Skocz do zawartości
lukiANDmarcin

Bizon Rekord - awaria

Polecane posty

Wybrane dla Ciebie
galeria
Bizon

witam co może być przyczyną że kombajn zaczął mocno kopcić biało-niebieski dym oraz na małych obrotach silnika z tłumika słychać pufanie co to może być? silnik się nie grzeje oraz trzyma dobre ciśnienie oleju nie ubywa wody z chłodnicy. kombajn jest z 2002 roku

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

spróbuj zlokalizować na którym cylindrze to robi poprzez odkręcenie przewodu paliwowego od wtryssku: mogą to być wtryski, pompa albo nadpalony któryś zawór ;) pozdrawiam:)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

Jacek99    0

Biało-niebieski dym i pufanie pewnie oznacza nieszczelną turbosprężarkę lub intercooler,który przepuszcza olej.Turbo do wymiany.Podobne zjawisko występuje w samochodach.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No ale wydaje mi się ,że w rekordzie nie ma interculera,jak nie szczelna turbina to silnik będzie brał duże ilości oleju i częściowo go spalał a częsciowo będzie wyrzucał.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
armi95    0

Tak jak wcześniej pisano końcówki wtryskiwaczy do wymiany. Tylko pamiętaj, że trzeba je dobrze ustawić.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Jacek99    0

@grzesiu09091987 nie zawsze nieszczelnę turbo musi brać duże ilości oleju,wszystko zależy od rodzaju uszkodzenia.

@lukiANDmarcin Zwiększyło Ci się spalanie w rekordzie?Jeżeli tak,to nieszczelne są przewody paliwowe.Pomóc może tylko wymiana.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
asharot    176

do turbiny przedostaje sie ropa co to może byc?

Czy napewno to jest ropa,jesli tak to są tylko dwie mozliwości:

albo przez kolektor dolotowy (coś z głowicą a konkretnie z zaworami),

albo zamiast oleju w silniku już masz rope i dostaje się poprzez przewód smarowania turbiny.

Obstawiam za tym pierwszym

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
xsc    54

to juz sie pewnie oparami smarowal, juz to widze...

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
recrut83    0

do turbiny przedostaje sie ropa co to może byc?

 

w jaki sposób ropa w turbie :? kolego może olej?

 

Czy napewno to jest ropa,jesli tak to są tylko dwie mozliwości:

albo przez kolektor dolotowy (coś z głowicą a konkretnie z zaworami),

albo zamiast oleju w silniku już masz rope i dostaje się poprzez przewód smarowania turbiny.

Obstawiam za tym pierwszym

turbina chyba raczej nie może dociągnąść paliwa do siebie dlatego ze napędzana jest przeż wydech chybaże przez wydech jakoś paliwo się dostaje ??? ale dzidna sprawa a może wtryski tak lejąże nie przepala mieszanki ???

post-30234-0-52858600-1299829340_thumb.gif

Edytowano przez recrut83

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się


  • Podobna zawartość

    • Przez Arek
      jakie powinny byc robocze (max) obroty silnika i jakie powinny byc max obroty mlocarni? bo u mnie chyba cos jest nie tak...
       
      i wie ktos moze gdzie jest czujnik obrotow silnika?
    • Przez Rapid22
      Witam jeżeli ktoś mógłby pomóc mam taki problem potrzebuję jakiegoś schematu lub zdjęcia podłączenia dmuchawy nawiewu kabiny w Bizonie Z058 rocznik 1989. Generalnie najbardziej potrzebna mi jest jak to idzie na te trzy klawisze samochodowe na górnym panelu. Szukałem info w necie na ten temat jedynie natknąłem się na schemat instalacji bizona rekord ale jedynie jest na nim schemat podpięcia górnych świateł roboczych, które i tak nie za bardzo odpowiadają tej wersji którą mam. Jeżeli ktoś cokolwiek ogarnia w tym temacie proszę o pomoc lub jakąś wskazówkę.
    • Przez Rapid22
      Witam mam pytanie czy może wie ktoś lub ma jakiś schemat instalacji połączeń elektrycznych w kabinie Bizon Rekord Z058 z 1989 roku. Co prawda posiadam cały schemat inst. elektrycznej jednak zawiera ona jedynie połączenie górnych świateł kabiny. Brakuje mi podłączenia wycieraczki na klawisz oraz dmuchawy. Problem polega na podłączeniu kolorów kabli do klawisza/przycisku włączenia jest tam kila różnych kolorów kabli chodzi aby odpowiednio je połączyć na przycisk. Jeżeli ktoś wie jak to ma być lub ma coś na ten temat proszę o odpowiedź w komentarzu
    • Przez michasko
      Mam pytanie czy ktoś wyciągał orbitrol, bo gdzieś od góry leci mi olej nawet teraz jak kombajn jest nie ruszany to kapie. Oringii tam gdzie rurki przechodzą wymieniłem i nic nie pomogło
    • Przez Dario23
      Cześć!
       
      Zakupiliśmy niedawno niebieskiego bizona rekorda (rok produkcji 2001) i mamy problem ze sprzęgłem. Tam zdaje się jest sprzęgło hydrauliczne, a zbiorniczek na płyn, z tego co mi brat mówił, znajduje się chyba przy drążku zmiany biegów. Płyn jest, natomiast problem polega na tym, że sprzęgło łapie dopiero przy na maksa wciśniętym pedale sprzęgła. Na pewno musi być jakaś regulacja, więc jeśli ktoś z was ma takiego rekorda to prosiłbym o pomoc jak i gdzie je ustawić.
       
      Jeszcze jedna mała sprawa. Na joysticku od jego zewnętrznej strony tam gdzie znajduje się palec wskazujący jest przycisk, o którym instrukcja obsługi nic nie mówi. Czy wiecie do czego on służy?
       
      Jeśli posiadacie lub posiadaliście takie rekordy - niebieski z lat 2000-2004- to napiszcie proszę na co zwracać uwagę przy ich użytkowaniu, co wymienić przed sezonem i czy jest duża różnica w użytkowaniu w porównaniu do bizonka Z056.
       
      Dzięki z góry za wszelką pomoc!
×