Dawidcase885

Brak wspomagania

Polecane posty

Witam.  mam problem ze wspomaganiem w case 885xl  na wolnych obrotach nie idzie ukręcić kierownicą jak dodam gazu ok. 1800obr/min to działa ciężko. Jak podam ciśnienie na któro kolwiek z gniazd hydrauliki (nic niepodpięte) to wtedy wspomaganie działa normalnie. Proszę o  pomoc 

 

 

 

 

 

 

 

Edytowano przez Dawidcase885

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    369

Chyba stary case , znaczy jak dźwignię pociagniesz od sekcji ale bez niczego wpiętego w układ to wspomaganie dopiero działa ?

JAk Masz orbitrol to być może ma zawory priorytetu i tu coś siada 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wiadomość z agroFakt.pl

jaco512    359

Tam jest jedna pompa w skrzyni, z zaworem priorytetowym, problem będzie w płycie MCV za lewym kołem.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Za lewym kółek jest taka przystawka z przykręconą pompom od środka a na zewnątrz są wyjścia na hydraulikę i      wspomaganie pod spodem są dwa takie zaworki jeden jest odpowiedzialny za podnośnik a drugi jest na wprost wyjścia na wspomaganie 

Screenshot_2021-12-22-09-40-31-802_com.miui.gallery.jpg

Za lewym kółek jest taka przystawka z przykręconą pompom od środka a na zewnątrz są wyjścia na hydraulikę i      wspomaganie pod spodem są dwa takie zaworki jeden jest odpowiedzialny za podnośnik a drugi jest na wprost wyjścia na wspomaganie 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    359

Spróbuj wykręcić ten zawór 30-33, przeczyść i sprawdź czy nie jest zapchany np opiłkami.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

No właśnie mam problem z tym zaworem bo wszytko się ładnie wykręciło sprężynka wyszła ale został ten element 33 w środku i w żaden sposób nie mogę go wyciągnąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaco512    359

Zaciął się w obudowie i pewnie masz ten problem ze wspomaganiem, spróbuj może szczypcami złapać.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Znaczy jak próbowałem drutem go wyciągnąć to minimalnie poszedł ale trochę pójdzie i staje ale to wymaga trochę siły żeby go ruszyć, to pomyślałem że to może być problem. ale jak zacząłem go wyciągać i dochodzi do pewnego miejsca i staje, to pomyślałem że może on nie powinien dalej wychodzić ale na tym obrazku jest pokazany wyciągnięty  

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
14 godzin temu, sebe1033 napisał:

Chyba stary case , znaczy jak dźwignię pociagniesz od sekcji ale bez niczego wpiętego w układ to wspomaganie dopiero działa ?

JAk Masz orbitrol to być może ma zawory priorytetu i tu coś siada 

Tak  nic nie jest podpięte pod wyjściem 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    369

@jaco512 Już Ci powiedział , a dlatego wtedy kierownica działa bo zawór priorytetowy rozdziela olej tak że włąśnie ma iść priorytetem czy najpierw olej na orbitrol a dopiero jak nie potrzebny na hydraulikę , dlatego jak wajchą ruszysz to blokuje przepływ bo hydraulika dalej nie puszcza to idzie na orbitrol

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
1 godzinę temu, sebe1033 napisał:

@jaco512 Już Ci powiedział , a dlatego wtedy kierownica działa bo zawór priorytetowy rozdziela olej tak że włąśnie ma iść priorytetem czy najpierw olej na orbitrol a dopiero jak nie potrzebny na hydraulikę , dlatego jak wajchą ruszysz to blokuje przepływ bo hydraulika dalej nie puszcza to idzie na orbitrol

To który jest ten zawór piorytetowy ? Ten co go nie mogę wyjąć

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymon1056    0
Napisano (edytowany)

Dzień dobry,

Mam case 1056, a właściwie interationala, czerwony, most załączany ręcznie i stary typ podnośnika, oddzielny zbiornik hydrauliki. Fajny ciągnik, ale jednak jest jeden problem. Mianowicie słabo działające i zacinające się wspomaganie.

Wymieniłem orbitrol, bo stary ciekł, ale nie dało to rezultatu.

Wymieniłem uszczelniacze w siłowniku, nadal brak jakichkolwiek popraw.

Olej świeży (agro utto 10w30) filtry nowe.

Pompa daje 190 bar.

Gdzie szukać przyczyny? Za dobrą podpowiedź wysyłam dobrą flaszke.spacer.pngspacer.png

DSC_0766.JPG

Edytowano przez Szymon1056
Nie dodała się grafika.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
materrol    1

Gdzie sprawdzałeś ciśnienie pompy? Spróbuj wpiąc się zegarem zaraz przed orbitrolem, może po drodze jakis filtr jest zapchany.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Szymon1056    0

Dzisiaj przemierzyłem wszystkie ciśnienia,

na siłowniku 70-100bar(takie naciągane) 

Na pompie i orbitrolu tyle samo(70-100)

Na drugim wyjściu z pompy jest maks 80

Na wyjściu hydrauliki z tyłu nabiło do 180

Na tym "górnym" wyjściu z pompy hydraulicznej po wciśnięciu hamulca w podłogę 150 bar.

Pompa szmelc?

 

20220325_133739.jpg

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez jaco512
      Jakie macie opinie na temat tych ciągników? Czy warto je kupywać? Jaką mają trwałość?Poszukuję ciągnika z lat 1985-93 80-100km
    • Przez Sknerus812
      Witam wszystkich!  Zwracam się do was z prośbą o pomoc przy kalibracji tylnego WOM w Case MX 135.
       Kiedyś już ją wykonywałem i pomogło ale to było 2 lata temu i nie pamiętam pełnej sekfęcji ;/
      PS. tak wogle to WOM nie chce się załączyć w moim casie, może ma ktoś jakieś info co może ewentualnie pomóc w uruchomieniu tylnego WOMu 
    • Przez johny
      Witam czy miał ktoś z was styczność z ciągnikami tej serii JX a szczególnie chodzi mi o JX 90 a jak wiał to jakaś opinia jak wygląda itd >??
    • Przez Lukas85
      Kolejne pytanie do użytkowników ciagnika Case MX. Dziś pracowałem swoim MX120 z agregatem scierniskowym MANDAM 3m. Temperatura na zewnatrz około 30 stopni. Jeździłem z na 3 biegu i 2 półbiegu około 9-10km/h. Podczas pracy temperatura silnika utrzymywała sie na poziomie delikatnie ponad połowę. Pytanie brzmi czy tak powinno byc czy to za dużo? Było czuć ze ciagnik miał co robić ale czy taka wartosc nie była za duza?
      Zastanawiam sie nad wiskozą. Na zimnym silniku wentylator mozna pokrecic reka ale czuc opór. Po zakonczeniu pracy zjechałem do domu temperatura spadła nieco poniżej połowy. Odczepiłem maszyne, zgasiłem ciagnik. Próbowałem pokrecic ręką wentylator - i było tak samo jak na zimnym silniku z samego rana tj krecił sie z oporem. 
      Czy to mozliwe ze sprzegło wiskotyczne jest uszkodzone? Nie próbowałem sprawdzać bezposrednio na polu gaszac mocno nagrzany silnik ale wydaje mi sie ze przy nagrzaniu silnika do około połowy wiskoza powinna juz zalaczyc na stałe wentylator?
×
×
  • Utwórz nowe...

Ważne informacje

Używamy plików cookies, aby poprawić funkcjonowanie strony Agrofoto.pl. Pliki cookies dopasowują treść strony, w tym wyświetlanych reklam, do indywidualnych potrzeb i zainteresowań użytkownika, pozwalają nam również zrozumieć, w jaki sposób korzystasz z naszej strony. Korzystanie z Agrofoto.pl bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Twoim urządzeniu końcowym. Możesz dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies. Więcej szczegółów w naszej Polityce prywatności i plików cookies.

Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj