Marcin7745T

Zetor 7745 turbo ciężki rozruch

Polecane posty

Marcin7745T    2

przez brak zaworka ucieka cisnienie z wezyka sprawdzany był miernik na mf255 i c360 3p i tak samo pokazało 20 bar wiec myślisz ze coś zle zrobiłem

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość   
Gość

dobra , to wiele wyjasnia , więc jedną przyczyne powiedzmy z głowy .

W tej kolejnosci jesli jestes pewny kompresji , ja bym pruł pompe zobaczyc na stole jakie cisnienie  podaje , bo mam rozumiec że wtrysków jestes pewny 

Edytowano przez V12

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacus    3048

jestes tu nowy wiec sluchaj starszych i madrzejszych .......15 lat doradzam innym i sam tez sie troche nauczylem , 

zanim cos sie zacznie robic to trzeba najpierw pomyslec ,poczytac,popytac. jesli nie chcesz moich rad to twoj problem.

gdy go w koncu naprawisz to napisz co mu bylo i czemu to byla pompa wtryskowa.


buk, humor ,seks ,rokendrol.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin7745T    2

radziłeś regulować pompą i jak na razie nic to nie daje, raczej w zwiększonej dawce winy nie będzie, dostanie sie troche czasu to pójdzie na stół


w poprzedniej wiadomości " jest tu jeden taki co na wszystkim sie zna" chodziło mi o gościa z mojej miejscowości

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marionos    106

Ale sprawdz porzadnie ta kompresje! 

Na razie nic na ten temat nie wiesz poza tym ze na jednym o 3bary mniej co juz kwalifikuje silnik do naprawy.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Marcin7745T    2
Dnia 25.12.2021 o 13:43, Marionos napisał:

Ale sprawdz porzadnie ta kompresje! 

Na razie nic na ten temat nie wiesz poza tym ze na jednym o 3bary mniej co juz kwalifikuje silnik do naprawy.

Po 400 mtg sprawdziłem kompresję i jest po 22 bary, nic się nie zmieniło, po próbie olejowej podniosło na 28bar, zmieniłem pierścienie na primowskie, luz sprawdzony 0.38, więcej nie ma, głowice poszły ponownie do regeneracji, rozebrałem przód dla sprawdzenia rozrządu i jest na znakach, sprawdziłem wałek kiedy otwiera zawór ssący i jest 10 stopni po gmp czyli dobrze, a kompresja nadal 22 bary, pompa wtryskowa robiona razem z wtryskami ustawione na 180 bar i nowe sekcje w pompie, wtrysk ustawiony na 18 stopni i w garażu w temperaturze +12 stopni odpalił ale kupa dymu i nie mógł się na obroty pozbierać 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez matik5
      Witam mam problem z zetorem majorem cl 80. Na zaświeca się mu na czerwono stóp i błąd DTC   111/01 
      Ktoś się oriętuje co może być przyczyną ? Dodam że żadnych objawów nie ma 
    • Przez Ceres2
      To jak?? Nowy stary nabytek😁 i na sobotę jest taki plan....
    • Przez Rafał2222
      Witam. Pytanie to użytkowników traktorów zetorów które powstałych w latach --80. Czy u was też jest tak że na tabliczce znamionowej Vin poprzedza 0? I numer silnika też poprzedza 0 a na ramie i w dowodzie tego 0 nie mam.  Też tak macie?
    • Przez Mateusz_105
      Był ktoś oglądać, warto?
       
      https://www.olx.pl/d/oferta/zetor-7245-88r-polecam-CID757-IDRoB9L.html
    • Przez kamilkowgier
      Witam,
       
      Potrzebuje pomocy przy Zetorze Major 80. Mam problem z wyskakującą dzwignią wom. Po załączeniu i puszczenia sprzegla wałka, dzwignia wyskakuje  i wyłącza wałek. Czy powodem będzie uszkodzona zębatka czy jest na to jakis inny sposob? Jesli zębatka to w jaki sposob sie tam dostac? 
       
      Pozdrawiam
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj