalej

Edytowano przez tomekzet

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    12
1 godzinę temu, robadas78 napisał:

Witam. W moim Zetorze 5011 cały czas wywala nadmiar płynu rurką przelewową. Generalnie mam załozoną rurkę do zbierania i jeździ. Ten typ ma obieg z góry i jak wraca płyn z silnika do chłodnicy to cały czas tak bulgocze i robi pianę. korek mam zalożony bez gumki bo jak zaloże oryginalny to robi cisnienie na węzu z góry. Mam pytanie czy wystarczy wymienić uszczelkę pod glowicą czy to toś powazniejszego i czy można to jakoś zdiagnozować? Płyn bez oleju i olej też czysty. Dzieki i proszę o jakies rady

 

Masz lipe u siebie. Zalozyles dziurawy stary korek i sie dziwisz ze cieknie LOL
Korek ma byc wlasnie szczelny i tworzyc cisnienie.
I Jeszcze chesz zmieniac uszczelke pod glowica teraz xd

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
bezbarwny    638
1 godzinę temu, robadas78 napisał:

Witam. W moim Zetorze 5011 cały czas wywala nadmiar płynu rurką przelewową. Generalnie mam załozoną rurkę do zbierania i jeździ. Ten typ ma obieg z góry i jak wraca płyn z silnika do chłodnicy to cały czas tak bulgocze i robi pianę. korek mam zalożony bez gumki bo jak zaloże oryginalny to robi cisnienie na węzu z góry. Mam pytanie czy wystarczy wymienić uszczelkę pod glowicą czy to toś powazniejszego i czy można to jakoś zdiagnozować? Płyn bez oleju i olej też czysty. Dzieki i proszę o jakies rady

Powodem może być przedmuch na uszczelce, pęknięta tuleja, głowica, jeśli zalewany wodą, to nieszczelności na tulei wtryskiwacza. Przede wszystkim ustalić, na którym cylindrze ta nieszczelność. W tym celu, wykorzystać stary wtryskiwacz, podpiąć go pod sprężarkę, kolejno montować w głowice, opuszczając tłok w dolny martwy punkt i dmuchać, obserwując co tam się w chłodnicy dzieje. Jak ustalisz który cylinder i okaże się że uszczelka nieuszkodzona, to zamienić głowice, celem ustalenia, lub wykluczenia, że to ona za nieszczelność odpowiada. Jeśli nie uszczelka, czy głowica, to tuleję trzeba będzie wymienić. 


You Shook Me All Night Long

M&M

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
izydor6280    1017

jeśli wywala nadmiar płynu, jak napisałeś to po prostu za dużo go wlałeś
jeśli wywala płyn po zagrzaniu to w najlepszej opcji wydmuchało uszczelkę, najlepiej kup tester i będziesz miał pewność że spaliny idą w układ chłodzenia


Polska B

Kupię zwrotnicę lewą oś okrągłą c330/360

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
koordynator    22

przy identycznych objawach w mojej c360 tego roku przyczyną była uszczelka głowicy. początkowo czasami brakowało trochę wody i łapał temp. potem ewidentnie było widać dym z chłodnicy i woda się lała z niej ciurkiem. Olej też wymieniłem gdyż przeciągając czas naprawy coś już w nim zaczeło być widać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robadas78    0

Miałem oryginalny korek ale się ten waż u góry eleatyczny twardy robił i się bałem że pęknie... Ma być ciśnienie w układzie? Bo mam tą dziwną pompę wody tylko na 1 rurkę a nie na 2 jak wiekszość

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mariuszd93    552

No i musisz założyć w związku z tym 3 tematy?

Weź zaprowadź ten traktor do mechanika, bo nic z tego nie będzie.


;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
hibertusik    7

Morze to być tak jak wspominali poprzednicy zapchana dziurka w termostacie paprochem,można wywiercic dodatkowa małym wiertelkiem nie zaszkodzi.

Ja miałem taki przypadek ze tez mi wywalało zawsze trochę płynu po rozgrzaniu,powodem było zaciąganie lewego powietrza w przewodach od nagrzewnicy, objaw to wywalało płyn i często był spieniony,wiec jezdzilem jakiś czas na wodzie,po prostu dolewalem co jakiś czas niewielka ilość,nie mogłem zdiagnozować problemu,ale przed ta zima posprawdzalem głowice, tuleje tez szczelne wiec sprawdziłem termostat dziurkę miał przytkana paprochem,ale to nie była w100% wina termostatu ,powymienialem przewody gumowe w nagrzewnicach w dachu na takie typowo samochodowe ze szrotu.układ szczelny. Juz nie wywala płynu działa prawidłowo wiec  Zetor zalany nowym płynem .

Edytowano przez hibertusik

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Moorgi
      Witam, niedawno nabyłem zetora 7745 z 1993r i mam problem z włączeniem wałka na 1000obr/min. Mianowicie ta dzwignia plastikowa miedzy nogami pod siedzeniem ma tak jakby dwie pozycje. 1 pozycja to całkowicie na lewo, wałek się kręci na 540, druga pozycja to środek wałek stoi a 3 pozycji w prawo nie ma nie moge przekręcić.. Nie chce nic na siłę robić.. W 6245 z 87r jest tak samo, ale dźwignia działa w 3 pozycjach, lewo,srodek,prawo. Może ktoś poratuje pomocną informacją? Zdjęcia ponizej.





    • Przez mati555
      Witam jakie błotniki i o jakich wymiarach proponujecie błotniki plastikowe do Zetora 7711 żeby ładnie wyglądał nie za duże nie za małe koła 7,50 x20
    • Przez DawidSpec
      Witam tak jak w temacie jaki Hipol do skrzyni,hydrauliki w Zetor??80W90 gl 4 się nadaję??Jaki macie dokładnie zalany.
    • Przez Bartek1231
      Witam mam pytanie czy do zetora 7011 da się założyć napęd bez przerabiania skrzyni i oczywiście nie mówię tu o oryginalnym napędzie. Dodam że napęd może działać tylko na szosowych biegach gdyż nie używam terenowych. Z góry dziękuję za odpowiedź 
    • Przez EZZY
      Witam szybkie pytanie do czego to służy ?


×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj