Tomek34

Co wam się najbardziej podoba w waszych Fergusonach

Polecane posty

goldas    2

mam 5445 90 km ciągnik ładnie zaczyna pracować jak ma 1400-1500 obrotów wtedy nie ma co na niego nażekać ale poniżej nie jest zbyt elastyczny poprostu od dawien dawna wiadomo że silniki perkinsa muszą pracować na obrotach no i turbina trudno od niej wymagać pełnej mocy przy 1000 obrotach

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Lukasz4255    10

Wszyscy co pokupowali zachodnie ciągniki mówią że im mało palą a prawda jest taka że są wydajniejsze i na hektar spalą mniej ale na godzinę to już albo nieznacznie mniej albo zdarzy się że i więcej (cóż komfort musi kosztowac).Nasz na razie sprawuje sie dobrze, ma ok 1000 mth i jak się umiejętnie pracuje mopże spalic niewiele ale bez przesady( 8 litrów to spali jak bym jeżdził po polu z podniesionym pługiem hehe) pzdr :o

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

@piootr nie wiem ile masz siły :o ale ja mojego MF nie moge przepchnąc a przy 185cm i 90kg wagi to juz troche popchne... :P


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Ja swojego nawet dzisiaj przepychałem bez problemu :P oczywiście na płytach nie na polu może faktyczcie spore opory mają na 54xx na trybach :P

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
MichalR    34

Ja zauważyłem opory, ale tylko jak dźwignia rewersu jest w pozycji neutralnej i jest zgaszony. Jeżeli nie jest na biegu, a rewers jest ustawiony np do przodu to toczy się dość dobrze.


Jeżeli pomogłem, kliknij zieloną strzałkę ------->

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Dzisiaj myłem swojego MFa na przedniej części maski był mały odprysk lakieru jak wirową dyszą poleciałem to zrobiła się dziura z 5 cm :angry: blacha jak papier ( w 4-ro letnim ciągniku ) , z felg przednich schodzi farba płatami wygląda że były malowane wogóle bez podkładu

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13

U mnie farba płatami schodziła tylko z zewnętrznej pompy olejowej, ale żeby z maski i felg? Gdzie Twój był składany? Made in France czy GB? :) Może warto pomyśleć o sprzedarzy skoro to taki wadliwy egzemplarz...

 

Śmiem twierdzić że blachy są w ocynku, widziałem takiego z ubytkami w lakierze a blachy nie były pordzewiałe, nawet żadnego nalotu nie było :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

na blotniku pare platow wielkosc 2-4 cm2 odeszlo, nie wiem czemu, nie widac zadnego uszkodzenia mechanicznego. blotnik jest plastikowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4

Na kabinie pisze france ale chyba dla tego ze Agco ma tam siedzibe z mechanikami od korbanka jak gadałem to mówili że w GB ich robili :D

 

W moim napewno blachy nie są cynkowane

 

w lecie będe malował z kól to najbardziej z gwiazdy schodzi z obręczy raczej nie a myjka daje tylko 125 bar

 

 

@brzozak2 w twoim nawet jak farby nie ma to nie pordzewieją

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
nasil90    97

w moim to cenię sobie

-niezawodność nigdy nie był ściągany do domu

-mały apetyt na paliwo

-to że pracuje ponad swoje siły belarka ścinacz


Massey Ferguson-Uniwersalność przede wszystkim.
mariusz(ZDUN) sprawdzony mechanik polecam.
mirek maszyny sprawdzony sprzedawca maszyn polecam.
 

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    4

a ja nie wiem czemu tak narzekacie na te MF mój wujek ma 5465 z dyna-4 biegów jest wystarczajaco moc ma duza i nie ma problemu ruszenia na piachach z 3b na 3d juz był problem (jezdziłem z przyczepa ze zborzem) wiec nie jest zle on jest z 2006 roku awarji jak na razie nie ma ilepiej zeby tak było nic sie nie poci falgi sie nie gna produkowany był w francji wada to i moze to ze zagłosno w kabinie za ta kase troche lepiej powinno byc wyciszone aktualnie ma 640 mth

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

w MF glosno??? oni maja generalnie najcichsze kabiny, chyba drzwi nie zamknales, moze klimy nie ma ;)

porownujac glosnosc w 8240, a w claasie axionie, to w MF jest o niebo ciszej.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

no ale porownaj do innyh kabin, moim zdaniem jest to jedna z najcichszych kabin, wiec wybacz ale nie ma na co narzekac

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0
no ale porownaj do innyh kabin, moim zdaniem jest to jedna z najcichszych kabin, wiec wybacz ale nie ma na co narzekac

brzozak możesz podac ile db na papierze ma mf oraz axion

 

dziwne claas nowsza konstrukcja,poza tym oni zawsze słynęli z dośc wygodnych kabin


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
brzozak2    241

o jest bardzo wygodna, ale glosna ;)

natomiast poziom halasu w MF jest bardzo dobry (ktory raz to powtarzam), swiadczy o tym rekord pod tym wzgledem dla ktoregos z modeli serii 6000, nie wiem czy aktualny.

wartosci liczbowe postaram sie poszukac, w jednym z komentarzy do mojej fotki dodalem link do filmiku na youtube i tam mozna porownac (mniej wiecej) jak glosno jest w axionie w stosunku do radia i glosu ktorym mowi przez chwile moj tato

EDIT

na stronie MF podaja 70 db, dla serii 6000, wiem ze ktorys model zszedl ponizej, a to juz bardzo dobry wynik

np. JD podaje dla serii 7000 waterloo - 72 db, 6030 - 70,6 db;

claas axion 850 - 74 db;

MF 8240 - 72 db (konedata.net), wiec dla 5465 z 2006 roku z nowsza kabina napewno bedzie mniej wlasnie ok. 70 db, mysle, ze kolega powinien troche c-360 pojezdzic ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kubi    0

czyli naprawdę niedużo te mf-y,

 

jakoś jeszcze nie mogę sobie wyobrazic że tak cicho może byc w ciągniku, tak to jest jak się jeździ Ursusami ;)

 

Dodam że 307 SW ma na 5biegu, prędkośc 130km/h 70db(mierzone Nokia 5140), i jak jadę to jest naprawdę cicho

 

Sorry za OT ;)


można biec.
można stać.
samo przyjdzie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
piootr    4
a ja nie wiem czemu tak narzekacie na te MF mój wujek ma 5465 z dyna-4 biegów jest wystarczajaco moc ma duza i nie ma problemu ruszenia na piachach z 3b na 3d juz był problem (jezdziłem z przyczepa ze zborzem) wiec nie jest zle on jest z 2006 roku awarji jak na razie nie ma ilepiej zeby tak było nic sie nie poci falgi sie nie gna produkowany był w francji wada to i moze to ze zagłosno w kabinie za ta kase troche lepiej powinno byc wyciszone aktualnie ma 640 mth

 

Z jakimi maszynami pracuje ??

 

Mój ma tura i od tego popękały koła  ( są zrobione z cienkiej blachy )

 

Zresztą przy turze to cały ciągnik dostaje w kość

 

Odnośnie głośności w kabinie to w JD 6520 premium jest o niebo ciszej

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

mierzyłem dB w MF5455 (Nokia 5410i), przy 1500 rpm jest chyba 76dB, a przy max obr 83dB czyli nic nadzwyczajnego a spokojnie to wystarcza do słuchania radia czy rozmawiania przez telefon...mierzyłem też w JD5720 i tam jest 75dB do końca.


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jaro    166
mierzyłem dB w MF5455 (Nokia 5410i), przy 1500 rpm jest chyba 76dB, a przy max obr 83dB czyli nic nadzwyczajnego a spokojnie to wystarcza do słuchania radia czy rozmawiania przez telefon...mierzyłem też w JD5720 i tam jest 75dB do końca.

Znaczy-wcześniej będziesz kupował aparat słuchowy ;) (nic złośliwego)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
pioter    46

u mnie seniorzy wychowali się na C330 i C360. nie wiem jak oni to robią, że jeszcze slyszą... ;)


Do zobaczenie na innym forum dla profesjnonalnych rolnikow, portal spolecznosciowy to nie dla mnie!!!

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
kostek    4

no ok ;) na c-360 tez pracowałem ;) wiec wiem jak wyje B) ale ok tema kabin pozostawiam ;) jak dorwe jakis telefon który mierzy poziom hałasu to zmierze :D massey współpracuje z pługiem 4 skobowym obrotowym (jest w galeri) siewnik+brona wirnikowa na gline a na piachy normalny psasa sipma (moze niedługo jakis class lub NH) wujek planuje zmiane :D transport i mały rozrzutnik jak dla niego bo tylko 4,5 tony w planach jest jakiś aggregat podorywkowy

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
jacekbee    2

ja mam 4270. ma on 6 cyl. bez turbo 110kM. składany we Francji. kupywałem go jak miałem nie całe 60 ha. wtedy był i tak duzy. wziąłem do niego Ibisa 3+1 odkładnice XXL, agregat ścierniskowy kos 3m i agregat uprawowo-siewny unia-rolmasz 3m, jeżli chodzi i ten sprzęt to radzi sobie z nim wyśmienicie. spalanie przy orece klaruje sie (w zależności od warunków) na poziomnie 11-13 litrów. mysle że to optymalne spalanie. mam go już 4 rok. w rok po jego zakupie przybyło mi 40ha. rok później jeszcze 60ha. był to duzy skok do przodu. wykonuje on wszystkie cięzkie prace (np.opryski, nawozy-->Zetor 7245). w sezonie robimy z ojcem na dwie zmiany. średnio 22 godziny dziennie. ma już 4200 motogodzin. mogę go nazwac praktycznie bezawaryjnym. oprócz płynów eksplatacyjnych wymieniłem w nim linkę sprzęgła (zurzycie albo była wadliwa) i uchwyt śróby rzymskiej (górnego głównego cięgna) ale to z mojej winy bo go przeciązyłem. czytałem wcześniejsze posty i dowiedziałem się o felgach. u znajomego również popękały. powodem tego było że zaraz po kupnie nie dokręcił szpilek mocujących przez co one dostały luzu i choć póżniej to zrobił to i tak były wychyśtane. maiłem ostatnio na próbie claasa 140 kM. prócz większej kabniny mój massey wydawał mi się bardziej komfortowy. przymierzam się do kombajnu a potem kupna ciągnika o mocy 180-200kM bo znowu powiększy mi się areał i w końcu zajdę tego masejka :D jak na razie to radzi sobie bestia i jeszcze ten rok musi sobie dać rady. wiadomo nie ma rzeczy nie zniszczalnych ale wiele zależy od kierowcy. ja myślę że dbamy o niego z ojcem. zastanawiałem się pomiedzy claasem a masseyem ale chyba jednak wezmę MF ;) pozdro :D :D :D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
mirasek    13
mogę go nazwac praktycznie bezawaryjnym. oprócz płynów eksplatacyjnych wymieniłem w nim linkę sprzęgła (zurzycie albo była wadliwa)

Czyli rozumiem że sprzęgło masz w nim jednotarczowe suche? Jaką masz w nim skrzynie? 24/24, 12/12 czy 18/6?

 

Szybko sie rozwijacie ;)

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Bądź aktywny! Zaloguj się lub utwórz konto

Tylko zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony

Utwórz konto

Zarejestruj nowe konto, to proste!

Zarejestruj nowe konto

Zaloguj się

Posiadasz własne konto? Użyj go!

Zaloguj się

  • Podobna zawartość

    • Przez Robert452
      Witam, czy roztaczał ktoś kiedyś kule od cięgła i czy się da to zrobić, albo czy wiecie czy są może kule które mają  w środku 52mm od kat.4 a na zewnątrz 64mm od kat.3.
    • Przez Michalekk
      Witam mam taki problem ponieważ mój MF 255 ciągle się zakleszcza gdy pociągnę za lewarek do góry kupiłem już sprężynę do lewarka ale nie wiem czy do jej wymiany muszę odkręcić całą pokrywę czy tylko sam lewarek 
    • Przez calverdu
      Witam. Posiadam traktor MF 5435 od nowości z 2010 roku. Problem zaczął się na wiosnę 2020, podczas siewów kukurydzy. Ciągnik podczas zimnych poranków nie chcę jeździć/zmieniać kierunku jazdy/w trakcie jazdy rozłącza się układ jezdny. Występowało to tylko rankami po czym przestawało i ciągnik całe dnie pracował bezawaryjnie. W lato problem w ogóle nie występował z racji wysokich temperatur w ciągu całego dnia. Przyszła jesień, zimne noce i poranki - problem powrócił. Traktor potrafi ruszyć po czym po chwili przestaje jechać i trzeba czekać... Czasami moment, czasem 5-10 minut i tak w kółko. Jest to bardzo uciążliwe, ponieważ ciągnik pracuje z turem... Wyświetlają się komunikaty na skrzyni biegów ( migająca 1 i 4). Może ktoś miał podobny problem i wie jak go rozwiązać ? 
    • Przez BenQ
      Witam . Oryginalne wspomaganie w mf 255 
      Jest straszny luz na kierownicy mimo tego że jest wymieniony nowy wałek w kolumnie z nowymi kulkami….dalej jest luz dość duży 
      wspomaganie jest na jakimś serwomechanizmie i też późno siłowniki reagują na ruch kierownicą . Na zaworze jest jakaś regulacja ? 

    • Przez Kerson
      Witam mam MF 5430 dyna4 2011r i mam problem tego typu że odpalę wszystko git pochodzi wyskakuje błąd na skrzyni świeci 1 plus miga 4 lub śweci 3 miga 1 stan oleju jest aczkolwiek zauważyłem że czasem pokazuje za mało dolalem raz chodziło dobrze wszystko dzień potem pokazywało że oleju za dużo według miarki z tyłu ktoś miał podobnie ?
      Może przycina jakie zawór albo nie wiem czujnik poziomu oleju?
       
      Dodatkowo zauważyłem ostatnia po przekręceniu kluczyka w miejscu gdzie pokazuje prędkość wyświetla się R8 znika i pokazuje prędkość potem 
×
×
  • Utwórz nowe...
Agrofoto.pl Google Play App

Zainstaluj aplikację
Agrofoto
na telefonie

Zainstaluj