Polecane posty

marian7k    110

Ciągnik ma dwa gniazda od hydrauliki ale rozdzielacz hydrauliki zewnętrznej jest jednosekcyjny. Pytanie czy można podłączyć sinik hydrauliczny czy robić wolny spływ?

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

zależy do czego jak do ciągłej pracy to lepiej dać wolny spływ , a jak do sporadycznej to nietrzeba (do samozbierającej taśmę mam na silnik napęd to bez wolnego spływu ale wiadomo że tylko na pryźmie używana )

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Maszyna będzie pracować ok 6 h dziennie w sezonie zbioru jabłka przemysłowego, bardzo małe obciążenie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

Teoretycznie , ale bardziej to zależy od obciążenia rozdzielacza i pompy , jak duży silnik jest , 

Ale do pracy ciągłej to lepiej dać na wolny spływ zawsze to mniejszy opór bo powrót nie idzie przez rozdzielacz który zawsze coś tam dławi , a przez to pompa i silnik ma lżej ,a i  olej się nie bedzie tak grzał .

Bo to cały czas ten silnik chodzi ?

  • Thanks 1

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Silnik 130obr/min, zapotrzebowanie to ok 30l/min przepływu, moc myślę że do 2 kW to już z zapasem. Maszyna tak jak pisałem 6h na dobę z czego silnik hydrauliczny będzie pracował z przerwami w sumie ok 30% tego czasu.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
sebe1033    397

A to do przepchania taśmy czy rozładunku ? Myślałem że silnik napędza coś do zbioru jabłek nom stop , a to nie taka maszyna 🙃

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
marian7k    110

Tak napędza taśmę do zbioru jabłek ale nie podbierak tylko podaje z podbieraka do kistena ok. 2 mb. Kisten uczepiony na wózku z tyłu (samoróbka ze snopowiązałki).

Przerwy dlatego są bo podjeżdża pod jabłoń zapina się otrząsarkę a dopiero póżniej jedzie zbieraczka.

Edytowano przez marian7k

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
miwigos    3498

Ja bym zrobił wolny spływ ,przecież gdzies musi być korek  żeby wkręcić końcóke ,pare złotych i wygodna praca, bez obciążeń

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Camry    55

Wolny spływ zrobił serwis koledze przy 5080r ,prosta sprawa ,samemu idzie ogarnąć 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez rabit500
      Witam
      Jak w temacie mam w planach zmianę oświetlenia roboczego z oryginalnych lamp halogenowych na oświetlenie LED. Docelowo lampy wesem seria CRV. Tylko po ich założeniu wyrzuca błąd spalonej żarówki jest jakiś sposób na wyłączenie sprawdzania obwodów w jakiś rozsądny sposób.
       
       
    • Przez marcin3153
      Witam mam problem z jd7430 premium, przetarła się rurka hamulca, po wymianie i odpowietrzeniu przy zaworze pneumatyki hamulce działają ale dopiero za drugim naciśnięciem, dodam że po nocy schodzi powietrze z pneumatyki ale niestety nie mogę zlokalizować nieszczelności. Ktoś miałby jakąś poradę gdzie szukać problemu ?
    • Przez krystianeczek
      Pacjent ciągnik JD 6155m, 2022 rok, 450 mtg, skrzynia Command Quad. Przy pracach polowych w okolicach 1600 - 1800 obr/min występują wibracje, drgania trudne do zlokalizowania. Przeważnie występują przy tych obrotach, kwestia też obciążenia.  Im większe obciążenie i obroty tym większe drgania najczęściej. Może macie jakieś sugestie? Na biegu jałowym silnik nie generuje żadnych wibracji w każdym zakresie obrotów. 
    • Przez mrbarti44
      Witam. Mam dwuletni traktor John Deere 6155m, już po gwarancji. Ostatnio podczas jazdy pojawił się komunikat o niskim poziomie oleju, silnik od razu zgasiłem. Po obejrzeniu silnika zauważyłem, że pod rozrusznikiem wyleciał korek (chyba zabezpieczający przed nadmiernym ciśnieniem oleju), przez który bardzo szybko ucieka olej. Czy miał ktoś podobny problem? Co może być przyczyną wysokiego ciśnienia oleju w silniku? 
      Pozdrawiam 
    • Przez jedenZwielu
      Witam czy to ma tak wyglądać ? robi się tak podczas pracy na zgaszonym olej jest czysty klarowny temp oleju powyżej 60 stopni ciśnienie od 2.6 na niskich obrotach do 4 na wysokich przy rozgrzanym ciągniku 

×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj