robert1226

Valtra G

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
Winio    6

Problem z czujnikiem poziomu oleju. U mnie też kilka razy wystąpił mimo, że poziom oleju w normie. Wina czujnika. Jeśli tylko czasami to występuje - olej 😉

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279

a jest możliwość zamknięcia kabiny od środka ? tak jak to w autach jest

 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

A co boisz się w nocy robić w polu że ci ktoś z za krzaka wyskoczy i do kabiny wpauje ? 

A tak na serio to chyba nie ma takiej możliwości ale pójdę później i sprawdzę z ciekawości.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279

kiedyś u znajomego było całonocne kopanie pietruszki na kilka traktorów i były przerwy tak z 40 min zanim nakopali przyczepę to można się było zdrzemnąć i tak myślałem czy da się zamknąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Byłem ogladalem i nie da się zamknąć jedynie by trzeba kombinować. 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279

trochę dziwne w starej 80tce sie da bo obracasz klamkę do przodu i z zewnątrz nie działa w nowych kabinach do 60 też jest zamykanie a tutaj nie 😣 nie czesto by tego używałł ale powinno być

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
robert1226    1583

Ta w szejsecie mam kabinę czeska to są zamki od środka ale nie ma od zewnątrz,  w farmtracu też się od środka nie zamkniesz tak jak i w valtrze.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian44    1
Hej. Macie Navi w swoich seriach? potrzebne mi foto ile kabli jest podłączonych do Smart touche bo po aktualizacji zginęła nawigacja i chcą kabla jeszcze którego nie mam a mówią że musi byc

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Damian44    1

Problem rozwiązany. Dołożyli kabelek i gra. Ustawiłem na darmowy sygnał z rtk i działa

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MatiOku    0

Panowie, macie obciążniki w kołach w swoich traktorach. Jeśli tak tonpokażcie jak one są tam zamontowane. Są inne niż w wersji N czy T podobno pasują od Q, Pytałem ile kosztują oryginalne to cena zwala z nóg. 8500 netto strona 250 kg. Może macie jakieś inne rozwiązanie?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
grys    279

a może zalać koła płynem dla czego chcesz dociążyć traktor kolega ma przednie zalane z 5 lat u niego i podobno od zawsze były i jest ok też myślałem o przednich bo mnie siewny agregat czasami podnosi 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez maniek0987
      Poszukuje opini o skrzyni direct, czy jest ona wytrzymała? Mało jest opini w internecie na temat tych skrzyń. Może lepiej sobie ja odpuścić i brać versu? 
    • Przez Sławomir111
      Dzień dobry Mam problem z Valtrą 6850 hi wyświetla mi błąd h 118 i nie podnosi tylni podnośnik . Kable są całe i mają prąd. Nie moge znaleźć przyczyny,  proszę o pomoc 
       
       
    • Przez Adam35
      Witam, przychodzę z problem podczas postoju kontrolka temperatury oleju w skrzyni świeci się a podczas jazdy miga, oraz kontrolka stopu miga cały czas niezależnie czy na zaciągniętym ręczny czy nie przed tem migala tylko na pozycji P a po wrzucenie rewersem kierunku gasła. Obstawiam że oznacza to jakiś bład lecz nie mam dostępu do instrukcji. Pacjent valtra c110

    • Przez dominik96
      Witam, 
      podpowie ktoś, gdzie szukać przyczyny Valtra t174E, wywala dwa błędy 6010 02 03 i 6010 10 03. Nie można załączyć WOM.
    • Przez cslukasz
      Mam problem z ciągnikiem znajomego. Otóż w tamtym roku dwa razy przetarły się kable od przedniego TUR'a i wyleciał cały olej. Ostatnim razem przetarły się z prawej strony i zdążył zjechać z pola na podwórko (ok 100m), poprzednim razem wyleciało tyle oleju że skrzynia nie działała. Teraz problem taki że w garażu zanim zaczeliśmy wymieniac przewody, tylni podnośnik podnosił baaaardzo powoli (około 2 minut by podnósł do samej góry, gaz mało daje) pomyślałem że mało oleju więc bierzemy się do roboty, po wymianie przewodów podnośnik nadal bardzo powoli idzie do góry. Cała reszta hydrauliki działa wzorowo razem z wywrotem. Ale zauważyłem że jak ustawi się podnośnik w pozycji by podnosił i użyje się dzwigni od tura w którym kolwiek kierunku to ponosnik idzie jak szalony do góry, ale pod obciążeniem i tak słabo, na pusto w góre idzie. Przewody są na odpowienim miejscu więc to odpada. Średnica przewodów też odpowiednia. Przy podnoszeniu podnośnika przyciskiem na konsoli (recznie) zapala się dioda pod książką, a czasami miga. Pomóżcie, i czy obędzie się bez komputera ?
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj