Skocz do zawartości

Case 150 swieca zarowa płomieniowa


Rekomendowane odpowiedzi

Wybrane dla Ciebie
Opublikowano

Koledzy mam takie pytanie .. do tego czarnego zbiorniczka co idzie do świecy żarowej w kolektorze to ropę się samemu leje czy on jakoś zaciąga ? I jakiej on zasadzie puszcza to paliwo do świecy, podczas grzania ?

20211211_135257.jpg

Opublikowano

Zbiorniczek to taki jakby kolektor i do niego nie nalewa się paliwa z góry 12 to taki jakby odpowietrznik z zaworkiem zwrotnym

Według opisu to on w prawym baku ma pompkę elektryczną, która dostarcza paliwo do układu.

Opublikowano (edytowane)

Napisałem ci, ze paliwo idzie samo i nic nie trzeba nalewać. Ten odpowietrznik 12 nie wiem kto ci wyrzucił, albo to jakaś inna wersja, u mnie jest.. W nich nie ma pompki elektrycznej. Chyba, ze w cvx bo nie wiem o jakim modelu tu mowa czy cs czy cvx... widac tylko, ze silnik sisu...

Edytowane przez JD1052
Opublikowano

Nie chce być nie miły ale w 1 poscie nawet nie podałeś modelu, roku produkcji, zgaduje na podstawie wygladu silnika, teraz masz gotowy opisany schemat a dalej nic nie rozumiesz? Czy ta płyta ze zdjęcia pasuje do tej pod kierownicą? Czy na płycie pod kierownicą sa takie przekaźniki i bezpieczniki? No nie, na schemacie ci pisze engine relays i masz jeszcze wątpliwości?

Opublikowano (edytowane)
Dnia 11.12.2021 o 20:44, JD1052 napisał:

Napisałem ci, ze paliwo idzie samo i nic nie trzeba nalewać. Ten odpowietrznik 12 nie wiem kto ci wyrzucił, albo to jakaś inna wersja, u mnie jest.. W nich nie ma pompki elektrycznej. Chyba, ze w cvx bo nie wiem o jakim modelu tu mowa czy cs czy cvx... widac tylko, ze silnik sisu...

Mam pytanie odnośnie tej pompki jeśli chodzi o Case CS120 z silnikiem sisu 1999r. na pompie tłoczkowej. Bo w moim egzemplarzu jest pompka jednak przestała działać i nie mogę jej znaleźć (po przełączeniu na zapłon słychać było jej działanie i podawała paliwo tak że po rozpięciu trójnika widać było jak podawała). Gdzie normalnie powinna się ona znajdować. Do zbiornika zauważyłem że idzie 4 przewody, bo jeden żem zarabiał z pod podłogi kabiny na czuja bo nie ma wcale dostępu. Ale nie wiem gdzie ta pompka - objawiło się to tym że teraz po odpaleniu ciągnik wejdzie na obroty i gaśnie bo się zapowietrzy i dopiero po podpompowaniu zaczyna pracować. Wg podpowiedzi serwisu powinna być przy obudowie nagrzewnicy ale tam jest pusto - nic poza tym zbiorniczkiem od świecy płomieniowej. Kiedyś szukając bezpieczników wiedziałem nawet który odpowiadał za tą pompkę, ale kto teraz znajdzie jak pompka nie działa i nie wiem gdzie jest.

Edytowane przez Mistzu87

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Podobna zawartość

    • Przez kada2k
      Witam, wyświetliło mi się ostrzeżenie w Case Farmall 85C w instrukcji znalazłem że odpowiada to za zbyt niskie ciśnienie w przekładni i układzie kierowniczym. Poziom oleju się zgadza, hydraulika działa jak wcześniej, wspomaganie tak samo, płynność rewersu i półbiegu również. Ktoś miał podobny przypadek lub ma jakiś pomysł co mogło się stać, jutro jeśli będzie dalej to samo dzwonie do serwisu ale z uwagi na godzinę chciałem się tutaj dopytać.
    • Przez masacase
      Witam Proszę o radę czy w Case mx gdy wyświetla się błąd od sensora położenia ramienia( miga na przemian 5 i 1) da radę poprowadzić sygnał z tylko tego dobrze dzialacego sensora tj lewego (chyba) i przytym wykasować błąd z wyświetlacza? Z góry dziękuję za pomoc
    • Przez roxor
      Witam panowie mam do was taka prośbę chce kupić case mx 135 to mój pierwszy case i nie wiem na co trzeba zwrócić uwagę w tym ciągniku jeżeli ktoś wie coś na temat tego ciągnika to proszę o wasze rady dzięki i pzdr.
    • Przez siwy10071
      Witam. Mam problem z licznikiem prędkości. Pokazuje cały czas 0000 i do tego te zera migają cały czas. Gdzie szukać przyczyny? Czujnik prędkości wymieniony na nowy. Nie mam już pomysłu gdzie szukać dalej przyczyny 
    • Przez krzychuvx
      Pacjent: Case Maxxum 115 Pro: przy przełączaniu biegów przód Tył wyrzuca na neutral, z komunikatem CP na wyświetlaczu, ze sprzęgłem wciśniętym przerzuca bez błędu. Jaką może być przyczyna? Zaczęło się tak po prostu w trakcie pracy przy entym nawrocie... Może ktoś już coś takiego przerabiał?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...
v